Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Sawadee
11-02-2006, 13:34

Zo zo Dus dat noemen ze een zwijgend protest.

abdelazizmuslim
11-02-2006, 13:34
In Naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle Lof aan Allah, de Heer der Werelden. Allah, de Verhevene zei : {…. Vertel daarom deze gelijkenis opdat zij mogen nadenken.} 07:176 Het volgende verhaal werd door de Islamitische geleerde en historicus Ibn Hajar Al-Asqalani in zijn boek vermeld: “De Kostbare Juwelen” (het Vol. 3, pagina 202). Holako, de tirannieke Mongoolse leider die Bagdad binnenviel en duizenden geleerden en wetenschappers doodde in het jaar 1258 (675 A.H.) heeft de weg geplaveid voor kruisaanbidders( Christelijke) missionarissen om het christendom openlijk te prediken en de moslims te bekeren ( tot het christendom). Holako zelf was getrouwd met een vrouw die een Kruisaanbidder was. Op een dag ging een delegatie van de meest vooraanstaande kruisaanbidders naar Bagdad om een grote feest bij te wonen waar de bekering van een belangrijke Mongoolse leider naar het christendom werd gevierd. De Mongoolse leider had zijn favoriete jachthond aan een lijn dichtbij hem. Een van de kruisaanbidders begon een toespraak met het feliciteren van de Mongoolse leider voor zijn wijze beslissing, toen ging hij verder met de boodschapper van Allah (vrede zij met hem) uit te schelden. De hond begon razend te worden, sprong op de Kruisaanbidder en krabde hem erg. Er waren enkele mannen nodig om de hond los te maken van de kruisaanbidder. Een van de aanwezigen wendde zich tot de kruisaanbidder en zei : “De hond deed dit vanwege datgene dat u over Muhammad , vrede zij met hem zei.” De kruisaanbidder veegde het commentaar van de man terzijde en zei arrogant: “Nee. Dit was niet de reden van de reactie van de hond . Toen ik sprak, wees ik met mijn hand en de hond dacht dat ik hem ging slaan .” De kruisaanbidder leek onbewogen door het incident en ging verder met het uitschelden en het beledigen van de boodschapper van Allah vrede zij met hem. Op dat moment maakte de hond zich los ,sprong op de kruisaanbidder, liet zijn kiezen doordringen in de hals van de Kruisaanbidder en rukte zijn strot eruit. De man stierf onmiddellijk. Dit incident leidde ertoe dat 40.000 Mongolen zich tot de Islam bekeerden. O moslims! Hebben honden meer liefde voor Allah dan u? Weet u wie er werd beledigd? Het is de boodschapper van Allah, de meest geëerde mens die op het aardoppervlak heeft rondgelopen. Degene die Allah als genade heeft gezonden naar alle creaties . Hij die u de leiding bracht die u zal redden van de Hel. Hij die op u zal wachten om u te begroeten aan de deuren van de Paradijs . Hij die klaar en gewillig is omwille van uw te bemiddelen en u te zaak te bepleiten bij Allah . Vraag jezelf eens af, verdient hij het soort beledigingen die hij, vrede zij met hem, nu krijgt? Waar wacht je op? Allah de Allerhoogste zei: { O, gij die gelooft, weest Allah's helpers, zoals toen Jezus, zoon van Maria, tot zijn discipelen zeide: "Wie zijn mijn helpers terwille van Allah?" De discipelen antwoordden: "Wij zijn Allah's helpers!" Toen geloofde een gedeelte van de kinderen Israëls, terwijl een ander deel niet geloofde maar Wij hielpen de gelovigen tegen hun vijand en zij werden overwinnaars.}61:14 Degenen die de oproep beantwoordden om helpers van Allah en Jezus te zijn werden door Allah gelovigen genoemd . Degenen die de uitnodiging afwezen werden ongelovigen genoemd. Dus tot welke partij wil je behoren? Ons laatst woord is lof aan Allah de heer der Werelden. bron: sxtracten van stuk geschreven door Abu Haytham al Hijazi. masha allah!:goedzo:

