Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Discriminatie
07-02-2006, 16:43

he schat, Veel kampionen kick en thaiboxen hier in Nedreland zijn Marokkanen Bij de lichtgewichten ja.... Da's een soort kickboxen voor anorexia patienten..... 10 van die mannen en 1 Nederlander.... 10 minuten en Peter Aerts maakt er een soort van smurfensnot van....... Of Ernesto Hoos natuurlijk! Da's wel een zwarte Nederlander maar goed, nederlandse trainer......

G00dLo0kinG
07-02-2006, 16:44
Smurfen of kabouters....... En dan heb je een paar potige smurfen en die trekken dan meteen zo'n wit strak shirtje aan..... Gladjes...... Peter Aerts, da's pas een vent! http://www.ringsports.nl/images/top25/03-peter-aerts.jpg je kijkt teveeel eurosport

Mo_di_Nero
07-02-2006, 16:44
Het valt mij altijd op dat Marokkanen altijd een grote bek hebben als ze in een groepje zijn en als ze alleen tussen 'blanken' lopen zeer bedeesd zijn. Wees eens man en laat je ware gevoelens over 'blanken' blijken als je door het centrum van bijv. a0dam loopt. Ik zie jongens van 12 een buurt terorriseren of een centrum en dan zie ik al die koppen,maar niemand die wat durft te zeggen.Als je goed leest dan heb ik het over schijnheilige hollanders en zo te zien ben jij er ook een,anders zou je je niet aangesproken voelen.Ik kom eraan en dan laat ik blijken wat ik vind.Ik zal demonstreren tegen die cartoons en alle aanvallen op moslims.M'n ware aard is dat ik geen medemensen haat,maar wel degen die mijn geloof beledigen en als ze het recht in m'n gezicht zeggen dan zal ik het laten blijken ook.:auw:

Donvito
07-02-2006, 16:48
Bij de lichtgewichten ja.... Da's een soort kickboxen voor anorexia patienten..... 10 van die mannen en 1 Nederlander.... 10 minuten en Peter Aerts maakt er een soort van smurfensnot van....... Of Ernesto Hoos natuurlijk! Da's wel een zwarte Nederlander maar goed, nederlandse trainer...... Badr Hari is niet bepaald een lichtgewicht

Peej
07-02-2006, 17:04

Terroristen zijn geen moslims, maar extremisten zoals Naz's en een aftakking.. zei doen juist alles wat God, Allah heeft verboden.. De islam is een vredelievend geloof.. En geen moord, en dood zoals de terroristen beweren.. Maar dat zien jullie westerlingen allemaal niet in! Net alsof jullie het niet willen geloven De reacties die we nu zien op die cartoons zou de mensen op andere gedachten kunnen brengen. Laten we het er op houden dat de islam een vredelievend geloof is met hier en daar wat geweldadige extremistische filiaaltjes.

Peej
07-02-2006, 17:16
Die avatar is een symbool om joden uit te roeien. Onze voorvaderen wisten niet beter. Ze konden niet weten hoe erg joden kunnen zijn. 'Grondgebied is nederland ........ kijk maar naar de .nl Misschien gaat het om meer proberen te begrijpen over wat er om gaat in marokkanen?" leer nu maar 1 ding van mij: Begrijpen zullen jullie nooit. Wij laten nooit ons ware gezicht zien, dit noemen wij namelijk verraders van je vaderland! nee sukkel, die avatar met dat hakenkruis die jij had was het symbool van een misdadig regime wat , naast naar schatting 6 miljoen joden, ook vele miljoenen doden van andere herkomst op zijn geweten heeft. Ook in Noord-Afrika is er flink huisgehouden onder deze vlag. En als het betreffende regime heden ten dagen zou bestaan zouden naast de joden waarschijnlijk ook de moslims afgevoerd worden. Ik zal je niet adviseren om te gaan kijken op neo-nazi sites. Maar ik denk dat er daar met steun van hetzelfde teken niet echt positief wordt gesproken over moslims en Marokkanen. het gerbuik van dat hakenkruis is dus heel erg dom. Maar ik zie dat hij wel weg is. Zelf gedaan of door de moderatoren?

