Bekijk originele versie : Allochtonen discrimineren vééél vaker dan autochtonen!!!!!!!
freemale
03-05-2003, 23:09
Wie is het hier niet mee eens. Aub ook kunnen beargumenteren.
Ik niet..waarom? omdat ik vind dat er van beide kanten evenveel gediscrimineerd wordt..het ligt er alleen aan vanuit welke hoek jij de discriminatie ziet aankomen..een Marokkaan zal altijd vinden dat hij meer gediscri wordt en een Nederlander zal vinden dat hij meer gediscrimi wordt door allochtonen..logisch:rolleyes:
Moezhint
04-05-2003, 01:13
Origineel gepost door freemale
begin jij alvast met je argumenten en misschien kom ik met tegenargumenten als je nog de moeite bent!!
niet Waar
Allochtonen zeggen het gewoon voor je neus, maar autochtone laten het niet zien en daarom lijkt het zo
Als jij nou eerst jou zin beargumenteert.
Origineel gepost door PUNJABI
autochtonen zijn begonnen
Schoolpleinredenering.
Origineel gepost door PUNJABI
maar t is een feit is het niet
Nee, het is een ongenuanceerde zwart-wit stelling. Vandaar dat ik het een schoolpleinredenering noemde. Discriminatie vindt van beide kanten plaats.
el_moechoe
06-05-2003, 08:44
tsjah als de media alles in handen heeft, dan kan zij alles uitzenden wat zij de inburgers van nederland wilt laten zien!
zodra een marokkaan een uitspraak heeft gemaakt or whatever. BOEM PATS geen uur later, en het staat dik op tv.
waarom wordt er nooit wat gepubliceerd over de racisten hier in nederland, die het ook voor jullie up****en! een x lopend bij de lidl, een dood normaal vrouw staand met haar dochter bij de stoplicht, en er rijdt een auto langs, raam open, en maar spugen en schelden.
wat zou de tegenreactie zijn? en wat zijn hier de gevolgen van? ooh marokkanen hebben het weer geflik!
freemale
06-05-2003, 11:18
Moet ik nog argumenten geven? Kijk een uur op deze forum en je antwoord heb je!!!
MissShorty
07-05-2003, 00:37
Niet waaarr hebben ze verdient... Vroeger toen we klein waren konden e wel he met rot op bruine poep vlek en zo en *** marokaan...Nu zijn wij aan de beurdt ik haat nederlanders tfoeeeee 3lihomm :auw:
En vooral alsik een marokaan(se) met een nederlander zie ik walg gewooonnn..
De bedoeling van discussiëren is dat je eigenlijk elkander wat aanleert,
nu,
als ik moet kijken naar jouw stelling dan vind ik die aan de ene kant best wel goed,
maar aan de andere kant had je beter wat ergumenten geven,
want lukraak iets beweren is 1 zaak
het funderen met sterke argumenten is een tweede zaak
alhoceima_boy15
07-05-2003, 00:39
ZE ZIJN BEGONNEN NET ALS PIM FORTUYN EN DUS SLAAN WE TRUG :vingers: :auw:
Moet ik nog argumenten geven? Kijk een uur op deze forum en je antwoord heb je!!!
Sinds wanneer is een forum representatief voor ALLE allochtonen???
MissShorty
07-05-2003, 00:43
Goo alhoceima_boyy :hoera:
Ik benhet volkomen met je eeensss
Origineel gepost door alhoceima_boy15
ZE ZIJN BEGONNEN NET ALS PIM FORTUYN EN DUS SLAAN WE TRUG :vingers: :auw:
Door 'terug te slaan' op een forum bereik je 0.0, niks, nada.
Je zou wel kunnen terugslaan door als een politieke zwaargewicht ten tonele te verschijnen.
Wees iemand en je kan slaan,
geloof mij maar.
want uiteindelijk, wat dat 'terug slaan' op een forum betreft, zullen praatjes geen gaatjes vullen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.