Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
rabatia16
07-02-2006, 07:46
Dus het houd op:D
MeRyEm_NoOrD
07-02-2006, 09:42
Demonstratie niet Islamitisch
Vraag: Is het houden van demonstraties van de manieren tot da'wah om de problemen van de Islamitische Ummah op te lossen?
Antwoord: Onze godsdienst is geen godsdienst van chaos. Onze godsdienst is een godsdienst van discipline, een godsdienst van orde, kalmte en rust. Het houden van demonstraties is niet iets waar de moslims mee bekend zijn.
De Islaam is een godsdienst van kalmte, en een godsdienst van genade, en een godsdienst van discipline; geen chaos, en geen wanorde, en niet (een godsdienst) die aanzet tot ophitsing. Dit is de godsdienst Islaam.
Rechten worden verdiend door ernaar te vragen op de manier die wettig gemaakt is door de Shari'a en via wegen die wettig gemaakt zijn door de Shari'a. En demonstraties veroorzaken bloedvergieting en het verderven van rijkdom. Deze zaken zijn niet toegestaan.
Kitaab al-Fataawa Shar'iyah fil Qidaya 'Asriyah
Link;
http://fawzaan.blogspot.com/2005/05/demonstratie-niet-islamitisch.html
hoeft tog niet perse uit de hand te lopen meid:confused: het moet een vredig protest worden dus als iedereen zich gedraagt naar de regels van ons geloof komt het goed inchallah, dan represente we onze godsdienst in ieder geval niet verkeerd:goedzo: we leve nou eenmaal in een democratie en om onze stem te laten horen moeten we protesteren, daar is nix mis mee.
Stel je niet aan kleuter.
Je overdrijft en draait volledig door.
En daar komt nog bij dat er al tig oproepen zijn voor die demonstratie die de moslims in Nederland alleen maar in verlegenheid zal brengen . Want die demonstratie zal aan het einde uitlopen op rellen die veroorzaakt worden door ***marokkaantjes die waarschijnlijk nooit een moskee van binnen zien.
Want we hebben aan de reacties op die cartoons al lang gezien dat dat respect voor andermans eigendommen ver te zoeken is.
Wie zegt trouwens dat jij de moslimgemeenschap in Nederland bent? Je ondertekend er wel mee.
midargirl_1
07-02-2006, 10:03
Stel je niet aan kleuter.
Je overdrijft en draait volledig door.
En daar komt nog bij dat er al tig oproepen zijn voor die demonstratie die de moslims in Nederland alleen maar in verlegenheid zal brengen omdat de demonstratie aan het einde uit zal lopen op rellen die veroorzaakt worden door ***marokkaantjes die waarschijnlijk nooit een moskee van binnen zien.
Wie zegt trouwens dat jij de moslimgemeenschap in Nederland bent? Je ondertekend er wel mee.
als je niks nuttigs te melden hebt..houd je mond dan gwoon:o
je praat bullshit...ik hoop dat dit een hele grote demonstratie wordt. en ik zal er cker bij zijn:ego:
midargirl_1
07-02-2006, 10:05
Goh demonstreerde jullie ook maar zo hard tegen de acties van moslim terrorisme. En de onthoofdingen en het geweld tegen anders gelovigen. Waren jullie daar ook maar zo beledigt door het moorden dat gebeurt in de naam van allah. O ja zwijgen is nog altijd instemmen. Ga vooral zo door.
oh please...nederland is tog zo'n tolerant land:ego:
we hebben het recht om te demonstereren.
en ik vind het afbeelden van de profeet(vzmh) en het daarbij nogeens beledigen wel iets heel ergs.
dat je daar niet mee kan leven, jammer dan.
Zwijgen?? je moet nu geen bullshit praten, genoeg mensen die hier tegen zijn.
en laat ons dan vooral zo doorgaan. sukkel:ego:
Demonstratie nu nog?.. waar gaat dit heen, mesne zonder hoofddoek die daar zeker zullen komen, mensen die nooit aan de profeet denken en nu opeens wel zullen daar komen wat is dit?.. waar zijn we mee bezig?.. demonstreer tegen je zelf, vast een dag voor allah(swt) en je behaalt een grotere beloning dan demonstratie... had de profeet dit gewild?.. la hawlaha wa la akwata illa billah!!!
als je niks nuttigs te melden hebt..houd je mond dan gwoon:o
je praat bullshit...ik hoop dat dit een hele grote demonstratie wordt. en ik zal er cker bij zijn:ego:
Niet zo naief joh.
Zullen we er 10 euro om verwedden dat die demonstratie (als hij er komt) uit zal lopen op rellen. Niet dat ik het leuk vind. Maar je zult je klok er op gelijk kunnen zetten.
