Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zag jouw leven eruit voor Yasmina?

Pagina's : [1] 2

Guadaloupe
03-05-2003, 23:48

Neri.....sinds ik internet thuis heb...das nu ongeveer 10 maanden....lijkt wel alsof k geen leven meer heb....:maf: in het begin zat ik alleen op msn af en toe yasmina, maar gebeurde toen nie zoveel en toen k yasmina beter leerde kennen, bleef ik vaker bij haar :D Ik kijk veeeeeeeeeeeel minder TV......Zit veeeeeeeeeeeeeeel minder beneden in de woonkamer..... Mn moeder zegt dat als k zo doorga....want met school gaat het ook niet goed....zeer slecht zelfs,maar dat terzijde, moet k internet kappen.... Neri ya Neri.... tfelest...alleen door yasmina.... :kwaad: Maarre hoe zag je leven eruit voor Yasmina?

BennY_D
03-05-2003, 23:51
hehe nou ik kijk ook bijna geen tv meer maar jah voor yasmina.nl was het eigenlijk maroc.nl :D :rolleyes:

Marocca
03-05-2003, 23:53
Origineel gepost door Guadaloupe Neri.....sinds ik internet thuis heb...das nu ongeveer 10 maanden....lijkt wel alsof k geen leven meer heb....:maf: in het begin zat ik alleen op msn af en toe yasmina, maar gebeurde toen nie zoveel en toen k yasmina beter leerde kennen, bleef ik vaker bij haar :D Ik kijk veeeeeeeeeeeel minder TV......Zit veeeeeeeeeeeeeeel minder beneden in de woonkamer..... Mn moeder zegt dat als k zo doorga....want met school gaat het ook niet goed....zeer slecht zelfs,maar dat terzijde, moet k internet kappen.... Neri ya Neri.... tfelest...alleen door yasmina.... :kwaad: Maarre hoe zag je leven eruit voor Yasmina? Jouw leven was MIJN leven.... :rolleyes: Mijn ouders zijn altijd kwaad...omdat ik steeds op mijn kamer zit en nooit of weinig bij hen beneden blijf... :rolleyes: :D

Guadaloupe
03-05-2003, 23:53
Origineel gepost door BennY_D hehe nou ik kijk ook bijna geen tv meer maar jah voor yasmina.nl was het eigenlijk maroc.nl :D :rolleyes: overloper :p k eerst ook hoor, t werd me daar te saai en te traag en yasmina kende k al k heb zelfs gtst laten zitten :maf:

Guadaloupe
03-05-2003, 23:55

Origineel gepost door Marocca Jouw leven was MIJN leven.... :rolleyes: Mijn ouders zijn altijd kwaad...omdat ik steeds op mijn kamer zit en nooit of weinig bij hen beneden blijf... :rolleyes: :D jah, precies....je gaat wel ff zitten bij ze, kwartier ofzo....en dat was het dan.... :confused:

-Reda-
03-05-2003, 23:56
Wat is een TV? Wat is een doel? :confused: :hihi:

Dida
03-05-2003, 23:57
Wow 10 maanden maar ..:schok: Ik heb het al 2 jaar ..en voordat ik internet had,Volgde ik iedere soapserie die er maar bestond op tv.:hihi: Msn vond ik echt gaar ..ik had maar 1 of 2 personen in me lijst .. De TV was altijd bezet ..nu is de PC altijd bezet.:D En voordat ik internet had,tekende en verfde ik ook vaker,kwas creatiever en maakte ook vaak me huiswerk goed op tijd af en deed er echt moeite voor ..nu is het echt scheit er aan ..ik vind het wel op internet ..:p

Guadaloupe
03-05-2003, 23:57
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Wat is een TV? Wat is een doel? :confused: :hihi: wat doe jij hier :kwaad: moet je nie leren :p zie je ook jij kan nie zonder yasmina :p

BennY_D
03-05-2003, 23:58
Origineel gepost door Guadaloupe overloper :p k eerst ook hoor, t werd me daar te saai en te traag en yasmina kende k al k heb zelfs gtst laten zitten :maf: hehehhe ja toch maroc.nl is saai is voor kleinde kindertjes niet dat ik ze3ma groot ben met me 16 jaar maar ja ya know what I mean ...

