Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

vulpen
07-02-2006, 22:43

wie? er zijn in nl graag mensen die zien dat er weer door moslims ramen worden ingeslagen.... beste protest is in stiltte doea te doen...

Blizzard
07-02-2006, 22:48
Ik hoop dat het zo erg uit de hand loopt dat er tegen acties worden gepleegd. Dan wordt het smullen voor Wilders en mij.

Mocrobrains
07-02-2006, 22:48
Idd we moeten hen niet nadoen, maarja maak dat die mensen maar wijs die naar de dam gaan of die in die Islamitische landen zo bezig zijn. Wat ik helemaal niet snap is dat ze hun eigen land kapot maken. Want denken ze nu echt dat Denemarken of Noorwegen die ambassades gaan herbouwen ofzo :maf: Naast dat ze hun eigen land kapot maken doen ze de Islaam te veel onrecht aan. De moslims zelf brengen de Islaam in dit geval helemaal verkeerd naar buiten. Er is geen enkel bewijs te vinden in onze deen over de daden die men nu verricht. Ik hoop dat deze mensen ook begrijpen dat ze niet meer met de Islaam bezig zijn maar met hun eigen ziel in praktijk brengen, zoals je dat ziet gebeurt dat met geweld en woede. Dat maakt nogmaals duidelijk dat onze Imaan zeer zwak is. Lah diena, Moge Allah (subhana wa tahalah) ons leiden !! Ameen Ya Rabb. Wat ook heel raar is is dat men door dit soort cartoons helemaal gek worden, terwijl er miljoenen moslims zijn die het gebed niet verrichten, terwijl er moslims zijn die de Sunnah niet praktiseren van de Mohammed Salla Aleihi Wa Salaam waar het nu allemaal omdraait, etc, etc. Als moslims de liefde voor de profeet Mohammed Salla Aleihi Wa Salaam willen laten zien aan de mensheid dan kan men dat het beste doen op de manier zoals Allah Subhanna Wa Taa'la dat ons voorschrijft. Het is dus zeer tegenstrijdig hoe moslims nu bezig zijn, aan de ene kant claimen dat men de Islaam niet mag beledingen en aan de andere kant vergeet men de Islaam.

etna
07-02-2006, 22:56
wie? er zijn in nl graag mensen die zien dat er weer door moslims ramen worden ingeslagen.... beste protest is in stiltte doea te doen... check maroc.nl, of vraag het de mods, heiba ofzo.

GeenLeven
07-02-2006, 22:57

Naast dat ze hun eigen land kapot maken doen ze de Islaam te veel onrecht aan. De moslims zelf brengen de Islaam in dit geval helemaal verkeerd naar buiten. Er is geen enkel bewijs te vinden in onze deen over de daden die men nu verricht. Ik hoop dat deze mensen ook begrijpen dat ze niet meer met de Islaam bezig zijn maar met hun eigen ziel in praktijk brengen, zoals je dat ziet gebeurt dat met geweld en woede. Dat maakt nogmaals duidelijk dat onze Imaan zeer zwak is. Op dit moment zijn ze te 'verblind' om ook maar iets te zien, denk ik. En het feit dat de leiders van al die landen dit 'oogluikend' toestaan is ook een kwalijke zaak. Want sinds wanneer wordt het leger weggejaagd in die landen ?? Erg schijnheilig van die leiders, ze hadden rellen in ieder geval kunnen voorkomen. Het is toch niet normaal dat burgers een brandweerauto kapen :jammer: Ameen Ya Rabb. Wat ook heel raar is is dat men door dit soort cartoons helemaal gek worden, terwijl er miljoenen moslims zijn die het gebed niet verrichten, terwijl er moslims zijn die de Sunnah niet praktiseren van de Mohammed Salla Aleihi Wa Salaam waar het nu allemaal omdraait, etc, etc. Als moslims de liefde voor de profeet Mohammed Salla Aleihi Wa Salaam willen laten zien aan de mensheid dan kan men dat het beste doen op de manier zoals Allah Subhanna Wa Taa'la dat ons voorschrijft. Het is dus zeer tegenstrijdig hoe moslims nu bezig zijn, aan de ene kant claimen dat men de Islaam niet mag beledingen en aan de andere kant vergeet men de Islaam. :goedzo: En wat dacht je van die mannen die nu nog steeds in Guantanamo Bay vastzitten, voor hen gaan ze niet de straat op. Voor hen wordt niet 'geklaagd' bij de Amerikaanse regering. En wat te denken van onze broeders en zusters in Tetsjeniƫ daar hoor je ook niemand meer over. Alleen Allah (subhana wat tahalah) ziet hoe zij lijden. Erg tegenstrijdig die mentaliteit............

