Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Disciple
11-02-2006, 02:14
Even een schijtteringzooi zaaien en dan de moslims in Nederland in de schijt achterlaten. De losertjes spelen mooi weer en de goede moslims die gewoon banen hebben of een opleiding volgen zijn de dupe.
Misschien ga ik toch naar die demonstratie morgen, ik neem een stalen knuppel mee om iedere relzaaier knock-out te meppen. VOOR de ME zich ermee kan bemoeien heb ik alle relzaaiers al laten afleveren in Zeist.
Voordat ik ervan word beschuldigd dat ik de moslims tegen elkaar uit wil spelen...stalen knuppels gaan wat ver...maar Lady Zina..wel zou het gewoon geweldig zijn als er morgen 1000 welwillende moslims..zich voor de camera eens HEEL duidelijk afzetten tegen de 25 ettertjes die morgen ook ongetwijfels op zullen kome dage. Dat zou een erg goed signaal zijn. Laat je niet wegjagen door die etterbakkies die jouw gemeenschap, cultuur en religie ten schande brengen.
Laat je niet wegjagen uit angst dat de nederlandse media toch weer meer aandacht zullen besteden aan die 25 ettertjes ipv die 1000 welwillende moslims.
De media ZAL en KAN het feit niet negeren wanneer jullie welwillende moslims morgen die 25 etterbakkies ZELF aan zulle pakke.
DAN pas zal de westersche wereld inzien dat jullie echt welwillend zijn en aan onze kant staan tegen deze etterbakkies.
Want te vaak merken we dat, ook al word er vaak verkondigd dat jullie ook kotziek worde van die ettertjes die jullie ten schande brenge, als de politie eenmaal optreed tegen deze groep, keert TOCH de hele menigte zich tege de politie en word de kant van het 'eigen volk' gekozen.
Het is morgen aan jullie....laat die ijzeren staaf thuis..maar zodra er door de grote menigte een groepje etters word gespot...treed er massaal tegen op....vorm met zn duizende een kring,,hand in hand..en omsingel die ettertjes..spreek ze er op aan...zet ze voor lul..moet je eens kijke wat voor signaal je afgeeft met alle media er bovenop....
Eigenlijk zou ik moete wense dat het zonder enige opschudding verloopt morge,,,maar echt...dit scenario wat ik hierbove schetst,...zou een geweldig signaal zijn....
Ok, blijkbaar heb jij je hersens al afgedaan voor het slapen gaan. Ik zeg toch dat het door veel mensen anders geintepreteerd kan worden. Zo zien joden palestijnen als terroristen en moslims palestijnen als vrijheidsstrijders. Het is maar hoe je naar de situatie kijkt. En je ontwijkt wel, want je geeft niet aan waarom jij als soort van iemand die weet wat de islam wil, komt met plaatjes en ook nog zonder hoofddoek. Dat zou ik wel willen weten. Want anders is het netals de VS: 'Lang leve vrede'!! Maar ondertussen doden zij elke moslim die zij tegen komen.
Dusss..
Lady_Zina
11-02-2006, 02:20
Dus je gaat voor hogere maatschappelijke doelen tenkoste van je islam. Dat lijkt mij toch echt kant en klare onzin. Het is toch ook niet goed dat een man met zijn baas slaapt, zodat hij promotie krijgt en een deel daarvan kan sturen naar arme gezinnen. Dan moet je maar andere middelen zoeken!
Dat is iets tussen mij en Allah swt, daar heb jij geen donder mee te maken.
Ik dupeer er niemand mee door geen hoofddoek te dragen, alleen mijzelf. Ik weet dat een hoofddoek een plicht is voor moslimvrouwen, maar zeker niet de belangrijkste plicht.
Maar goed, jij probeert jouw ernstige tekortkoming te verdoezelen door je aandacht op mijn tekortkoming te vestigen. Jouw tekortkoming is een regelrecht gevaar voor de maatschappij, voor de moslimgemeenschap, voor de omstanders en voor je familie. Jij wilt harame dingen bereiken met jouw tekortkoming. Ik wil goede dingen bereiken met mijn tekortkoming.