Discriminatie
07-02-2006, 17:16
Badr Hari is niet bepaald een lichtgewicht In Hoos en Aerts termen: ontbijtje.....

_oegtiekoum_
07-02-2006, 17:36
Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet! Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Muhammadan Rasoel Allah. Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! MUHAMMADAN RASOEL ALLAH. LA ILLAHA INALLAH MUHAMMADAN RASOEL ALLAH! tranen over mijn wangen, mijn hart gebroken mijn ziel verloren. Mijn Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt en niks wat ik kan doen behalve een BOYCOT!! en een demonstratie inshallaah. Moge Allah dit monster laten verroten in hel, Moge Allah dit zwijn de aller hoogste bestraffing geven voor eeuwig inshallah. Allahoemaa Ameen! Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Alhamdulilaahi rabila3alameen assalaatou wassalaamou 3alaa nabiyina muhammed wa 3alaa aalihi wasahbihi adjma3ien, amma ba3d, Assalaamou alaikoem warahmatullah, De laatste paar dagen krijgen we mailtjes binnen van uitnodingen voor demonstraties. Niet wetend dat de grote geleerden ons vertellen dat deze demonstraties in stijd is met wat Allah en de profeet Alayhi salaatou wassalaam ons geopenbaard heeft en niet wetend dat dit soort demonstraties leiden tot fitnah met name door het feit dat het chaotisch is en waar jongens en meisjes door elkaar lopen en er nogal eens rare dingen kunnen gebeuren. Lees de volgende Fatawa : De Fatwa van al-Moeftie al-'Allaamah Shaych 'Abdoel-'Aziez ibn Baaz (rahiemehoellaah): Vraag: “Is het houden van mannelijke en vrouwelijke demonstraties tegen de regeringen en bewindhebbers één van de manieren om da’wah te verrichten? Antwoord: “Ik zie niet in dat mannelijke en vrouwelijke demonstraties als oplossing kunnen gelden. Wat ik wel zie is dat dit redenen zijn voor fietnah, slechtheden, het veroorzaken van onrecht voor sommige mensen en het aanvallen van sommige mensen zonder recht! Wat echter de Islaamitisch wettelijke redenen zijn is: 'Het schrijven, adviseren, het uitnodigen naar het goede via de Islaamitisch wettelijke wegen die de metgezellen van de profeet (salallaahoe `alayhie was sallem) en hun oprechte volgelingen gebruikten. En die de geleerden gebruikten, door te schrijven of te spreken met de Moeftie, of de prins (burgemeester, landheer), of de bevelhebber. Door contact met hem te hebben en hem te adviseren en naar hem te schrijven, zonder hem op de preekstoelen te schandaliseren (en te zeggen:) jij bent dit en er is dat door jou gedaan etc. Wallaahoel-Moesta'aan!!!” Bron: 'al-Fatawa al-Mohima fie Tabsier al-Oemmah' blz 97. De Fatwa van de Edele wetgeleerde Shaych Saalih ibn Fauwzaan al-Fauwzaan (hafidhehoellaah): Vraag: “Is het houden van demonstraties één van de manieren tot d'awah en om de problemen en drama's van de Islaamitische natie op te lossen?” Antwoord: “Onze religie is geen chaotische religie! Onze religie is een geordende religie, een georganiseerde religie, een rustgevende religie! Het houden van demonstraties is niet iets van de moslims en de moslims kenden dit (voorheen) niet. De Islaam is een rustige religie, een barmhartige religie waar geen chaos, noch rustverstooring, noch fietnah veroorzaking aan te pas komt. Dit is de Islaam! Wat betreft het krijgen van rechten, daar komt men via andere wegen als deze aan. (Namelijk) via de Islaamitisch wettelijke eising en de Islaamitisch wettelijke wegen! Maar deze demonstraties die veroorzaken fietnah, bloedvergieting en molestering van bezittingen. Daarom zijn deze zaken niet toegestaan!!!” wa Allahoe A3lem

