Bekijk originele versie : mijn vrouw jou vrouw
lilchakir
07-02-2006, 20:41
wie heeft het gisteren gezien, en wat een blamage zeg:maf2:
badparel
07-02-2006, 21:00
ik heb het gezien maar had het al een keer vorig jaar gezien,het was een herhaling.het sloeg werkelijk alles vooral hoe dat ene gezin die moeder behandelde,was gewoon diep en zwaar triest:jammer:
tangiia23
07-02-2006, 21:05
kheb het gemist :huil:
nu kijk ik woonavond...wie kijkt ook ?? :D
en hoe schoon is jouw huis vind ik ook leuk :hihi:
ik kijk van alles als het bezig is. mijn vrouw jouw vrouw keek ik ook heel vaak.
maar welke was er gisteren ? als het herhaling is heb ik het misschien al gezien
Samira_C
07-02-2006, 21:09
Ik heb die gisteren ook gezien. Ik kreeg gewoon tranen hoe die oma werden behandeld door haar klein kinderen en hun vader zij helemaal niets.
En wat ik ook raar vond van die andere vrouw was dat ze helemaal geen tijd had voor haar kinderen, ze was een computer verslaafde.
lilchakir
07-02-2006, 21:12
ik heb het gezien maar had het al een keer vorig jaar gezien,het was een herhaling.het sloeg werkelijk alles vooral hoe dat ene gezin die moeder behandelde,was gewoon diep en zwaar triest:jammer: dat was ook een van de redenen hoe kan men zo om gaan met en mopeder schoonmoeder en oma en die ook nog eens hun vasre lasre betaald en dan wordt behandel als vuil:jammer: en wel allemaal kritiek had op het andere gezin terwijl ze zelf geen haar beter zijn:maf2:
Teletubie21
07-02-2006, 21:46
kheb het gemist :huil:
nu kijk ik woonavond...wie kijkt ook ?? :D
en hoe schoon is jouw huis vind ik ook leuk :hihi:
toen mijn vrouw jou vrouw kwam heb ik het weggezapt (tv)
:D
maar hoe schoon is jou huis kijk ik ook altijdt ! :hihi:
vooral mijn moeder vind het leuk !
wat kunnen hun viesmaken zeg :p lijkt wel 1 van hun hobbies !:nijn:
badparel
07-02-2006, 22:17
dat was ook een van de redenen hoe kan men zo om gaan met en mopeder schoonmoeder en oma en die ook nog eens hun vasre lasre betaald en dan wordt behandel als vuil:jammer: en wel allemaal kritiek had op het andere gezin terwijl ze zelf geen haar beter zijn:maf2:
nichan!:goedzo:
islaamparel
07-02-2006, 22:25
mensen zien helaas altijd alleen de fouten van de ander :jammer:
wardaroosje
07-02-2006, 22:31
ja was echt erg...............meskiena die omatje.
Vooral toen ze zei van ik wens er niet meer te zijn:traan1:
saadia29
08-02-2006, 09:23
Jammer joh, ik had alleen het eerste kleine stukje gezien, verder niet afgekeken.
letiziaaaaa
08-02-2006, 09:26
Ik zou echt nooit met zoiets meedoen. Yek.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.