Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Blizzard
07-02-2006, 23:41
grofgelogig ?wablief?
Ik heb genoeg ervaring om jou te oordelen. Ik heb genoeg mensen gezien die zo via internet praten. Alles van het goede willen. Maar praktiseren? Ho maar. We houden het alleen bij praatjes, want praten is makkelijker dan het doen ervan.
goh ik vraag me af wat voor ervaring jij hebt, Want jij oordeelt alsof je mij kent!..:jammer: dat bewijst weer jou mentaliteit!
Blizzard
07-02-2006, 23:43
wie zegt dat ik elke vorma van jihad goedkeur?.. daliel?.. als jij kennis zou hebben gezocht dan vroieg je niet naar een daliel en wist je het ook!.. ik hou je niet tegen ga maar leker demonstreren!!Ik heb nie gezegd dat ik ga demonsteren. Ik heb ook niet gezegd dat ik kennis heb. Ik heb het over jou, niet over mezelf.
Ik weet zelf dat demonsteren zinloos is, dat heb ik zelf getypt. Zoek het zelf op. Of zijn dit weer jouw droom wartaal gebrabbels?
Blizzard
07-02-2006, 23:44
goh ik vraag me af wat voor ervaring jij hebt, Want jij oordeelt alsof je mij kent!..:jammer: dat bewijst weer jou mentaliteit!Ach huilie:nerd:
Meldjeaan
07-02-2006, 23:46
discussie stijgt naar de topheid van laagheid in discussieren...met de dag mee, komen hier kleine kindertjes....die enkel van uit achter hun pctje, ergens uit friesland of groningen ofzo rare en extreme onzin uitspuien en het forum hier vervuilen....pfffffffff
Mocrobrains
07-02-2006, 23:46
Insa'Allah komt die tijd.
Inchallah.
Ik heb vaag in me achterhoofd dat er zelfs overleveringen over zijn, een sterke jonge Ummah.
Ik hoor tegenstrijdige berichten, vanuit de ene hoek hoor je dat het juist goed gaat met de moslims hier (kennis opdoen etc.) maar vanuit de andere hoek hoor ik juist weer verhalen die daar echt haaks op staan. Dus ik zou niet weten hoe we er voor staan.
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik denk dat er een enorme verschil is met ongeveer 10 jaar geleden.
Je hebt nu jeugd die kennis opdoen, lezingen bij wonen, sunnah praktiseren, jong willen trouwen, etc.
Deze groep was vroeger veel kleiner als nu, inchallah zal dit blijven groeien.
Maar je moet wel weten dat de grote groep hier helemaal niet mee bezig is, ik heb het dan over Marokkanen die vannuit huis Islamtisch zijn. Vaak krijg je slechte verhalen over deze groep te horen want we gaan ervan uit dat elke Marokkaan een Moslim is en dat is niet zo.
Helaas proberen we de Islam aan te passen aan ons leven, ipv andersom.
Inderdaad, wij moeten ons aanpassen aan de Islaam en niet de Islaam aan ons.
Je ziet het effect van mensen die de Islaam aan hun levenstyle willen aanpassen, kijk alleen de status van de moslims in de wereld dat komt alleen maar omdat we de Islaam achterwege laten.
NEE, ik vind van niet. Als Allah (subhana wa tahalah) hem of haar kan vergeven wie ben 'jij' dan om over die persoon te oordelen dat hij/zij niet goed genoeg voor je is. (het zou wel eens jouw mekteb kunnen zijn)
Naast dat Allah Subhanna Wa Taa'la deze zuster kan vergeven is het oneerlijk en hypocriet om deze eis te stellen.
Je bent dan niet meer oprecht bezig, je speelt dan met de regels van de Schepper en dat is zeer gevaarlijk.
In de Islaam kan ik niet tegen jou zeggen je mag niet liegen terwijl ik dat zelf wel doen, dat is een grote zonde.
Amien, insa'Allah komt het goed. Iedereen dient aan zichzelf te werken en anderen te helpen (en dus niet met dat :hadj: vingertje terechtwijzen).
Inchallah. Zeker, we moeten ervoor zorgen dat we dagelijks tegen onze Nafs vechten, elke keer maar weer ervoor zorgen dat we zondes vermijden en dat onze Imaan en Taqwa groeit.
Maaruh agy, ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Oke agy, ik ga ook zo slapen.
Ik spreek je inchallah nog.
Salaam alekuim
jHenosch
07-02-2006, 23:48
Kan je het net zo goed hebben over de Jihad. Dat is ERG positief zeker? Ja. Erg.
