Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK neem afscheid van jullie dames

Pagina's : [1] 2 3 4

lieve_meid
07-02-2006, 23:03

Dames het was gezellig allemaal met iedereen te kletsen, Maar ik ga afscheid van jullie nemen :traan1: :traan1: en dat betekent dat ik geen decoratie meer zal verhuren, :jammer: :jammer: de reden is dat iemand me 2 weken de hel heeft laten zien:traan1: :traan1: :traan1: Ik zal deze familie het nooit en nog eens nooit vergeven van wat ze me wel en niet hebben aangedaan, Het is me nu al voor de 3e keer gebeurt,maar ik ben netjes opgevoed en heb dus snel vertrouwen in mensen,waardoor er misbruik van gemaakt wordt Dames die al hebben gereseveerd,zal ik nog hun zaaltje decoreren Allah i3awenkom a lbnet OMDAT JULLIE HET ZO GRAAG WILLEN WETEN,ZAL IK HET MET JULLIE DELEN en voor allah zal ik geen namen noemen,ik weet niet of dat meisje hier lid is,want ze had me rechtstreeks gebeld of ik de 28 januari haar zaal wil decoreren, Wallah door de telefoon dacht ik dmmm want een lieve meisje zo'n meisje heb ik nog nooit gesproken. Oke alles besproken en ze zei tegen me,meid de volgende dag,na de bruiloft ben ik uitgenodigd bij me oom in A'dam dus ik breng je spullen terug dan hoef je geen 81 km terug te rijen.Daar ging ik mee akkoord,omdat ze echt echt te vertrouwen overkwam. ik moest om 12.00 in de zaal zijn. Eenmaal daar aangekomen waren de tafels nog niet eens goed gezet maar met mijn sbar heb ik dat toch voor haar gedaan. Even later kwam haar man,en had het hem gevraagd en die weet het ook niet,en liet het aan mij over. Okee na dat ik klaar vond ik het niet mooi,die kleur die ze koos, dus heb ik over de tafels nog een lichtgroene stof over heen gedaan,en dat had het ontzettend mooi gemaakt. om 17.15 wist ik dat ze al in de zaal zal zijn,heb ik er gesproken samen met haar vriendin,wallah ze vond het onzettend mooi,en haar vriendin zei EEN WOORD MEIS,HET IS PRACHTIG. ik blij natuurlijk Nou de volgende dag,dat de spullen terug gebracht meosten,heeft mevrouw het niet gedaan,ik dacht me3lich ze is net getrouwd en wil zeker van haar mannetje genieten. Dinsdag walou,ik haar bellen smsen walou,omdat ik een bruiloft weer had 4 februari. Haar vriendin gebeld,en die wist niet waar is sinds de bruiloft. donderdag weer die vriendin geproken en nog steeds wist het niet. en ik kreeg nummer van haar zusje, haar gesproken en die weet ook niet waar ze is, en ik kreeg het num van haar man,hem gebeld en die vertelde me dat z'n vrouw heel erg ziek is,en dat haar te kwijt is,sinds de bruiloft. en hij zou haar bellen op een andere num,daarna zou ze me bellen,NEE HOOR. en de hele avond haar weer gebeld,en haar man sms gestuurd en niemad die reageerde. vrijdag weer gebeld ook niets,zusje gebeld,vriendin gebeld en die konden me niet verder helpen,terwijl ik zaterdag een bruiloft had. Zaterdag walou niemand die opneemt,dus via een andere cateraar heb ik gelukkig voor