Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Rabatboy
10-02-2006, 15:13
de Demonstratie Mag Niet Plaatsen Vinden.!!! klaar
echt steengoed dit filmpie,... ik heb gelachen net joh, verslikte me bijna in mijn kofiie:goedzo:je moet op die mensen ervoor kijken die weten zich geen raad ...maar klappen maar op hun hoofd...ik heb het 4 dagen geleden al gezien en het door heel nederland gestuurd....ik kwam niet meer bij...wat een achterlijke :D
Na afloop van de demonstratie gaan we een filmpje kijken in de coffeeshop.
zet vooral je geluid goed aan bij dit stukje werk
een voorproefje (http://www.mohammeddance.com/) :hihi::D :D
Rabatboy
10-02-2006, 15:24
Een groepje zionisten ook eens hier.
Camalia17
10-02-2006, 15:39
Ik vind het dus ook geen demonstratie waard, absoluut niet zelfs.
Ik vind sommigen afbeeldingen niet echt 'netjes' maar als meneer de cartoonist ze wil maken: gaat uw gang.
Ik vind dat ik als Moslima hier boven moet staan. Ik ga me niet druk laten maken om ¡cartoons! c'mon. Er zijn wel ergere dingen gaande waar ik me echt druk om kan maken.
wrattenzwijn
10-02-2006, 15:40
je moet op die mensen ervoor kijken die weten zich geen raad ...maar klappen maar op hun hoofd...ik heb het 4 dagen geleden al gezien en het door heel nederland gestuurd....ik kwam niet meer bij...wat een achterlijke :D
Ja is echt lachen , die lui worden helemaal radeloos:hihi:
Is al te laat, de demonstratie is al geweest.
Demonstratie tegen spotprenten in Maastricht
ANP
MAASTRICHT - Een groep van naar schatting vijftig jongeren heeft zich vrijdagmiddag bij het station in Maastricht verzameld. Ze willen demonstreren tegen de publicatie van de spotprenten over profeet Mohammed. Dat meldde de politie.
Voor de demonstratie is geen vergunning verleend. De politie onderhandelt met de jongeren. Bij die onderhandelingen is ook burgemeester Leers betrokken. De politie weet niet waar de jongeren heen willen trekken.
Klikkerdeklik (http://www.volkskrant.nl/binnenland/article215830.ece?source=rss)
Geuteneiker
10-02-2006, 15:50
Voor de demonstratie is geen vergunning verleend. De politie onderhandelt met de jongeren. Bij die onderhandelingen is ook burgemeester Leers betrokken. De politie weet niet waar de jongeren heen willen trekken.
Gatverdamme, 50 trekkende Marokkanen :)
Salaam broeders & zuster,
Ik heb afgelopen week een topic geopend nadat ik via een mailtje te horen heb grekegen dat er een demonstratie zou plaats vinden op zaterdag 11 februarie. Ik ben er nu dus achter dat dit een 'illegale' demonstratie is waar geen organisatie achter zit en tevens ook geen vergunning voor is. Wij verzoeken jullie dus thuis te blijven en niet te gaan demonstreren op de Dam. Het zal voor niets zijn en je zal toch worden verwijderd door de politie. Dit kan gaan leiden tot geweld en rellen..!!
DUS ER IS GÉÉN DEMONSTRATIE ZATERDAG 11 FEBRUARIE..!!
is ook goed .... inchaALLAH als het maar doorgaat begrijp je ??? zaterdag zonder maakt nix uit als het maar doorgaat en VEEL MENSEN KOMEN
ik en een palestijnse vriend van me komen met Islamitische Groene VLAGGEN ...
HErkenbaar :D
tot Zaterdag inchaALLAH
ZATERDAG 11 FEBRUARI ZEKER.... IK BEN HIER OP TEGEN. TEGEN DE SPOTPRENTEN. INSHLLAH 11 FEBRUARIE
Salaam broeders & zuster,
Ik heb afgelopen week een topic geopend nadat ik via een mailtje te horen heb grekegen dat er een demonstratie zou plaats vinden op zaterdag 11 februarie. Ik ben er nu dus achter dat dit een 'illegale' demonstratie is waar geen organisatie achter zit en tevens ook geen vergunning voor is. Wij verzoeken jullie dus thuis te blijven en niet te gaan demonstreren op de Dam. Het zal voor niets zijn en je zal toch worden verwijderd door de politie. Dit kan gaan leiden tot geweld en rellen..!!
DUS ER IS GÉÉN DEMONSTRATIE ZATERDAG 11 FEBRUARIE..!!
Aldus geplaatst door member shouf!!!!!
:hadj:
Er staat nergens in de Koran dat je een vergunning moet aanvragen.
Wat er in de koran staat doet er in deze niet toe.
De koran is in Nederland niet rechtsgeldig.
Natuurlijk he je de vrijheid om zelf te leven naar de wetten die in de Koran staan. Maar voor inwoners van Nederland zijn er maar twee zaken rechtsgeldig.
De grondwet en het wetboek van strafrecht.
Mordinho
10-02-2006, 16:36
hahaha dit is mijn grootste topic ooit :lol:
Demonstratie tegen spotprenten in Maastricht
ANP
MAASTRICHT - Een groep van ongeveer 150 jongeren tussen de 14 en 18 jaar hebben vrijdagmiddag op Plein 1992 in Maastricht een Deense vlag verbrand. Ze demonstreren hiermee tegen de publicatie van de spotprenten over de profeet Mohammed. Op het plein zijn ongeveer veertig agenten aanwezig.
De groep verzamelde zich eerder op het station en liep daarvandaan onder politiebegeleiding naar het plein. Ze droegen spandoeken bij zich met teksten tegen de spotprenten. De politie stond dit protest toe. Voor de demonstratie is geen vergunning verleend.
BRON: http://www.volkskrant.nl/binnenland/article215830.ece?source=rss
Jongeren van 14 tot 18 jaar oud die een deense vlag verbranden.
Moeten die jochies en meiden niet gewoon op school zitten.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd zou zijn als de politie niet (massaal) aanwezig was geweest om een oogje in het zeil te houden.
Deense vlag in brand gestoken? Puur kopieergedrag van de onlusten die ze op TV hebben gezien. Kunnen we dit demonstranten noemen?
En nog een bericht van de regionale zender L1, iets betrouwbaarder denk ik.
Moslim-jongeren verbranden vlaggen in Maastricht
Een grote groep moslim-jongeren demonstreert op dit moment in Maastricht tegen de Deense spotprenten over de profeet Mohammed.
De politie heeft de groep weggeleid bij het station, waar het protest begon, en van daaruit naar het Plein 1992 geleid. Volgens omstanders bestaat de groep uit zo'n 50 jongeren, die leuzen scanderen en vlaggen verbranden. Er zijn tientallen agenten op de been. De Deense spotprenten leiden op dit moment tot wereldwijde protesten van moslims. De demonstratie in Maastricht is de eerste Nederland. In de islam is het verboden de profeet Mohammed af te beelden.
BRON: http://www.l1.nl/
Vijftig jochies dus die vlaggen verbranden en leuzen schreeuwen. Dat leuzen schreeuwen en het dragen van spandoeken is hun goede recht. Dat wordt dus ook toegestaan. Het verbranden van vlaggen vind ik gewoon baldadige provocatie.
janmetdepet
10-02-2006, 16:38
Gewoon demonstreren tegen het feit dat je geen vergunning krijgt om te demonstreren
En als dat ook niet mag kun je nog demonstreren tegen het feit dat je niet mag demonstreren tegen het feit dat je geen vergunning krijgt om te demonstreren :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.