Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Braezy
08-02-2006, 10:34

kan iemand mij vertellen wie die demonstratie verzonnen heeft?.. Het is onduidelijk welke organisaties achter de oproep zitten. Lees mijn post op de vorige pagina

Walnoot
08-02-2006, 10:48
Het is onduidelijk welke organisaties achter de oproep zitten. Lees mijn post op de vorige pagina :jammer: die demonstratie zal er alleen maar negatiever op worden

moslima-arabia
08-02-2006, 10:52
Inchallah gaat het niet door. Salam alikoum rahmatoelah, Hoezo insha allah dat het niet doorgaat. Je doet het voor je geloof meer niet. :jammer: Ik zeg niet dat je ruzie moet gaan zoeken of gebouw van de ambassade in brand moet steken. Maar voor je geloof opkomen Voor Allah en Onze laatste boodschapper Profeet Mohammed vzmh. Is dat veel gevraagd:confused: En als je niet kan komen is een andere verhaal. Masalama

csbai
08-02-2006, 10:53
Tuurlijk niet! Het gaat toch om onze profeet??? Wa wil je verder bereiken met je demonstratie. Dat de westerse wereld weet dat de moslims beledigd zijn? dat weten ze al, want er zijn zat demonstarties in de wereld geweest. Het is niet zo dat ik het niet erg vind dat onze profeet is beledigd. Ik zie het al voor me, dat de demonstratie gewoon uit de hand loopt. Er gooit iemand een ruit in en dan reageert de ME en de rest komt vanzelf wel. Het is genoeg geweest zo. En geef die mensen die kwaad willen niet de ruimte om te doen wat ze willen.

Discriminatie
08-02-2006, 11:00

Ik wens en verlang en bid dat er zaterdag geen geweld is, geen stenen-gooien. Ik ben zelf geen moslem, maar weet hoe pijn het doet om de stichter van je Godsdienst beledigd te zien worden. Mijn twee pijnlijkste beledigingen waren door nn en nn ( waarom namen noemen ) Maar van beiden kon ik zeggen, ze wisten niet beter, en als ze beter zouden weten zouden ze het nooit hebben gezegd. Die cartoonisten , zeer waarschijnlijk mensen zonder godsdienst, weten ook niet beter. In mijn geloof mag je niemand kwetsen, zelfs niet met een cartoon, en moet je zelfs alle regeringsleiders respecteren zelfs van de tegenstanders. Dus ben ik tegen de cartoons over Mohammed, maar ook tegen de cartoons over Israelische premiers. Maar ik kan begrijpen dat (ook ongelovige) mensen hun emoties moeten uiten, ik hoop dat het zaterdag dus zonder geweld is, eigenlijk hoop ik dat als er geweld dreigt dat de demonstratie niet door gaat, en eigenlijk zou het nog mooier zijn, als er een meerderheid Marrokkaanse buurtvaders zijn, voor elke agressieve zoon, een buurtvader en twee buurt-ooms. En nog mooier zou zijn als de marrokaanse buurtvaders en buurt-ooms hun bdaleks met zo veel liefde kunnen corrigeren, dat alle agressie door de liefde wordt gesmoord. Moge alle McDonalds vrijdag en zaterdag vol zitten met (Marokkaanse) vaders en zoons , die spreken over het respect voor het gezag, en de liefde voor de naaste. Oooooo wat een lief berichtje..... Wishfull thinking to the max...... Moet je eens opletten wat een klote zooi het gaat worden....... Helaas.... Of denk je nu echt dat het om een protest van koorknaapjes gaat.....

Discriminatie
08-02-2006, 11:00
:jammer: die demonstratie zal er alleen maar negatiever op worden Op eigen deurmat schijten noemen ze dat......

Walnoot
08-02-2006, 11:01
Salam alikoum rahmatoelah, Hoezo insha allah dat het niet doorgaat. Je doet het voor je geloof meer niet. :jammer: Ik zeg niet dat je ruzie moet gaan zoeken of gebouw van de ambassade in brand moet steken. Maar voor je geloof opkomen Voor Allah en Onze laatste boodschapper Profeet Mohammed vzmh. Is dat veel gevraagd:confused: En als je niet kan komen is een andere verhaal. Masalama Weet je wat je voor je geloof moet doen?.. is vandaag en morgen allemaal vasten met de intentie van 3ashjoera en Allah gedenken...die demonstratie is iets voor ongelovigen wij mogen de ongelovigen niet nadoen, er zullen daar mensen komen die nooit aan de islam denken alleen met feestdag en zusters zonder hoofddoek en broeders die alleen komen om te rellen.. die demonstratie zal alleen een negatief effect hebben, zo had de profeet(vzmh) het niet gewild toen hij in mekka leefde werd hij getrapt op het hoofd toen hij aan het bidden was in soedjoed.. hij deed niks hij droeg zn metgezellen ook niet op om diegene te straffen, hij bleef standvastig omdat de ongelovigen de macht hadden daar, dat is hetzelfde geval als ons..! wij moeten het voorbeeld van de profeet volgen...

