Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

aplat
07-02-2006, 19:32

Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet! Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Muhammadan Rasoel Allah. Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! MUHAMMADAN RASOEL ALLAH. LA ILLAHA INALLAH MUHAMMADAN RASOEL ALLAH! tranen over mijn wangen, mijn hart gebroken mijn ziel verloren. Mijn Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt en niks wat ik kan doen behalve een BOYCOT!! en een demonstratie inshallaah. Moge Allah dit monster laten verroten in hel, Moge Allah dit zwijn de aller hoogste bestraffing geven voor eeuwig inshallah. Allahoemaa Ameen! WAT ZEG JE DAAR? Mijn Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt ? Ben je verward of doorgedraaid dat je niet eens meer goed kunt schrijven ?! Wees zorgvuldiger met uw woorden en uw taal, let op wat u zegt en schrijft !

BerberRoosje
07-02-2006, 19:35
Waar word de demonstratie nou gehouden..Maastricht of A`dam?

etna
07-02-2006, 19:40
Waar word de demonstratie nou gehouden..Maastricht of A`dam? Op de dam, de broek omlaag, handen omhoog, want geensteel is uwe leider, a.s. zaterdag, rond middernacht, 11 uur eerder, rechtdoor zee !

midargirl_1
07-02-2006, 19:42
wat mot je met me n a a m t t u tt dus jij was het:o je had blijkbaar niet het lef om gelijk je naam erbij te zetten najaa ik heb me punt duidelijk gemaakt wat ik van jou tekst vond hierboven en heb verder schijt aan jou:lekkerpuh en djfrodo:goedzo: thanx:kus: je ehbt trug gehad

etna
07-02-2006, 19:44

dus jij was het:o je had blijkbaar niet het lef om gelijk je naam erbij te zetten najaa ik heb me punt duidelijk gemaakt wat ik van jou tekst vond hierboven en heb verder schijt aan jou:lekkerpuh en djfrodo:goedzo: thanx:kus: je ehbt trug gehad geloof niets van wat u leest, gelooft u in uwe heer, Jehova, of de stilzittende boeddha :hadj:

BerberRoosje
07-02-2006, 19:51
Op de dam, de broek omlaag, handen omhoog, want geensteel is uwe leider, a.s. zaterdag, rond middernacht, 11 uur eerder, rechtdoor zee ! kom hier je onzin niet plaatsen

BerberRoosje
07-02-2006, 19:53
Demonstratie is verplaatst naar Maastricht, locatie het Vrijthof op zaterdag 11 feb om 13.00 uur. Komt allen, want dit soort provocaties kunnen we niet voorbij laten gaan zonder tegenreactie! Shoukran! Ik reken op jullie. P.S. Ik denk dat op verschillende plekken demonstraties gehouden zullen worden. maar wij (stichting Free Islam) bieden gratis drank aan en broodjes. Bovendien is het pleintje dusdanig groot dat we een grote signaal af kunnen gevan aan Den Haag. namens de Stichting Free Islam. M.B. Dus die van A`dam gaat niet door?

midargirl_1
07-02-2006, 19:54
geloof niets van wat u leest, gelooft u in uwe heer, Jehova, of de stilzittende boeddha :hadj: praat geen bullshit tegen mij blijf daarin geloven maar laat mij met rust wat doe je op Marokko.nl get al life en stay a way from me. Ta KOWEd GAFE KRENG:kwaad: stoer doen via interneyt:jammer: moeilijk he zonder gescheld in dialoog gaan en ik schaam me dat ik mezelf moet verlagen tot jou niveau en kijk maar in jou hoekje wat voor mooie punt je hebt gekregen:lekkerpuh

etna
07-02-2006, 19:55
Demonstratie is verplaatst naar Maastricht, locatie het Vrijthof op zaterdag 11 feb om 13.00 uur. Komt allen, want dit soort provocaties kunnen we niet voorbij laten gaan zonder tegenreactie! Shoukran! Ik reken op jullie. P.S. Ik denk dat op verschillende plekken demonstraties gehouden zullen worden. maar wij (stichting Free Islam) bieden gratis drank aan en broodjes. Bovendien is het pleintje dusdanig groot dat we een grote signaal af kunnen gevan aan Den Haag. namens de Stichting Free Islam. M.B. Bedoelt men geen fruithof, want ik moet mijn eer in stand houden, beschermen kan ik niet, ik ben linkshandig, ''en alleen joden gebruiken de linkerhand''- volgens de buurt imam- enfin, vrouwen, beschermt uw eer, de camera's draaien altijd, zelfs in een menigte !

an3sdej
07-02-2006, 19:55
Dus die van A`dam gaat niet door? Volgens mij is er ook een grote geplanned in Groningen.

