Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
MENSEN ER IS GEEN VERGUNNING AANGEVRAAGD
Als je dus o.a je weekend in de cel wil gaan doorbrengen,
moet je vooral gaan ja.....:maf:
:hadj:
Ach ja...grootheidswaanzin bestaat nog steeds merk ik.
Zoals gister ook weer, een radicaal die namens DE HELE MOSLIMGEMEENSCHAP sprak.....:moe:
Moslims worden altijd weer lekker vertegenwoordigt....hoe meer en meer discussies, des te langer de baard ook...ze zoeken ze echt uit daar bij de media...:moe:
:confused:
Juist ja, geen vergunning, geen legale demonstratie....:moe:
Er staat nergens in de Koran dat je een vergunning moet aanvragen.
:hadj:
Ben je anti-demonstratie?:hihi:
Er staat nergens in de Koran dat je een vergunning moet aanvragen.
Leven we dan in Saoedie Arabie?
We leven in Nederland man...word es wakker....:maf:
Ben je anti-demonstratie?:hihi:
In dit geval wel ja...onze 'broeders' hebben het wel al voor ons gedaan;
Onschulidige mensen zijn dood...en dat is de Islam toch?
Als er wordt gedemonsteert, dan komt er gewoon rotzooi, dat weet jij ook wel.
Kijk maar de Demonstratie voor het onrecht in Palestina: ik liep ook mee. Eerst schreeuwen tegen de kuffars etc etc, dan met zijn allen naar MACDONALD's en vervolgens ellende en vernielingen....kijk dat is demonstreren yek?.....:moe:
khadija_17
10-02-2006, 14:36
jammer kom uit het meest noordelijke stukje van nl.
Leven we dan in Saoedie Arabie?
We leven in Nederland man...word es wakker....:maf:
De opmerking was ironisch bedoeld.
.....net zoals de cartoons
De opmerking was ironisch bedoeld.
.....net zoals de cartoons
:hihi:
Ewa, ik word van alle kanten aangevallen hier in ik krijg pm's waarin ik voor prostituee word uitgescholden.....:maf:
Net zoals in de naam van ''democratie'' je westerse regeringen vooral de VS onschuldige mensen in Irak en Afghanistan worden afgemaakt zonder protest van het westen.
Daar zijn wel protesten van geweest en je hoort daar tenminste mensen nog oprecht verontwaardigd over zijn. Moslims piekeren er niet over om te gaan protesteren tegen de terroristen. Ik heb het eens voorgesteld, kreeg totaal geen respons.
[FONT="Georgia"][COLOR="DimGray"]In Naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle
[SIZE="1"]
bron: sxtracten van stuk geschreven door Abu Haytham al Hijazi.
Weet wie jullie geloof pas echt beledigt?: de terroristen, maar daar protesteren jullie niet tegen.
En maar weer negeren of meteen wijzen naar Amerika.
Wees nou toch eens realistisch zeg. Ik snap echt niet hoe het komt dat de verontwaardiging groter is als een ongelovige een spotprent maakt over de profeet dan als mensen in naam van de Islam mensen uitmoorden. LEG DAT NOU EENS UIT!
najlae17
10-02-2006, 15:05
Ik vind niet kunnen wat er gebeurd is, maar laten we nou ns met zn allen zien dat de Islam voor 'vrede' staat!
Hoop echt van harte dat t rustig zal verlopen zonder vernielingen etc...anders zijn we écht ver van huis. The way om negatief in t nieuws te komen..
m3a salama
Rabatboy
10-02-2006, 15:09
Weet wie jullie geloof pas echt beledigt?: de terroristen, maar daar protesteren jullie niet tegen.
En maar weer negeren of meteen wijzen naar Amerika.
Wees nou toch eens realistisch zeg. Ik snap echt niet hoe het komt dat de verontwaardiging groter is als een ongelovige een spotprent maakt over de profeet dan als mensen in naam van de Islam mensen uitmoorden. LEG DAT NOU EENS UIT!
Inderdaad en maar Amerika en Amerika Amerika, wie lokt oorlog uit? Open daar je ogen eens voor. Wie lokt neppe geruchten op om een oorlog te starten. DAN ZUL JE ALTIJD VERZET KRIJGEN IN ELKE LAND, met namen Irak en afghanistan. Wij allen zijn tegen oorlog! NO MORE WARE en BLOOD.
Die spotprent klopt niet over ons profeet! Zo mag ons profeet niet geschilderd worden.
Ik vind niet kunnen wat er gebeurd is, maar laten we nou ns met zn allen zien dat de Islam voor 'vrede' staat!
Hoop echt van harte dat t rustig zal verlopen zonder vernielingen etc...anders zijn we écht ver van huis. The way om negatief in t nieuws te komen..
m3a salama
het begint al met ellende omdat er GEEN VERGUNNING is....:maf:
Er staat nergens in de Koran dat je een vergunning moet aanvragen.maar er staat wel dat het niet mag demostreren....en je leeft in nederland dus vergunning aan vragen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.