Tajinemarocain
08-02-2006, 11:04
Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren Mail dit bericht naar zoveel mogelijk mensen

Tajinemarocain
08-02-2006, 11:05
Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren

Walnoot
08-02-2006, 11:05
Op eigen deurmat schijten noemen ze dat......ja :jammer:

_oegtiekoum_
08-02-2006, 11:14
Alhamdulilaahi rabila3alameen assalaatou wassalaamou 3alaa nabiyina muhammed wa 3alaa aalihi wasahbihi adjma3ien, amma ba3d, Assalaamou alaikoem warahmatullah, De laatste paar dagen krijgen we mailtjes binnen van uitnodingen voor demonstraties. Niet wetend dat de grote geleerden ons vertellen dat deze demonstraties in stijd is met wat Allah en de profeet Alayhi salaatou wassalaam ons geopenbaard heeft en niet wetend dat dit soort demonstraties leiden tot fitnah met name door het feit dat het chaotisch is en waar jongens en meisjes door elkaar lopen en er nogal eens rare dingen kunnen gebeuren. Lees de volgende Fatawa : De Fatwa van al-Moeftie al-'Allaamah Shaych 'Abdoel-'Aziez ibn Baaz (rahiemehoellaah): Vraag: “Is het houden van mannelijke en vrouwelijke demonstraties tegen de regeringen en bewindhebbers één van de manieren om da’wah te verrichten? Antwoord: “Ik zie niet in dat mannelijke en vrouwelijke demonstraties als oplossing kunnen gelden. Wat ik wel zie is dat dit redenen zijn voor fietnah, slechtheden, het veroorzaken van onrecht voor sommige mensen en het aanvallen van sommige mensen zonder recht! Wat echter de Islaamitisch wettelijke redenen zijn is: 'Het schrijven, adviseren, het uitnodigen naar het goede via de Islaamitisch wettelijke wegen die de metgezellen van de profeet (salallaahoe `alayhie was sallem) en hun oprechte volgelingen gebruikten. En die de geleerden gebruikten, door te schrijven of te spreken met de Moeftie, of de prins (burgemeester, landheer), of de bevelhebber. Door contact met hem te hebben en hem te adviseren en naar hem te schrijven, zonder hem op de preekstoelen te schandaliseren (en te zeggen: ) jij bent dit en er is dat door jou gedaan etc. Wallaahoel-Moesta'aan!!!” Bron: 'al-Fatawa al-Mohima fie Tabsier al-Oemmah' blz 97. De Fatwa van de Edele wetgeleerde Shaych Saalih ibn Fauwzaan al-Fauwzaan (hafidhehoellaah): Vraag: “Is het houden van demonstraties één van de manieren tot d'awah en om de problemen en drama's van de Islaamitische natie op te lossen?” Antwoord: “Onze religie is geen chaotische religie! Onze religie is een geordende religie, een georganiseerde religie, een rustgevende religie! Het houden van demonstraties is niet iets van de moslims en de moslims kenden dit (voorheen) niet. De Islaam is een rustige religie, een barmhartige religie waar geen chaos, noch rustverstooring, noch fietnah veroorzaking aan te pas komt. Dit is de Islaam! Wat betreft het krijgen van rechten, daar komt men via andere wegen als deze aan. (Namelijk) via de Islaamitisch wettelijke eising en de Islaamitisch wettelijke wegen! Maar deze demonstraties die veroorzaken fietnah, bloedvergieting en molestering van bezittingen. Daarom zijn deze zaken niet toegestaan!!!” wa Allahoe A3lem salaam alaikoum geloofsgenoten, zoals jullie boven hebben kunnen lezen en ik zag dat iemand anders ook een soort gelijke reactie heeft geplaats......Ga niet naar die demonstratie Incha Allah. Al is de intensie Incha Allah op de juiste plaats,....fitnah zal er heersen. Niet alleen de vrijelijke omgang tussen beide geslachten, maar ook de grote aantal mensen op 1 plek kan voor problemen zorgen. De satan zal er wa Allahoe A3lem alles aan doen om jullie in zondes te laten doen toenemen. Der wordt wel geroepen dat onrustzaaiers thuis moeten blijven....maar dit is niet controleerbaar en voor dat je het weet....loopt heel de demonstratie verkeerd af. Der kan van alles gebeuren...zoals jullie het weten, weten de ongelovige ook van deze demonstratie af. 1 incidentje ( 1 ongelovige die de boel op stookt ) en je weet wat er kan gebeuren..... Dus blijf Incha Allah thuis ( we weten niet eens wie er achter de demonstratie zit......doe hier dan ook niet aan mee)....verricht Incha Allah doe'a....Moge Allah de ontwerpers van cartoons/prenten waarin de profeet vzmh belachelijk wordt gemaakt of waar de verheven godsdienst Islam in belachelijk wordt gemaakt, vernederen in deze wereld en in het hiernamaals, amien. Moge Allah de moslims standvastigheid geven, nadat Hij ze geleidt heeft, amien.

Discriminatie
08-02-2006, 11:18
zoals jullie boven hebben kunnen lezen en ik zag dat iemand anders ook een soort gelijke reactie heeft geplaats......Ga niet naar die demonstratie Incha Allah. Al is de intensie Incha Allah op de juiste plaats,.... 18 FEBRUARI ANTI WESTERSE DEMONSTRATIE CENTRUM ROTTUMEROOG KOMT ALLEN Vanaf 14uur LAAT JE NIET IN DE WAR BRENGEN DOOR ADAM,UTRECHT,RDAM EN ALLE OVERIGE PLAATSEN. ROTTUMEROOG !! CU THERE !!

Tajinemarocain
08-02-2006, 11:28
Zegt het voort: Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Kom alle en laat zien dat we de vernederingen jegens de PROFEET SAW niet tolereren

_oegtiekoum_
08-02-2006, 11:29
kan iemand mij vertellen wie die demonstratie verzonnen heeft?.. dat is het nou....dat is niet bekend. Het kunnen net zo goed...een stel grappenmakers zijn geweest...die het een en andere willen uitflikken daarzo. Ik hoop echt dat de moslims zullen nadenken en hier niet aanwezig te zullen zijn.

Discriminatie
08-02-2006, 11:31

Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Hahahahahahahaa...... I just pissed myself laughing..... Kom je maandag nog even verslag doen hier???? Tenminste als je niet vast zit ergens.....

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95