Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
KILL SWITCH
09-02-2006, 16:51
Waar ga je staan en heb je misschien iets bij waaraan we je kunnen herkennen? Rood roosje in je vestje ofzo? marokko.nl vlag in je handen?
Een mooi wit kleedje aan:hihi:
Alhamdulilaahi rabila3alameen assalaatou wassalaamou 3alaa nabiyina muhammed wa 3alaa aalihi wasahbihi adjma3ien, amma ba3d,
Assalaamou alaikoem warahmatullah,
De laatste paar dagen krijgen we mailtjes binnen van uitnodingen voor demonstraties. Niet wetend dat de grote geleerden ons vertellen dat deze demonstraties in stijd is met wat Allah en de profeet Alayhi salaatou wassalaam ons geopenbaard heeft en niet wetend dat dit soort demonstraties leiden tot fitnah met name door het feit dat het chaotisch is en waar jongens en meisjes door elkaar lopen en er nogal eens rare dingen kunnen gebeuren. Lees de volgende Fatawa :
De Fatwa van al-Moeftie al-'Allaamah Shaych 'Abdoel-'Aziez ibn Baaz (rahiemehoellaah):
Vraag:
“Is het houden van mannelijke en vrouwelijke demonstraties tegen de regeringen en bewindhebbers één van de manieren om da’wah te verrichten?
Antwoord:
“Ik zie niet in dat mannelijke en vrouwelijke demonstraties als oplossing kunnen gelden. Wat ik wel zie is dat dit redenen zijn voor fietnah, slechtheden, het veroorzaken van onrecht voor sommige mensen en het aanvallen van sommige mensen zonder recht!
Wat echter de Islaamitisch wettelijke redenen zijn is: 'Het schrijven, adviseren, het uitnodigen naar het goede via de Islaamitisch wettelijke wegen die de metgezellen van de profeet (salallaahoe `alayhie was sallem) en hun oprechte volgelingen gebruikten. En die de geleerden gebruikten, door te schrijven of te spreken met de Moeftie, of de prins (burgemeester, landheer), of de bevelhebber. Door contact met hem te hebben en hem te adviseren en naar hem te schrijven, zonder hem op de preekstoelen te schandaliseren (en te zeggen:) jij bent dit en er is dat door jou gedaan etc. Wallaahoel-Moesta'aan!!!”
Bron: 'al-Fatawa al-Mohima fie Tabsier al-Oemmah' blz 97.
De Fatwa van de Edele wetgeleerde Shaych Saalih ibn Fauwzaan al-Fauwzaan (hafidhehoellaah):
Vraag:
“Is het houden van demonstraties één van de manieren tot d'awah en om de problemen en drama's van de Islaamitische natie op te lossen?”
Antwoord:
“Onze religie is geen chaotische religie! Onze religie is een geordende religie, een georganiseerde religie, een rustgevende religie! Het houden van demonstraties is niet iets van de moslims en de moslims kenden dit (voorheen) niet. De Islaam is een rustige religie, een barmhartige religie waar geen chaos, noch rustverstooring, noch fietnah veroorzaking aan te pas komt. Dit is de Islaam! Wat betreft het krijgen van rechten, daar komt men via andere wegen als deze aan. (Namelijk) via de Islaamitisch wettelijke eising en de Islaamitisch wettelijke wegen! Maar deze demonstraties die veroorzaken fietnah, bloedvergieting en molestering van bezittingen. Daarom zijn deze zaken niet toegestaan!!!”
Bron: 'al-Fatawa al-Mohima fie Tabsier al-Oemmah' blz 102.
Kijk jullie Nederlanders noemen ons Belgen dom en daarom heb ik deze haat jegens jullie Nederlanders gecreerd meer niet hoor!
Doe dan ook niet zoooooo dom.
:rolleyes:
Die demonstratie wordt georganiseerd door de Nederlandse moslimgemeenschap, getuige de ondertekening van de oproep op diverse fora.
Ik hoop alleen maar dat iedereen zich goed realiseert, dat het verloop van die demonstratie ook volledig voor rekening van diezelfde moslim gemeenschap is!
Dus....... een mooie kans om te laten zien hoe vredelievend moslims nou zijn.
En tegelijkertijd een kans om het definitief te verknallen voor elke moslim als het uit de klauwen loopt.
TwinTowers
09-02-2006, 16:53
Men beschuldigd altijd degene die een vooroordeel bevestigd, niet degene die zo oppervlakkig en stom is om er een te hebben.
Als een vooroordeel te vaak bevestigd wordt veranderd het in een oordeel.
Iedereen heeft vooroordelen, dus dan is iedereen oppervlakkig en stom.
Vooroordelen hebben is geen fout. Je laten leiden door vooroordelen wel.
Ik ben geen Marokkaan maar Iraqees by the way!
Nog erger....
:hihi:
Bakkes Dicht sukkel ik haat Nederland en Nederlanders daarom woon ik al 4 jaar in Belgie Snap je?
Helaas Pindakaas. Daar wonen ook veel Nederlanders, hele leuke zoals ik !
KrommeTeenen
09-02-2006, 16:55
Als je voor lul wilt staan op de Dam ga je gang :goedzo: ik heb wel wat anders te doen . :D
KILL SWITCH
09-02-2006, 16:55
Kijk jullie Nederlanders noemen ons Belgen dom en daarom heb ik deze haat jegens jullie Nederlanders gecreerd meer niet hoor!
He onozelaar:hadj: Ik ben ook een Belg (Vlaaming)
Nederlanders zijn oke:)
Klopt dat u in Belgie woont:hadj: Wel bij schrijven dat u in een inrichting verblijft:hadj:
Oooooh een Belg!!!!!!
Jij kan er gewoon niet tegen dat jullie niet naar het WK gaan!!!!
Altijd die minderwaardigheidscomplec jegens de Enderlanders, zielig.....
KILL SWITCH
09-02-2006, 16:58
Doe dan ook niet zoooooo dom.
:rolleyes:
Vind u mij ook dom;)
Vind u mij ook dom;)
Een positieve uitzondering!
:D
En ook erg grappig bovendien!
:banana:
KILL SWITCH
09-02-2006, 17:00
Oooooh een Belg!!!!!!
Jij kan er gewoon niet tegen dat jullie niet naar het WK gaan!!!!
Altijd die minderwaardigheidscomplec jegens de Enderlanders, zielig.....
Voetbal intreseert mij niet:hihi:
Discriminatie
09-02-2006, 17:01
Een mooi wit kleedje aan:hihi:
Hij staat waarschijnlijk in een groepje van 20 met z'n grote muil.... Maar Switch
het is een Belg... Misschien kan jij hem een keer "sorteren"....
Redouan_CASA
09-02-2006, 17:01
Lul maar een eind weg.
Ik sla je met mijn schoen!
:ego:
Ik lul niet maar zet je op je plek. jij bent degene die zichzelf beter voordoet dan de meeste mensen hier. Je wil in de smaak vallen door anderen naar beneden te halen. Vandaar je overdreven PattexLijm en Wielklem&Co acties bij Marokko.nl
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.