Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

hamidu
10-02-2006, 09:38

Maar ja, het "denken "wordt door iemand anders gedaan..........:hihi: Door wie? Boeddha?:rolleyes:

dana75
10-02-2006, 10:05
OPROEP: KOMT ALLEN NA AFLOOP VAN DE DEMONSTRATIE NAAR DE AFTERPARTY RAVE IN HET RIAGG TE AMSTERDAM!! HIPPE MOSLIMS ONLY!!!! VOOR MEER INFO ZIE: http://www.glumbert.com/media/rave.html AXIE AXIE !@# Wat gebeurt met die man :wow: ?

wrattenzwijn
10-02-2006, 10:26
OPROEP: KOMT ALLEN NA AFLOOP VAN DE DEMONSTRATIE NAAR DE AFTERPARTY RAVE IN HET RIAGG TE AMSTERDAM!! HIPPE MOSLIMS ONLY!!!! VOOR MEER INFO ZIE: http://www.glumbert.com/media/rave.html AXIE AXIE !@# echt steengoed dit filmpie,... ik heb gelachen net joh, verslikte me bijna in mijn kofiie:goedzo:

Tajinemarocain
10-02-2006, 10:27
Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederom ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren

sjanghai
10-02-2006, 10:28

En daar istie weer: "De moslimgemeenschap Nederland". Derde keer dat zij dit berichtje plaatst en meent namens alle moslims in Nederland te spreken.

Tajinemarocain
10-02-2006, 10:29
Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederom ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren

Globi
10-02-2006, 12:18
En daar istie weer: "De moslimgemeenschap Nederland". Derde keer dat zij dit berichtje plaatst en meent namens alle moslims in Nederland te spreken. Zover ik kan zien is het de enige tekst die zij kan produceren.

aplat
10-02-2006, 12:32
Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederom ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren Te oordelen naar de meer serieuze postings over dit onderwerp ben jij volgens mij niet echt een moslim. Ik kan me vergissen, maar alweer zo een posting plaatsen begint nu toch wel een beeje te lijken op opstoken. Dat terwijl een groot deel van de moslimgemeenschap hier juist aangeeft niet te gaan demonstreren in een illegale protestbetoging. Van mij mag men er tegen protesteren hoor, maar ik heb er terdege begrip voor als men zegt: NIET MEE DOEN. Daarmee is namelijk ook respect getoond, wederzijds, wat mij betreft. Maar, doe vooral wat je niet laten kunt.

hertenreet
10-02-2006, 13:11
Na afloop van de demonstratie gaan we een filmpje kijken in de coffeeshop. zet vooral je geluid goed aan bij dit stukje werk een voorproefje (http://www.mohammeddance.com/) :hihi:

Sara7a
10-02-2006, 13:18
En daar istie weer: "De moslimgemeenschap Nederland". Derde keer dat zij dit berichtje plaatst en meent namens alle moslims in Nederland te spreken. Ach ja...grootheidswaanzin bestaat nog steeds merk ik. Zoals gister ook weer, een radicaal die namens DE HELE MOSLIMGEMEENSCHAP sprak.....:moe: Moslims worden altijd weer lekker vertegenwoordigt....hoe meer en meer discussies, des te langer de baard ook...ze zoeken ze echt uit daar bij de media...:moe:

si-sibrahim
10-02-2006, 13:42
geachte broeders en zusers.... wij komen helemaal vanuit het zuiden HEERLEN limburg... inshalalh ik neem zoveel mogelijk moslims broeders mee... wij gaan demonstreren en inshallah wij laten onze stem horen... maar wij hopen dat er geen onrust komt of geweld want dit is niet nodig om onze naam onterecht te doen. Ik hoop inshallah in de naam van allah swt dat alles goed verloopt met rust en vrede.... maar wij laten ons niet kleineren door de ongelovigen... vooral Geert Wilders is een factor van agressie in dit land... moge allah de ongelovige die ons geloof ten onrechte zette snel de dag der oordeels volgen... moge hun straf vergroot worden inshallah... ma salam ik zie jullie inshallah morgen ....

Braezy
10-02-2006, 13:45
geachte broeders en zusers.... wij komen helemaal vanuit het zuiden HEERLEN limburg... inshalalh ik neem zoveel mogelijk moslims broeders mee... wij gaan demonstreren en inshallah wij laten onze stem horen... maar wij hopen dat er geen onrust komt of geweld want dit is niet nodig om onze naam onterecht te doen. Ik hoop inshallah in de naam van allah swt dat alles goed verloopt met rust en vrede.... maar wij laten ons niet kleineren door de ongelovigen... vooral Geert Wilders is een factor van agressie in dit land... moge allah de ongelovige die ons geloof ten onrechte zette snel de dag der oordeels volgen... moge hun straf vergroot worden inshallah... ma salam ik zie jullie inshallah morgen .... Dan zou ik maar heeelllll snel het gemeentehuis hier in A'dam bellen voor een vergunning, want die schijnt er dus niet te zijn,.........geen vergunning=geen legale "demonstratie"

hertenreet
10-02-2006, 14:11
Dan zou ik maar heeelllll snel het gemeentehuis hier in A'dam bellen voor een vergunning, want die schijnt er dus niet te zijn,.........geen vergunning=geen legale "demonstratie" zal wel rotzooie worden daar.....daarom denken ze zeker geen vergunning nodig te hebben.:maf:

Sawadee
10-02-2006, 14:13
geachte broeders en zusers.... wij komen helemaal vanuit het zuiden HEERLEN limburg... inshalalh ik neem zoveel mogelijk moslims broeders mee... wij gaan demonstreren en inshallah wij laten onze stem horen... maar wij hopen dat er geen onrust komt of geweld want dit is niet nodig om onze naam onterecht te doen. Ik hoop inshallah in de naam van allah swt dat alles goed verloopt met rust en vrede.... maar wij laten ons niet kleineren door de ongelovigen... vooral Geert Wilders is een factor van agressie in dit land... moge allah de ongelovige die ons geloof ten onrechte zette snel de dag der oordeels volgen... moge hun straf vergroot worden inshallah... ma salam ik zie jullie inshallah morgen .... retourtje Heerlen - A'dam kopen! Als je het station uit komt, alsmaar rechtdoor lopen, kom je vanzelf na 10 minuten op de Dam.

Sara7a
10-02-2006, 14:18

zal wel rotzooie worden daar.....daarom denken ze zeker geen vergunning nodig te hebben.:maf: Juist ja, geen vergunning, geen legale demonstratie....:moe: De cellen zullen weer vol zitten in Amsterdam dit weekend.....:maf:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95