BerBerChica
11-02-2006, 13:36
In Naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle Lof aan Allah, de Heer der Werelden. Allah, de Verhevene zei : {…. Vertel daarom deze gelijkenis opdat zij mogen nadenken.} 07:176 Het volgende verhaal werd door de Islamitische geleerde en historicus Ibn Hajar Al-Asqalani in zijn boek vermeld: “De Kostbare Juwelen” (het Vol. 3, pagina 202). Holako, de tirannieke Mongoolse leider die Bagdad binnenviel en duizenden geleerden en wetenschappers doodde in het jaar 1258 (675 A.H.) heeft de weg geplaveid voor kruisaanbidders( Christelijke) missionarissen om het christendom openlijk te prediken en de moslims te bekeren ( tot het christendom). Holako zelf was getrouwd met een vrouw die een Kruisaanbidder was. Op een dag ging een delegatie van de meest vooraanstaande kruisaanbidders naar Bagdad om een grote feest bij te wonen waar de bekering van een belangrijke Mongoolse leider naar het christendom werd gevierd. De Mongoolse leider had zijn favoriete jachthond aan een lijn dichtbij hem. Een van de kruisaanbidders begon een toespraak met het feliciteren van de Mongoolse leider voor zijn wijze beslissing, toen ging hij verder met de boodschapper van Allah (vrede zij met hem) uit te schelden. De hond begon razend te worden, sprong op de Kruisaanbidder en krabde hem erg. Er waren enkele mannen nodig om de hond los te maken van de kruisaanbidder. Een van de aanwezigen wendde zich tot de kruisaanbidder en zei : “De hond deed dit vanwege datgene dat u over Muhammad , vrede zij met hem zei.” De kruisaanbidder veegde het commentaar van de man terzijde en zei arrogant: “Nee. Dit was niet de reden van de reactie van de hond . Toen ik sprak, wees ik met mijn hand en de hond dacht dat ik hem ging slaan .” De kruisaanbidder leek onbewogen door het incident en ging verder met het uitschelden en het beledigen van de boodschapper van Allah vrede zij met hem. Op dat moment maakte de hond zich los ,sprong op de kruisaanbidder, liet zijn kiezen doordringen in de hals van de Kruisaanbidder en rukte zijn strot eruit. De man stierf onmiddellijk. Dit incident leidde ertoe dat 40.000 Mongolen zich tot de Islam bekeerden. O moslims! Hebben honden meer liefde voor Allah dan u? Weet u wie er werd beledigd? Het is de boodschapper van Allah, de meest geëerde mens die op het aardoppervlak heeft rondgelopen. Degene die Allah als genade heeft gezonden naar alle creaties . Hij die u de leiding bracht die u zal redden van de Hel. Hij die op u zal wachten om u te begroeten aan de deuren van de Paradijs . Hij die klaar en gewillig is omwille van uw te bemiddelen en u te zaak te bepleiten bij Allah . Vraag jezelf eens af, verdient hij het soort beledigingen die hij, vrede zij met hem, nu krijgt? Waar wacht je op? Allah de Allerhoogste zei: { O, gij die gelooft, weest Allah's helpers, zoals toen Jezus, zoon van Maria, tot zijn discipelen zeide: "Wie zijn mijn helpers terwille van Allah?" De discipelen antwoordden: "Wij zijn Allah's helpers!" Toen geloofde een gedeelte van de kinderen Israëls, terwijl een ander deel niet geloofde maar Wij hielpen de gelovigen tegen hun vijand en zij werden overwinnaars.}61:14 Degenen die de oproep beantwoordden om helpers van Allah en Jezus te zijn werden door Allah gelovigen genoemd . Degenen die de uitnodiging afwezen werden ongelovigen genoemd. Dus tot welke partij wil je behoren? Ons laatst woord is lof aan Allah de heer der Werelden. bron: sxtracten van stuk geschreven door Abu Haytham al Hijazi. Ik vind het een mooi verhaal, maar als ik eerlijk mag zijn moedig je dan niet mensen aan tot haat en geweld? Met bepaalde uitspraken..Onze Profeet vzmh keerde zijn rug tegen geweld en haat...Begrijp me niet verkeerd...Ik voel me zeer beledigd en ben diep teleurgesteld in de mensheid...(we bedriegen, liegen, kwetsen en vermoorden) Maar als ik haat koesterde jegens de christenen en degenen die niet tot de moslims behoren zou DIT mij aansporen om wraakgevoelens op te wekken en daarmee JUIST geweld gebruiken..in welke vorm dan ook.... Ik van een voorstander om onze stem te laten horen dat we ZEER ZEKER tegen zulke handelingen zijn maar dat moet toch op een vreedzame manier?????