dat andere meisje spullen geregeld en gewoon 230 euro uit me eigenzak betaald. Zondag belde ik haar zusje weer en hele verhaald verteld en die beloofde mij mijn spullen voor dinsdag te brengen en voor wanneer ik ze nog had dus ik zeg vrijdag de 10e moet ik ze hebben. maandag avond belde haar zusje samen met de vriendin van haar zus, dat ze de spullen dinsdag gisteren dus om 14.00 bij mij thuis geleverd zouden worden. die maandag om 23.00 belde haar zusje met het num van haar vader dat de spullen gebracht zullen worden door de schoonzus vand e bruid en ze gaf me het num van haar. gisteren om 13.30 belde een andere vriendin dat de schoonzus het was vergeten,de bruid naar Egypte toe is gegaan en dat zij ervoor heeft gezorgt dat ze de spullen in haar huis heeft gebracht. en dat ik ze zelf moet komen halen.ik zeg s goed en het geld dan NEE HET GELD HEB IK NIET,EN HEB DAAR ER NIETS MEE TE MAKEN. ik zeg is goed,me spullen zijn belangrijk ik dacht fff kijken of de tel van haar man overgaat,EN JAH HOOR HIJ WAS DRUK BEZIG MET WERKEN, dus ik tegen hem jullie moeten je schamen,hsoema wat jullie me hebben aangedaan,en hij zo JAH me vrouw wil niet met je praten ze is kwaad op je omdat je de verkeerde kleur hebt gebruikt want ze wou ZIlVER, ZILVER HEB IK NIET EENS,ikdacht maar ze vond het mooi en hij beloofde dat hij het geld naar die vriendin zou sturen en dat k geen zorgen hoefde te maken. Onderweg belde ik die vriendin,heb je het geld,NEE ZEGT ZE ik belde die schoonzus,EN ZE WIST NIET WAAR HET OVER GING,ZE SCHROK VAN HET HELE VERHAAL.en ze zou de bruid bellen en ongeloofelijk wat ze aan haar schoonzus vertelde, IK HEB HET GELD DIE DAG AAN HAAR GEGEVEN,ZE MOET NIET ZEIKEN EN ME MAN NIET LASTIG VALLEN. WANT ZIJ ZOU ZELF HAAR SPULLEN KOMEN HALEN,EN ze beweerde dat ik haar heelmaaalllllllllllllllll niet heb gebeld,en als ikw at te zeggen heb,dan moet ikhaar bellen en niet haar man,ik dacht was s dit WELKE HEKS hebben die mense in hun huis, me spullen opgehaald en er ontbraken nog 2 siniat,al me spullen lagen bij dat meisje helemaal op de grond,net zbel gewoon. IK heb haar vader gebeld,van 3mei lhadj dit en dit is gebeurt ze willen me niet eens betalen,Echt een hele lieve man van dochter als ik je de adres van ons huis kon geven,dan deed ik dat dan kom je dan geef ik geld uit me eigen zak, geen zorgen,ik bel die familie in A;dam en dan kan je het bij hun ophalen bij begreep niet waarom z'n dochter zo deed. terug naar A'dam belde een nicht van haar of ik naar Delft kon komen om me geld te krijgen van haar,ik zo NEE sorry ,en ze zei wacht maar daar k kom het je brengen. Echt een hele lieve nicht,zij wist ook helemaal niets,maar het was de moeder vand e bruid die haar heeft gebeld,van hsoema dat meisje van decoratie moeten we betalen hoe dan ook. Echt meskien ze racede op de snel wegen liet haar kind alleen achter, door haar tering nicht. EN DE BRUID NOOIT MEER GESPROKEN OF gEZIEN

