Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

midargirl_1
07-02-2006, 10:20

Dat plaatje is maar een tekening het moorden is echt en gaat maar door. maar de demonstraties daartegen blijven en blijven maar. geen enkele publieke verontwaardiging daarover wordt geuit door de moslim gemeenschap. dus ja zwijgen is instemmen maar dat is iets wat jij duidelijk niet begrijpt. Demontreer tegen het moorden niet tegen een tekening. Moslims die erop los moorden en mensen opblazen die halen de islam door het slijk. demonstreer daar tegen. tegen de mensen die echt de islam door het slijk halen zoals mo b samir a bin laden al zarqwi hamas etc wanneer gaan jullie dat nou eens een keertje snappen het lijkt gewoon niet door te dringen he. de hypocrici en de beborneerdheid van de moslims alom. Jullie haat is als een blinde vlek die jullie visie vertroebelt. Moslims lijden gewoon aan koker visie dat maak jij zelf meer dan duidelijk. Jij weet helaas maar nix van mij...en je moet al helemaal niet doen net alsof jij een alwetende iemand bent. Jij bent geen moslim en je komt op M.nl om ons door het slijk te halen.. get al life. Trouwens als je wat minder tijd 8er die pc zou besteden om de islam zwart te maken, en wat meer de krant zou lezen of de wat serieuze nettenop tv zou bekijken, dan zou je gezien hebben dat genoeg mensen de moord T van Gogh etc hebben afgekeurd. er was zelfs een demonstrattie en genoeg moslims die er bij waren Die tekeningen vertegenwoordigen haterlijke ideeen die jou nu ook aan het uiten bent..Je ziet nu egt de kant wat mensen egt van de islam vind en als men niet snel normaal gaat doen, zullen er denk ik nog grotere probelemen komen helaas:( volgens mij heb jij btw meer last van die zogenaamde koker-visie.... :moe:

Walnoot
07-02-2006, 10:21
Wie heeft die demonstratie verzonnen?... ik heb geen flyer gezien of een bron, ik heb ook niks gehoord in de moskeën en op straat ook niet, alleen op deze fitnah site!... ik vraag me echt af wie dit heeft verzonnen en dan in de naam van de hele moslimgemeenschap aansporen!...:jammer: Blijf thuis Blijf thuis!.. of ga naar denenmarken!..:moe: ik kee=ur het ook af ik keur het zl=zelfs zwaar af die cartoons en het doet pijn in mn hart!.. maar alla=ah(swt) zal oordelen over de schuldige, wij moeten niet meer onrust zaaien werkt alleen maar negatief!

Walnoot
07-02-2006, 10:22
O zie ginds komt de stoomboot. wie is jullie? Niet iedereen over een kam scheren he? Ouwe moslim hitler jugen van me. Ow, ik dacht dat dat normaal was in nederland, iedereen over een kam scheren!...

Peej
07-02-2006, 10:23
het gaat mij erom dat je gelijk als een conlussie trekt en al een oordeel hebt. Hoop er gewoon op dat het allemaal goed komt. Snap je dna niet dat moslims het gevoel krijgen dat ze gwoon gehaten worden, men trekt gelijk een oordeel. W8 het gwoon af. Insh'Allah loopt het niet uit op een rel...en al zou het, wat dan nog. genoeg rellen die dan wel niet over geloof gaan, maar die ook uit de hand lopen hahah kom wedden voor 50 euries dan:maf2: Ik trek geen conclusie, dat kun je pas achteraf doen. Ik doe een voorspelling, en het is een voorspelling waarvoor je geen helderziende hoeft te zijn.

midargirl_1
07-02-2006, 10:24

Je mag helemaal niet gokken van allah. Geen winst door rente te berekenen En zozwiezo krijg jij als vrouw toch maar de helft. Moslims zijn zelf begonnen met haat tegen iedereen te propageren dus tja dan moeten ze ook niet raar opkijken dat mensen je aan de kant schuiven en dat je de wereld van de zijlijn moet gaan staan bekijken. je wilt zo graag anders zijn dan zal je ook anders behandelt worden. oh man kan je niet tegen ene grap:moe: Moslims zijn begonnen?? ik weet niet waar jij die 8erlijke info vandaan haalt en dat aan de kant schuiven ed is normaal en moet ook normaal worden gevonden??:moe: wie zegt dat wij dan per se negatoef moeten worden behandeld...wie zegt dat de rest gwoon niet anders is:ego: Anders zijn?/ Omg please doe normaal man....Jullie hebben tog zelfs die wetten gemaakt, de laatste keer dat ik een wetboek keek, heb ik duidelijk gezien dat iedereen gelijk is en dat we nog steeds het non-discriminatie beginsel hebben.

