Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Aboe_Omar
09-02-2006, 03:07

De Fatwa van de Edele wetgeleerde Shaych Saalih ibn Fauwzaan al-Fauwzaan (hafidhehoellaah): Vraag: “Is het houden van demonstraties één van de manieren tot d'awah en om de problemen en drama's van de Islaamitische natie op te lossen?” Antwoord: “Onze religie is geen chaotische religie! Onze religie is een geordende religie, een georganiseerde religie, een rustgevende religie! Het houden van demonstraties is niet iets van de moslims en de moslims kenden dit (voorheen) niet. De Islaam is een rustige religie, een barmhartige religie waar geen chaos, noch rustverstooring, noch fietnah veroorzaking aan te pas komt. Dit is de Islaam! Wat betreft het krijgen van rechten, daar komt men via andere wegen als deze aan. (Namelijk) via de Islaamitisch wettelijke eising en de Islaamitisch wettelijke wegen! Maar deze demonstraties die veroorzaken fietnah, bloedvergieting en molestering van bezittingen. Daarom zijn deze zaken niet toegestaan!!!” Vraag: “Er zijn een aantal mensen die zien dat wanneer de natie een probleem heeft of in een catastrofe is vervallen er uitgenodigt moet worden naar opstanden en demonstraties tegen de regeringen en geleerden. Zodat zij onder deze druk toegeven aan hun eisen. Wat is uw mening over deze middelen?” TP4PT 'al-Fatawa al-Mohima fie Tabsier al-Oemmah' blz 102. Antwoord: “Schade berokkening kan niet met schade opgeheven worden! Want, wanneer er iets schadelijks of slechts gebeurt dan is het geen oplossing om te gaan demonstreren of in opstand te gaan of om te gaan molestreren. Dit is geen oplossing! Dit betekent extra slecht! De oplossing is echter, het opzoeken van de verantwoordelijken (leiders) en hun te adviseren en hun hun verplichtingen te verduidelijken. Hopende dat zij deze schade berokkening verwijderen.”

Aboe_Omar
09-02-2006, 03:09
De Fatwa van de Edele geleerde Shaych 'Abdoel-'Aziez ibn 'Abdoellaah ar-Raadjihie (hafiedhehoellaah): Vraag: “Wat is uw mening over degene die het houden van demonstraties toestaat om druk op de regeringsleider uit te oefenen totdat hij hen gehoorzaamt?” Antwoord: “Demonstraties zijn niet van de de handelingen van de moslims, dit is een toevoeging! Dit was (bij ons) nooit bekend, behalve van de westerse landen de landen van de niet-moslims. Wat is echter de Soennah betreffende dit? De Soennah is: 'de handeling, uitspraak en goedkeuring van de profeet (salallaahoe `alayhie was sallem). Het is daarom aan deze Moeftie (degene die dit toe staat) om met zijn bewijs hiervoor te komen en aan te tonen dat de profeet (salallaahoe `alayhie was sallem) heeft gedemonstreerd of dat hij het toegestaan heeft dat iemand (ooit) een demonstratie heeft gehouden!”

Tajinemarocain
09-02-2006, 10:04
Geef het door: Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren

Tajinemarocain
09-02-2006, 10:17
Er zullen 1000 enden aanwezig zijn

an3sdej
09-02-2006, 10:30

Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren Welke vernederingen, wil allah zelf niet zijn laatste 'profeet' beschermen in het graf?

Haaglander
09-02-2006, 10:55
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. :kwaad:

nesher1
09-02-2006, 11:04
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren En dat geloof je zelf ? Dan hoor je bij een van de 10.000. De andere 590.000 willen alleen maar hun gelijk halen.

nesher1
09-02-2006, 11:06
Geef het door: Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren De vrouwen in Beslan wiens kinderen vermoord zijn door de dappere vrijheidsstrijders denken er vast anders over.

nesher1
09-02-2006, 11:08
:kwaad: Ik snap niet hoe iemand op een dermate schofterige manier kan liegen. Vrede prediken en het ondertussen toejuichen dat duizenden onschuldige vrouwen en kinderen vermoord worden. Snap jij het ?

nesher1
09-02-2006, 11:10
P.S denken we eraan dat zaterdag de 5000 meter gereden wordt ? Lijkt me iets belangrijker !