adilrbaty
07-02-2006, 19:57
gezien is niet genoeggg ze moeten het zelf meemaken en voelen. je kunt grappen maken over mij is goed geen probleem maar grappen over mijn profeet is een regelrechte kogel door je kop. zaterdag wordt de ergste en wreedste demonstratie die amsterdam en heel nederland gekent heeft. we hebben al lang genoeg gezwegen. we hebben de democtratische weg geprobeerd en die stinkt en doet voor geen meter. we zijn al naar de rechter gestapt tegen de film van hirsi ali en die gaf haar gelijk. ewa f*ck jullie democratie dan f*ck jullie rechters en die hele klote zooi in den haag. het is onze plicht als moslim om ons duidelijk te laten horen. ik roep alle moslim in nederland op om zaterdag te komen naar de demonstratie. ik vraag jullie ook om alle oude mensen thuis te laten want het kan escaleren als er weer een vliegtuig langsvliegt met een beledegende tekst ofz wat dan ook. zorg er voor dat je niet alleen komt. inshallah zullen we luid en duidelijk laten merken dat er geen grappen met de islam gemaakt kunnen worden en dat de moslims in nederland daadwerkelijk moslims zijn en geen kontelikkers van het westen.

etna
07-02-2006, 19:57
blijf daarin geloven maar laat mij met rust wat doe je op Marokko.nl get al life en stay a way from me. Ta KOWEd GAFE KRENG:kwaad: stoer doen via interneyt:jammer: moeilijk he zonder gescheld in dialoog gaan en ik schaam me dat ik mezelf moet verlagen tot jou nieveau en kijk maar in jou hoekje wat voor mooie punt je hebt gekregen:lekkerpuh Mijn kamer wordt uitgekamd, de sporen nagelopen door expersts, en dat omdat er een scheur in mijn handtas zat, dag pil, dag midargirl !

Globi
07-02-2006, 19:58
ff tussendoor kweet niet welke trieste persoon mij een rode punt heeft gegeven en het boeit me geen ene fock. ik zal ff plaatsen wat er gezegd werd: Heel erg onwijs, door je zo kwetsbaar op te stellen, geef je je zwakke plek weg aan de Nedrelanders, die weten nu precies waar ze je mee kunnen pakken....door het beledigen van Mohammed (pbuh). IK zal hoe dan ook voor mijn geloof opkomen...daarbij zul jij me niet tegenhouden kweet niet of jij zelf moslims bent, maar shame on U dan. je mede-zuster een rode punt geven, omdat ze voor de profeet komt. ik ga me mond niet dicht houden, omdat ik ben bang ben dat ze me zere plek zullen vinden. DIt is me zwakke plek niet eens, want ik weet dat insh'Allah zij uiteindelijk zullen worden gestraft. Schaam je dat je zelf niks doet:moe: ben je geen moslim...het enige wat ik kan zeggen is wat doe je op Marokko.nl?? triest dat je niet tegen een andere mening kan en dat je niet in discussie durft te gaan nog triester is dat je geen naam erbij zet...:moe: maar nogmaals stik in je rode puntjes Dhr/Mvr Anoniem Maar goed .... "het boeit me geen ene fock".... toch?

midargirl_1
07-02-2006, 19:59
Mijn kamer wordt uitgekamd, de sporen nagelopen door expersts, en dat omdat er een scheur in mijn handtas zat, dag pil, dag midargirl ! Moet ik me gedisst voelen:rolleyes: verzin betere want dit slaat werkelijk nergens op

marcelderks
07-02-2006, 19:59

Toch een vraag, Je hebt het over een vredige demonstratie. 2 zinnen voor deze zin zeg je ook dat bepaalde mensen moeten branden in de hel.....tja leg dat maar eens uit. Ander vraagje, je post je mening wat je mag doen in deze schitterende democratie. Waarom mag een DEENSE krant dat dan niet. Is dat een Islamitisch land, moeten zij volgens jouw regels leven en doen wat jou god je opdraagd? Waarom kwaad op ee regering als een onafhankelijke krant een bericht plaatst? Ken de je achtergronden van de plaatsing eigenlijk wel? Hoe zit het met een dubbele standaard? Dagelijks zien we beelden van je moslim-broeders die met een zwaard westerlingen onthoofden en ondertussen dezelfde dingen roepen die jij ook zegt als je bid......is het niet nuttiger daar eens voor de straat op te gaan. DAT zou eens iets positiefs zijn en bijdragen tot begrip. Je laten provoceren door een Deense spotprent is kortzichtig en toont alleen maar aan dat je met twee maten meet. Als je zo graag van de westerse vrijheden gebruik maakt dan moet je ook begrip hebben dat Dhr. Mohammed soms afgebeeld wordt op een manier die je niet aanstaat (hij was verd.... gewoon een mens! en dus ook vatbaar voor kritiek). Als je dat niet kan accepteren is het misschien beter in een ander land te leven en daar met brandbommen te gaan gooien. Zie je de logica niet? Waarom altijd die korte teentjes en agressiviteit? Frustratie neem ik aan? Leg dat eens uit voor je begint over 'branden in de hel' etc.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95