Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Nou dan denk ik dat ik ze allemaal wel tegen kom. :hihi:
En nu maar hopen dat je geen steen in je porum krijgt....:hihi:
Lady_Zina
11-02-2006, 02:44
Nou dan denk ik dat ik ze allemaal wel tegen kom. :hihi:
Zie je morgen 1 doorgedraaide schizofrene moron midden op de Dam.
Word ie opgepakt wegens een illegale onemanshow.
of een brandende vlag...:maf2:
Ach, wie weet knap ik er nog van op. :)
Ach, wie weet knap ik er nog van op. :)
Whatever works for u honey!!!!:maf:
:hihi:
Lady_Zina
11-02-2006, 02:49
Ten eerste klopt je eerste zin niet. Ik verdedig ook de 'moslim-terroristen' in palestina ben ik dan ook een 'moslim-terrorist'. Niet dus! Dus hierbij is die logica dus niet van kracht.
Ten tweede, welk crimineel gedrag verdedig ik?
:rolleyes: Rellen.
Slome duikelaar. Daar gaat de hele discussie over.
Disciple
11-02-2006, 02:53
Jongen, met wie denk je dat jij praat? Ik bedoel dat jij mij op dit moment aan ziet als terrorist of extremist of wat dan ook. Het enige wat ik heb gezegd is dat de westerse wereld juist wat moeten doen aan hun negatieve beeld en dat vinden westerse mensen ook.. najah veel.. en dus niet dat de druk op moslims moet worden gelegd.
Ik noem je toch helemaal geen terrorist...Laat trouwens dat denigrerende toontje van je eens achterwege met je jonge dit jonge dat...Komt een beetje denigrerend en aggressief over..nergens voor nodig
Daarnaast wil ik je wijzen op de honderduizenden amerikaansche en europese burgers die massaal de straten op gingen tegen Bush en zijn beleid, met name Irak....de ontelbare debates in de amerikaansche regering over deze hele zaak en de vraagtekens die ze stelle bij het beleid van Bush....de debatten in Nederland over het wel of niet sturen van troepen naar Afghanistan....
Waar zijn alle protesten en debatten in de moslimwereld tegen het haatzaaiende beleid van islamitische regimes aldaar?
Natuurlijk is het klote van wat er in de tijd van Saddam en Taliban gebeurde. Maar niet vergeten dat de VS Saddam aan de macht hielp en ook de taliban. Zo gaf ook nog de VS aan saddam wapens om te strijden tegen Iran en later ging de VS vechten tegen Saddam die de VS-wapens gebruikte tegen de VS. En nog iets.. naast Irak en Afghanistan, heb je ook nog slechte islamitische regeringen (zoals jij al aangaf). Zo heb je bijv. egypte en Saudi-Arabie. Wist je dat Egypte de 'Moslim broeders' niet erkende als partij en dat mensen niet op die leden konden stemmen omdat de stembusgangen werden geblokkeerd bij plaatsen waar die leden veel aanhang had. Wist je dat in Saudi-Arabie die olie-sheiks en regering worden beschermd door Amerikaanse soldaten, omdat amerika weet dat als daar revolutie komt, dat Amerika kan fluiten naar de olie en dus houd Amerika het graag bij die corrupte regering!
Ooit zullen de revoluties komen, incha'allah!
Het is te hopen dat het moslimvolk alleen de juiste vijand voor ogen hoofd wanneer zij deze revoluties zullen aanvangen...namelijk hun hypocriete leiders die hen aan hun lot over laat
Disciple
11-02-2006, 02:54
Jongen, met wie denk je dat jij praat? Ik bedoel dat jij mij op dit moment aan ziet als terrorist of extremist of wat dan ook. Het enige wat ik heb gezegd is dat de westerse wereld juist wat moeten doen aan hun negatieve beeld en dat vinden westerse mensen ook.. najah veel.. en dus niet dat de druk op moslims moet worden gelegd.
Natuurlijk is het klote van wat er in de tijd van Saddam en Taliban gebeurde. Maar niet vergeten dat de VS Saddam aan de macht hielp en ook de taliban. Zo gaf ook nog de VS aan saddam wapens om te strijden tegen Iran en later ging de VS vechten tegen Saddam die de VS-wapens gebruikte tegen de VS. En nog iets.. naast Irak en Afghanistan, heb je ook nog slechte islamitische regeringen (zoals jij al aangaf). Zo heb je bijv. egypte en Saudi-Arabie. Wist je dat Egypte de 'Moslim broeders' niet erkende als partij en dat mensen niet op die leden konden stemmen omdat de stembusgangen werden geblokkeerd bij plaatsen waar die leden veel aanhang had. Wist je dat in Saudi-Arabie die olie-sheiks en regering worden beschermd door Amerikaanse soldaten, omdat amerika weet dat als daar revolutie komt, dat Amerika kan fluiten naar de olie en dus houd Amerika het graag bij die corrupte regering!
Ooit zullen de revoluties komen, incha'allah!
Ik noem je toch helemaal geen terrorist...Laat trouwens dat denigrerende toontje van je eens achterwege met je jonge dit jonge dat...Komt een beetje denigrerend en aggressief over..nergens voor nodig
Daarnaast wil ik je wijzen op de honderduizenden amerikaansche en europese burgers die massaal de straten op gingen tegen Bush en zijn beleid, met name Irak....de ontelbare debates in de amerikaansche regering over deze hele zaak en de vraagtekens die ze stelle bij het beleid van Bush....de debatten in Nederland over het wel of niet sturen van troepen naar Afghanistan....
