Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Steun stichting el Aqsa!!!!NU

Pagina's : [1] 2 3

el_moechoe
03-05-2003, 22:15

Beste mensen, Assalamoe allaikoem, Eindelijk is het dan zover; Stichting Al-Aqsa slaat terug! Op dinsdag 6 mei om 14.00 uur zal het kort geding plaatsvinden tegen het Ministerie van Buitenlandse Zaken en het Ministerie van Financieen. Wij hopen dat wij niet alleen zullen staan in deze strijd tegen het onrecht; Het onrecht wat onze Stichting en de Moslims hier in Nederland en Palestina is aangedaan. Daarom roepen wij iedereen op die zich, net als wij, in zijn eer en goede naam voelt aangetast, aanwezig te zijn bij deze rechtzaak. Wij moeten de staat laten zien dat wij dit soort onrechtvaardige handelingen niet zullen accepteren! Voor degenen die een weeskind adopteren bij St. Al-Aqsa, wordt verzocht om het weeskinddossier mee te nemen op deze dag, zodat ook de media kan zien waar wij ons mee bezig houden. Het kortgeding vindt plaats op: Paleis van Justitie Prins Clauslaan 60 Den Haag Start: 14.00 uur (5 mi! n. gelegen van het Centraal Station en het Ministerie van VROM) Wij hopen dat jullie allemaal aanwezig zullen zijn insha-allah. Iedereen is van harte welkom, dus stuur dit mailtje door aan zoveel mogelijk familie, kennissen en vrienden. Moge Allah jullie belonen voor jullie steun in deze moeilijke tijd! Met vriendelijke groet, Wassalamoe allaikoem, Alle medewerkers van Stichting Al-Aqsa Rotterdam

freemale
03-05-2003, 23:13
Al-aqsa: zoek ergens anders slachtoffers die jullie terroristische organisatie steunen!!!

freemale
03-05-2003, 23:16
Er zijn genoeg andere manieren om arme weeskinderen te helpen. En wel zeker op een stuk doorzichtigere manier dan die van jullie.

an3sdej
03-05-2003, 23:46
Ik heb niets gehoord op het nieuws, dus zal er ook wel geen grote afvaardiging gedemonstreerd hebben VOOR al-aqsa.

Grietje
03-05-2003, 23:59

Ik zag gister een aflevering van het programma Levi&Sadeghi, waarin de woordvoerster van deze stichting stevig aan de tand werd gevoeld, en ik kreeg niet het idee dat ze iets onoorbaars doen.

Grietje
04-05-2003, 00:07
Origineel gepost door pista Ze zullen het zeker niet vertellen. ;) Ik vond de gang van zaken opmerkelijk. Me dunkt dat de overheid met keiharde bewijzen die aantonen dat ze terroristen financieren, eer ze hun gelden bevriezen. Zijn die bewijzen er, dan mogen ze wat mij betreft opgeblazen worden met hun eigen bomvesten.

Grietje
04-05-2003, 00:12
Origineel gepost door pista We zullen moeten wachten tot 6/5/2003. ;) ah, ze zijn bezig dus. afwachten inderdaad. innocent untill proven guilty, nietwaar?

el_moechoe
04-05-2003, 12:45
Origineel gepost door pista We zullen moeten wachten tot 6/5/2003. ;) aaah gossie, wat moet ik toch veel medelijden met jou hebben zeg! Kom nou eens ff met een ijzersterke geldig bewijs dat el Aqsa terrorisme steunt???? volgens mij begrijp je nog steeds niet wat de media wilt bereiken! merk je niet dat nederland vierkant achter israel staat! een willekeurig voorbeeld: steun van wapenhandeling tussen Amerika en Israel dat via schiphol naar tel aviv wordt getransporteerd!!!!! daar staan we onder, het steunen van doelgroepen die het mensenrecht van onschuldige burgers af nemen!!! dan is dit nog maar een willekeurig voorbeeld hiervan! volgens mij zit jij nog niet helemaal in dat media wereldje! el aqsa is een organisatie dat sterk op haar beiden benen staat! en heel wat famillielozen, Psychisch gestoorde palestijnen heeft geholpen. je zult het wel allemaal leren.

