Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
nour_el_3oejoen
11-02-2006, 12:07
Drerries vandaag gewoon opkomen voor je geloof. Voel je daar niks voor? blijf dan beter thuis, alleen de echte vrome moslims waarvan hun imam gezuiverd is zullen vandaag laten zien wat ze diep in hun harten voelen.
Ik hoop dat we insha allah vandaag zullen verzamelen en samen als 1 moslimbroederschap onze mening kunnen uiten jegens de CARTOONS.
Wie ben jij om te oordelen dat alleen echte vrome moslims waarvan hun iman gezuiverd is aanwezig zullen zijn op de dam? Ik voel me zeker wel beledigd, diep ook, door de spotprenten. Maar als moslim heb ik ook mn verantwoordelijkheid voor de dingen die ik doe. Het feit dat ik thuis blijf wil niks over mn iman zeggen. Is het wel verstandig om aanwezig te zijn op een "ongeorganiseerde" demonstratie...Lijkt mij in ieder geval te link...wallahoe a3lem.
De Nederlanders of joden mogen hier niet domineren?!
Nee, ik ben gewoon van mening dat allemaal die topics dicht moeten. laarblijkelijk wilt de organisatie die achter de demonstratie zit rellen hebben en het liefst zo hard mogelijk. Ze willen polariseren en het ZEER GROOT in het nieuws hebben zodat ze nog meer mensen raken met de polarisatie.
ik vind dat elke moslim der heen moet en trouwens het gaat wel over onse profeet mohemed en we moeten op kommen en niet over ons laten kommen
Bron; www.onzin/archief.nl
:)
Persoonlijk ben ik bang dat bij deze demonstratie toch vooral die "moslims" komen aanwaaien waarvan geen weldenkend moslim zal willen dat zij voor en namens hen spreken.
De relschoppers ... de mensen die niet zo zeer religieus zijn alswel dat ze religie hebben geadopteerd omdat het zo een leuke rechtvaardiging vormt voor hun woede en agressie.
Persoonlijk schaar ik deze mensen onder de noemer fietsbel en niet onder de noemer moslim en ik hoop dat vele niet moslims zich achter mij scharen. Het wordt tijd dat we gaan inzien dat in de islam net als in elke andere religie er een club idioten rondloopt die het niet om te religie zelf te doen is.
nour_el_3oejoen
11-02-2006, 12:15
Persoonlijk ben ik bang dat bij deze demonstratie toch vooral die "moslims" komen aanwaaien waarvan geen weldenkend moslim zal willen dat zij voor en namens hen spreken.
De relschoppers ... de mensen die niet zo zeer religieus zijn alswel dat ze religie hebben geadopteerd omdat het zo een leuke rechtvaardiging vormt voor hun woede en agressie.
Persoonlijk schaar ik deze mensen onder de noemer fietsbel en niet onder de noemer moslim en ik hoop dat vele niet moslims zich achter mij scharen. Het wordt tijd dat we gaan inzien dat in de islam net als in elke andere religie er een club idioten rondloopt die het niet om te religie zelf te doen is.
:goedzo:
Dat zal ook gebeuren. Bepaalde types hier op dit forum (welke ik maar niet ander zal noeman) zullen er ook proberen aanwezig te zijn. Het zal zich voor 70% of meer handelen over dergelijke jongeren.
Wat lul je nou allemaal? Gister zei je nog dat je al het vertrouwen in de moslims verloren had en nou loop je alweer te slijmen vriendloos wicht. Als jij geen mongooltje bent komt dat alleen omdat je de norm (één chromosoom te veel) dik hebt overschreden.
heb je jou chromosomen al geteld????
ja je hebt gelijk , hier komen de jongens op af die bij iedere rel vooraan staan. het maakt ze niet uit waar het over gaat. en helaas gaat dit weer alle aandacht krijgen zodat er weer gedacht word dat deze jongens de hele moslim gemeenschap representeren.. :jammer:
xriffiax
11-02-2006, 12:40
dus het begint om 13.00 uur?:)
dus het begint om 13.00 uur?:)
heb je nog een kwartiertje als je er heen wilt?
iemand nog nieuws en met z'n hoevelen staan we der?....:hihi:
xriffiax
11-02-2006, 12:43
heb je nog een kwartiertje als je er heen wilt?JA dat gaat wel lukken ik wil aleen zeker weten of het om 13.00 uur begint:)
JA dat gaat wel lukken ik wil aleen zeker weten of het om 13.00 uur begint:)
Er is geen vergunning voor deze demonstratie, wist je dat?
Er is geen vergunning voor deze demonstratie, wist je dat?
Nee, echt? Nog niets over gehoord.:maf: .heb je dat wel duidelijk gepost ergens? :maf:
ja je hebt gelijk , hier komen de jongens op af die bij iedere rel vooraan staan. het maakt ze niet uit waar het over gaat. en helaas gaat dit weer alle aandacht krijgen zodat er weer gedacht word dat deze jongens de hele moslim gemeenschap representeren.. :jammer:
Uit veel reacties hier , zoals deze, blijkt wel duidelik dat die (kn)apen beslist niet de hele moslim gemeenschap representeren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.