Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
midargirl_1
07-02-2006, 20:03
Maar goed .... "het boeit me geen ene fock".... toch?
het boeit me niet van wie het komt en dat ik het heb gekregen...het gaat me om de tekst erbij en dat je dat zo op een 8erlijke manier moet doen. als je dit gwoon plaats op het forum, ga ik je heus niet opeten.
het triest dat je een reactie plaats, wetend dat ik niks trug kan zeggen.
bang om gedisst te worden door mij:o
wrattenzwijntje
07-02-2006, 20:06
Volgens mij is er ook een grote geplanned in Groningen.
klopt .... 13.00 bij de Martinitoren
het boeit me niet van wie het komt en dat ik het heb gekregen...het gaat me om de tekst erbij en dat je dat zo op een 8erlijke manier moet doen. als je dit gwoon plaats op het forum, ga ik je heus niet opeten.
het triest dat je een reactie plaats, wetend dat ik niks trug kan zeggen.
bang om gedisst te worden door mij:o
Ik denk eerder bang voor uw ondertekening. De migraine treed spontaan op, live, via het net !
midargirl_1
07-02-2006, 20:11
Ik denk eerder bang voor uw ondertekening. De migraine treed spontaan op, live, via het net !
je maakt me bang en voel me heel gekwets maar niet heus:moe:
midargirl_1
07-02-2006, 20:12
eey maar mensen Amsterdam gaat nhelemaal niet door??:eek:
Het vrijthof is het grootste plein van Nederland...
Shoukran, ik hoop dat al onze broeders en zusters zullen komen. We gaan de kaaskoppen een poepie laten ruiken.
Goh nou dat klinkt ook niet erg vredelievend......dacht dat het een stil protest zou worden, maar door te schrijven " We gaan de kaaskoppen een poepie laten ruiken", klinkt het wel wat aggresief.
Goh nou dat klinkt ook niet erg vredelievend......dacht dat het een stil protest zou worden, maar door te schrijven " We gaan de kaaskoppen een poepie laten ruiken", klinkt het wel wat aggresief.
Mohammedali kan zijn broedererlijke gevoelens mooi blijk geven, laat uw kids achter de honden rennen, geef ze een schep mee, en handschoenen, honden zijn vies, onrein, u een vrome moslim !:hadj:
tiswelgoed
07-02-2006, 20:41
Jaja de ware moslim laat op die dag zijn ware gezicht weer eens zien.....alsof we dat intussen al niet weten...
Woorden als varkens, zionisten, het stinkende westen en allainweetikwatvoorbar zullen niet van de lucht zijn........
Tja, ze zijn wel zielig die groep die altijd maar onterecht gediscrimineerd worden.....:maf:
chicamaroquia
07-02-2006, 20:43
Door wie is dit georganiseerd?
SWEETY_BITCH
07-02-2006, 20:53
Heel erg leuk allemaal! Maar als jij niet boos wordt, terwijl zij de koran door de wc's spoelen etc. Dan voel jij waarschijnlijk geen liefde meer voor Allah swt! Zelfs de Profeet (vzmh) zou daar pissig over worden! Want anders wordt Allah swt wel kwaad op ons!
Select.
goed gezegd respect:goedzo:
Jaja de ware moslim laat op die dag zijn ware gezicht weer eens zien.....alsof we dat intussen al niet weten...
Woorden als varkens, zionisten, het stinkende westen en allainweetikwatvoorbar zullen niet van de lucht zijn........
Tja, ze zijn wel zielig die groep die altijd maar onterecht gediscrimineerd worden.....:maf:
Discriminatie bestaat NIET, in Godsnaam. Lul wat u niet laten kan, daar heeft u recht op in dit Teringlandje. Goddank. Zolang u de MOSLIMS menswaardig behandeld blijft u gespaard, en uw geld ook :)
Marokkanen die voor zichzelf opkomen en luie personen als jij ''vertegenwoordigen''.
Door de moskee organisaties in Groningen.
chicamaroquia
07-02-2006, 21:05
Marokkanen die voor zichzelf opkomen en luie personen als jij ''vertegenwoordigen''.
Schrijf in je dagboek...
Ik wil het weten omdat ik diegene wil interviewen. Ik zoek een contactpersoon.
Luie mensen zoals mij? Ben een van de eerste geweest die me hierover heeft uitgesproken en was een van de eerste die de mail geplaatst heeft...
Laat het oordelen aan Allah (swt) over, dan bespaar je mij en jezelf een hoop gekwats. :)
chicamaroquia
07-02-2006, 21:06
Door de moskee organisaties in Groningen.
heb je daar een email adres of telefoonnummer van?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.