Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
parfumgirl
09-02-2006, 12:53
salaam alaikoum wa ragmathoe Allah,
Wij weten niet of ze naar moskee zouden gaan....maar daar ben ik wel benieuwd naar....Alhoewel Hypocrieten is een groot woord Zuster. Maar ik wordt idd wel moe van de koppigheid van sommige....
Daarom zeg ik alhoe 3liem..
Ze hebben nu een excusses gekregen om de boel op stelten te krijgen.
Ik word moe van de scheinheiligheid.,hun weten de normale mens weet zelfs dat het niet goed is...
Niet op reageren moes alleenb even kwijt wa asalam eleykom zuster:)
Ik zou graag de vredige willen benadrukken.
Insa'Allah zullen we zonder overdrijving en excessen of fietnah demonstreren.
Ik kan jou voorspellen dat het niet vredig zal blijven, om de simpele reden dat sommige geen vrede willen bewaren. Sowieso verwacht ik uiteindelijk natuurlijk dat velen het om elke reden zullen laten afweten.
Hopelijk zullen dat de onruststokers zijn, maar zo niet zullen dezen er een puinhoop van maken en zal men hier weer tal van redenen en excuusjes aandragen om het goed te praten..
Dat is telkens zo gegaan en zal nu niet anders zijn :hadj:
Palestina2010
09-02-2006, 12:56
Ze kunnen lezen, ze begrijpen de uitspraken van geleerden en vooral ze zijn niet dom.
Ze zijn zwak, weinig Islaam in hun hart want als ze dat voldoende hadden dan zouden ze deze situatie totaal anders aanpakken.
Echte liefde voor de profeet Mohammed Salla Aleihi Wa Salaam hoef je als moslim niet kenbaar te maken op de Dam, daar zijn andere manieren voor, de profeet heeft ons daar zelfs op aangewezen.
daar heb je gelijk in..het hoeft niet perse, maar is vreedzaam demonstreren haram?
heb je bronnen, ik weet het echt niet dus graag uitspraken hierover.
OneWorldGuy
09-02-2006, 13:43
ff een vraag:
wie organiseren het allemaal?
Eindelijk een relevante vraag!!
Toch wel vreemd dat dat niet duidelijk is, terwijl de imams en moskeeën al gezegd hebben dat ze niet achter de demonstratie staan.
Misschien Wilders wel, omdat ie toch weet dat het een rotzooitje gaat worden.. krijgt ie met de verkiezingen gelijk meer stemmen.
Of gevaarlijke radicale moslims die hun energie putten uit alle onrust.
Iedereen die wel gaat demonstreren is dus speelbal van duistere elementen. Gelukkig zit bij "ons" de regering er niet achter, zoals in Syrië enzo.
Maar wie/wat dan wel?
En is het al duidelijk tegen wíe of wát gedemonstreerd gaat worden?
Tegen iedereen die de spotprenten laat/liet zien? Dus ook Marokko.NL ?
Tegen regeringen, die niet boven de wet staan en zich dus ook moeten neerleggen bij het feit dat er "vrijheid van meningsuiting" bestaat?
Of tegen de kranten die de prenten publiseerden?
Tegen de maker van de cartoons? Is hem al eens gevraagd wat hij nu precies met de prenten heeft bedoeld?
Al die demonstraties in islamitische landen.. 't zijn net voetbalsupporters; lekker rellen schoppen en alles kapot maken.. maakt niet uit van wie het is. Waarschijnlijk maakt het ook niet veel uit waartegen ze protesteren, nu ze eens van hun regering de straat op mogen om te schreeuwen (normaal ben je dan je leven niet zeker.. vooral in Syrië).
En beginnen met een tegenaanval door ook kwetsende prenten te publiseren over de joden en de holocaust kan niet meer... dat doen de kranten en bladen in die fanatieke landen al járen!!
Bespaar je geld voor het treinkaartje naar Amsterdam. Geef het aan de instelling die deze zaak via de rechter wil uitzoeken voor de advocaatkosten. De rechters staan ook boven de regering want het gaat om onze wettten.
Gelukkig maar dat de oude profeten en de nieuwe die we misschien (nog) niet kennen, er ver boven staan!
Keep it cool! :hadj:
fesmaroc
09-02-2006, 14:38
Zijn Nederlanders ook welkom Zaterdag???
Er zijn ook Nederlandse moslims hoor, dus lijkt me duidelijk!
Misschien Wilders wel, omdat ie toch weet dat het een rotzooitje gaat worden.. krijgt ie met de verkiezingen gelijk meer stemmen.