Dit is eenmaal het leven, het gaat er soms hard aan toe, en soms te zacht aan toe. Je kan er niks aan doen. Demonstraties zijn van deze tijd, in de tijd van de profeet deed men niet aan dit gedoe, dus geen onzin verzinnen aub. Jij praat zonder daliel te gebruiken of andere feiten van de profeet saws.
Aan wat voor gedoe deden ze dan ??
Zou zulks gedoe in de cartoons zijn uitgedrukt ?
Wanneer mensen laaiend kwaad worden kan dat twee dingen betekenen,
de boodschap is volledig onwaar, of de boodschap is volledig waar,
jij mag kiezen !
Wie dreef de spot met het jodendom en christendom ?
De laatste profeet, die van de bijbel een spotprent gemaakt heeft, Mohammed.
Dus, gelijke monikken gelijke kappen zou ik zeggen.
Blizzard
07-02-2006, 23:49
discussie stijgt naar de topheid van laagheid in discussieren...met de dag mee, komen hier kleine kindertjes....die enkel van uit achter hun pctje, ergens uit friesland of groningen ofzo rare en extreme onzin uitspuien en het forum hier vervuilen....pfffffffffKom jij dat zeggen? Ik ben hier al 3 jaar lid. Jij ?
PS: Als je mij bedoeld dan he.:lekkerpuh
Ik heb nie gezegd dat ik ga demonsteren. Ik heb ook niet gezegd dat ik kennis heb. Ik heb het over jou, niet over mezelf.
Ik weet zelf dat demonsteren zinloos is, dat heb ik zelf getypt. Zoek het zelf op. Of zijn dit weer jouw droom wartaal gebrabbels?
Als het zinloos is waarom praat je zo dom dan?..door jou reactie's moedig je alleen mensen aan, wartaal gebrabbels?.. dit is hikma! en niet die onzin gebrabbel van jou waar je zelf niks van snapt zonder kennis moet je je mond houden! kijk eerst naar je eigen fouten
Blizzard
07-02-2006, 23:50
Wie dreef de spot met het jodendom en christendom ?
De laatste profeet, die van de bijbel een spotprent gemaakt heeft, Mohammed.
Dus, gelijke monikken gelijke kappen zou ik zeggen.Ben jij joods ofzo? Ik begrijp jouw haat volkomen.:hihi:
Ik vraag me af of acties en reacties verstandig zijn als die niet leiden tot een wederzijds erkennen van waardigheid; laat een ieder eerst nadenken voor tot actie dan wel reactie over te gaan. Laat wederzijs respect belangrijker zijn!
wrattenzwijntje
07-02-2006, 23:52
Een derde Nederlanders begrijpt commotie spotprenten
Uitgegeven: 7 februari 2006 21:08
Laatst gewijzigd: 7 februari 2006 21:47
AMSTERDAM - Een derde (33 procent) van de Nederlanders kan begrip opbrengen voor de commotie onder moslims over de cartoons over de profeet Mohammed in een Deense krant, 65 procent niet. Dat blijkt uit een dinsdag gehouden peiling van Maurice de Hond onder negenhonderd mensen. De vrijheid van meningsuiting is voor 79 procent van de ondervraagden een groot goed, waar moslims mee moeten leren leven.
Een ruime meerderheid van 68 procent heeft er geen moeite mee als Nederlandse media de spotprenten zouden publiceren. Daarentegen vindt 21 procent dat Denemarken excuses moet aanbieden. Een derde (34 procent) wil dat Den Haag het Scandinavische land in een verklaring steunt.
Iets meer dan de helft 52 (procent) vindt dat de Arabisch Europese Liga (AEL) juridisch moet worden aangepakt, wegens de cartoons waarin de Holocaust wordt ontkend.
Blizzard
Als het zinloos is waarom praat je zo dom dan?..door jou reactie's moedig je alleen mensen aan, wartaal gebrabbels?.. dit is hikma! en niet die onzin gebrabbel van jou waar je zelf niks van snapt zonder kennis moet je je mond houden! kijk eerst naar je eigen foutenJij hebt daar niks mee te maken. Jij bent gewoon een joden-knuffelaar.
Blizzard
Ik vraag me af of acties en reacties verstandig zijn als die niet leiden tot een wederzijds erkennen van waardigheid; laat een ieder eerst nadenken voor tot actie dan wel reactie over te gaan. Laat wederzijs respect belangrijker zijn!Dat is ver te zoeken bij bepaalde rassen.
Jij hebt daar niks mee te maken. Jij bent gewoon een joden-knuffelaar.
:moe: Yehdiek Allah!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.