MocroBroeder
11-02-2006, 02:21
Waarom ook echt altijd het gezeik van: de moslims moeten zich goed gedragen om een goed beeld over te laten komen bij de westerse wereld. Waarom moeten moslims zich gaan bewijzen? Dat is toch echt kant-en-klare onzin! De westerse landen die voeren oorlogen uit in islamitische landen en de haten alles wat met de islam te maken heeft. Volgens mij moet de Westerse wereld juist gaan bewijzen dat ze niet anti-islamitisch zijn..
Echt onzin!
juist !!! heel goed gezegd !!
Lady_Zina
11-02-2006, 02:22
Waarom ook echt altijd het gezeik van: de moslims moeten zich goed gedragen om een goed beeld over te laten komen bij de westerse wereld. Waarom moeten moslims zich gaan bewijzen? Dat is toch echt kant-en-klare onzin! De westerse landen die voeren oorlogen uit in islamitische landen en de haten alles wat met de islam te maken heeft. Volgens mij moet de Westerse wereld juist gaan bewijzen dat ze niet anti-islamitisch zijn..
Echt onzin!
Psst! 'Klinkklare' onzin.
jij concludeert dus wat ik zei.. let nou op.. ik geef nu ff geen aandacht meer aan jou, aangezien jij niet weet waar jij het over hebt.. miss. dat je dat hierna wel doet.. dan zal ik er wel op reageren.. maar als het nog altijd smakeloos blijft, dan zal ik dat dus niet doen.
Ik citeer je beste man. Ik snap dat je nu niets meer te zeggen hebt.
Je kan me van veel betichten, maar smakeloosheid is er niet 1 van.
Ok, citatie.. wil jij dan ff toelichten wat je bedoelt.. dan zal jij mijn aandacht krijgen.. want ik weet dat ik niet heb geoordeeld..
Je geeft met je woorden aan dat je niet vindt dat ze moet "prediken" over de Islam en wat Islamitisch is want " jij die zonder hoofddoek is"
Zo van; wat lul je...want je doet het zelf niet goed.
Sidna Isa zei; "hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen"
Woow.. blijkbaar lees jij niet goed. Ik vind het goed dat zij zegt wat wel en niet hoort.. maar ik zeg dat zij ook naar haarzelf moet kijken. Meer niet. Ik vind gewoon dat iemand die vertelt van wat wel en niet moet, dat die prsoon dan moet gaan schamen dat zij dan plaatjes van haarzelf gaat zetten op een forum. DAt is toch pcies hetzelfde als ik zeg: bier drinken is haram. Maar ondertussen zit ik bier te drinken. Het is goed dat ik het zeg, maar ik moet me schamen dat ik het zelf ook doe..
ps: voor het geval je weer gaat verkeerd lezen: ik drink geen bier!
Het ligt niet aan mijn leeskunde...laten we het daar maar bij laten.
MoslimaZusters
11-02-2006, 02:33
ik ga 100% !!
ik laat me niet ompraten door een stelletje hollanders op deze site !!!
of door een paar verkaasde marokkanen die alleen maar aan hun goede naam denken !!
Tot morgen allemaal inchallah !
Disciple
11-02-2006, 02:33
Echt onzin!
Maak je niet zo druk. Als jij een welwillende moslim bent..mag ik ervan uitgaan dat we beide aan dezelfde kant staan toch? Als wij 'westerlingen' verklaren dat wij democratie en vrijheid willen brengen in de arabische islamitische wereld, krijge we altijd te hore dat dat onze taak niet is..dat jullie daar zelf voor moete zorge toch? Dan word er gezegt..dit is onze strijd...Nou..waar wacht je op? STRIJD die strijd dan! Richt je woede op de islamitische leiders in die landen...die hun eige volk dom en arm houd en ze opzet tegen 'het boze westen' zodat het volk geen oog heeft voor het onrecht dat hen word aangedaan door de eigen leiders..en deze leiders vrijspel hebbe en lui op hun reet deals zitte te sluite met datzelfde 'boze westen'!!! ipv je druk te make over een paar cartoons.
