Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
khadija_00
08-02-2006, 14:13
Assallaam ou aleikoem beste broeders en zusters,
ik heb verscheidene malen een mail ontvangen waarin men word opgeroepen om a.s zaterdag 11 februari mee te protesteren naar aanleiding van de Deense spotprenten. Ook werd er gevraagd om deze mail onder de aandacht van zoveel mogelijk moslims te brengen. De initiatiefnemers hebben uitdrukkelijk gevraagd deze demonstratie vredig te houden en de onruststokers thuis te. Dit kan alleen als de organisatoren van de demonstratie van te voren alle voorzorgmaatregelen nemen. Maar helaas heb ik geen enkele informatie kunnen vinden over de initiatiefnemers en de organisatoren. Mijn zorg is dat als deze niet bekend zijn, dit initiatief om ons ongenoegen te uiten over de beledigeningen aan het adres van onze Profeet (vzmh) zal uitlopen op een fiasco, wat meer schade aan de Islam zal brengen, Waar niemand op dit moment op zit te wachten.Tergelijkertijd zijn er zoveel initiatieven door onbekende genomen om bijv a.s Zaterdag op de Dam te bidden. Broeders en Zusters ik ben bang dat deze onbekende initiatieven genomen worden door enkele die ons nog meer willen kwetsen dan al gebeurd is. Gezien de vrijheid van menings uiting en vrijheid van demonstreren zie ik geen enkele reden voor de initiatiefnemers om in anonimiteit te blijven. Beste Broeders en Zusters ik roep jullie op om ons niet zomaar te laten meeslepen door emotie, Wij zullen meelopen en mee demonsteren mits de organisatoren zich kenbaar maken en ons verzekeren dat dit met de juiste intentie word gedaan en de juiste maatregelen zijn genomen om dit protest vredig te laten verlopen. Zolang dit niet gebeurd ben ik bang dat wij weer misbruikt worden. Nogmaals, ik ben voor dit protest, maar deze zorgen bestaan puur uit islamitische betrokkenheid, omdat de Islam de afgelopen jaren door "goede bedoelingen" is misbruik.
Gair inshaAllah
Mocrobrains
08-02-2006, 14:14
Het zegt genoeg over jouw lees vaardigheid, ik heb het over de moslims en niet over de Islam, ik ben zelf ook Moslim broeder.
Als moslim behoor je te weten dat dat de mensen in Afghanisan/Syrie/etc totaal on-islamitisch bezig zijn.
Die koppeling begrijp ik dus niet.
De koppeling is niet meer dan logisch, zij noemen zich Moslims dus is de connectie zo gelegd.
Mocrobrains
08-02-2006, 14:23
De koppeling is niet meer dan logisch, zij noemen zich Moslims dus is de connectie zo gelegd.
Voor hun persoonlijk is die connectie zo gelegd.
Maar als neutraal persoon weet jij toch dat ze totaal on-islamitisch bezig zijn.
Jij als moslim bent verplicht om de Islaam te zuiveren van leugens, dat kan alleen als je de Islaam los beoordeelt en moslims los beoordeelt.
Want als je die koppeling maakt dan zou de Islaam helemaal zwat zijn geweest door de daden van mensen die zich moslim noemen.
Voor hun persoonlijk is die connectie zo gelegd.
Maar als neutraal persoon weet jij toch dat ze totaal on-islamitisch bezig zijn.
Jij als moslim bent verplicht om de Islaam te zuiveren van leugens, dat kan alleen als je de Islaam los beoordeelt en moslims los beoordeelt.
Want als je die koppeling maakt dan zou de Islaam helemaal zwat zijn geweest door de daden van mensen die zich moslim noemen.
Wat ik mij afvraag is wat jij denkt dat ik heb gezegd? Ik heb niks gezegd ovder de Islaam zoals ik eerder zei maar over de moslims.
Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet!
Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah.