Walnoot
07-02-2006, 10:25
Ik wil ook helemaal niks van jou weten Miss achterstandswijk met een achterstandsreligie. :jammer:

Walnoot
07-02-2006, 10:25
Ach wel nee joh we scheren hier helemaal niet iedereen over een kam. op de moslims na dan die roepen en doen toch collectief allemaal hetzelfde je hebt gelijk:D ga maar weer buitenspelen

midargirl_1
07-02-2006, 10:26
Ik wil ook helemaal niks van jou weten Miss achterstandswijk met een achterstandsreligie. Miss 8erstandswijk?? jongen je weet niet eens waar ik woon. dom hoor om zomaar conclussie te trekken:kwaad: als je niet normaal met mij in discussie kan gaan, dan moet je zelf maar je moet dicht houden voor zover ik weet heet het forum MArokko.nl en dus niet egt bedoeld voor domme rascisten Achterstandsreligie...anders wel de snelst groeiende religie:lekkerpuh

Mass13
07-02-2006, 10:28
Demonstratie nu nog?.. waar gaat dit heen, mesne zonder hoofddoek die daar zeker zullen komen, mensen die nooit aan de profeet denken en nu opeens wel zullen daar komen wat is dit?.. waar zijn we mee bezig?.. demonstreer tegen je zelf, vast een dag voor allah(swt) en je behaalt een grotere beloning dan demonstratie... had de profeet dit gewild?.. la hawlaha wa la akwata illa billah!!! :goedzo:

boeddha
07-02-2006, 10:33
oh man kan je niet tegen ene grap:moe: Moslims zijn begonnen?? ik weet niet waar jij die 8erlijke info vandaan haalt en dat aan de kant schuiven ed is normaal en moet ook normaal worden gevonden??:moe: wie zegt dat wij dan per se negatoef moeten worden behandeld...wie zegt dat de rest gwoon niet anders is:ego: Anders zijn?/ Omg please doe normaal man....Jullie hebben tog zelfs die wetten gemaakt, de laatste keer dat ik een wetboek keek, heb ik duidelijk gezien dat iedereen gelijk is en dat we nog steeds het non-discriminatie beginsel hebben. Jawel hoor, een Deense Imam heeft het hele verhaal van die spotprenten de wereld ingegooid................. Het betreffende verhaal had in september 2005 in de Deense kranten gestaan, en kwam pas in januari 2006 naar "buiten "......... Die Imam heeft steun gezocht bij diverse arabische landen, en ja een islamiet heeft zelf "sprotprenten "over Allah "vervalst........... Dus wie is de schuldige ? Juist ja, een Moslim, zelfs een IMAM, waar de moslims naar MOETEN luisteren..............:hadj: Dom wicht!!!

midargirl_1
07-02-2006, 10:36
wij volgen die wetten wel hoor lieverd jullie volgen die alles en iedereen anders discriminerende koran wetten. ik ken trouwens een hele rits haat teksten die de afgelopen paar jaar over nederlanders en iedereen anders door moslims geuit zijn. Dus wat je zaaid zal je oogsten. Dus uit je haat zal je haat terug krijgen en dat is wat moslims nu terug krijgen jammer voor de goede moslims want die zijn er ook heel weinig maar toch Kan jij me aantonen waar in de heilige koran die teksten staan dat wij moeten discrimineren.... En niet alle moslims die iets verkeerds doen, doen dat vanuit islamitsche wetgeving waarom gaan jullie gwoon niet een keer wat info verwerven over de islam ipv van een conclussie trekken over iets waar je niks vanaf weet. wij moeten maar zus en zo...maar sta ook een open voor de rest:moe: wat is er dan gzaaid ?? vertel mij. want jou stelling over wat er gezaaid wordt zal je oogsten, kan je ook omgekeerd opvatten. wie zegt dat jullie niks hebben gezaaid en dat je de oogst van ons teurgkrijgt;)

midargirl_1
07-02-2006, 10:38
Jawel hoor, een Deense Imam heeft het hele verhaal van die spotprenten de wereld ingegooid................. Het betreffende verhaal had in september 2005 in de Deense kranten gestaan, en kwam pas in januari 2006 naar "buiten "......... Die Imam heeft steun gezocht bij diverse arabische landen, en ja een islamiet heeft zelf "sprotprenten "over Allah "vervalst........... Dus wie is de schuldige ? Juist ja, een Moslim, zelfs een IMAM, waar de moslims naar MOETEN luisteren..............:hadj: Dom wicht!!! wie is hier een dom wicht:moe: lees eerst voordat je begint aan te vallen doos. dit was een reactie op iemand en het ging niet eens over waar jij nu over lult. lees beter :kwaad:

jHenosch
07-02-2006, 10:40
Bij deze roepen wij u allen op om aanwezig te zijn bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeten, de bijbel en onze godsdienst, door Mohammed. die deze geschriften maar een schetsvertoning vond. Doe effe normaal, daar gaat niemand toch op in !!!

Walnoot
07-02-2006, 10:41
Jawel hoor, een Deense Imam heeft het hele verhaal van die spotprenten de wereld ingegooid................. Het betreffende verhaal had in september 2005 in de Deense kranten gestaan, en kwam pas in januari 2006 naar "buiten "......... Die Imam heeft steun gezocht bij diverse arabische landen, en ja een islamiet heeft zelf "sprotprenten "over Allah "vervalst........... Dus wie is de schuldige ? Juist ja, een Moslim, zelfs een IMAM, waar de moslims naar MOETEN luisteren..............:hadj: Dom wicht!!! Het gaat om het principe!! die cartoons hadden niet geplaatst moeten worden, er is een grens en dat weten ze! Die imam heeft het goed gedaan ik zie niks verkeerds waarom zou hij het niet moeten zeggen dan?.. is tog ook zijn profeet!... er wordt altijd gezegd dat wij de moslims haat zaaien maar vertel mij eens wie er nu haat aan het zaaien is!:moe:

Walnoot
07-02-2006, 10:41

Bij deze roepen wij u allen op om aanwezig te zijn bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeten, de bijbel en onze godsdienst, door Mohammed wie heeft het opgeroepen?...

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95