Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Redouan_CASA
09-02-2006, 16:11
Ik ga niet demonstreren tegen plaatjes.
:moe:
En ik heb wel wat beters te doen dan tegen zwijgende moslims aan te gaan zitten kijken.
niemand zal er wakker van liggen...en nu die speen terug in je mond en verder zuigen :goedzo:
niemand zal er wakker van liggen...en nu die speen terug in je mond en verder zuigen :goedzo:
Een goeie moslim is een zwijgende moslim.
Dus shut the fuck up!
:vingers:
Kom ook naar de Demonstratie wil weleens zien wat voor stoere gasten er achter hun pc zitten :haha:
Juist de Nederlanders maken zich hier zorgen om een escalatie van de demonstratie, veroorzaakt door hersenloze relschoppertjes die nooit een moskee van binnen zien. En waarvan ik me dan ook af vraag of ze Mohammed eigenlijk wel kennen.
Maar omdat die Nederlanders op deze site al bang zijn voor escalatie zullen ze juist niet naar de dam komen om olie op het vuur te gooien. Ik veroorzaak in ieder geval liever geen rotzooi. Ik gebruik liever mijn verstand.
Als ik jou berichtje zo zie denk ik dat jij een van diegenen bent die de angst van velen hier zult bevestigen en die er een zooitje van zal gaan maken.
En ik vraag je vriendelijk om dat niet te doen, want je zet je eigen moslimgemeenschap zwaar voor schut. En dat verdient ze niet.
Redouan_CASA
09-02-2006, 16:19
Een goeie moslim is een zwijgende moslim.
Dus shut the fuck up!
:vingers:
wie zegt dat ik een moslim ben..vooroordelen zijn argumenten van dwazen...je bewijst jezelf :goedzo:
Ik hou me hart vast wat er nou weer gaat gebeuren.:eek:
Tuurlijk hebben ook wij het recht vrijheid van meningsuiting maar
denk je nou echt dat het geheel vreedzaam zal verlopen?:confused:
ik ben eens naar een demonstratie geweest wat ook begon op de dam
dat was in verband met palestina, en de hele tijd was er niets aan de hand
tot op het einde, de politie ging bepaalde straten afzetten,
en iedereen een kant op duwen, en dan krijg je de poppen aan het dansen
want mensen raken geirriteerd, jongeren zien eindelijk een kans in om de politie dwars te liggen en voor je het weet kan je op het avondjournaal weer zien
dat ''Marokaanse jongeren":kwaad: er een puinhoop van hebben gemaakt
Kortom als wij geen rel trappen dan lokt de politici en de politie het wel uit
En dan kan je zwaaien naar de vreedzame demonstratie:kwaad: !
'De politie lokt het wel uit'.....
Jij hebt je alvast ingedekt.
:goedzo:
wie zegt dat ik een moslim ben..vooroordelen zijn argumenten van dwazen...je bewijst jezelf :goedzo:
Wannabe moslim dan.
Jij je zin.
:zwaai:
Kom ook naar de Demonstratie wil weleens zien wat voor stoere gasten er achter hun pc zitten :haha:Sorry, maar ik wil niet meegeteld worden in het aantal demonstranten dat op het nieuws verschijnt. Ik vind namelijk dat Denemarken Nederlandse steun verdient.
Heinster
09-02-2006, 16:25
Juist de Nederlanders maken zich hier zorgen om een escalatie van de demonstratie, veroorzaakt door hersenloze relschoppertjes die nooit een moskee van binnen zien. En waarvan ik me dan ook af vraag of ze Mohammed eigenlijk wel kennen.
Heh, datzelfde soort jeugd waren hier degene die de rellen in de graafsewijk aan de gang hielden en ging helemaal niet meer over Boelij(die trouwens in de "rug"was geschoten door die agent)......
Maar ik geef hier mijn mening op een gefilterde neutrale manier (althans hoop ik) dus waarom zou ik een "stoere"jongen nu zijn of dan daar:rolleyes: ?
Ik heb me ingedekt?
Waar lees jij ergens dat ik erheen ga?:confused:
That's not the point.
Je hebt alvast een verklaring voor het feit dat het zaterdag een teringzooi wordt.
En of je er zelf nou wel of niet heengaat boeit niet.
Je laat wel typisch islamitisch slachtoffergedrag zien.
:banana:
Maar omdat die Nederlanders op deze site al bang zijn voor escalatie zullen ze juist niet naar de dam komen om olie op het vuur te gooien. Ik veroorzaak in ieder geval liever geen rotzooi. Ik gebruik liever mijn verstand.
Als ik jou berichtje zo zie denk ik dat jij een van diegenen bent die de angst van velen hier zult bevestigen en die er een zooitje van zal gaan maken.
En ik vraag je vriendelijk om dat niet te doen, want je zet je eigen moslimgemeenschap zwaar voor schut. En dat verdient ze niet.:goedzo:
Kom ook naar de Demonstratie wil weleens zien wat voor stoere gasten er achter hun pc zitten :haha:
Wat doe jij in dit land als je het haat? Rot dan op naar de berg waar je vandaan komt.
Sorry, maar ik wil niet meegeteld worden in het aantal demonstranten dat op het nieuws verschijnt. Ik vind namelijk dat Denemarken Nederlandse steun verdient.
:goedzo:
TwinTowers
09-02-2006, 16:38
Ik ben een Nederlandse poster. Maar ik ben voor Denemarken. Dus waarom zou ik naar een demonstratie tegen Denemarken gaan?
Het lijkt dat je oproep erop gericht is om problemen te veroorzaken tijdens de demonstratie?
Je bevestigt zo weer heel veel vooroordelen over de moslimgemeenschap.
Je gematigde broeders en zusters zullen je dankbaar zijn.
Ik ben een Nederlandse poster. Maar ik ben voor Denemarken. Dus waarom zou ik naar een demonstratie tegen Denemarken gaan?
Het lijkt dat je oproep erop gericht is om problemen te veroorzaken tijdens de demonstratie?
Je bevestigt zo weer heel veel vooroordelen over de moslimgemeenschap.
Je gematigde broeders en zusters zullen je dankbaar zijn.
Men beschuldigd altijd degene die een vooroordeel bevestigd, niet degene die zo oppervlakkig en stom is om er een te hebben.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.