Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Menco
08-02-2006, 00:01

Ik wens en verlang en bid dat er zaterdag geen geweld is, geen stenen-gooien. Ik ben zelf geen moslem, maar weet hoe pijn het doet om de stichter van je Godsdienst beledigd te zien worden. Mijn twee pijnlijkste beledigingen waren door nn en nn ( waarom namen noemen ) Maar van beiden kon ik zeggen, ze wisten niet beter, en als ze beter zouden weten zouden ze het nooit hebben gezegd. Die cartoonisten , zeer waarschijnlijk mensen zonder godsdienst, weten ook niet beter. In mijn geloof mag je niemand kwetsen, zelfs niet met een cartoon, en moet je zelfs alle regeringsleiders respecteren zelfs van de tegenstanders. Dus ben ik tegen de cartoons over Mohammed, maar ook tegen de cartoons over Israelische premiers. Maar ik kan begrijpen dat (ook ongelovige) mensen hun emoties moeten uiten, ik hoop dat het zaterdag dus zonder geweld is, toegevoegd: , en het feit dat er geen organisaties toestemming hebben gevraagd, doet helemaal hopen dat er niemand komt. eigenlijk hoop ik dat als er geweld dreigt dat de demonstratie niet door gaat, en eigenlijk zou het nog mooier zijn, als er een meerderheid Marrokkaanse buurtvaders zijn, voor elke agressieve zoon, een buurtvader en twee buurt-ooms. En nog mooier zou zijn als de marrokaanse buurtvaders en buurt-ooms hun bdaleks met zo veel liefde kunnen corrigeren, dat alle agressie door de liefde wordt gesmoord. Moge alle McDonalds vrijdag en zaterdag vol zitten met (Marokkaanse) vaders en zoons , die spreken over het respect voor het gezag, en de liefde voor de naaste.

jHenosch
08-02-2006, 00:05
Ben jij joods ofzo? Ik begrijp jouw haat volkomen.:hihi: er op ingaan is zeker moeilijker ? en noem kritiek maar weer meteen haat !

HannibalBarca
08-02-2006, 00:07
ophouden nou he huichelaars,.. er zijn elke dag wel duizend dingen die de Islam erger bezoedelen dan een onschuldig plaatje van een heiden. Kijk eerst maar eens onder je eigen bovenkleed,...:maf: juist...... bah! tfoe, alsof het voor ons moslims in nederland niet al genoeg is verpest :moe:

jHenosch
08-02-2006, 00:13
Ik wens en verlang en bid dat er zaterdag geen geweld is, geen stenen-gooien. Ik ben zelf geen moslem, maar weet hoe pijn het doet om de stichter van je Godsdienst beledigd te zien worden. Mijn twee pijnlijkste beledigingen waren door nn en nn ( waarom namen noemen ) Maar van beiden kon ik zeggen, ze wisten niet beter, en als ze beter zouden weten zouden ze het nooit hebben gezegd. Die cartoonisten , zeer waarschijnlijk mensen zonder godsdienst, weten ook niet beter. In mijn geloof mag je niemand kwetsen, zelfs niet met een cartoon, en moet je zelfs alle regeringsleiders respecteren zelfs van de tegenstanders. Dus ben ik tegen de cartoons over Mohammed, maar ook tegen de cartoons over Israelische premiers. Maar ik kan begrijpen dat mensen hun emoties moeten uiten, ik hoop dat het zaterdag dus zonder geweld is, eigenlijk hoop ik dat als er geweld dreigt dat de demonstratie niet door gaat, en eigenlijk zou het nog mooier zijn, als er een meerderheid Marrokkaanse buurtvaders zijn, voor elke agressieve zoon, een buurtvader en twee buurt-ooms. En nog mooier zou zijn als de marrokaanse buurtvaders en buurt-ooms hun bdaleks met zo veel liefde kunnen corrigeren, dat alle agressie door de liefde wordt gesmoord. Moge alle McDonalds vrijdag en zaterdag vol zitten met (Marokkaanse) vaders en zoons , die spreken over het respect voor het gezag, en de liefde voor de naaste.:hadj: :goedzo: Tegen heethoofdige ADHD Ritalin ®. Tegen een opgeblazen gevoel: Rennies® !