Peej
07-02-2006, 17:37
haha niemand kan dat landje aan.. Echt wel.. vb: 1 kernbom is genoeg... ten 2e Amerika steunt israël.. Ten 3e: seriË hoeft maar de Olie stop te zetten en het westen heeft niets meer te vertellen, Dan is Serië de lachende derde, en dan "krijgen we een Rijke midde oosten... Punt 3 Wordt waarheid let maar op mijn woorden.. Tenslotte: Denk daar maar is heel goed en heel wijs over na en je zal zien dat ik gelijk heb ;) Want Amerika was tog Olie verslaaft,... Geloof mij Amerika gaat Serië ook binnenvallen.. Maar dat verliezen ze.. Mag ik even weten wie dit wezentje water heeft gegeven na middernacht?

Imoeshwan
07-02-2006, 17:49
Stel je niet aan kleuter. Je overdrijft en draait volledig door. En daar komt nog bij dat er al tig oproepen zijn voor die demonstratie die de moslims in Nederland alleen maar in verlegenheid zal brengen . Want die demonstratie zal aan het einde uitlopen op rellen die veroorzaakt worden door ***marokkaantjes die waarschijnlijk nooit een moskee van binnen zien. Want we hebben aan de reacties op die cartoons al lang gezien dat dat respect voor andermans eigendommen ver te zoeken is. Wie zegt trouwens dat jij de moslimgemeenschap in Nederland bent? Je ondertekend er wel mee. Volgens mij ben jij de kleuter!! jij begrijpt het niet!! Je maakt je druk om het respect om iemands eigendommen, ik maak me druk om het respect voor mijn geloof dat niet wordt getoond........ want daar heb je op de dag des ordeels wat aan en de eigendommen zullen je dan niet helpen. Iedereen die oprecht moslim is, is een onderdeel van de nederlandse moslim gemeenschap. Maak jij je maar lekker druk om wat mensen wel niet van de moslims zullen denken. Als jij een moslim zou zijn zou je nooit zo'n opmerking maken. Gegroet, Iemand uit de nederlandse moslimgemeenschap!!

KILL SWITCH
07-02-2006, 17:50
Correctie: Demonstratie is verplaatst naar Maastricht, locatie het Vrijthof op zaterdag 11 feb om 13.00 uur. Komt allen, want dit soort provocaties kunnen we niet voorbij laten gaan zonder tegenreactie! Shoukran! Ik reken op jullie. namens de Stichting Free Islam. M.B. Wel beetje laat he:hihi: September 2005 nu 7 02 2006:hadj: Ik neem het jullie niet kwaalijk:hihi: aangezie jullie 1400 achterstaan:hihi: ALLEN NAAR DE BAR:banana:

boeddha
07-02-2006, 17:52
Ik kreeg het volgende bericht via de reputatieshit: "wij gaan jou even traceren,., fijne dag verder." Weet iemand wat dat betekent? :verdriet: De AIVD zoekt je via je IP adres.................................:D :D :hihi: :hihi:

rijmaran
07-02-2006, 17:53
Correctie: Demonstratie is verplaatst naar Maastricht, locatie het Vrijthof op zaterdag 11 feb om 13.00 uur. Komt allen, want dit soort provocaties kunnen we niet voorbij laten gaan zonder tegenreactie! Shoukran! Ik reken op jullie. namens de Stichting Free Islam. M.B. Free islam?:confused: De islam heeft hier in het westen een vrijheid die ze in moslimlanden nooit kunnen vinden,, wat zeiken ze?:maf:

_oegtiekoum_
07-02-2006, 17:53
De AIVD zoekt je via je IP adres.................................:D :D :hihi: :hihi: dat zal moeilijk gaan als je internet via een openbare plek

boeddha
07-02-2006, 17:55

weet je wat ik me steeds afvraag als ik die discussies lees??? wat doen al die kaaskoppen op Marokko???? is het zo dat ze tegenwoordig zelf naar je toekomen op je eigen grondgebied??? Ze gaan steeds meer lijken op ons. Ze worden ook snel geirriteerd en gebruiken ook ons taalgebruik. welkom bij de GROEP!!! Kun je lezen ???? Het is www.marokko.nl !!!!!!!!!:hadj:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95