Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
wat zeg je nou eigenlijk,.. lees het nog eens terug...
Dat was een stukje humor, van mijn andere persoonlijkheid joda. Ik zal doorgeven dat het goed gevallen is, anders moet ik 4 uur achter elkaar dat gejoda aanhoren :jammer:
[QUOTE=wrattenzwijntjewat is nou erger voor jouw godsdienst.. als moslims hem besmeuren of als een heiden hem besmeurt?
juist als moslims hem besmeuren,.. maar dan protesteren we niet... nee dan hoor je niemand. Terwijl er overal bommen afgaan onder moslim bevolking elke dag.....
sukkel:maf:[/QUOTE]
ik behandel ieder gelijk , jood, moslim, schizo of ambtenaar. dat onze voorouders de planeet hebben verdeeld, het een naam gaven en ons met etiketten opzadelde betekent niet dat ik in hun voetsporen treedt.
matiouwia
06-02-2006, 22:57
iikkk ga ook, ik woon er lekkr dicht bij de dam geen probleem over ov of abbonement:D
wrattenzwijntje
06-02-2006, 22:59
Dat was een stukje humor, van mijn andere persoonlijkheid joda. Ik zal doorgeven dat het goed gevallen is, anders moet ik 4 uur achter elkaar dat gejoda aanhoren :jammer:
ik behandel ieder gelijk , jood, moslim, schizo of ambtenaar. dat onze voorouders de planeet hebben verdeeld, het een naam gaven en ons met etiketten opzadelde betekent niet dat ik in hun voetsporen treedt.
maar zonder dollen,.. die terroristen doen van alles en nog wat met de koran in 1 hand en het hoofd van een echt mens in de andere hand.. dat is pas ontheiliging... gek genoeg hebben we al heel wat onthoofdingen gehad.
meestal worden de filmpjes dan onder gniffelend gelach bekeken hier,...
dat bedoel ik... nou dan hoef je in nederland niet te gaan demonenstreren hoor,... dat valt wat verkeerd dan
Mocrobrains
06-02-2006, 23:02
Moslims hebben niks te zoeken bij zulke demonstraties, het is totaal on-islamitisch.
Wat je beter kan doen is de Amsterdamse hang-jeugd de moskee in zien te krijgen en ervoor zorgen dat ze een doel in dit leven hebben en begrijpen wat de Islaam inhoudt.
Wat zullen veel mensen trots op jullie zijn maar vooral Allah Subhanna Wa Taa'la waar alles omdraait.
Of zijn wij alleen actief als het om drukte/geweld/gescheld gaat, worden wij dan pas wakker.
maar zonder dollen,.. die terroristen doen van alles en nog wat met de koran in 1 hand en het hoofd van een echt mens in de andere hand.. dat is pas ontheiliging... gek genoeg hebben we al heel wat onthoofdingen gehad.
meestal worden de filmpjes dan onder gniffelend gelach bekeken hier,...
dat bedoel ik... nou dan hoef je in nederland niet te gaan demonestreren hoor,... dat valt wat verkeerd dan
ach man, dat doen ze omdat de menigte het ook doet, niets meer en niet minder. neem als vb. al jazeera, mahmoed etc. die mensen hebben leiders nodig, natuurlijk iemand die in hun voordeel is. denk je echt dat zij thuis op het kamertje genieten van dat soort filmpjes, dan lijkt mij iets goed mis. zo iemand kan zichzelf ook geen moslim noemen, als moslimzijnde is het hart gevuld met liefde voor zowel Allah swt als de medemens. blank homo of schizo !
ach man, dat doen ze omdat de menigte het ook doet, niets meer en niet minder. neem als vb. al jazeera, mahmoed etc. die mensen hebben leiders nodig, natuurlijk iemand die in hun voordeel is. denk je echt dat zij thuis op het kamertje genieten van dat soort filmpjes, dan lijkt mij iets goed mis. zo iemand kan zichzelf ook geen moslim noemen, als moslimzijnde is het hart gevuld met liefde voor zowel Allah swt als de medemens. blank homo of schizo !
:hadj: Ja ik ken er één en die geniet er echt, van maar ik zal zijn naam niet noemen.
:hadj: Ja ik ken er één en die geniet er echt, van maar ik zal zijn naam niet noemen.
doe ff gezond, die meent het niet. praatjes vullen niet mijn gaatjes !
alles goed, valt niet op he, aplat en hmaam, foetsie :banana:
hobit_ino
06-02-2006, 23:09
wrattenzwijntje wat is je probleem? je denkt dat je het allemaal beter weet maar volgens mij heb je nog hulp nodig bij je wc bezoekjes
doe ff gezond, die meent het niet. praatjes vullen niet mijn gaatjes !
alles goed, valt niet op he, aplat en hmaam, foetsie :banana:
:hadj: En aan wie zou dat nou liggen, niet aan mij dat weet ik zeker. :D
wrattenzwijntje
06-02-2006, 23:11
wrattenzwijntje wat is je probleem? je denkt dat je het allemaal beter weet maar volgens mij heb je nog hulp nodig bij je wc bezoekjes
wat dan? Heb jij verstand van die incontinentieslips?:D
wat dan? Heb jij verstand van die incontinentieslips?:D
Welk merk zou ie gebruiken, Tena large. :hihi:
wrattenzwijntje
06-02-2006, 23:17
Welk merk zou ie gebruiken, Tena large. :hihi:
LOL:hihi:
DEMONSTRATIE!!!!! 11 Februari aanvang om 13.00 in A, dam
:hadj: :hadj:
Ik heb een paar teksten voor op de spandoeken:
Weg met de vrijheid van meningsuiting!
Weg met het recht op demonstreren!
Weg met de vrijheid in het algemeen!
Weg met godsdienstvrijheid! Grtz. Zon
Weg met dit spandoek!
Weg met alles!
Weg met Zon!
Succes!
:banana:
Weg met dit spandoek!
Weg met alles!
Weg met Zon!
Met de rest niet.
Succes!
:hadj: Hier ben ik mee eens. :hihi:
Weg met dit spandoek!
Weg met alles!
Weg met Zon!
Succes!
WEG met etiketten, WEG met regels. lang leve de vrijheid, doe wat U WILT !
Helpt u mee, laat u etna niet uitbarsten, UW stem telt - mee !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.