el_moechoe
04-05-2003, 12:50
Origineel gepost door freemale Al-aqsa: zoek ergens anders slachtoffers die jullie terroristische organisatie steunen!!! enige bewijs???????

el_moechoe
04-05-2003, 13:17
Origineel gepost door Neb Pista, Grietje en de andere progressieve mensen net als ik. Het is een onmogelijke taak om sommige blinde mensen hier ook maar iets zinnigs aan te leren. Hoe je het ook went of keert hoe je het ook feitelijk aan ze voorlegd. Ze willen NIET inzien dat de palastijnen ook onschuldige mensen doden. HEEL Nederland ziet het, HEEL veel landen zien dit in maar de mensen hier niet. Dat is vervelend voor ons mensen die iets ruimdenkender zijn en die de fouten van de Joden EN van de Palastijnen zien maar het is onbegonnen werk om dat anderen in te laten zien. Nu krijg ik vast weer reacties Er zijn geen onschuldige joden Kijk hoe westers je bent vuile zionist enzovoort maar dat weten we onderhand wel. volgens mij is lezen een beetje moeilijk voor jou op de 1ste plaats steunt el aqsa ONSCHULDIGE BURGERS de draad weer op te pakken! als dat niet gebeurd, ja dan steun je de terrorisme, want wat moet een persoon die zijn ouders broers zussen heeft kwijt geraakt in dat wereldJE? als el aqsa die personen steunt, dan zal je daar blij mee moeten zijn!!! israel heeft macht en geld, die steunt alle famillieleden waarvan broers fam zussen or whatever zij kwijt geraakt! wat heeft Palestina????? is er een organisatie die men daarin steunt is het niet goed??? en nogmaals, kom nou ff met geldig bewijs dat el aqsa terrorisme steunt. die bewijs heb je gewoon niet! ps: ga de volgende x op het onderwerp in,

freemale
05-05-2003, 16:05
Origineel gepost door el moechoe enige bewijs??????? bewijs maar dat ze het NIET doen.

el_moechoe
05-05-2003, 16:19
Origineel gepost door freemale bewijs maar dat ze het NIET doen. weer zo een stom reactie...

freemale
05-05-2003, 16:27
Origineel gepost door el moechoe weer zo een stom reactie... Ok, maar jij weet zelf ook wel dat ik geen concrete antw op jouw vraag kan geven, net zo goed dat jij geen concrete antw op mijn vraag kunt geven. Maar een ding weet ik wel, speculaties komen niet zomaar uit de lucht vallen!

el_moechoe
05-05-2003, 16:33
Origineel gepost door freemale Ok, maar jij weet zelf ook wel dat ik geen concrete antw op jouw vraag kan geven, net zo goed dat jij geen concrete antw op mijn vraag kunt geven. Maar een ding weet ik wel, speculaties komen niet zomaar uit de lucht vallen! zolang men geen bewijzen heeft, dan heb je geen recht om over een organisatie te oordelen. en nogmaals kom met keiharde bewijzen. ik heb het recht om jou hierop te negeren! waarom zou ik jou bewijs moeten laten zien, als je het toch maar vanuit een 1 richtingsstraatje bekijkt???

freemale
05-05-2003, 16:37

Origineel gepost door el moechoe zolang men geen bewijzen heeft, dan heb je geen recht om over een organisatie te oordelen. en nogmaals kom met keiharde bewijzen. ik heb het recht om jou hierop te negeren! waarom zou ik jou bewijs moeten laten zien, als je het toch maar vanuit een 1 richtingsstraatje bekijkt??? Ik dwing je niet om te reageren hoor, als je me wilt negeren ook goed hoor... :rolleyes: Maar nogmaals: speculaties komen niet zomaar uit de lucht vallen!!

Pagina's : [1] 2 3