Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Blizzard
11-02-2006, 21:38
blizzard wat is dat voor onzin
kerken in de fik steken
volgens de islam moet je van andere religies afblijven en in vrede met elkaar leven
en wat betreft je reactie: gelukkig ben ik niet gegaan, vanwege dat rennen
dat is kantenklare onzin
het was een klein groepje jongeren die dat deden en als jij niet netals hen bent blijf je bij de rustige meerderheid en veroordeel jij de acties van die hyena;s
het ging erom of je bereid was om voor je religie en profeet op te komen en laten zien dat er wel moslims zijn die om onze geliefde profeet geven en laten zien dat we als moslims niet over ons heen laten lopenIk doelde ook op die groep allochtoonse rellende jongeren. Ik bedoelde dus dat wat ze vandaag deden volkomen nutteloos is.
Ongeveer 70 jongeren gingen vandaag rellen, das ongeveer 0.2% van de moslims in Nederland. Afgerond 0%. En toch wordt het zo groot gebracht.
Als je achter de profeet wilt staan moet je ZEKER niet gaan demonstreren.
aardigmeisje
11-02-2006, 21:40
we krijgen hier de gelegenheid om onze godsdienst te praktiseren, allah swt verteld ons dat weandere godstdiensten moeten respecteren maar niet mogen volgen.
laten wij ons niet verlagen zoals de mensen in denemarken die de cartoons hebben gemaakt...
laten wij door dialoog met elkaar zien hoe wij moslims moet zijn en leven... wij moslilms moeten met respect mekaar benaderen. en subhana allah wat er ook gebeurt onze dien is standvastig met allah swt aan ons zij
Palestijnse vlag en de sjaals staan voor de arabische/islamitische verzet tegen onderdrukking door het westen
religie is niet grensgebonden
het maakt niet uit of je marokkaanse, franse, nederlandse moslim bent
wij als moslims voelen ons verbonden met onze palestijnse broeders
Blizzard
11-02-2006, 21:41
Idd.. het is onzin wat die 10-20 marokkanen daar doen.. En dan nog niet luisteren naar de imam als hij roept tot kalmte!
Maar kerken in brand steken.. das geen jihad. Wat doet een kerk dat tegen de islam is?
En Palestina is toch logisch.. palestina hoort erbij!! altijd!!Kerken in brand steken in net zo rechtvaardig als terugslaan als iemand jouw slaat. Op dit moment natuurlijk niet, maar toen Van Gogh vermoord werd werden er Moskeeen in de fik gestoken. Oog om oog, tand om tand. Dat is de principe van de islam. Ik neem aan dat jij een moslim bent, anders heeft dit geen aanspraak op jou.
En palestina is helemaal niet logisch, van verre zelfs. Waarom moet palestina erbij horen? Slaat toch nergens op.
Ohajh tuurlijk.. de moslims moeten om alles gaan klagen of opkomen etc.. Wij hebben tochniets besters te doen.. is het niet..
Nou rot toch op.. de hollanders doen helemaal niets.. terwijl er hier juist zoveel fout gaat.. vooral de fouten van verdonk en aivd.. jah daar gaan de hollanders niet van opstaan.. Jij meet met twee maten..
Het zal mij een rotzorg zijn wat moslims doen en laten zolang ze dat doen op een manier dat nederlanders er geen last van hebben.
Ik meet overigens met mijn eigen maat en bepaald niet met twee.
Verdonk doet uitstekend werk op het gebied van immigratie en de AIVD zijn een stelletje nullen die hun werk niet goed doen. Dat is o.a. mijn maat.
Blizzard
11-02-2006, 21:44
Palestijnse vlag en de sjaals staan voor de arabische/islamitische verzet tegen onderdrukking door het westen
religie is niet grensgebonden
het maakt niet uit of je marokkaanse, franse, nederlandse moslim bent
wij als moslims voelen ons verbonden met onze palestijnse broedersVoor jou staan de palestijnse vlag en sjaals als een arabische verzet symbool. Maar niet voor andere moslims. Allah en de profeet zijn de symbool van de ISLAMITISCHE verzet tegen de ongelovigen en niet tegen het westen. Ik weet niet waar dit allemaal vandaan wordt gehaald, maar het slaat kant noch wal. Ik blijf bij dat demonstreren volkomen zinloos is. Zonder effect. Het heeft alleen nadelen. De nadelen hebben we vandaag meegemaakt.