missrifBerberia
09-02-2006, 11:14
Ik ga wel. Ik heb spandoekken gemaakt met daarop geschildert "waar was de moslim verontwaardiging op 9/11, Madrid, London, Nicolaas Berg, Beslan en Theo van Gogh?" wil je zeggen dat we teroristen zijn allemaal 1voor 1 omdat we moslims zijn en er onder moslims mensen zijn die zulke acties ondersteunen? we hebben toch ook niet betoogt tegen geweld in palastina dat al jaren bezig is wil dat dan zeggen dat we het niet erg vinden?al jaren aan een stuk zou betekenen dat we elke dag moeten betogen? erg als je denkt dat ieder moslim teroristen steunt en ZIJN maar is ook niet voor niks dat je achter de spot cartoons bent waar de grootste moslimvoorbeeld afgebeeld is als terorist. terwijl ik de islam heel anders ken maar daar wil je natuurlijk niks van weten hoe ik en vele onder moslims het zien

nesher1
09-02-2006, 11:17
wil je zeggen dat we teroristen zijn allemaal 1voor 1 omdat we moslims zijn en er onder moslims mensen zijn die zulke acties ondersteunen? we hebben toch ook niet betoogt tegen geweld in palastina dat al jaren bezig is wil dat dan zeggen dat we het niet erg vinden?al jaren aan een stuk zou betekenen dat we elke dag moeten betogen? erg als je denkt dat ieder moslim teroristen steunt en ZIJN maar is ook niet voor niks dat je achter de spot cartoons bent waar de grootste moslimvoorbeeld afgebeeld is als terorist. terwijl ik de islam heel anders ken maar daar wil je natuurlijk niks van weten hoe ik en vele onder moslims het zien Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Je vergeet even de duizenden vrouwen en kinderen die in Israel door de terroristen zijn vermoord, maar ja zo is dat je nu eenmaal geleerd.

missrifBerberia
09-02-2006, 11:19
De vrouwen in Beslan wiens kinderen vermoord zijn door de dappere vrijheidsstrijders denken er vast anders over. ik begrijp het echt niet wat heb ik als moslim ermee te maken ben ik verantwoordelijk voor ieder die zich moslim noemt ik vind het een schande dat je nog maar denkt dat WIJ als moslim hebben zitten toejuichen wat daar gebeurde eerste wat ze bij ons thuis zeiden was dat de islam in de koran staat dat onschuldige doden niet kan zelfs in de tijd van de profeet als er oorlog was was dat een zo dat ze kinderen en vrouwen niet mochten vermoorden laat staan voor zo een aktie dat niks te maken heeft met een oorlog maar een aanslag is maar ben het gewoon dat mensen zo over me denken want als je zegt dat moslims er achter staan bedoel je ook mij en mijn famillie en miljoenen andere mensen die hier niet achter staan ach waar gaat het naar toe :jammer:

missrifBerberia
09-02-2006, 11:21
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Je vergeet even de duizenden vrouwen en kinderen die in Israel door de terroristen zijn vermoord, maar ja zo is dat je nu eenmaal geleerd. nee ik ben die niet vergeten net als ik de andere duizende aan de andere kant ook niet vergeten ben die door israels leger (mooier woord dan terroristen natuurlijk maar voor mij komt het op het zelfde neer) zijn vermoord omdat ze dachten dat er bv teroristen in de buurt waren ... waar twee vechten zijn twee fout want met vechten los je niks op dus we kunnen zoveel dingen op elkaar gaan schuiven maar zou niks oplossen en het geweld niet stoppen. dat is wat ik geleerd heb dus spreek niet in mijn plaats

nesher1
09-02-2006, 11:23

nee ik ben die niet vergeten net als ik de andere duizende aan de andere kant ook niet vergeten ben die door israels leger (mooier woord dan terroristen natuurlijk maar voor mij komt het op het zelfde neer) zijn vermoord omdat ze dachten dat er bv teroristen in de buurt waren ... waar twee vechten zijn twee fout want met vechten los je niks op dus we kunnen zoveel dingen op elkaar gaan schuiven maar zou niks oplossen en het geweld niet stoppen. dat is wat ik geleerd heb dus spreek niet in mijn plaats Als je dit echt meent bied ik je mijn excuses aan.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95