Of gevaarlijke radicale moslims die hun energie putten uit alle onrust.
Iedereen die wel gaat demonstreren is dus speelbal van duistere elementen. Gelukkig zit bij "ons" de regering er niet achter, zoals in Syrië enzo.
Maar wie/wat dan wel?
:goedzo:
Ik kan jou voorspellen dat het niet vredig zal blijven, om de simpele reden dat sommige geen vrede willen bewaren. Sowieso verwacht ik uiteindelijk natuurlijk dat velen het om elke reden zullen laten afweten.
Hopelijk zullen dat de onruststokers zijn, maar zo niet zullen dezen er een puinhoop van maken en zal men hier weer tal van redenen en excuusjes aandragen om het goed te praten..
Dat is telkens zo gegaan en zal nu niet anders zijn :hadj:
:goedzo:
jHenosch
09-02-2006, 15:27
Attentie lieve broeders en zusters,
Op zaterdag 11 feb organiseert Stichting Free Islam een demonstratie op het Vrijthof te Maastricht. We zullen er alles aan doen om er een geslaagde demonstratie van te maken. Om daar zeker van te zijn wordt er gratis eten en drinken uitgedeeld, dankzij onze sponsoren.
Ik hoop jullie daar te zien.
Shoukran voor jullie support.
Namens stichting Free Islam,
M.B.
sponsoren zijn:
SaoediArabia
Syria
Iran
Sudan
KILL SWITCH
09-02-2006, 15:31
sponsoren zijn:
SaoediArabia
Syria
Iran
Sudan
Het AEL vergeten:hihi:
Het AEL vergeten:hihi:
Ja wie weet zitten hun hier achter. :hihi:
tiswelgoed
09-02-2006, 15:47
Ja wie weet zitten hun hier achter. :hihi:
Laten ze nu maar gewoon gaan demonstreren. Ze gooien hun eigen glazen in. Alleen zien ze dat niet....
Ze zorgen er zelf voor dat hun positie nog meer verslechterd.
Natuurlijk is het later natuurlijk allemaal onze schuld en worden zij gediscrimineerd, maar ja....vertel `s wat nieuws....
We gaan de vredelievende moslim meemaken......
Volgende week moeten ze weer gaan solliciteren.:hihi:
Vreemdzaame demonstratie, dis verplicht, maar als het uit de hand loopt, zal allah hen straffen, als ze fout zijn. (Daar oordeel ik niet over)
Maar je stem laten horen is toegestaan, en dat zal ik als Nederlandse moslim Ook zeker laten doen.. Ben het wel een beetje zat, om hier telkens uitgespuugt te worden..
En denk nog wel andere ook, maar goed..
Insha allah zal het een vredelievende demonstratie worden..
PS: ga weg met je vrijthof, daar is niets over bekend, IK kom naar Amsterdam, dat lijkt me nog altijd het best, omdat je daar het makkelijks kan komen, en het bekendst is..+ het in de kranten staan, over de locatie Amsterdam, om 13:00 Op de Dam!
KILL SWITCH
09-02-2006, 16:02
In Belgie hadden we ook demonstraties:hadj:
Brussel 1000 moslims,daarna 4000,geen geweld:goedzo:
Antwerpen 65:hadj: geen geweld:goedzo:
Waarom roept die imam(rare kerels hoor)in Antwerpen nog eens op,om tedemonstreren:hadj:
Vreemdzaame demonstratie, dis verplicht, maar als het uit de hand loopt, zal allah hen straffen, als ze fout zijn. (Daar oordeel ik niet over)
Maar je stem laten horen is toegestaan, en dat zal ik als Nederlandse moslim Ook zeker laten doen.. Ben het wel een beetje zat, om hier telkens uitgespuugt te worden..
En denk nog wel andere ook, maar goed..
Insha allah zal het een vredelievende demonstratie worden..
PS: ga weg met je vrijthof, daar is niets over bekend, IK kom naar Amsterdam, dat lijkt me nog altijd het best, omdat je daar het makkelijks kan komen, en het bekendst is..+ het in de kranten staan, over de locatie Amsterdam, om 13:00 Op de Dam!
De stenen liggen al klaar op het Rokin.
Noord-Zuid lijn, mind you.
:moe:
Kom ook naar de Demonstratie wil weleens zien wat voor stoere gasten er achter hun pc zitten :haha:
Ik ga niet demonstreren tegen plaatjes.
:moe:
En ik heb wel wat beters te doen dan tegen zwijgende moslims aan te gaan zitten kijken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.