Bekijk originele versie : Waar de F. is m'n topic gebleven?
freemale
03-05-2003, 23:59
Er gebeuren hier wel eens vreemde dingen!! Mijn topics zijn ook vaker spoorloos verdwenen. De moderators zijn daar schuldig aan en zijn ook nog eens te laf om te zeggen WAAROM ze dat hebben gedaan. Als er nou een goede reden zou zijn...
Een topic die een passage uit koran behandelde. Niets deftigs ofzo.
U kennende Grietje was het vast niks bijzonders:rolleyes:
See you at pb;)
Origineel gepost door FemminI
U kennende Grietje was het vast niks bijzonders:rolleyes:
See you at pb;)
Integendeel, ik vond het zelf nogal belangwekkend. Het ging over een vreemd stukje in de koran waarin stond dat vrouwen zich moeten bedekken opdat ze niet begeerd worden door vreemde mannen. Mijn vraag was ofdat dan ook geldt voor vrouwen met wratten op hun neus en zweren op hun tong.
Origineel gepost door Grietje
Integendeel, ik vond het zelf nogal belangwekkend. Het ging over een vreemd stukje in de koran waarin stond dat vrouwen zich moeten bedekken opdat ze niet begeerd worden door vreemde mannen. Mijn vraag was ofdat dan ook geldt voor vrouwen met wratten op hun neus en zweren op hun tong.
Er staat toch dan duidelijk VROUWEN!!! dus denk inclu vrouwen met enkele afwijkingen in het gezicht ook :rolleyes:
Anders had het er wel duidelijk in gestaan..Allah is de wijze.
Origineel gepost door pista
Ja die..... :lol: vond ik wel leuk.
Maar dat soort van humor kan men hier niet waarderen..eigenlijk, humor is niet hun sterkste zijde. :D
jammer dat het weggehaald is. iedereen die mij kent weet dat ik niet op de lach uit ben. gemiste kans.
Die van mij, met kritiek op de Marokkaanse staat is ook stiekem verwijderd, maar ik ben niet anders gewend op Marokkaanse sites!
Origineel gepost door an3sdej
Die van mij, met kritiek op de Marokkaanse staat is ook stiekem verwijderd, maar ik ben niet anders gewend op Marokkaanse sites!
puur omdat je was uitgeluld.
om je de vernedering nog maar te besparen.
Ja die..... :lol: vond ik wel leuk.
Maar dat soort van humor kan men hier niet waarderen..eigenlijk, humor is niet hun sterkste zijde. :D
wij hebben zekerwel gevoel voor humor op zn tijd , voor wat de koran betreft is het voor de moslim een uiterst serieuze zaak , er grapjes overmaken of er denigrerende opmerkingen maken over de inhoud van de koran dat doet een moslim simpelweg gewoon niet basta ! , wij kunnen gelukkig nog wel twee zaken uit elkaar halen .....
freemale
05-05-2003, 15:50
Tja, vloeken tieren en schelden in alle toonaarden is geen probleem.
Maar eentopic starten die iets te kritisch is en teveel waarheid bevat gaat hen wat te ver.....kwestie van eerlijk te zijn. :D en open. :D
Ik heb hier reeds meerdere topics zien verdwijnen, en niet omdat er teveel gescholden werd. ;)
Lang leve de censuur!!!!! :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.