Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
_oegtiekoum_
08-02-2006, 11:32
18 FEBRUARI
ANTI WESTERSE DEMONSTRATIE
CENTRUM ROTTUMEROOG
KOMT ALLEN
Vanaf 14uur
LAAT JE NIET IN DE WAR BRENGEN DOOR ADAM,UTRECHT,RDAM EN ALLE OVERIGE PLAATSEN.
ROTTUMEROOG !! CU THERE !!
zolang niemand de verantwoordelijk op zich neemt en in het openbaar (tv) zegt dat zij de organistatoren zijn....Zal ik geen ene uitnodiging geloven. Nog steeds zal ik oproepen en mensen overhalen om hier niet aanwezig te zijn. zie vorige posten
Tajinemarocain
08-02-2006, 11:32
Het zijn geen grappenmakersEr zijn verschillende moslimorganisaties die hier achterzitten. Zij blijven in eerste instantie anoniem.
moslima-arabia
08-02-2006, 11:33
Weet je wat je voor je geloof moet doen?.. is vandaag en morgen allemaal vasten met de intentie van 3ashjoera en
Allah gedenken...die demonstratie is iets voor ongelovigen wij mogen de ongelovigen niet nadoen, er zullen daar mensen komen die nooit aan de islam denken alleen met feestdag en zusters zonder hoofddoek en broeders die alleen komen om te rellen.. die demonstratie zal alleen een negatief effect hebben, zo had de profeet(vzmh) het niet gewild toen hij in mekka leefde werd hij getrapt op het hoofd toen hij aan het bidden was in soedjoed.. hij deed niks hij droeg zn metgezellen ook niet op om diegene te straffen, hij bleef standvastig omdat de ongelovigen de macht hadden daar, dat is hetzelfde geval als ons..! wij moeten het voorbeeld van de profeet volgen...
salaam alikoum,
Ik begrijp het wel wat je bedoeld en het klopt, demonstratie van de ongelovige:confused:.
Maar ik vind een demonstratie wel kunnen op een rustig manier. Zonder geweld en wat dan ook. ja misschien komen meisjes met zonder hoofddoek misschien komen mannen die nooit hebben gebeden. moge allah hun op de goede pad brengen en beseffen wat ze doen niet goed is.
Masalama
Tajinemarocain
08-02-2006, 11:34
De demonstratie is wel degelijk een feit en gaat gewoon door!!
moslima-arabia
08-02-2006, 11:34
Beste moslim broeders en zusters,
Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst.
De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.
Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen.
Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.
Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.
Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!!
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.
Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.
De moslimgemeenschap in Nederland
Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren
Mail dit bericht naar zoveel mogelijk mensen
Insh allah. zuster
_oegtiekoum_
08-02-2006, 11:35
Het zijn geen grappenmakersEr zijn verschillende moslimorganisaties die hier achterzitten. Zij blijven in eerste instantie anoniem.
der zijn wel meerdere mensen die zeggen te behoren bij een moslimorganistatie....Waarom zouden ze anoniem willen blijven? En hebben ze de uitspraken van de geleerdes over het hoofd gezien?
Misschein dat als jij weet wie het zijn...mij hun tel. kunt geven of mail adres of dergelijke...
Tajinemarocain
08-02-2006, 11:35
Beste moslim broeders en zusters,
Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst.
De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.
Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen.
Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.
Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.
Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!!
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.
Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.
De moslimgemeenschap in Nederland
Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren
Discriminatie
08-02-2006, 11:36
zolang niemand de verantwoordelijk op zich neemt en in het openbaar (tv) zegt dat zij de organistatoren zijn....Zal ik geen ene uitnodiging geloven. Nog steeds zal ik oproepen en mensen overhalen om hier niet aanwezig te zijn. zie vorige posten
Die op Rottumeroog wordt gesteund door de zeehondencreche Pieterburen :goedzo:
Als we daar met z'n allen samenkomen kom je op CNN man! Doe eens modern, Amsterdam en Den Haag zijn al zo afgezaagd.......
18 FEBRUARI
ANTI EUROPESE DEMONSTRATIE
CENTRUM ROTTUMEROOG
Discriminatie
08-02-2006, 11:41
en dan??....
Als je een emmertje mee neemt regel ik een schepje!
