Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Nee, echt? Nog niets over gehoord.:maf: .heb je dat wel duidelijk gepost ergens? :maf:
Oh, nee dan zie ik maar toch vanaf, geen zin met mo in een cel door te brengen :rolleyes: :moe:
Lady_Zina
11-02-2006, 12:51
Uit veel reacties hier , zoals deze, blijkt wel duidelik dat die (kn)apen beslist niet de hele moslim gemeenschap representeren.
Maar ja, wie zal daar straks rekening mee houden?
Nee, echt? Nog niets over gehoord.:maf: .heb je dat wel duidelijk gepost ergens? :maf:
:hihi:
:hadj: :hihi:
Lady_Zina
11-02-2006, 12:54
Als de relschoppers op tv komen dan zet ik hun foto's op het internet.
KrommeTeenen
Maar ja, wie zal daar straks rekening mee houden?
Het zou helpen als de rest het tenzeerste afkeurt als ze toch zouden gaan.
Lady_Zina
Mensen die zulk gedrag afkeuren gaan niet.
Ik als 1 individu die kent zat mensen.
Straks zal blijken dat dat bij het gros in dit land heerst....en dan wel de tv in de gaten houden en niet selectief gaan kijken. Kijk vooral naar at5, de nieuwszender van amsterdam.;)
Ik als 1 individu die kent zat mensen.
Straks zal blijken dat dat bij het gros in dit land heerst....en dan wel de tv in de gaten houden en niet selectief gaan kijken. Kijk vooral naar at5, de nieuwszender van amsterdam.;)
Die kan ik hier niet ontvangen. :P
BerBerChica
11-02-2006, 12:58
Nee, ik ben gewoon van mening dat allemaal die topics dicht moeten. laarblijkelijk wilt de organisatie die achter de demonstratie zit rellen hebben en het liefst zo hard mogelijk. Ze willen polariseren en het ZEER GROOT in het nieuws hebben zodat ze nog meer mensen raken met de polarisatie.
Speculaties noem ik dat...
Die kan ik hier niet ontvangen. :P
:maf:
uhmmmm...dan wordt het googlen....:giechel:
ben benieuwd hoeveel zwijgende moslims er op de Dam staan......
ZuivereWaarheid
11-02-2006, 13:01
ja je hebt gelijk , hier komen de jongens op af die bij iedere rel vooraan staan. het maakt ze niet uit waar het over gaat. en helaas gaat dit weer alle aandacht krijgen zodat er weer gedacht word dat deze jongens de hele moslim gemeenschap representeren..
Mja...Wat doe je eraan he. Nu zal je wel weer te horen krijgen dat de rest van de moslimgemeenschap verantwoordelijk is voor diegene die rotzooi gaan trappen op de dam. Of waar zijn de ouders van die gasten. Je kent het wel. Je zou bijna willen dat alle moslims er naartoe gingen om de etters een beetje in bedwang te houden...De media legt altijd de aandacht op de verkeerde punten, stelletje sensatiejagers tegenwoordig :(.
Lady_Zina
11-02-2006, 13:01
Speculaties noem ik dat...
Lijken mij terechte speculaties. Waarom anders tekenen ze dan niet met hun naam maar met "de Moslim gemeenschap". Alsof iemand in zijn dooie akkertje "de Moslim gemeenschap" kan vertegenwoordigen.
Er is geen vergunning aangevraagd, iedereen trekt zn handjes er van af.
1 + 1 = 2, alleen levenloze morons komen daar op af, misschien een enkeling die het goed bedoelt maar er geen ruk van snapt. Er is GEEN route uitgestippeld, er is NIETS geplanned, ze rommelen maar wat aan. Als ergens veel mensen naartoe gaan dan moet je het strak regelen en anders niet.
Lady_Zina
11-02-2006, 13:03
Mja...Wat doe je eraan he. Nu zal je wel weer te horen krijgen dat de rest van de moslimgemeenschap verantwoordelijk is voor diegene die rotzooi gaan trappen op de dam. Of waar zijn de ouders van die gasten. Je kent het wel. Je zou bijna willen dat alle moslims er naartoe gingen om de etters een beetje in bedwang te houden...De media legt altijd de aandacht op de verkeerde punten, stelletje sensatiejagers tegenwoordig :(.
Tuurlijk komen er rellen, en door wie is de oproep voor deze illegale demonstratie getekend.
"De moslim gemeenschap", schaamteloos!
Lady_Zina
11-02-2006, 13:03
Tuurlijk komen er rellen, en door wie is de oproep voor deze illegale demonstratie getekend.
"De moslim gemeenschap", schaamteloos!
Daar moet nou een demonstratie tegen georganiseerd worden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.