Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Mordinho
06-02-2006, 20:28
Moet dat nou 11 februari op zaterdag....:( dan is mijn ov niet geldig.....:hihi:
Maar ff serieus....
Wie komt er allemaal? het lijkt mij een serieuze kwestie....
Dan kunnen wij ook even gebruik maken van ons Vrijheid van Meningsuiting waar zo'n ophef over is.....
Of misschien het vieze spelletje gewoon meespelen....en ons Artistieke Creaviteit ook even uitten.....
(Die Demonstratie is trouwens serieus he.....Treinticket Breda - Amsterdam is niet goedkoop....)
camellia_casa
06-02-2006, 20:32
nou nou k ben aanwezig en k woon ook nie in adam maar heb wel geld over om te demonstreren tegen die spotprenten en bovendien heb je nog azjar als je dit gaat doen ik heb tenminste me profeet hoog liggen en allah zal ons belonen of anders straffen als we dat niet zouden doen
jah Het moet wel SERIEUS gebeuren mensen ... KOM OP HAND IN HAND DOOR Amsterdam met DE WOORDEN : LAA ILAA HA ILA ALLAH MOHAMMED RASOULLALLAH ...
kom op Alleen ECHTE serieuse reacties Plzz... want we zijn al Te laat ..... schuif die Demonstratie naar a.s. VRIJDAG .... na het gebed ?????? rond een uurtje of 3 OP DE DAM ??? is dat niet iets ??????????
kom op mensen alleen DI-HARDS die net als ons denken en het zat zijn ....
inchaAllah ...
Miss_Elwafa
06-02-2006, 20:35
In a'dam ben ik Insha'Allah wel aanwezig ;)
Mordinho
06-02-2006, 20:37
nou nou k ben aanwezig en k woon ook nie in adam maar heb wel geld over om te demonstreren tegen die spotprenten en bovendien heb je nog azjar als je dit gaat doen ik heb tenminste me profeet hoog liggen en allah zal ons belonen of anders straffen als we dat niet zouden doen
Nee....gehehe...geld is heus geen probleem...(ik wilde gewoon grappig zijn:( )
Maar ja als ik en jij en 3 andere de enige zijn heeft het ook weinig zin he....We willen ze de stem van de islam laten horen.....(niet mijn schore stem)
:hihi:
Maar ja ik ben wel van de partij....:hadj:
Miss_Elwafa
06-02-2006, 20:38
:haha: zijn julllie aanwezig in a'dam ???
Mordinho
06-02-2006, 20:38
jah Het moet wel SERIEUS gebeuren mensen ... KOM OP HAND IN HAND DOOR Amsterdam met DE WOORDEN : LAA ILAA HA ILA ALLAH MOHAMMED RASOULLALLAH ...
kom op Alleen ECHTE serieuse reacties Plzz... want we zijn al Te laat ..... schuif die Demonstratie naar a.s. VRIJDAG .... na het gebed ?????? rond een uurtje of 3 OP DE DAM ??? is dat niet iets ??????????
inchaAllah ...
hahahaha :lol: OV!!!!! :hihi:
karabounita81
06-02-2006, 20:39
nou nou k ben aanwezig en k woon ook nie in adam maar heb wel geld over om te demonstreren tegen die spotprenten en bovendien heb je nog azjar als je dit gaat doen ik heb tenminste me profeet hoog liggen en allah zal ons belonen of anders straffen als we dat niet zouden doen:goedzo: count me in;)
Miss_Elwafa
06-02-2006, 20:43
Gezellig :)
inchaAllah ...
Miss_Elwafa
06-02-2006, 20:45
piloeka>> aiwa t is al doorgemeldt dat is zaterdag is ik heb zelfs een mailtje erover gekregen :kweetnie:
anders zwart rijden :hihi:
so 3 x geplaatst was niet de bedoeling eigelijk ... maar ma3lish .. voor de duidelijkheid :D
is ook goed .... inchaALLAH als het maar doorgaat begrijp je ??? zaterdag zonder maakt nix uit als het maar doorgaat en VEEL MENSEN KOMEN
ik en een palestijnse vriend van me komen met Islamitische Groene VLAGGEN ...
HErkenbaar :D
tot Zaterdag inchaALLAH
Miss_Elwafa
06-02-2006, 20:49
:haha: jahh 3x maakt nikss uitt als t maar duidelijk is
hahahaa waga is goedd ;)
Insha'ALlah :vrede:
EIGEN Initiatief ... Wie ANDERS? ????????? niemand doet het .... kunnen we nou neit iets ZELF organiseren waarom ALtijd W8en totdat een BEKENDE iemand iets organiseert ..????
kom als je het belangrijk vind zo niet blijf
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.