Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen en Marokko...!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

xlatifax
08-02-2006, 10:19

Wiens man is in Marokko ook een totaal ander persoon, dan heb ik het over dat ie veel strenger is als in Nederland...Bijv, alleen naar buiten mag niet, als jullie samen weg gaan, gaat hij eerst naar buiten om de auto voor te parkeren zodat je met 1 stap al in de auto zit en niemand van de buren je heeft opgemerkt.... :hihi: Ik heb dan geen man maar wel een vader, naast ons had je 2 jaar geleden een cafeetje waar veel jongens zaten..:stout: het was mn vader opgevallen dat ze daar maar zaten en keken als we de deur uitgingen, dus wat heeft mn vader gedaan...:moe: Hij had een paar jongetjes van de straat geplukt en die hadden dus een soort van metalen iets (:rolleyes: ) tussen onze kant en de kant van het cafeetje gezet, zodat ze ons niet konden (kunnen) zien als we de deur uitgingen/ gaan..:hihi: Toen ik mn vader later vroeg waarom ie dat ding had gezet, zei hij:'Die jongens roken en gooien het onze kant op".... Ahiejennaaa A Elhadji.....:hihi:

OemBiby
08-02-2006, 10:21
Bij mij net zo..........niet mijn man maar mijn vader:moe: Gelukkig hoef ik niet meer met hem op vakantie:o

Romainna
08-02-2006, 10:21
:hihi: Klinkt net als mijn vader vroeger.:hadj: Mijn man is gelukkig niet zo.:banana:

HoneyBee
08-02-2006, 10:22
Pffff, gelukkig niet! Maar waarom zou hij daar ineens moeten veranderen. Mijn man is echt relaxed. Ik mag doen en laten wat ik wil, en mag overal heen. Dat is toch een kwestie van vertrouwen. Als je man je vertrouwt (wat natuurlijk zo hoort te zijn) dan hoeft hij toch niet moeilijk te doen.

HoneyBee
08-02-2006, 10:23

By the way, mijn vader is helemaal niet zo. Nooit zoiets meegemaakt. Meskien, als ik er nu aan terug denk was het best relaxed.

xlatifax
08-02-2006, 10:24
Bij mij net zo..........niet mijn man maar mijn vader:moe: Gelukkig hoef ik niet meer met hem op vakantie:o Liever met m'n vader, dan met een man die in Marokko opeens een ander kop heeft...:moe:

xlatifax
08-02-2006, 10:25
:hihi: Klinkt net als mijn vader vroeger.:hadj: Mijn man is gelukkig niet zo.:banana: Er zijn echt veel mannen die zo zijn...:o

xlatifax
08-02-2006, 10:26
Pffff, gelukkig niet! Maar waarom zou hij daar ineens moeten veranderen. Mijn man is echt relaxed. Ik mag doen en laten wat ik wil, en mag overal heen. Dat is toch een kwestie van vertrouwen. Als je man je vertrouwt (wat natuurlijk zo hoort te zijn) dan hoeft hij toch niet moeilijk te doen. Omdat er in Marokko misschien teveel Marokkanen lopen, ze voelen zich dan een beetje bedreigd...:hihi:

Romainna
08-02-2006, 10:26
Er zijn echt veel mannen die zo zijn...:o Tuurlijk zijn die er, kijk maar naar jou en mijn pa, dat zijn toch ook mannen.:hihi:

OemBiby
08-02-2006, 10:27
Liever met m'n vader, dan met een man die in Marokko opeens een ander kop heeft...:moe: Daarom moet je een goede keuze maken............en trouwens.........als zou mijn man opeens zich anders gaan gedragen dan zou ik meteen de eerste en de beste vliegtuig terug pakken naar NL en hier afrekenen met hem als hij terug is;)

Romainna
08-02-2006, 10:27
Omdat er in Marokko misschien teveel Marokkanen lopen, ze voelen zich dan een beetje bedreigd...:hihi: Hier lopen er toch ook veel marokanen.:moe:

xlatifax
08-02-2006, 10:28
Tuurlijk zijn die er, kijk maar naar jou en mijn pa, dat zijn toch ook mannen.:hihi: :hihi: Mn vader was vroeger zo en echt erg...:moe: Nu is het minder, denk dat ie nu ook door heeft dat zn dochter ooit een keer moet trouwen...:hihi:

Aardbeitje
08-02-2006, 10:28
By the way, mijn vader is helemaal niet zo. Nooit zoiets meegemaakt. Meskien, als ik er nu aan terug denk was het best relaxed. :hihi: Ja hij was meskien echt relaxed!!! :o Maar ik weet niet of mijn man veranderd in marokko...Moet het nog ontdekken! We moeten nog samen op vakantie gaan..:o Maar ik denk het niet...Waarom zou hij?? En mocht het wel zo zijn...tja dan zwaait er wat..:zweep:

xlatifax
08-02-2006, 10:29
Hier lopen er toch ook veel marokanen.:moe: Vergeleken met Nador, Casablanca en Agadir, zijn de Marokkanen hier in HoogCatherijne en Amsterdam niks vergeleken bij...:moe:

xlatifax
08-02-2006, 10:31

:hihi: Ja hij was meskien echt relaxed!!! :o Maar ik weet niet of mijn man veranderd in marokko...Moet het nog ontdekken! We moeten nog samen op vakantie gaan..:o Maar ik denk het niet...Waarom zou hij?? En mocht het wel zo zijn...tja dan zwaait er wat..:zweep: Ze zijn dan wat strenger...Ik bereid je alvast voor, zodat je in de zomer niet vol verassingen staat te staan, als je alleen even een boodshappie wil doen...:hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5