Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weten jullie dat ik jullie ondertekeningen weleens jat voor msn????

tatoezientah
03-05-2003, 22:22

JA.... Ik Ben Niet Zo goed In Namen verzinnen.. mah de laatste tijd zie ik nergens een leuke ondertekening die ik voor mijn msn kan gebruiken dus mensen bij deze......:zwaai:

VirtualAngel
03-05-2003, 22:25
Origineel gepost door tatoezientah JA.... Ik Ben Niet Zo goed In Namen verzinnen.. mah de laatste tijd zie ik nergens een leuke ondertekening die ik voor mijn msn kan gebruiken dus mensen bij deze......:zwaai: ik doe dat ook.... :o :o

tatoezientah
03-05-2003, 22:25
De jouwe is ook heel leuk :stout: Mag ik???? :o

MoCrOcHiCa
03-05-2003, 22:26
jij ook al :D, hahahhaha me 2 :stout:

BennY_D
03-05-2003, 22:28

Origineel gepost door Gulay Jah dat weet ik niet van jou maar wel van anderen Ikzelf vind het een compliment als iemand de mijne gebruikt één meisje was zo lief om toestemming te vragen Echt schattig :o Die van jou gebruik ik al :nerveus: :D sjorrry :o

Guadaloupe
03-05-2003, 22:30
Origineel gepost door BennY_D Die van jou gebruik ik al :nerveus: :D sjorrry :o ze zouden :nerveus: moeten opnemen in hun smiliesbestand :D

tatoezientah
03-05-2003, 22:30
HaaHaa Sie Je Wel Ik BeN NieT De EniGe...

layla_moegroer
03-05-2003, 22:31
jullie mogen andere namen gebruiken maar van layla_moegroer blijven jullie af er staat een patent op wie dat wilt gebruiken moet betalen :rolleyes: :zwaai:

tatoezientah
03-05-2003, 22:31
Origineel gepost door Guadaloupe ze zouden :nerveus: moeten opnemen in hun smiliesbestand :D :hihi:

SweetMe
03-05-2003, 23:31
Don'T Let It WaiT CaUsE One DaY iT wILL Be To LATe All I want Is to be with you But I just got to live, Live my own life too Ever since I saw your face Nothing in my life has been the same I walk around just saying your name Your love is like a river Peaceful and deep Your soul is like a secret That I never could keep When I look into your eyes I know that it's true God must have spent.... a little more time On you... You never know what you have Till it's gone everyday and night I'm thinking about you constantly Now I know for sure how much you really mean to me, Ya'll OtHeR oUt TheRe dOiN' WhAt I'm DoIn' Or TrYiN To Do WhAT I'm DoiN' bUt YoU CaN't CaUsE I Do iT mY Way.. WhaT aBoUt yOu ?? UR LiKe a DReaM CoMe TrUe JuSt WaNNa B WiT U It'S PlaN 2C ThaT UR Da oNLy One 4 Me Good person? that's you! good friend that's U again! Good TASTE? That's You !! Good Will? It's also you! Good looking? ahh.. **** off! That's Me..! twijfel aan de zon en aan de maan twijfel aan de sterren in hun baan twijfel aan de waarheid en aan trouw maar niet aan mij want mijn hart is voor jou Hey misschien zijn ze te lang om voor msn te gebruiken maar ja het valt te proberen .. Hopelijk kunnen jullie hier wat mee :)

BennY_D
03-05-2003, 23:38
Origineel gepost door Gulay Welke? :confused: die je nu hebt :D

BennY_D
03-05-2003, 23:39
Origineel gepost door Guadaloupe ze zouden :nerveus: moeten opnemen in hun smiliesbestand :D :D ja toch hashemtoenie :D