Sara7a
11-02-2006, 13:37
iemand die een webcam weet op de Dam? Alleen beeld is genoeg, het is toch een zwijgende demonstratie. Op de tirade van het paleis misschien?....:hihi:

Lady_Zina
11-02-2006, 13:38

Een beetje respect mag ook wel getoond worden...Bepaalde uitingen mogen wel achterwege gelaten worden..Ik begrijp wel dat je persoonlijke problemen met deze zaak hebt maar dat heeft ieder...Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen voor als het straks mis gaat en je bent Hun geen verklaring schuldig...Maar ik begrijp zeker waar je naar toe wilt.... Maar ik vind dat Ieder individu de verantwoordelijkheid op zichzelf moet nemen voor zijn daden..Niemand moet met de vinger gaan wijzen straks als het mis gaat... Maar het systeem deugt niet en dat wisten we al jaren... Ja maar ik krijg het straks op mijn brood en jij ook. Dan kun je wel zeggen dat individuen voor zichzelf verantwoordelijk zijn. Maar het zijn altijd de goeden die onder de kwaden moeten lijden. Ze geven types als Wilders en Hirsi Ali ons een nieuwe stok om ons mee te slaan. Straks mogen moslimvrouwen geen hijaab meer dragen, straks worden er nog meer mensen gediscrimineerd op de arbeidsmarkt, straks worden er nog meer moslims op iedere denkbare manier benadeeld en afgestraft voor dingen die hij/zij individueel niet begaan heeft. En dat alles dankzij een aantal morons. Waarom zou ik infantiele idioten die mij en jou in het diskrediet brengen moeten respecteren? Een schop voor hun hol, dat kunnen ze krijgen. Ik wijs met de vinger naar de schuldigen en de schuldigen alleen als het misgaat. Wallahi, ik ben het zo spuugzat, ik heb geen greintje geduld meer met zulke mensen. Levenslang achter slot en grendel mogen ze van mijn part. Idiots. Een spotprent is niets in vergelijking met wat zij doen waarmee ze niet alleen de Profeet saws belachelijk maken maar ook alle Moslims tot aan het Heilige woord van God swt.

BerBerChica
11-02-2006, 13:38
Protest op De Dam tegen spotprenten Uitgegeven: 11 februari 2006 13:24 Laatst gewijzigd: 11 februari 2006 13:25 AMSTERDAM - Enkele tientallen demonstranten hebben zich zaterdagmiddag op De Dam in Amsterdam verzameld uit protest tegen publicaties van spotprenten van de profeet Mohammed. Mannen en vrouwen roepen in het Arabisch gebeden over Allah en Mohammed: "Allah is groot. Mohammed is zijn boodschapper." Een actievoerder heeft de Koran in zijn handen en maakt met twee vingers het vredesteken. Een ander heeft een bord bij zich met daarop de tekst 'Niet spotten met onze profeet Mohammed'. Ook zwaaien betogers met de Marokkaanse vlag. bron: nu.nl Zo die zijn er snel bij....:rolleyes:

krullebol_1
11-02-2006, 13:40
Dit illustreert waarom de relschoppers doen wat ze doen: http://jazauto.com/phil/MomSaidICould.wmv hahaha :haha:

Fadou
11-02-2006, 13:41
Vas toch....kon je nou niet inhoudelijk reageren en moest je weer persoonlijk worden? la hawla wa la quwatta illa billah. Je reageert ook niet op mijn reactie op jou. HEEL ERG JAMMER.

Bashir
11-02-2006, 13:42
heb je jou chromosomen al geteld???? Een chromosoompje 21 teveel heeft ze in ieder geval niet lijkt mij. Mongooltjes doen geen vlieg kwaad, in tegenstelling tot deze Eucalypta.

Fadou
11-02-2006, 13:43
RELLEN? Insha'Allah? Wat ben jij voor een blasfemisch stuk tuig? Hoe durf jij de naam van Allah swt in 1 adem met criminaliteit en rellen te noemen. La hawla quwatta illah billah. Onwetend, onnadenkend dom pubertje die je bent. Hoe durf je te wensen dat je broeder, je zusters en jezelf zo in diskrediet worden gebracht? Ken je geen schaamte? Heb jij wel hart voor Islam? Ben je wel Moslim? Verdwijn uit mijn ogen, ik spuug op mensen zoals jij. Wel op hem, maar als een terrorist in Allah's naam mensen uitmoord, wat me nog wel een stukje erger lijkt spuug je niet he?

