Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
oOSelouaOo
09-02-2006, 16:42
wie zegt dat ik een moslim ben..vooroordelen zijn argumenten van dwazen...je bewijst jezelf :goedzo:
iedereen is als moslim geb0ren:rolleyes: mjaaah,als jij je geen moslim n0emt.....
Bakkes Dicht sukkel ik haat Nederland en Nederlanders daarom woon ik al 4 jaar in Belgie Snap je?
Bakkus dicht? Niet zo agressies man, normaal blijven communiceren aub. Tja als je in belgioe woont ben je minder hypocriet. Je bent wel een racist, maar dat weet je neem ik aan?
Bakkes Dicht sukkel ik haat Nederland en Nederlanders daarom woon ik al 4 jaar in Belgie Snap je?
Hoe verder hoe beter.
:goedzo:
Discriminatie
That's not the point.
Je hebt alvast een verklaring voor het feit dat het zaterdag een teringzooi wordt.
En of je er zelf nou wel of niet heengaat boeit niet.
Je laat wel typisch islamitisch slachtoffergedrag zien.
:banana:
Extreem rechts zal er ook zijn...... Wordt een gevaarlijk dagje.....
oOSelouaOo
Zie je allemaal mietjes niemand durft te komen beter haha blijf maar dapper achter jullie pc strijden tegen de islam invasie :haha:
Stelletje lutsers
wie zegt dat ik niet kom:rolleyes:
Rakker59
09-02-2006, 16:43
Kom ook naar de Demonstratie wil weleens zien wat voor stoere gasten er achter hun pc zitten :haha:
:( Wat ben jij triest!!!!
Kom ook naar de Demonstratie wil weleens zien wat voor stoere gasten er achter hun pc zitten :haha:
Als de 5000 meter geschaatst wordt in Turijn ?
Kom doe normaal en besef wat de prioriteiten van echte nederlanders zijn.
Zie je allemaal mietjes niemand durft te komen beter haha blijf maar dapper achter jullie pc strijden tegen de islam invasie :haha:
Stelletje lutsers
Je komt zelf ook niet.
Dus kom niet stoer doen.
Suckel!
:vingers:
TwinTowers
09-02-2006, 16:46
iedereen is als moslim geb0ren:rolleyes: mjaaah,als jij je geen moslim n0emt.....
Ben ik ook als moslim geboren?????
Discriminatie
09-02-2006, 16:47
Waar ga je staan en heb je misschien iets bij waaraan we je kunnen herkennen? Rood roosje in je vestje ofzo? marokko.nl vlag in je handen?
Ik ben welgeteld 25 minuten lid en krijg dit ?
http://img316.imageshack.us/img316/1738/nieuw7ye.png
:haha:
Het enige wat ik vroeg was dat ik wou zien wie er altijd zo dapper doen achter hun pctje meer niet volgens mij :maf:
Zeg eens eerlijk. Wat had jij dan verwacht met zo'n nicknaam en zo'n provocatieve post die alleen maar oproept tot geweld?
sjanghai
09-02-2006, 16:48
Waarom reageert iedereen toch telkens op zo'n amoebe met een typediploma?
let it go....
Redouan_CASA
09-02-2006, 16:48
Wannabe moslim dan.
Jij je zin.
:zwaai:
Zulke types als jij lach ik vierkant uit. Zogenaamd de allesweter uithangen, terwijl je het interpretatievermogen hebt van een garnaal :hihi:
Als ik in de buurt ben, ga ik wel even kijken.
Hoeveel mensen er zijn, hoe de sfeer is enzo.
Maar ik ga zeker niet meedemonstreren.
Sommige van de cartoons waren bijzonder smakeloos, maar ze zijn voor mij geen reden om te gaan demonstreren.
Zulke types als jij lach ik vierkant uit. Zogenaamd de allesweter uithangen, terwijl je het interpretatievermogen hebt van een garnaal :hihi:
Lul maar een eind weg.
Ik sla je met mijn schoen!
:ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.