1 welke verkeerde dingen
2 nogmaals citeer een bericht van mij waarin ik haat zaai
Ja daar weten ze opeens geen antwoord op te geven. Het blijkt telkens weer dat zieken en dreigen hun voornaamste bezigheid in Nederland is.
En dan jammeren als we het eindelijk na al die jaren eens echt goed zat zijn.
Blizzard
11-02-2006, 21:49
de grooste onderdrukkers van da arabieren/islamieten zijn de arabieren/islamieten zelf
maar ja dat wist je al maar het is vast niet leuk om een vlag van SA in de fik te steken, vooral in SAInderdaad. Dat weten de meeste Marokkanen/Moslims niet.
De arabieren zijn de grootste racisten die er zijn. De moslims mogen juist blij zijn dat ze hier moskeeen mogen bouwen en hun godsdienst mogen praktiseren. Doet dit maar als een christen/jood in Saudi-Arabie.
De profeet zal echt niet blij zijn met de moslims van deze tijd. Verre van niet denk ik. Aangezien watvoor slechte naam ze de islam geven.
Rabatboy
11-02-2006, 21:50
weet wat pas het topunt van opfokken is
een illegal demonstratie houden en daarna gaan rellen
en dat allemaal omdat je denkt dat je geloof(iets heel abstracts) beledigd wordt
Als je er niet mee eens bent dan hou je toch je klep erover! En het is al gebeurt, als Nederland het echt niet woude de demonstratie houden, dan hadden ze al lang de leger ingezet of wat dan ook!!! Het is niet denken maar inderdaad een paar mensen willen doorboren in de Islam terwijl ze er helemaal niks van af weten.
de demonstratie heeft wel effect gehad
want de media hebben het belicht
het is so vaak op tv geweest
we hebben laten zien dat we als moslims tegen die prenten zijn
wij hebben onze mening laten horen
nu weten onze medeburgers / bestuur wat wij van deze zaak vinden
en inshallah zal er nu wel rekening met ons worden gehouden
Het heeft veel publiciteit gehad en daarmee ook de kleine rel van die marokkaanse hyenas, maar dat is de keerzijde van de medaille.
maar na de demonstratie heb ik nog staan napraten met verschillende mensen
politie, journalisten
en we waren het allemaal me elkaar eens:
rustig verlopen( op een paar kleine incidenmtjes na) en de agenten voornamelijk lieten blijken dat ze ons begrepen en terecht demonstreerden
en dat de gemeente Adam en de burgemeester(politie) de illegale demonstratie gedoogd hebben
hafsa_asm
11-02-2006, 22:00
tazz ze3mak we mogen je gezicht niet zien??
wahahah je was op tv mop..wahaahahaha ha
Salaam 3alijkoem..
Ja het is op tv geweest..
Onderandere op
Rtl4
Ned 1
Ned 2
Ned 3
En AT5 (waar ik me zelf in gezien heb met een Tekst Islam is Not the Enemy)
Maargoed
Niet echt belangrijk
Het belangrijkste is is dat het grootste gedeelte zijn stem vredelievend heeft laten horen..
Helaas is het met een klein groepje slecht afgelopen door onrust te stoken.. (heb ik op Teletekst)
Maar dat was ook al te lezen tijdens het gebed.. Ik vind dat niet kunnen maargoed.. Je moet respect hebben naar je Geloof en je moet weten dat je een gebed niet mag verstoren..
Ook wil ik jullie zeggen dat mischien op Nova een reportage komt over de demonstratie.. (Ik weet het niet zeker) maar denk het wel...
Insha allah
moban....het was een kleine groepje dat rellen veroorzaakte
maar als jij zo graag alleen naar dat groepje wilt kijken is dat jou zaak
jij maakt die selectie
als je kijkt naar de nederlandse media
dan zie je daar niks van terug in de koppen:
NOS : vreedzaam moslimprotest op de dam
nu.nl: Protest op de Dam tegen spotprenten
volkskrant: Protest op de Dam tegen spotprenten
nrc: Demonstratie tegen publicatie spotprenten: Vreedzaam protesteren, maar toch opgehitst
telegraaf: Moslims betogen tegen cartoons in Europese steden
tazz ze3mak we mogen je gezicht niet zien??
wahahah je was op tv mop..wahaahahaha ha
serieus:o
welke zender
Rabatboy
11-02-2006, 22:16
precies als je het er niet mee eensbent en het richt geen echte schade aan hou je je klep er over ! (jammer dat er paar winkelruiten zijn gesneuveld)
spotprentjes bv
Hoort erbij mens, demonstratie zitten ook raddraaiers in tussen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.