csbai
08-02-2006, 00:15

Let it flow niemand is gebaat hierbij Mee eens

utregtgirl
08-02-2006, 00:23
vasten uit respect -------------------------------------------------------------------------------- donderdag vasten voor de islam en de profeet mohammed -------------------------------------------------------------------------------- Assalaam aleikom wa rahmatoellah wa barakatoh, Mijn broeders en zusters, De beste der schepselen, de meest geliefde persoon, onze nobele profeet Mohammed (Alf salaa ‘aleik ya ‘habibona) wordt met de dag steeds meer vernederd. De Denen lieten het niet bij één cartoon. Nee. toen ze de woede en jaloezie van de moslims zagen, besloten ze om nog een cartoon over onze profeet te maken. Dit is echter niks vergeleken met wat ze vandaag (04-02-2006) besloten te doen. De Denen zullen vandaag een demonstratie houden tegen de moslims waarbij ze gezamenlijk de Koran zullen verbranden, zoals de moslims hun vlag hebben verbrand! Hasbonnallah Wa Ni’ma Alwakeel! Moslims! Allah (Sobhanaho Wa Ta’ala) zal ons vragen of wij de eer van zijn profeet (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) hebben verdedigd. Vergeet niet dat deze mooie persoon (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) zijn leven aan ons heeft gegeven. Hij werd uitgescholden, met stenen begooid, uitgemaakt als leugenaar.. en dat allemaal voor ons! Hij (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) was degene die zei: Ashtaqto ila a7babi! Ik verlang naar mijn geliefden! Hij verlangde naar ons beste mensen. Vandaag de dag wordt hij gebruikt om mensen aan het lachen te maken.. Wat hebben wij gedaan om voor hem op te komen, zoals hij voor ons op kwam zonder ons te kennen of te zien..? Vele moslims over de hele wereld besloten om insha Allah aankomende donderdag (09-02-2006) te vasten met onze geliefde profeet (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) in onze intentie. Insha Allah zullen we een gezamenlijke dua doen bij het verbreken van ons vasten.Onze Heer, maak ons geen voorwerp van vervolging door het onrechtlegende volk. En red ons door Uw Barmhartigheid van het ongelovige volk..! (Soerah 10: Aya 85-86). Ya Allah, verneder degenen die uw profeet hebben vernederd! Vergeet aankomende donderdag insha Allah niet te vasten, en vertel het door aan de moslims die je kent. Laten we voor één keer een eenheid vormen. jullie zuster . Wa aleikom assalaam

Sara7a
08-02-2006, 00:28
AUB: Hou het netjes, geen rotzooi trappen, blijf kalm, richt geen vernielingen aan, wees een man of vrouw en gedraag je AUB netjes wil je... Ben je moslim? gedraag je er ook naar en gedraag je dan ook vreedzaam tegenover IEDEREEN. Ga niet met stenen lopen smijten want...het is hier geen PALESTINA :maf: We hebben al een mooie naam en het moet niet erger worden... Zie de demonstratie aub niet als legitieme reden om rotzooi te gaan trappen: DAN BEN JE NAMELIJK MINDER DAN EEN MAN....:moe: Verder.... VEEL SUCCES EN HOU HET RUSTIG!!!!!!!!!!!!!! Bisous, Sara7a :)

wrattenzwijntje
08-02-2006, 00:30
hee sara je bent de dresscode vergeten,.. volgens diverse berichten op internet moet iedereen groene spandoeken, groene hoofddoekjes en groene paraplus mee nemen.

Supremacy
08-02-2006, 00:31
Ik kom daar alleen om te hozzelen.

