Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
jHenosch
07-02-2006, 23:32
De profeet trouwde een joodsche vrouw ter info.
hij trouwde wel meer, Eva 1 tot en met 4!
Soebhanallah...wil je iemand de toegang weigeren omdat hij/zij niet het licht hebben gezien enkel omdat ze geen hoofddoek dragen of een sigaret roken (wat natuurlijk haraam is) maar ze willen zich verbonden met de islam en de moslim. Vraag allah je medemoslim te leiden broeder. En oordeel niet zo.
En overigens denk na voor je wat schrijft....Stel iemand zonder hoofddoek en ziet haar zusters met hoofddoeken massaal schreeuwen voor de islam en de profeet en gaat nadenken, stel dat ze hierna besluit de hoofddoek te dragen...Volg de weg van de profeet...hij deed het absoluut niet zoals jij nu het verwoord...
Niet om je aan te vallen...maar ben jij perfect??????
Ten eerste heeft de profeet bevolen om wat haraam is achter te laten en niet de ongelovigen na te doen... demonstreren is de ongelovige nadoen de profeet heeft ons ook bevolen om met hikma te komen en rechtvsaardig te zijn, wat wij moeten doen is sabr hebben en rond de tafel gaan zitten. zich verbinden met de islam dor middel van een demonstratie die alleen fitna veroorzaakt?.. hoe kand dat aghi verbinden met de islam doe je thuis. ik oordeel niet ik wens het beste voor mn broieders en zusters.
diue zusters die zien die zustrers met hoofddoek elke dag en die zusteres die gaan daar niet lopen waar jongens ook lopen Ik volg de weg van de profeet(vzmh) maar sommige mensen blijkbaar niet, de profeet zei bnlijf weg van datgene dat kan leiden naar fitnah kijk alle demonstratie's hoe ze zijn verlopen het is er alleen maar negatiever op geworden!
jHenosch
07-02-2006, 23:35
Ten eerste heeft de profeet bevolen om wat haraam is achter te laten en niet de ongelovigen na te doen... demonstreren is de ongelovige nadoen de profeet heeft ons ook bevolen om met hikma te komen en rechtvsaardig te zijn, wat wij moeten doen is sabr hebben en rond de tafel gaan zitten. zich verbinden met de islam dor middel van een demonstratie die alleen fitna veroorzaakt?.. hoe kand dat aghi verbinden met de islam doe je thuis. ik oordeel niet ik wens het beste voor mn broieders en zusters.
diue zusters die zien die zustrers met hoofddoek elke dag en die zusteres die gaan daar niet lopen waar jongens ook lopen Ik volg de weg van de profeet(vzmh) maar sommige mensen blijkbaar niet, de profeet zei bnlijf weg van datgene dat kan leiden naar fitnah kijk alle demonstratie's hoe ze zijn verlopen het is er alleen maar negatiever op geworden!
:goedzo:
Blizzard
07-02-2006, 23:35
hij trouwde wel meer, Eva 1 tot en met 4!hou je kut-kop dan dicht.
Blizzard
07-02-2006, 23:36
diue zusters die zien die zustrers met hoofddoek elke dag en die zusteres die gaan daar niet lopen waar jongens ook lopen Ik volg de weg van de profeet(vzmh) maar sommige mensen blijkbaar niet, de profeet zei bnlijf weg van datgene dat kan leiden naar fitnah kijk alle demonstratie's hoe ze zijn verlopen het is er alleen maar negatiever op geworden!Droom maar lekker verder.
So what als ze zonder hoofddoek lopen? So what als ze roken? Allah swt zal over hen oordelen.
En zij zijn tenminste niet mieterig als types als jij. Gasten zoals jij zijn de mensen juist bang voor ipv van hun.
so what?.. de profeet(vzmh) heeft gezegd, dat je en zondaar op zn zonde's moet wijzen!...
Ik wens het beste voor ze, een demonstratie zal niet goed verlopen kijk naar alle demonstratie's die zijn geweest over de hele wereld..! het wordt er alleen negatiever op of wil jij dat?
GeenLeven
07-02-2006, 23:37
Die komt er zeker alleen wanneer kan ik jouw niet zeggen.
Ik moet ook toegeven dat tegenwoordig steeds meer jeugd met de Islaam bezig is, het aantal blijft groeien.
Juist omdat vele zo sterk met het geloof bezig zijn vallen bepaalde dingen op, dingen zoals het teveel bezig zijn met de dunja en gelukkig worden in dit leven.
Als we oprecht zijn dan zal het niet erger worden, wat we niet moeten vergeten is om dawa3 te blijven verrichten bij familie/vrienden/kennisen.
Wat ook heel belangrijk is om de ummah sterker te maken is de juiste opvoeding mee geven aan de toekomstige kinderen Inchallah.