Natuurlijk mag iedereen van mij demonstreren dat is hun goed recht. Maar er zullen zeker een paar minder serieuze klootzakken zijn die er een teringzooitje van gaan maken. Maar ik hoop dat die dit lezen en mij nu het tegendeel willen bewijzen. Die 10 euro gun ik je van harte. Al was het maar omdat ik dan gelukkig ongelijk zou hebben.
midargirl_1
07-02-2006, 10:10
nu nog?? beter nu dan nooit
en je kan zowel protesteren als die andere dingen doen..
nu nog?? beter nu dan nooit
en je kan zowel protesteren als die andere dingen doen..
ik hou je niet tegen hoor, we zullen zien hoeveel mensen er zullen komen en hoe het af zal lopen!
Een flop!
midargirl_1
07-02-2006, 10:14
Niet zo naief joh.
Zullen we er 10 euro om verwedden dat die demonstratie (als hij er komt) uit zal lopen op rellen. Niet dat ik het leuk vind. Maar je zult je klok er op gelijk kunnen zetten.
Natuurlijk mag iedereen van mij demonstreren dat is hun goed recht. Maar er zullen zeker een paar minder serieuze klootzakken zijn die er een teringzooitje van gaan maken. Maar ik hoop dat die dit lezen en mij nu het tegendeel willen bewijzen. Die 10 euro gun ik je van harte. Al was het maar omdat ik dan gelukkig ongelijk zou hebben.
het gaat mij erom dat je gelijk als een conlussie trekt en al een oordeel hebt.
Hoop er gewoon op dat het allemaal goed komt.
Snap je dna niet dat moslims het gevoel krijgen dat ze gwoon gehaten worden, men trekt gelijk een oordeel. W8 het gwoon af.
Insh'Allah loopt het niet uit op een rel...en al zou het, wat dan nog. genoeg rellen die dan wel niet over geloof gaan, maar die ook uit de hand lopen
hahah kom wedden voor 50 euries dan:maf2:
midargirl_1
07-02-2006, 10:15
ik hou je niet tegen hoor, we zullen zien hoeveel mensen er zullen komen en hoe het af zal lopen!
Een flop!
nee ik weet je houdt me niet tegen;)
insh'Allah loopt het niet uit op een flop:hadj:
Dat plaatje is maar een tekening het moorden is echt en gaat maar door. maar de demonstraties daartegen blijven en blijven maar. geen enkele publieke verontwaardiging daarover wordt geuit door de moslim gemeenschap. dus ja zwijgen is instemmen maar dat is iets wat jij duidelijk niet begrijpt. Demontreer tegen het moorden niet tegen een tekening. Moslims die erop los moorden en mensen opblazen die halen de islam door het slijk. demonstreer daar tegen. tegen de mensen die echt de islam door het slijk halen zoals mo b samir a bin laden al zarqwi hamas etc wanneer gaan jullie dat nou eens een keertje snappen het lijkt gewoon niet door te dringen he. de hypocrici en de beborneerdheid van de moslims alom. Jullie haat is als een blinde vlek die jullie visie vertroebelt. Moslims lijden gewoon aan koker visie dat maak jij zelf meer dan duidelijk.
hou je mond jij onwetende dat zijn degene deie strijden op de weg van allah(wt) hun volk wordt onderdrukt, uit hun huisen verjaagd, vermoord en als ze het bloed ook vergieten zijn wij de terroristen?.. sheikh osama binladen heeft het recht om voor zijn volk op te komen broeder zarqawi heeft ook het recht! en Hamas, Al helemaal!!
ik kan me nog herinneren een paar jaar geleden was ik ook in adam met een vriendin bij een demonstratie tegen geweld tegen de palestijnen opeens dikke rellen ik dacht wajouw ik hoop niet dat het gebeurt zaterdag anders zullen ze ons nooit meer een demonstratie laten houden :gniffel:
Protesteren heeft Allah(swt) nooit gewilt. Dus blijf in godsnaam thuis en doe niet net of je uit de naam van alle moslims uit Nederland spreekt.
En als er rellen komen, kun je ook akties terug verwachten.....
Nederland heeft onderhand genoeg gehad met de moslims heb ik zo'n idee.
Dus blijf maar gewoon thuis!
Het lijkt erop dat de hele islam op een grote flop van bijbelse proporties uit zal lopen. De moslims hebben een Midas aanraking in reverse. Alles wat ze aanraken verandert in stront.
Dit bewijst weer de mentaliteit van jullie...:D Kom tot inkeer o dwalende
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.