Bakkertjuh
11-02-2006, 13:47
er zullen er altijd tussen zitten die niet gaan voor de demonstratie, maar om rellen te maken. de media zal daar weer makkelijk op inspringen, en de afloop weten we dan wel weer. Waarom moet de media het negeren als marokkanen zich misdragen? Er wordt al veel te veel marokkanengeweld in de doofpot gestopt.

boeddha
11-02-2006, 13:52
Ja maar ik krijg het straks op mijn brood en jij ook. Dan kun je wel zeggen dat individuen voor zichzelf verantwoordelijk zijn. Maar het zijn altijd de goeden die onder de kwaden moeten lijden. Ze geven types als Wilders en Hirsi Ali ons een nieuwe stok om ons mee te slaan. Straks mogen moslimvrouwen geen hijaab meer dragen, straks worden er nog meer mensen gediscrimineerd op de arbeidsmarkt, straks worden er nog meer moslims op iedere denkbare manier benadeeld en afgestraft voor dingen die hij/zij individueel niet begaan heeft. En dat alles dankzij een aantal morons. Waarom zou ik infantiele idioten die mij en jou in het diskrediet brengen moeten respecteren? Een schop voor hun hol, dat kunnen ze krijgen. Ik wijs met de vinger naar de schuldigen en de schuldigen alleen als het misgaat. Wallahi, ik ben het zo spuugzat, ik heb geen greintje geduld meer met zulke mensen. Levenslang achter slot en grendel mogen ze van mijn part. Idiots. Een spotprent is niets in vergelijking met wat zij doen waarmee ze niet alleen de Profeet saws belachelijk maken maar ook alle Moslims tot aan het Heilige woord van God swt. Is die mond onder Uw tekst van U???? Dan zou ik maar snel naar een dokter gaan, want die onderste lip zweert!!!!!!!:hihi:

Fadou
11-02-2006, 13:52
Jongen, met wie denk je dat jij praat? Ik bedoel dat jij mij op dit moment aan ziet als terrorist of extremist of wat dan ook. Het enige wat ik heb gezegd is dat de westerse wereld juist wat moeten doen aan hun negatieve beeld en dat vinden westerse mensen ook.. najah veel.. en dus niet dat de druk op moslims moet worden gelegd. Natuurlijk is het klote van wat er in de tijd van Saddam en Taliban gebeurde. Maar niet vergeten dat de VS Saddam aan de macht hielp en ook de taliban. Zo gaf ook nog de VS aan saddam wapens om te strijden tegen Iran en later ging de VS vechten tegen Saddam die de VS-wapens gebruikte tegen de VS. En nog iets.. naast Irak en Afghanistan, heb je ook nog slechte islamitische regeringen (zoals jij al aangaf). Zo heb je bijv. egypte en Saudi-Arabie. Wist je dat Egypte de 'Moslim broeders' niet erkende als partij en dat mensen niet op die leden konden stemmen omdat de stembusgangen werden geblokkeerd bij plaatsen waar die leden veel aanhang had. Wist je dat in Saudi-Arabie die olie-sheiks en regering worden beschermd door Amerikaanse soldaten, omdat amerika weet dat als daar revolutie komt, dat Amerika kan fluiten naar de olie en dus houd Amerika het graag bij die corrupte regering! Ooit zullen de revoluties komen, incha'allah! Dat continue gewijs naar de VS helpt de moslimgemeenschap echt niet hoor. Het gaat er gewoon om dat moslims wel zeuren dat het Westen ze haten enz. maar ze doen er ook geen ******* aan om het beeld wat de Westerlingen van ze hebben te veranderen. Als je er dan toch zelf niks aan wenst te doen, houd dan op met wijzen naar anderen.