Met respect, het is niet legaal om ( anoniem ) demonstraties te 'organiseren' En zijn deze organisaties de organisators van uit de hand lopende rellen? Die denken dat als een kind sneuvelt, or een moslim of moslima , dat ze dan toch meteen de hemel in gaan? Dus het niet erg vinden om geloofsgenoten te laten arresteren of gewond laten worden? Ik denk niet dat ze grappenmakers zijn, maar wel brokkenmakers, en als er schade is zijn zij daar de aanleiding voor
Verstandige moslems , laat er naar jullie geluisterd worden
citaat van een eerdere reactie
De laatste paar dagen krijgen we mailtjes binnen van uitnodingen voor demonstraties. Niet wetend dat de grote geleerden ons vertellen dat deze demonstraties in stijd is met wat Allah en de profeet Alayhi salaatou wassalaam ons geopenbaard heeft en niet wetend dat dit soort demonstraties leiden tot fitnah met name door het feit dat het chaotisch is en waar jongens en meisjes door elkaar lopen en er nogal eens rare dingen kunnen gebeuren. Lees de volgende Fatawa :
De Fatwa van al-Moeftie al-'Allaamah Shaych 'Abdoel-'Aziez ibn Baaz (rahiemehoellaah):
Vraag:
“Is het houden van mannelijke en vrouwelijke demonstraties tegen de regeringen en bewindhebbers één van de manieren om da’wah te verrichten?
Antwoord:
“Ik zie niet in dat mannelijke en vrouwelijke demonstraties als oplossing kunnen gelden. Wat ik wel zie is dat dit redenen zijn voor fietnah, slechtheden, het veroorzaken van onrecht voor sommige mensen en het aanvallen van sommige mensen zonder recht!
Wat echter de Islaamitisch wettelijke redenen zijn is: 'Het schrijven, adviseren, het uitnodigen naar het goede via de Islaamitisch wettelijke wegen die de metgezellen van de profeet (salallaahoe `alayhie was sallem) en hun oprechte volgelingen gebruikten. En die de geleerden gebruikten, door te schrijven of te spreken met de Moeftie, of de prins (burgemeester, landheer), of de bevelhebber. Door contact met hem te hebben en hem te adviseren en naar hem te schrijven, zonder hem op de preekstoelen te schandaliseren (en te zeggen: ) jij bent dit en er is dat door jou gedaan etc. Wallaahoel-Moesta'aan!!!”
Bron: 'al-Fatawa al-Mohima fie Tabsier al-Oemmah' blz 97.
De Fatwa van de Edele wetgeleerde Shaych Saalih ibn Fauwzaan al-Fauwzaan (hafidhehoellaah):
Vraag:
“Is het houden van demonstraties één van de manieren tot d'awah en om de problemen en drama's van de Islaamitische natie op te lossen?”
Antwoord:
“Onze religie is geen chaotische religie! Onze religie is een geordende religie, een georganiseerde religie, een rustgevende religie! Het houden van demonstraties is niet iets van de moslims en de moslims kenden dit (voorheen) niet. De Islaam is een rustige religie, een barmhartige religie waar geen chaos, noch rustverstooring, noch fietnah veroorzaking aan te pas komt. Dit is de Islaam! Wat betreft het krijgen van rechten, daar komt men via andere wegen als deze aan. (Namelijk) via de Islaamitisch wettelijke eising en de Islaamitisch wettelijke wegen! Maar deze demonstraties die veroorzaken fietnah, bloedvergieting en molestering van bezittingen. Daarom zijn deze zaken niet toegestaan!!!”
EINDE CITAAT
Shalom, vrede, salem, Geen olie op het vuur, maar rust bij de emoties. Ik ben dankbaar dat er zo veel moslims in Nederland vredelievende mensen zijn, laat ons bidden om vrede en die najagen.
Discriminatie
08-02-2006, 11:51
Antwoord:
“Het houden van demonstraties is niet iets van de moslims en de moslims kenden dit (voorheen) niet.
Doe je het wel is steniging het antwoord.....
Jonge doe niet zo naief, als je 100 van die wolven bij elkaar zet heb je de poppen aan het dansen......
De demonstratie is wel degelijk een feit en gaat gewoon door!!
DE DEMONSTRATSIE IS DEFINITIEF AFGELAST!
Het gaat niet door.
Mail dit aan zoveel mogelijk broeders en zusters!
:hadj:
Tajinemarocain
08-02-2006, 11:54
Met respect, het is niet legaal om ( anoniem ) demonstraties te 'organiseren' En zijn deze organisaties de organisators van uit de hand lopende rellen? Die denken dat als een kind sneuvelt, or een moslim of moslima , dat ze dan toch meteen de hemel in gaan? Dus het niet erg vinden om geloofsgenoten te laten arresteren of gewond laten worden? Ik denk niet dat ze grappenmakers zijn, maar wel brokkenmakers, en als er schade is zijn zij daar de aanleiding voor
Verstandige moslems , laat er naar jullie geluisterd worden
citaat van een eerdere reactie
De laatste paar dagen krijgen we mailtjes binnen van uitnodingen voor demonstraties. Niet wetend dat de grote geleerden ons vertellen dat deze demonstraties in stijd is met wat Allah en de profeet Alayhi salaatou wassalaam ons geopenbaard heeft en niet wetend dat dit soort demonstraties leiden tot fitnah met name door het feit dat het chaotisch is en waar jongens en meisjes door elkaar lopen en er nogal eens rare dingen kunnen gebeuren. Lees de volgende Fatawa :
Beste man,
De gemeente Amsterdam is al op de hoogte van de demonstratie.