Insa'Allah komt die tijd.
Ik hoor tegenstrijdige berichten, vanuit de ene hoek hoor je dat het juist goed gaat met de moslims hier (kennis opdoen etc.) maar vanuit de andere hoek hoor ik juist weer verhalen die daar echt haaks op staan. Dus ik zou niet weten hoe we er voor staan.
Ameen op je dua.
Er is inderdaad een vorm van hypocrisie onder de moslims van nu, we proberen regels te ontwijken omdat we te zwak zijn. Haram zaken willen we met alle moeten halal verklaren, vele doen dat zelfs met zogenaamde bewijzen vannuit de Islaam.
Het is duidelijk zat waar de Islaam voor staat maar wij moeten er altijd een rotzooi van maken.
Helaas proberen we de Islam aan te passen aan ons leven, ipv andersom.
Kan je dat als moslim wel als eis stellen, een vrouw die maagd is terwijl de man zelf dat allang niet meer is?
NEE, ik vind van niet. Als Allah (subhana wa tahalah) hem of haar kan vergeven wie ben 'jij' dan om over die persoon te oordelen dat hij/zij niet goed genoeg voor je is. (het zou wel eens jouw mekteb kunnen zijn)
Inderdaad, iedereen is maar bezig zoals zei of hij wilt. Maar weet agy dat er een moslims zijn die hard werken voor de ummah alleen deze moslims zijn in minderheid.
Wij moeten de hoop niet opgeven, wij moeten de Islaam weer doen herleven. Allah Subhanna Wa Taa'la zal zal de moslims helpen die het beste willen voor de Islaam, we moeten hierop vertrouwen en we moeten er hard voor werken.
Met Sbar komt het goed, al is het maar een klein beetje, dat kleine beetje is heel veel voor een moslim.
Amien, insa'Allah komt het goed. Iedereen dient aan zichzelf te werken en anderen te helpen (en dus niet met dat :hadj: vingertje terechtwijzen).
Maaruh agy, ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
:vrede:
maar waarom die oproep voor groene spandoeken, groene hoofddoekjes en groene paraplus“s ???
Groen is de kleur van de islam.
Droom maar lekker verder.
zal ik doen...:)
Blizzard
07-02-2006, 23:39
so what?.. de profeet(vzmh) heeft gezegd, dat je en zondaar op zn zonde's moet wijzen!...
Ik wens het beste voor ze, een demonstratie zal niet goed verlopen kijk naar alle demonstratie's die zijn geweest over de hele wereld..! het wordt er alleen negatiever op of wil jij dat?Kan je het net zo goed hebben over de Jihad. Dat is ERG positief zeker? Ja. Erg.
Dit is eenmaal het leven, het gaat er soms hard aan toe, en soms te zacht aan toe. Je kan er niks aan doen. Demonstraties zijn van deze tijd, in de tijd van de profeet deed men niet aan dit gedoe, dus geen onzin verzinnen aub. Jij praat zonder daliel te gebruiken of andere feiten van de profeet saws.
jHenosch
07-02-2006, 23:40
hou je kut-kop dan dicht.grofgelogig ?
Blizzard
07-02-2006, 23:41
zal ik doen...:)Ik heb genoeg ervaring om jou te oordelen. Ik heb genoeg mensen gezien die zo via internet praten. Alles van het goede willen. Maar praktiseren? Ho maar. We houden het alleen bij praatjes, want praten is makkelijker dan het doen ervan.
jHenosch
Kan je het net zo goed hebben over de Jihad. Dat is ERG positief zeker? Ja. Erg.
Dit is eenmaal het leven, het gaat er soms hard aan toe, en soms te zacht aan toe. Je kan er niks aan doen. Demonstraties zijn van deze tijd, in de tijd van de profeet deed men niet aan dit gedoe, dus geen onzin verzinnen aub. Jij praat zonder daliel te gebruiken of andere feiten van de profeet saws.
Aan wat voor gedoe deden ze dan ??
Zou zulks gedoe in de cartoons zijn uitgedrukt ?
Wanneer mensen laaiend kwaad worden kan dat twee dingen betekenen,
de boodschap is volledig onwaar, of de boodschap is volledig waar,
jij mag kiezen !
janmetdepet
Zeg je dit ook als er rellen zijn afkomstig van ajax fans???????
op forums.ajax.nl :)
Kan je het net zo goed hebben over de Jihad. Dat is ERG positief zeker? Ja. Erg.
wie zegt dat ik elke vorma van jihad goedkeur?.. daliel?.. als jij kennis zou hebben gezocht dan vroieg je niet naar een daliel en wist je het ook!.. ik hou je niet tegen ga maar leker demonstreren!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.