Lady_Zina
11-02-2006, 13:54
Maar die demonstranten doen precies wat Mohammed ook deed: spotters en tegenstanders bedreigen. Mohammed ging zelfs nog verder: hij liet ze vermoorden. Hier, lees maar. Bukhari, Volume 3, Book 45, Number 687 Mohammed zei, "Wie wil Ka'b bin Al-Ashraf (een dichter die spotverzen over de islam maakte) doden omdat hij Allah en de Profeet heeft beledigd?" Muhammad bin Maslama zei: "Ik zal hem doden." Dus Muhammad bin Maslama ging naar Ka'b en zei: "Ik wil een lening van één of twee Wasqs graan." Ka'b zei: "Geef je vrouwen als onderpand." Muhammad bin Maslama zei: "Hoe kunnen we onze vrouwen als onderpand geven, gezien je de knapste onder de Arabieren bent?" Kab zei: "Geef dan je zonen als onderpand." Muhammad zei: "Hoe kunnen we onze zonen als onderpand geven? Men zal ze uitlachen omdat ze voor één of twee Wasqs graan als onderpand worden gegeven. Dat is een schande voor ons. maar we zullen onze wapens als onderpand geven." Muhammad bin Maslama beloofde hem dat hij terug zou komen. Ze kwamen zoals beloofd en vermoordden Kab. Daarna rapporteerden ze dit aan de Profeet. Dus daarom, hoe meer moslims rellen, hoe betere moslims het zijn. Dus. Je spreekt hier over 14 eeuwen geleden. We leven in 2006 onder de Nederlandse grondwet. In geen enkel land ter wereld is dit toegestaan. Wat deed men in Nederland nog geen 4 eeuwen terug met zulke mensen? Ben je ooit in het Torture museum geweest? Toch eens doen! Daar kun je je lol op. Kan het niet laten om het je gedetailleerd te vertellen wat ze met majesteitsschenners deden. Ze hadden destijds van die leuke instrumentjes, waaronder een soort van nijptang. Die hielden ze in het vuur tot ie begon te gloeien. Een verdachte (als iemand je verdacht maakte was je dat gewoon) zat dan op een stoel met van die leuke bankschroeven om armen en benen. De verdachte moest zijn tong uitsteken, de beul klemde dan de gloeiende tang stevig in de tong van de verdachte zodat deze zich mooi vast schroeide. De beul gebruikte dan een speciale techniek waarbij hij een snelle ruk gaf aan de tong zodat deze uit het verhemelte scheurde en vervolgens draaide hij de tong vliegensvlug rond en gaf nog een laatste ruk. En voila, tongetje er uit. Daar lieten ze het niet bij. De tong werd vervolgens in fijne plakjes gesneden en de verdachte werd gedwongen om zijn eigen tong op te eten. Hoe zou dat gesmaakt hebben? Trouwens, dat is nog een zeer milde vorm van marteling. Ze hadden ook leuke spelletjes met haken in iemands anus en diegene optakelen zodat ze ingewanden naar buiten kwamen. En wel meer van dat soort kunsten om iemand zeer langzaam maar zeer pijnlijk dood te laten gaan.

ZuivereWaarheid
11-02-2006, 13:57

Dus. Je spreekt hier over 14 eeuwen geleden. We leven in 2006 onder de Nederlandse grondwet. In geen enkel land ter wereld is dit toegestaan. Wat deed men in Nederland nog geen 4 eeuwen terug met zulke mensen? Ben je ooit in het Torture museum geweest? Toch eens doen! Daar kun je je lol op. Kan het niet laten om het je gedetailleerd te vertellen wat ze met majesteitsschenners deden. Ze hadden destijds van die leuke instrumentjes, waaronder een soort van nijptang. Die hielden ze in het vuur tot ie begon te gloeien. Een verdachte (als iemand je verdacht maakte was je dat gewoon) zat dan op een stoel met van die leuke bankschroeven om armen en benen. De verdachte moest zijn tong uitsteken, de beul klemde dan de gloeiende tang stevig in de tong van de verdachte zodat deze zich mooi vast schroeide. De beul gebruikte dan een speciale techniek waarbij hij een snelle ruk gaf aan de tong zodat deze uit het verhemelte scheurde en vervolgens draaide hij de tong vliegensvlug rond en gaf nog een laatste ruk. En voila, tongetje er uit. Daar lieten ze het niet bij. De tong werd vervolgens in fijne plakjes gesneden en de verdachte werd gedwongen om zijn eigen tong op te eten. Hoe zou dat gesmaakt hebben? Trouwens, dat is nog een zeer milde vorm van marteling. Ze hadden ook leuke spelletjes met haken in iemands anus en diegene optakelen zodat ze ingewanden naar buiten kwamen. En wel meer van dat soort kunsten om iemand zeer langzaam maar zeer pijnlijk dood te laten gaan. Yep, als het op martelen aankwam, dan waren wij Nederlander zeer inventief :hadj:. Ben ik effe blij dat ik vier eeuwen later geboren ben...

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95