Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Je hebt echt het niveau van een universitair geschoold persoon. :maf:
Succes morgen op je vmbo tje, meisje. Je stelt niks voor en zo zie ik je ook, als niks.
Niveau tegenover RACISTEN EN FASCISTEN heb ik NOOIT.
En jij bent en blijft ECHT: een parasiet op een vlo, vastgekoekt aan een balhaar.
:zwaai:
Je hebt echt het niveau van een universitair geschoold persoon. :maf:
Eerder van een schoonmaker bij de universiteit.
Succes morgen op je vmbo tje, meisje. Je stelt niks voor en zo zie ik je ook, als niks.
Aldus de nul.
VonDutch18
08-02-2006, 03:24
Niveau tegenover RACISTEN EN FASCISTEN heb ik NOOIT.
En jij bent en blijft een parasiet op een vlo vastgekoekt aan een balhaar.
:zwaai:
Aanames, spelfouten en vooropgestelde (zonder er enig bewijs voor aan te leveren) denkbeelden vol haat
Dat is allesbehalve een universitaire benadering.
Rest my case
Parasiet:
pa·ra·siet (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die ten koste van anderen leeft => klaploper
2 dier of plant, levend op of in en zich voedend ten koste van andere wezens
Dit gaat meer voor jou en een deel van jouw onaangepaste geestverwanten op, dan de oorspronkelijke bewoners van dit land.
VonDutch18
08-02-2006, 03:30
Aldus de nul.
En dat zegt het dieptepunt van de menselijkheid.
VonDutch18
08-02-2006, 03:38
Succes met het "schoolreisje", sorry.... demonstratie. Tsedek en je andere VMBO vriendjes en vriendinnetjes zullen je wel helpen met het correct spellen van de spandoeken.
Ik ga slapen, want je vermoeit me.
Wat heb je dan 'aan een grote' demonstratie? Ik weet nu al zeker dat het alleen maar in geweldadige acties uitloopt :jammer:
Wat heeft NL hiermee te maken? Ga een demonstratie in Denmarken opstarten maar niet hier!!
MeRyEm_NoOrD
08-02-2006, 09:11
Lieve schat, noem mij één demonstratie die ook door Marokkanen zijn begewoond die níet tot een chaos is gelopen. Jonge pubers komen daar stoer doen om een chaos uit te breiden. Misschien ga jij er met de juiste intentie heen..Maar Allah (swt) howa A3lam of die jongentjes niet stoer willen doen. Ik durf te wedden dat die pubertjes niet eens weten wat onze profeet Mohamed (vzmh) inhoudelijk voor de Islam heeft gedaan. Ze kennen hem alleen als 'heilige' profeet.
Een demonstratie is niet Islamitisch.
Rechten worden verdiend door ernaar te vragen op de manier die wettig gemaakt is door de Shari'a en via wegen die wettig gemaakt zijn door de Shari'a.
Een democratie is een verzonnen ideologie van de westerse samenleving. Én zo ook de Demonstratie. Wij moeten die kufar-activiteiten niet overnemen, met het idee dat ze óók nog helpen.
waarom hebje het alleen over Marokkanen? Dit is een belediging voor de hele moslim gemeenschap meid..en geloof me niet iedereen is hetzelfde dus je zult daar niet alle pubers rwiena zien doen wees dus niet zo negatief, en hoe weet jij nou dat 'die jongetjes' onze profeet niet kennen, hem alleen kennen als 'heilige profeet'.. want hoe afgedwaald soms marokkanen ook kunnen zijn, het geloof is hun altijd meegegeven door de ouders, dus ook de profeet en zijn leven, dit heb ik vaker gezien, meegemaakt etc.
een demonstratie mag dan misschien wel niet islamitisch zijn, maar het is wel islamitisch om je aan te gaan passen naar het leefklimaat waarin je leeft, dat is vredig.
de profeet paste zich ook aan mensen toen hij bij ze op bezoek ging, hij droeg dan kleren wat bij hun cultuur paste.
wij leven in een democratisch westerse wereld, hier kun je geen sharia toepassen, dat kan gewoon niet en dat weten we allemaal:)
MSTERDAM - Moslims worden op internet opgeroepen zaterdag ‘massaal’ op de Dam in Amsterdam te protesteren tegen de ‘beledigende’ cartoons van de profeet Mohammed.