Sara7a
08-02-2006, 00:32
hee sara je bent de dresscode vergeten,.. volgens diverse berichten op internet moet iedereen groene spandoeken, groene hoofddoekjes en groene paraplus mee nemen. :hihi:

Sara7a
08-02-2006, 00:32
Ik kom daar alleen om te hozzelen. Succes man...khoop dat je wat vangt...:hihi:

Supremacy
08-02-2006, 00:34
Sara7a; ...dankjewel meid, komt goed. *omar*; ...ehm nee? :wat?!:

Walnoot
08-02-2006, 00:37
vasten uit respect -------------------------------------------------------------------------------- donderdag vasten voor de islam en de profeet mohammed -------------------------------------------------------------------------------- Assalaam aleikom wa rahmatoellah wa barakatoh, Mijn broeders en zusters, De beste der schepselen, de meest geliefde persoon, onze nobele profeet Mohammed (Alf salaa ‘aleik ya ‘habibona) wordt met de dag steeds meer vernederd. De Denen lieten het niet bij één cartoon. Nee. toen ze de woede en jaloezie van de moslims zagen, besloten ze om nog een cartoon over onze profeet te maken. Dit is echter niks vergeleken met wat ze vandaag (04-02-2006) besloten te doen. De Denen zullen vandaag een demonstratie houden tegen de moslims waarbij ze gezamenlijk de Koran zullen verbranden, zoals de moslims hun vlag hebben verbrand! Hasbonnallah Wa Ni’ma Alwakeel! Moslims! Allah (Sobhanaho Wa Ta’ala) zal ons vragen of wij de eer van zijn profeet (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) hebben verdedigd. Vergeet niet dat deze mooie persoon (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) zijn leven aan ons heeft gegeven. Hij werd uitgescholden, met stenen begooid, uitgemaakt als leugenaar.. en dat allemaal voor ons! Hij (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) was degene die zei: Ashtaqto ila a7babi! Ik verlang naar mijn geliefden! Hij verlangde naar ons beste mensen. Vandaag de dag wordt hij gebruikt om mensen aan het lachen te maken.. Wat hebben wij gedaan om voor hem op te komen, zoals hij voor ons op kwam zonder ons te kennen of te zien..? Vele moslims over de hele wereld besloten om insha Allah aankomende donderdag (09-02-2006) te vasten met onze geliefde profeet (Salla Allaho ‘Alayhi Wasallam) in onze intentie. Insha Allah zullen we een gezamenlijke dua doen bij het verbreken van ons vasten.Onze Heer, maak ons geen voorwerp van vervolging door het onrechtlegende volk. En red ons door Uw Barmhartigheid van het ongelovige volk..! (Soerah 10: Aya 85-86). Ya Allah, verneder degenen die uw profeet hebben vernederd! Vergeet aankomende donderdag insha Allah niet te vasten, en vertel het door aan de moslims die je kent. Laten we voor één keer een eenheid vormen. jullie zuster . Wa aleikom assalaam Stagfirollah!! dit is een Bid3a!!! zomaar toevoeging asan het geloof! denk je dat de profeet dit wou dat we voor hem vasten?.. wij moeten asjoera gedenken zoals het is gedaan door de mensen voor ons!! of vasten voor alah(swt)!!! dit veroorzaakt alleen fitna en dwaling!

Disciple
08-02-2006, 00:37
Als de marokaanse deelnemers aan de demonstratie het op prijs stellen wil ik wel aan de kant komen staan met lekkere warme erwtensoep met worst hoor. Het word weer kouder de komende dagen. Daarnaast is het meteen weer een goede stap in de richting van integratie :D

rianne
08-02-2006, 00:38

hee sara je bent de dresscode vergeten,.. volgens diverse berichten op internet moet iedereen groene spandoeken, groene hoofddoekjes en groene paraplus mee nemen. En groene sokken. :hihi: http://www.liesjes.nl/images/sokgroenn.jpg

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95