Allahoe Akbar Allahoe Akbar
La Illaha InAllah. Muhammadan Rasoel Allah.
Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar
Allahoe Akbar! Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar
Allahoe Akbar Allahoe Akbar!
MUHAMMADAN RASOEL ALLAH. LA ILLAHA INALLAH MUHAMMADAN RASOEL ALLAH!
tranen over mijn wangen, mijn hart gebroken mijn ziel verloren. Mijn
Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt en niks wat ik kan doen
behalve een BOYCOT!! en een demonstratie inshallaah.
Moge Allah dit monster laten verroten in hel, Moge Allah dit zwijn de aller
hoogste bestraffing geven voor eeuwig inshallah.
Allahoemaa Ameen!
Beste moslim broeders en zusters,
Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur
aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de
belediging van onze profeet en onze godsdienst.
De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims
in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en
herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.
Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk
dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem
te laten horen.
Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de
demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.
Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en
aanwezig te
zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.
Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij
uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten
schande!!!
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus
ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.
Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.
De moslimgemeenschap in Nederland
ik kom!!
en ik hoop inshallah dat de rest ook komt.
ik zal in ieder geval de mensen in mijn omgeving vragen om ook te gaan.
!!
tot zaterdag.
Mocrobrains
08-02-2006, 14:44
Wat ik mij afvraag is wat jij denkt dat ik heb gezegd? Ik heb niks gezegd ovder de Islaam zoals ik eerder zei maar over de moslims.
Je hebt gelijk als je de Islaam en de moslims puur los van elkaar ziet.
crusader-999
08-02-2006, 14:46
Je hebt gelijk als je de Islaam en de moslims puur los van elkaar ziet.
Wat is dan de definitie van een moslim ?
ik kom!!
en ik hoop inshallah dat de rest ook komt.
ik zal in ieder geval de mensen in mijn omgeving vragen om ook te gaan.
!!
tot zaterdag.
Neem een schild mee, er komen ook raddraaiers waardoor de politie moet ingrijpen :nerd:
Neem een schild mee, er komen ook raddraaiers waardoor de politie moet ingrijpen :nerd:
een wat??
ik neem niets mee, alleen mezelf:)
en ja, als er weer van die relschoppers komen, verslechterd het beeld alleen maar meer van de moslims,
komt er op tv, ja een demonstratie en er braken weer gevechten uit of wat.
ik hoop dat de marokkanen zich zullen gedragen en geen schade of wat zullen aanrichten, want dan kunnen ze beter thuisblijven.
je komt daar om te demonstreren en niet te vechten, dat doe je maar in de ring.
Attentie lieve broeders en zusters,
Op zaterdag 11 feb organiseert Stichting Free Islam een demonstratie op het Vrijthof te Maastricht. We zullen er alles aan doen om er een geslaagde demonstratie van te maken. Om daar zeker van te zijn wordt er gratis eten en drinken uitgedeeld, dankzij onze sponsoren.
Ik hoop jullie daar te zien.
Shoukran voor jullie support.
Namens stichting Free Islam,
M.B.
maar in amsterdam ook, waarom niet 1 demonstratie in het midden van nederland??
Mocrobrains
08-02-2006, 15:00
Wat is dan de definitie van een moslim ?
Een persoon die zich overgeeft aan Allah Subhanna Wa Taa'la?
is er nou wel of geen demonstratie in amsterdam ene khadija heeft op pag.29 gezet dat de initiatiefnemers niet bekend zijn etceteraa.
Tajinemarocain
08-02-2006, 15:12
Beste moslim broeders en zusters,
Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst.
De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.
Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen.
Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.
Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.
Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!!
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.
Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.
De moslimgemeenschap in Nederland
Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren
Stuur dit bericht doo
Tajinemarocain
08-02-2006, 15:12
is er nou wel of geen demonstratie in amsterdam ene khadija heeft op pag.29 gezet dat de initiatiefnemers niet bekend zijn etceteraa.
Die is er wel inshaallah!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.