Het moet een ‘vredig en ’zwijgend’ protest worden, ‘om te tonen dat ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. de Volkskrant’.
Mensen die de demonstratie willen aangrijpen om rellen te veroorzaken, kunnen volgens de initiatiefnemers beter thuisblijven. De oproep staat op de veelbezochte Marokkaanse jongerensites Maghreb.nl en Marokko.nl. E-mails met de oproep worden ook doorgestuurd via het kettingbriefprincipe.
Het is onduidelijk welke organisaties achter de oproep zitten. De Amsterdamse politie en het gemeentebestuur zijn op de hoogte van de plannen voor de demonstratie en zeggen ‘passende maatregelen’ te nemen. De Deense ambassade heeft de afgelopen dagen een reeks boze e-mails ontvangen.
http://www.ad.nl/binnenland/article142001.ece
fitna hebben jullie al veroorzaakt toen jullie de ambassades in brand begonnen te steken :nerd:
wie is jullie?..waarom alle moslims de schuld geven?..:moe: ik keur dat niet goed hoor.. ik keur het zwaar af..! maar blijkbaar kan jij alleen maar wijzen:jammer:
Wat heb je dan 'aan een grote' demonstratie? Ik weet nu al zeker dat het alleen maar in geweldadige acties uitloopt :jammer:
Wat heeft NL hiermee te maken? Ga een demonstratie in Denmarken opstarten maar niet hier!!
:goedzo:
Sabira05
08-02-2006, 09:41
Tuurlijk niet! Het gaat toch om onze profeet???
moussystyles
08-02-2006, 09:45
laat me raden.. zeker weer rellen aan t einde?
weet je wat doe jezelf en iedereen een lol blijf lekker thuis naast mams en paps
en ga wat nuttigs doen met je leven.....
het is nu wel duidelijk allemaal.... pffff als die mensen echt zo islamitisch waren in al die landen grepen ze niet geweld aan als middel om hun emoties / gedachten onder de aandacht te brengen....
islam wordt misgeinterpreteerd...
Vandemataram
08-02-2006, 10:28
Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet!
Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah.
Allahoe Akbar Allahoe Akbar
La Illaha InAllah. Muhammadan Rasoel Allah.
Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar
Allahoe Akbar! Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar
Allahoe Akbar Allahoe Akbar!
MUHAMMADAN RASOEL ALLAH. LA ILLAHA INALLAH MUHAMMADAN RASOEL ALLAH!
tranen over mijn wangen, mijn hart gebroken mijn ziel verloren. Mijn
Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt en niks wat ik kan doen
behalve een BOYCOT!! en een demonstratie inshallaah.
Moge Allah dit monster laten verroten in hel, Moge Allah dit zwijn de aller
hoogste bestraffing geven voor eeuwig inshallah.
Allahoemaa Ameen!
Beste moslim broeders en zusters,
Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur
aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de
belediging van onze profeet en onze godsdienst.
De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims
in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en
herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.
Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk
dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem
te laten horen.
Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de
demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.
Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en
aanwezig te
zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.
Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij
uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten
schande!!!
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus
ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.
Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.
De moslimgemeenschap in Nederland
Uw avatar past in het geheel niet! De swastika is een Hindoe symbool dat door Hitler werd geadopteerd voor zijn beweging. Ik verbaas me erover dat een Moslim gebruik maakt van zo'n shirk symbool.
kan iemand mij vertellen wie die demonstratie verzonnen heeft?..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.