Meldjeaan
07-02-2006, 22:59
Het is toch gek dat moslims denken dat ze doormiddel van demonstraties de Islaam kunnen zuiveren. Beste broeder demonsteren heeft niets te maken met het zuiveren van de islam..Het enige wat je kan zuiveren is jezelf van ongeloof. Dit even terzijde. Demonsteren is een statment maken naar een samenleving. Een demonstratie is laten horen dat wij het op een democratische manier het ergens niet mee eens zijn. Alhoewel demonstraties zoals we kunnen merken in het verleden wanneer demo's werden georganiseerd tegen bezetting van palestina, het op niets heeft uitgelopen, maar de demonstratie heeft er wel voor gezorgt dat een statment gemaakt is en de ieder die zich verbonden voelt met de palestijnse kwestie zijn stem en geluid heeft laten horen en deze stem is opgevangen broeder.....vele autochtonen gingen zich verbonden voelen, vele mensen lieten zich hier ook over horen.. Het kreeg meer belangstelling. Nu is er een partij Hamas die op democratische manier door het volk is gekozen. En inschallah zal deze partij er iets van maken.. IK zou graag willen horen van wie de stap gekomen is om een demo te organiseren. Of deze oproep wel vrij serieus is. En of degene die het organiseert er wel van bewust is dat je een vergunning nodig hebt om een demonstratie neer te zetten? Is er al een ordedienst???

Mocrobrains
07-02-2006, 23:03
Op dit moment zijn ze te 'verblind' om ook maar iets te zien, denk ik. En het feit dat de leiders van al die landen dit 'oogluikend' toestaan is ook een kwalijke zaak. Want sinds wanneer wordt het leger weggejaagd in die landen ?? Erg schijnheilig van die leiders, ze hadden rellen in ieder geval kunnen voorkomen. Het is toch niet normaal dat burgers een brandweerauto kapen :jammer: Leiders en regeringen zijn van mij niet van belang in deze tijd. Dat komt omdat zij niet de stap nemen om de Islaam weer te zuiveren, zei zijn alleen bezig met meer geld verdienen en een hoge status zien te krijgen bij bepaalde andere leiders en regeringen. Het gaat mij puur om de moslim individueel, wij weten wat onze doel op aarde is, we weten dat er een hiernamaals is, we weten wat de geliefde daden bij onze Schepper zijn. Waarom houden wij ons hier niet mee bezig, waarom houden wij te veel van Fitnah en van leugens, wanneer komt de tijd dat de Ummah sterk en gelief zal zijn. Het is gewoon harstikke gek hoe wij bezig zijn, hard roepen maar weinig daden verrichten om het een en het ander voor elkaar te krijgen. :goedzo: En wat dacht je van die mannen die nu nog steeds in Guantanamo Bay vastzitten, voor hen gaan ze niet de straat op. Voor hen wordt niet 'geklaagd' bij de Amerikaanse regering. En wat te denken van onze broeders en zusters in Tetsjeniƫ daar hoor je ook niemand meer over. Alleen Allah (subhana wat tahalah) ziet hoe zij lijden. Erg tegenstrijdig die mentaliteit............ Subhanna'allah, wie denkt nog aan deze broeders en zusters. Weinig meer, heel weinig. We zijn ze helemaal vergeten. Beste broeder jij als moslims weet waar de Islaam voor staat maar vind jij het niet raar dat bepaalde mensen die niks van de zuivere Islaam weten een slecht beeld hebben over de Islaam? Ben jij het ermee eens dat het voor een grote deel door de moslims zelf komt?

Peej
07-02-2006, 23:05
wie? er zijn in nl graag mensen die zien dat er weer door moslims ramen worden ingeslagen.... beste protest is in stiltte doea te doen... Er is geen mens die dat graag ziet. Maar je kunt er helaas wel op rekenen dat het helaas gaat gebeuren.

Blizzard
07-02-2006, 23:05
Demonstraties en praten zijn zinloos. Ik ga niet verbaasd kijken als WO III gaat beginnen om een spotprentje wat uiterst belachelijk is o.a.. WO I was begonnen door 1 moord. Ik denk niet dat er rellen komen in Nederland, de islamietjes hier in Nederland zijn niet zo in de religie.

Mocrobrains
07-02-2006, 23:06
Beste broeder demonsteren heeft niets te maken met het zuiveren van de islam..Het enige wat je kan zuiveren is jezelf van ongeloof. Dit even terzijde. Demonsteren is een statment maken naar een samenleving. Een demonstratie is laten horen dat wij het op een democratische manier het ergens niet mee eens zijn. Alhoewel demonstraties zoals we kunnen merken in het verleden wanneer demo's werden georganiseerd tegen bezetting van palestina, het op niets heeft uitgelopen, maar de demonstratie heeft er wel voor gezorgt dat een statment gemaakt is en de ieder die zich verbonden voelt met de palestijnse kwestie zijn stem en geluid heeft laten horen en deze stem is opgevangen broeder.....vele autochtonen gingen zich verbonden voelen, vele mensen lieten zich hier ook over horen.. Het kreeg meer belangstelling. Nu is er een partij Hamas die op democratische manier door het volk is gekozen. En inschallah zal deze partij er iets van maken.. IK zou graag willen horen van wie de stap gekomen is om een demo te organiseren. Of deze oproep wel vrij serieus is. En of degene die het organiseert er wel van bewust is dat je een vergunning nodig hebt om een demonstratie neer te zetten? Is er al een ordedienst??? Kan je me laten zien wat de status van demonsteren is in de Islaam? Als je me kan overtuigen dat het goed en toegestaan is dan kunnen we verder kijken.