Jij bent degene die er een godsdienst oorlog van maakt. Ik ga niet ontkenne dat Amerika graag die olie in die landen wilt hebbe...maar als ze zo'n hekel hebbe aan die islamitische wereld..denk je dan echt dat het ze zou belette om jullie allemaal uit de weg zoude ruime? Geen enkel probleem voor die Amerikane hoor..Dat hebbe ze zo voor elkaar.
Ik hoop het ook niet over ALLE moslims..maar wel vele...jij echter heb het maar over HET weste...dus wie generaliseert er eigenlijk constant?
Maak er dus nogmaals geen religieuze oorlog van...ken je feite....inmenging van westersche troepen in Aghanistan bijvoorbeeld..jij zal het er weer opgooien dat het weste zo intolerant is vergeleke met de islam....maar besef je je wel dat in afghanistan een regime aan de leiding stond,..een islamitisch! regime...die alles wat NIET islamitisch was vernietigde..iedereen die NIET islamitisch was beperkingen oplegde...en zelfs dat NIET islamitische mensen speciale merktekens en kleding moeste drage? Hoe bedoel je tolerant?
Lady_Zina
11-02-2006, 02:36
Meid, ik heb niet verteld van wat ik wel of niet ga doen. Waar haal jij dat nou vandaan? Begin jij ook dingen te lezen die er niet zijn.
En nog iets meid, je dupeert idd alleen jezelf en dat heb ik toch ook gezegd... HEt lijkt net alsof je het wil herhalen op de hoop dat mensen hier gaan denken dat ik het slecht bedoelde. Btw elk plicht is belangrijk. Je mag geen alcohol drinken, je mag niet iemands hoofd slaan. Het zijn niet de 5 zuilen, maar wel belangrijk. Je mag je ouders niet doodmaken.. behoort niet tot de 5 zuilen.. maar ook belangrijk en zeer haram..
Ik vind dat jij, uit je posten, jezelf te hoog prijst.
Jij verdedigt crimineel gedrag. Daarmee stel je je gelijk aan criminelen.
Sinds wanneer is het haram om geen hoofddoek te dragen? Het enige wat er in de Koran staat is dat een vrouw wat van haar sluiers moet nemen en over haar boezem moet dragen.
De profeet heeft de etiquette meegegeven van juiste bedekking. Maar goed, je komt met slechte voorbeelden "moord" staat niet in verhouding tot "het niet dragen van een hoofddoek". Draag jij een baard? Draag jij broeken? Daar kunnen we het mee vergelijken.
Heb zelf al gezegd dat ik weet dat het dragen van de hijab een plicht is voor moslimvrouwen. Maar nogmaals, daar heb jij je niet mee te bemoeizieken.
Staak het verdedigen van crimineel gedrag, dat is fout en niet toelaatbaar.
ik ga 100% !!
ik laat me niet ompraten door een stelletje hollanders op deze site !!!
of door een paar verkaasde marokkanen die alleen maar aan hun goede naam denken !!
Tot morgen allemaal inchallah !
Helemaal gelijk, ik ben er ook 100%, mischien komen we elkaar wel tegen.
Ik denk dat ik morgen een blauw pak aan heb, met een wandel stok. Als het gaat regenen doe ik ook een witte helm op ok, dan weet je wie ik ben. ;)
Lady_Zina
11-02-2006, 02:41
Helemaal gelijk, ik ben er ook 100%, mischien komen we elkaar wel tegen.
Ik denk dat ik morgen een blauw pak aan heb, met een wandel stok. Als het gaat regenen doe ik ook een witte helm op ok, dan weet je wie ik ben. ;)
Dat is de 44874947947ste nickname van de topicstarter waar je het tegen hebt, Spike. :hihi:
Dat is de 44874947947ste nickname van de topicstarter waar je het tegen hebt, Spike. :hihi:
ik had al het vermoeden dat ze ingehuurd was voor propaganda...:maf:
Nou dan denk ik dat ik ze allemaal wel tegen kom. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.