__Souf
07-02-2006, 23:07
Wat verschrikkelijk voor je.. Ik wens je veel sbarr ik ga insha allah binnenkort weer decoreren. Ik pm je nog wel insha allah..!!

lieve_meid
07-02-2006, 23:16
Wat verschrikkelijk voor je.. Ik wens je veel sbarr ik ga insha allah binnenkort weer decoreren. Ik pm je nog wel insha allah..!! Sbar heb je,maar dat heeft natuurlijk ook grenzen:traan1: :traan1:

mickymous
07-02-2006, 23:18
wat erggg. hebben ze je aangedaan dan?? je moet je droom niet opgeven,als jij het leuk vind om te doen moet je contracten maken etc of zoiets. sommige mensen ggrrr :jammer:

NoreJihan
08-02-2006, 00:43

Dames het was gezellig allemaal met iedereen te kletsen, Maar ik ga afscheid van jullie nemen :traan1: :traan1: en dat betekent dat ik geen decoratie meer zal verhuren, :jammer: :jammer: de reden is dat iemand me 2 weken de hel heeft laten zien:traan1: :traan1: :traan1: Ik zal deze familie het nooit en nog eens nooit vergeven van wat ze me wel en niet hebben aangedaan, Het is me nu al voor de 3e keer gebeurt,maar ik ben netjes opgevoed en heb dus snel vertrouwen in mensen,waardoor er misbruik van gemaakt wordt Dames die al hebben gereseveerd,zal ik nog hun zaaltje decoreren Allah i3awenkom a lbnet Mogen wij weten wat er precies is gebeurd? Je lijkt me een integer,lief en betrouwbaar persoon!

Mfelsa_nr1
08-02-2006, 07:57
He lieverd, Wat hebbenze met je geflikt?

rif_toppertje
08-02-2006, 08:29
what's kebeurt???

DecoratieFarah
08-02-2006, 08:58
Ja, wil het ook graag weten. Niets verkeerd maar ik decoreer ook heel graag zalen. En je maakt me bang... :traan1: Ik vind het altijd een uitdaging om aan een zaal te beginnen en op het einde het resultaat te zien. :goedzo: Maar nu ik jouw topic lees, krijg ik een krop in mijn keel! Zijn mensen echt zo erg? Zijn ze dan niet bang van Allah swt? Meid, wees niet bang! Allah zal hun straffen, vroeg of laat! En als je graag decoreert, blijf het doen! Je hebt wellicht ook goeie mensen/klanten die je werk appreciƫren. Gayr inshallah...

Ghatar_tangawia
08-02-2006, 09:11
Meid.. ghair inscha allah!!! Moge allah (SWT) je sbar geven..;)

Kaftan2006
08-02-2006, 09:31
als je iets verhuurt..neem je grote risico..bij mij zijn ookal een aantal dingen verpest..met 1 jurk...zit ik nu bij de verzekering die is helemaal kapot kijke of haar verzekering m vergoed:S

fatimajaouad
08-02-2006, 10:02
Er zijn soms rare mensen op deze aardbol

Sabira05
08-02-2006, 10:03
Met Marokkanen werken is altijd trouble!!

moslima_k
08-02-2006, 10:13
ooh dat vind ik echt jammer meid, erg dat er zo een mensen rondlopen die zo omgaan met andermans spullen :jammer: ik wens je veel succes

lieve_meid
08-02-2006, 11:13
ik heb het hele verhaal erbij gezet

tetouan_angel
08-02-2006, 11:25

3la ness en dan komen ze hier ook nog roddellen over andere decorateurs, cateraars etc. dat ze dingen verkeerd gedaan hebben allah ye mesgom hziez meid weet je wat je moet doen borg vragen dat moet je gewoon doen als ze dat niet willen doen hebben ze pech een vriendin van me is fotograve en ze hadden geen aanbetaling gedaan ze vertrouwde ze ... Na de bruiloft kwamen ze voor de band en foto's want hun geld was zehma gestolen op de bruiloft die ze aan haar zouden betalen... maar ze had al verhalen enzo gehoord over dit soort dingen dus zei ze nee... nou die bruidegom die werd helemaal gek hij wou haar slaan enzo gelukkig was haar man net thuis gekomen en heeft hem en het bruidje eruit gegooid... later werd ze ook nog eens bedreigd... ze zei tegen ze dat ze het geld op haar rekening gestort wilde hebben en de spullen naar haar zou sturen per post :eek: ja zulke mensen bestaan en dan gaan ze ook nog eens roddellen b.v hier op m.nl dat de foto's lelijk waren of muziek niet goed was decoratie niet gestreken bla bla (ik zeg niet dat iedereen liegt) maar ik heb echt verschrikkelijke verhalen gehoord :(

Pagina's : [1] 2 3 4