Groeten
Beste man,\
De gemeente Amsterdam is op de hoogte.
mvg.
De Fatwa van al-Moeftie al-'Allaamah Shaych 'Abdoel-'Aziez ibn Baaz (rahiemehoellaah):
Vraag:
“Is het houden van mannelijke en vrouwelijke demonstraties tegen de regeringen en bewindhebbers één van de manieren om da’wah te verrichten?
Antwoord:
“Ik zie niet in dat mannelijke en vrouwelijke demonstraties als oplossing kunnen gelden. Wat ik wel zie is dat dit redenen zijn voor fietnah, slechtheden, het veroorzaken van onrecht voor sommige mensen en het aanvallen van sommige mensen zonder recht!
Wat echter de Islaamitisch wettelijke redenen zijn is: 'Het schrijven, adviseren, het uitnodigen naar het goede via de Islaamitisch wettelijke wegen die de metgezellen van de profeet (salallaahoe `alayhie was sallem) en hun oprechte volgelingen gebruikten. En die de geleerden gebruikten, door te schrijven of te spreken met de Moeftie, of de prins (burgemeester, landheer), of de bevelhebber. Door contact met hem te hebben en hem te adviseren en naar hem te schrijven, zonder hem op de preekstoelen te schandaliseren (en te zeggen: ) jij bent dit en er is dat door jou gedaan etc. Wallaahoel-Moesta'aan!!!”
Bron: 'al-Fatawa al-Mohima fie Tabsier al-Oemmah' blz 97.
De Fatwa van de Edele wetgeleerde Shaych Saalih ibn Fauwzaan al-Fauwzaan (hafidhehoellaah):
Vraag:
“Is het houden van demonstraties één van de manieren tot d'awah en om de problemen en drama's van de Islaamitische natie op te lossen?”
Antwoord:
“Onze religie is geen chaotische religie! Onze religie is een geordende religie, een georganiseerde religie, een rustgevende religie! Het houden van demonstraties is niet iets van de moslims en de moslims kenden dit (voorheen) niet. De Islaam is een rustige religie, een barmhartige religie waar geen chaos, noch rustverstooring, noch fietnah veroorzaking aan te pas komt. Dit is de Islaam! Wat betreft het krijgen van rechten, daar komt men via andere wegen als deze aan. (Namelijk) via de Islaamitisch wettelijke eising en de Islaamitisch wettelijke wegen! Maar deze demonstraties die veroorzaken fietnah, bloedvergieting en molestering van bezittingen. Daarom zijn deze zaken niet toegestaan!!!”
Shalom, vrede, salem, Geen olie op het vuur, maar rust bij de emoties. Ik ben dankbaar dat er zo veel moslims in Nederland vredelievende mensen zijn, laat ons bidden om vrede en die najagen.
Beste man,
De gemeente Amsterdam is al op de hoogte van de demonstratie.
Groeten
jHenosch
08-02-2006, 11:54
Kan je het net zo goed hebben over de Jihad. Dat is ERG positief zeker? Ja. Erg.
Dit is eenmaal het leven, het gaat er soms hard aan toe, en soms te zacht aan toe. Je kan er niks aan doen. Demonstraties zijn van deze tijd, in de tijd van de profeet deed men niet aan dit gedoe, dus geen onzin verzinnen aub. Jij praat zonder daliel te gebruiken of andere feiten van de profeet saws.
Aan wat voor gedoe deden ze dan ??
Zou zulks gedoe in de cartoons zijn uitgedrukt ?
Wanneer mensen laaiend kwaad worden kan dat twee dingen betekenen,
de boodschap is volledig onwaar, of de boodschap is volledig waar,
jij mag kiezen !
Wie dreef de spot met het jodendom en christendom ?
De laatste profeet, die van de bijbel een spotprent gemaakt heeft, Mohammed.
Dus, gelijke monikken gelijke kappen zou ik zeggen.
moslima-arabia
08-02-2006, 11:58
DE DEMONSTRATSIE IS DEFINITIEF AFGELAST!
Het gaat niet door.
Mail dit aan zoveel mogelijk broeders en zusters!
:hadj:
salaam alikoum
:confused: :confused: :confused: is het afgelast.!
jullie maken me duizelig en volgens mij ben ik niet de enige.
masalama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.