Guadaloupe
03-05-2003, 23:58
Origineel gepost door Mixed_Angel ik kom hier pas sinds december en dat twrijl ik toen al een jaar internet had, :hihi: oefff als ik diegen pak die me dit liet zien :boos: vandaag in de auto kreeg ik preek van hier tot tokio van me ouders over de pc :maf: we worden er nog een keer scheel van :nerd: :D

Marocca
03-05-2003, 23:59
Origineel gepost door Guadaloupe jah, precies....je gaat wel ff zitten bij ze, kwartier ofzo....en dat was het dan.... :confused: wahahaha wollah illa! :D Of eens naar beneden gaan,thee zetten ofsow...een glaasje meedrinken en dan snel weer naar boven... :D En na een kwartiertje ofsow roept m'n moeder dat ik naar beneden moet;of anders trekt ze de stekker uit...:hihi: Pffff...druk leven he! :rolleyes: :D

Guadaloupe
04-05-2003, 00:00
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Wow 10 maanden maar ..:schok: Ik heb het al 2 jaar ..en voordat ik internet had,Volgde ik iedere soapserie die er maar bestond op tv.:hihi: Msn vond ik echt gaar ..ik had maar 1 of 2 personen in me lijst .. De TV was altijd bezet ..nu is de PC altijd bezet.:D En voordat ik internet had,tekende en verfde ik ook vaker,kwas creatiever en maakte ook vaak me huiswerk goed op tijd af en deed er echt moeite voor ..nu is het echt scheit er aan ..ik vind het wel op internet ..:p mis je dat niet dan....of is yasmina vanzelfsprekend geworden :D maakt ze deel uit van je leven? mis je yasmina als je er een dag nie bent geweest? waaaa neri.....k MOET elke dag ff tjekke.....maar na morgen ga k minderen....inshaAllah..dan heb k mn doel bereikt :D

Nadia_
04-05-2003, 00:00
Origineel gepost door Guadaloupe Neri.....sinds ik internet thuis heb...das nu ongeveer 10 maanden....lijkt wel alsof k geen leven meer heb....:maf: in het begin zat ik alleen op msn af en toe yasmina, maar gebeurde toen nie zoveel en toen k yasmina beter leerde kennen, bleef ik vaker bij haar :D Ik kijk veeeeeeeeeeeel minder TV......Zit veeeeeeeeeeeeeeel minder beneden in de woonkamer..... Mn moeder zegt dat als k zo doorga....want met school gaat het ook niet goed....zeer slecht zelfs,maar dat terzijde, moet k internet kappen.... Neri ya Neri.... tfelest...alleen door yasmina.... :kwaad: Maarre hoe zag je leven eruit voor Yasmina? Voor ik naar Yasmina ging bestond mijn leven uit Maroc.nl :o Voor we internet hadden ( anderhalf jaar geleden) keek ik ook meer tv,deed ik meer huiswerk,at ik meer enSjo :rolleyes: Maar ja nu bestaat mijn leven vooral uit Yasmina en ik vind het wel leuk :D

Guadaloupe
04-05-2003, 00:01
Origineel gepost door BennY_D hehehhe ja toch maroc.nl is saai is voor kleinde kindertjes niet dat ik ze3ma groot ben met me 16 jaar maar ja ya know what I mean ... k vond ze daar juist te serieus allemaal....k had daar geen zin in.... lang leve de lol :D

-Reda-
04-05-2003, 00:02

Origineel gepost door Guadaloupe wat doe jij hier :kwaad: moet je nie leren :p zie je ook jij kan nie zonder yasmina :p ik ontken niets :engel:

Pagina's : [1] 2