Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden kunnen je zeggen wat..............

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
03-05-2003, 18:40

Meiden kunnen je zeggen wat liefde is. :Iluvu:

nourelhouda
03-05-2003, 18:50
nee ik kan helaas niet meepraten, jij wel? :verdriet:

chamalgirl
03-05-2003, 18:51
ik kan ook niet meepraten

chamalgirl
03-05-2003, 18:53
tenminste als jullie bedoelen liefde tussen man en vrouw liefde voor mijn beste vriendin is hetgene wat gulay heeft beschreven

chamalgirl
03-05-2003, 19:04

hahaha nou das hetzelfde als voor mijn beste vriendin........ en nee ben geen lesbie, behalve dat 24/7 komt de rest overeen, en het is geen medeleven, het doet mij ook pijn als iemand haar iets aandoet, als zij vrolijk is ben ik dat ook, als ik haar zie of aan haar denk word ik gelukkig.

Guadaloupe
03-05-2003, 19:04
Origineel gepost door Gulay Ik denk dat er toch een bepaald verschil in zit Bij jou is het meer een gevoel van medeleven Bij mij is het gewoon tjah ik kan het niet uitleggen maar alles draait om hem zeg maar 24/7 aan hem denken en alles... :( je hebt het zwaar te pakken meid, en dat ene wat je zei, dat je humeur van hem afhangt, best een naar gevoel is dat....

Guadaloupe
03-05-2003, 19:10
Origineel gepost door Gulay Zekerrrrrrrrr weten :( Maar soms is het juist heel lekkah :D maar er hoeft maar 1 ding verkeerd te gaan... :verdriet: en je hele humeur s verpest, reageert het af op mensen die er niets mee te maken hebben (vriendinnen, zusjes) hebt nergens zin meer in....pfieuw.......:maf2: drama ou safi Maar ben blij voor je meid, k hoop dat goed blijft!

slimiatje
03-05-2003, 19:12
liefde is zoveel....... van elkaar houden en elkaar vertrouwen zijn de belangrijkste punten

samira_el
03-05-2003, 19:13
Origineel gepost door chamalgirl hahaha nou das hetzelfde als voor mijn beste vriendin........ en nee ben geen lesbie, behalve dat 24/7 komt de rest overeen, en het is geen medeleven, het doet mij ook pijn als iemand haar iets aandoet, als zij vrolijk is ben ik dat ook, als ik haar zie of aan haar denk word ik gelukkig. Zulke vriendinnen zijn zeldzaam en moet je houden.. Zo'n vriendin zit er nu ook naast me :D

Guadaloupe
03-05-2003, 19:23
Origineel gepost door Gulay Je weet het precies :goedzo: En het grappige is Ik zie hem wel zitten hij mij waarschijnlijk ook maar we zijn just friends :rolleyes: Oeh spannend :rolleyes: VERVELEND MEN :( yeah, hoofdpijn heb k eraan overgehouden :D dan raad k je aan af te wachten....weet wel dat hij alleen iets zal ondernemen wanneer je hem hints geeft...eerder zal die niet reageren ;) :zwaai:

Guadaloupe
03-05-2003, 19:53
Origineel gepost door Gulay Hij weet wat ik voor hem voel maar voor zichzelf is ie er nog niet helemaal uit Bepaalde dingen zitten hem dwars enzo ofzow :( geef hem tijd en ruimte...en wanneer hij erover wilt praten, sta je voor hem klaar....wat het ook is...wees er tevreden mee...;)

Lady_moi
03-05-2003, 20:26
aaaaaah liefde :verliefd: Liefdeeeeeeeeeee ik kwee nie wat het is :Iluvu: Het voelt gewoon zaaaaaaalig aan die gevoel van liefde :verliefd: Is niet te verwoorden :Iluvu: :Iluvu: I think I fall in loveeeeeeeeee :Iluvu

CLeOpaTrA01
03-05-2003, 20:30
Genegenheid, affectie, sympathie, vriendschap, antipathie, aversie, hartstocht, begeerte, drift, passie, gehechtheid, verknochtheid, belangstelling, overgave, interesse......

slimiatje
03-05-2003, 20:33
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Genegenheid, affectie, sympathie, vriendschap, antipathie, aversie, hartstocht, begeerte, drift, passie, gehechtheid, verknochtheid, belangstelling, overgave, interesse...... helemaal samengevat :D

Guadaloupe
03-05-2003, 20:34

Origineel gepost door slimiatje helemaal samengevat :D samengevat is dat liefde ja :D

Pagina's : [1] 2