Waar zijn alle protesten en debatten in de moslimwereld tegen het haatzaaiende beleid van islamitische regimes aldaar?
Tot morgen allemaal broeders en zusters !!!
Inchallah !! Volgens het nieuws is de demonstratie op de Dam niet aangemeld en daarom niet toegestaan. Ook staan de moskeeën niet achter deze demonstratie en als het goed is dan is dat tijdens het vrijdagavondgebed bekend gemaakt. Dus een andere keer misschien.
Dat weten wij.. wij zijn zoveel pagina's verder.. denk je dan nou echt dat nog niemand dat gemeld zou hebben? :sIk zie ineens zoveel topics over de demonstratie staan dus ik lees niet alle pagina's door. Vandaar. Maar toch bedankt voor de reactie.
Disciple
11-02-2006, 03:20
Dat zeker..
En waarom moeten er demonstraties komen tegen de leiders van moslimlanden die met anti-joodse en anti-VS opmerkingen komen. Het is niet meer dan logisch dat zij die opmerkingen hebben aangezien de joden hun broeders en zusters afmaken in Palestina en dat de VS alles onder controle wil hebben in het M-O, ookal moet dat door oorlog, zie irak en afghanistan. Dat is niet meer dan logisch!! Hoe denk je dat de regering was van NEderland toen Hitler Nederland wilde (en later ging) gaan aanvallen. Ook anti-Nazi. Waarom dan verrast als de palestijnen dat zijn en andere moslimlanden?
Je moet dat waanbeeld van je af zetten dat westersche troepen in Irak en Afghanistan al moordend door dat land trekken. Dat is namelijk gewoon niet zo. Veruit het meerendeel van de onschuldige slachtoffers daar valt door zelfbomacties van die dwazen zelf. De westersche troepen zitten gewoon in hun kampementje te kaarte en te barbecuen en treden alleen op bij onrust...waarbij die teringterroriste zich vaak schuilhoude bij onschuldige burgers zodat deze ook omkomen door acties van het westen...puur om mensen zoals JIJ zand in de oge te gooie...en waardoor jouw haat zich richt tege het weste,,ipv de terroriste.
Vele slachtoffers zijn er al gesneuveld aan westersche kant omdat ze een voor een precizie oorlog hebbe gekoze...om zo min mogelijk onschuldige slachtoffers te make....Dit hadde ze nie hoeve doen hoor...als ze echt alle moslims uit de weg wille hebbe,,,no problem for the yankees .... binnen 3 dage gebeurt...
Leuk dat je de Nazi's erbij haalt...die Nazi's hebbe we veel te veel hun gang late gaan in de jare voorafgaand aan WWII...Jode moeste merktekens drage en wij liete het toe..we zien wat ervan gekome is...(al zal jij er geen moeite mee hebbe omdat je het allang goed vind dat de Jode toen zijn omgebracht) maar zover wilde ze het nie weer late kome...en dus grepe ze in toen in afghanistan ineens ook die merktekens methodes werden gehanteerd en alles wat niet-islamitisch was werd vernietigd.
In een conflict kies je een kant....dat amerika diezelfde islamitische vrijheids strijders steunden in hun strijd tege de russe is een feit..maar daar kunne we verder nx meer mee. Toendertijd ware de russe een veel groter gevaar..en dus kies je de minst erge kant. Dat is echter het probleem binnen de moslimwereld...Bestrijd je de slechte..en help je de goeie aan de macht...gaan die ook weer misbruik make van hun macht...
Maar dat is niets nieuws..die tijd hebbe we in het weste ook gehad met de katholieke en de protestante en alle europese volkere die elkaar bestrede waarbij miljoene mense zijn omgekome in honderde jare...gelukkig stelt die strijd niets meer voor, hooguit in de sport bestrijden wij elkaar nog :)
Het is te hope dat de moslimwereld zich ook zo snel mogelijk ontwikkeld en in dezelfde fase komt als dat wij hier in het weste zitte. En dan te hope dat ze uit de wet van de voorsprong het positieve gebruike en het negatieve van de westersche wereld achterwege late
Einherjer
11-02-2006, 07:14
Welke demonstratie?Verder hoop ik dat iedereen z'n kop erbij houd.Ellende genoeg in dit kikkerlandje.
fesmaroc
11-02-2006, 07:20
Ik hoop dat de demonstratie rustig en kalm verloopt. Demonstreer, laat je stem horen en laat zien dat Islam Vrede betekend. Dus blijf kalm zodat we trots op onszelf kunnen zijn. Geef tegenstanders niet nog meer redenen om over ons te klagen!
Einherjer
11-02-2006, 07:23
Ik hoop dat de demonstratie rustig en kalm verloopt. Demonstreer, laat je stem horen en laat zien dat Islam Vrede betekend. Dus blijf kalm zodat we trots op onszelf kunnen zijn. Geef tegenstanders niet nog meer redenen om over ons te klagen!
Helemaal mee eens.:goedzo:
Magnifique
11-02-2006, 07:25
Lachwekkend gewoon, waar was "iedereen" toen, die tegen geweld was?
Oh ja sorry, kom je weer aan een eigen indentiteit, die "jullie" waarschijnlijk niet hebben!!
Saai hoor.....Bang zijn voor je eigen achterban!!
p.s. Je demonstreerd dan tevens tegen je eigen broeder:rolleyes: ( horen zien geloven )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.