Meldjeaan
07-02-2006, 23:06
UIteraard broeder...de grootste onwetende zitten in onze eigen gemeenschap. We keren terug naar de tijd van jahilya....MOge allah ons leiden...

Walnoot
07-02-2006, 23:11
Deze mensen zijn in dwaling, mensen die alleen maar de islam kennen met =Eid El Fitr En Eid El Adha gaan nu demonstreren, meisjes zonder hoofddoek zullen daar gaan lolpen jongens met een sigaret zullen daar gaan lopen en dan demonstreren voor de islam:moe: La hawlaha wa la akwata illa billah! Vast morgen en overmorgen met de intentie van asjoera en je zult een grotere beloning behalen!

Mocrobrains
07-02-2006, 23:13
Deze mensen zijn in dwaling, mensen die alleen maar de islam kennen met =Eid El Fitr En Eid El Adha gaan nu demonstreren, meisjes zonder hoofddoek zullen daar gaan lolpen jongens met een sigaret zullen daar gaan lopen en dan demonstreren voor de islam:moe: La hawlaha wa la akwata illa billah! Vast morgen en overmorgen met de intentie van asjoera en je zult een grotere beloning behalen! Ik ben benieuwd of ze op de hoogte zijn van ashoera?

GeenLeven
07-02-2006, 23:14
Leiders en regeringen zijn van mij niet van belang in deze tijd. Dat komt omdat zij niet de stap nemen om de Islaam weer te zuiveren, zei zijn alleen bezig met meer geld verdienen en een hoge status zien te krijgen bij bepaalde andere leiders en regeringen. Het gaat mij puur om de moslim individueel, wij weten wat onze doel op aarde is, we weten dat er een hiernamaals is, we weten wat de geliefde daden bij onze Schepper zijn. Waarom houden wij ons hier niet mee bezig, waarom houden wij te veel van Fitnah en van leugens, wanneer komt de tijd dat de Ummah sterk en gelief zal zijn. Het is gewoon harstikke gek hoe wij bezig zijn, hard roepen maar weinig daden verrichten om het een en het ander voor elkaar te krijgen. Zoals de zaken er nu voor staan denk ik niet dat die sterke Ummah er komt. Tegenwoordig zijn wij, als individueel, teveel met het leven op deze doenja bezig. We proberen een leuk leventje hier te hebben en aan de Dag des Oordeels proberen we zo min mogelijk te denken. Deze Ummah is zwaar de weg kwijt :jammer:. En ik ben bang dat het verval alleen maar erger wordt. Subhanna'allah, wie denkt nog aan deze broeders en zusters. Weinig meer, heel weinig. We zijn ze helemaal vergeten. Beste broeder jij als moslims weet waar de Islaam voor staat maar vind jij het niet raar dat bepaalde mensen die niks van de zuivere Islaam weten een slecht beeld hebben over de Islaam? Ben jij het ermee eens dat het voor een grote deel door de moslims zelf komt? Je hoort er niets meer van op het nieuws en je vergeet het gewoon. Moge Allah (subhanah wa tahalah) hen veel sabr geven en hen belonen voor hun geduld. Amien!! Ach wat moet ik ervan zeggen, een ander weet het altijd beter. Neem bijvoorbeeld de discussies hier op marokko.nl over het maagd zijn van meisjes. Hoeveel van de jongens die dat eisen zijn het nu zelf nog. Blijkbaar denken we tegenwoordig zo van die regels gelden meer voor een ander dan voor mijzelf. Het slechte beeld komt inderdaad door ons zelf, wij keuren bepaalde zaken nooit af. Er is gewoon geen leiderschap binnen de Islamitische wereld, iedereen roept en doet maar wat.

Meldjeaan
07-02-2006, 23:14

Kan je me laten zien wat de status van demonsteren is in de Islaam? Als je me kan overtuigen dat het goed en toegestaan is dan kunnen we verder kijken. IK beantwoord even je vraag met een antwoord....Stel je koning is een onderdrukken mag je daar in opstand tegen komen???volgens de islam. IK ga en kan trouwens geen antwoord op je vraag geven omdat mijn kennis beperkt is tot het onderwerp demonsteren...en ik weiger de informatie van het internet te kopieren en te plakken..

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95