Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Bedankt voor de bevestiging :hihi: :hihi: Toch maar liever een vies meisje bij gebrek aan beter.....
Tja das jammer, later niet zeuren dat je geen kans hebt gehad for a walk on the wild side!!!
:hihi: :hihi: :hihi:
Pakken wat je pakken kan joh!
Wel effe laten checken voor je je vrouw dadelijk ontmaagd...... Die groene schimmels horen er eigenlijk niet te zitten :goedzo:
Ik heb geen smetvrees mevrouw
Soms hoef ik condooms nog en eens te kopen, aangezien die toch al in de tasjes zitten die ik steel. En de Breezers doe ik gewoon in mn tas als ik de Super loop. Dus wat dat geld betreft: zoek verder....
In dat geval ben je goedgekeurd als meeloper in de nog nader aan te kondigen demonstratie tegen de spotprentje van Mohammed... Lopen veel van je lotgenootjes in mee.
Discriminatie
07-02-2006, 16:14
Ik heb geen smetvrees mevrouw
Ik ga er van tussen misschien dat Sakina22 de champignons ervanaf wil pellen... Die houd wel van Marokkanenjus.......
Ciao viespeuk...... Succes met je huwelijk straks.....
Mo_di_Nero
07-02-2006, 16:20
Weet je wat me hier opvalt sommige sukkels hebben een grote bek.Valt het jullie niet op dat wij moslims niet bang zijn om iets uit te spreken op straat.Wat ik hier allemaal hoor,heb ik nog nooit gehoord van een schijnheilige op straat.Daar zijn jullie te bang voor.
Als je een echte racist bent en mans genoeg bent.Waarom dan achter je pc.Kom uit je schulpje ???
Utrecht doet mee aan de staking en als het niet door gaat in Amsterdam dan laten we het gewoon doorgaan,of we gaan ergens anders demonstreren.
Utrecht is in tha House.
Het is de verplichting van elke moslim en moslima om te komen,want nl heeft ook meegedaan met het uitzenden.
ALLAHU AKBAR
Salaam 3alijkoem.
Insha allah kom ik naar de dam zaterdag, Dit omdat het nu is afgelopen moet zijn met het zwart maken van de islam door het westen van deze, en tegenwoordige tijd..
Ik ben het een beetje spuugzat aan het worden..
Jezus mag niet afgebeeld worden, en zij mogen onze profeet Mohammed (vzmh) wel afbeelden..!! Nee! ik vind dit onacceptabel, onrespectloos..
Het is tog een vrijheid van meningsuiting, waarom mogen we dan niet protesteren, en waarom is nederland zo stil..
Iedereen Iedere Moslim over de hele wereld protesteerd, dit om te doen bewijzen dat wij allen sterk zijn, en dat we dit onacceptabel vinden..
Insha allah gaat de demonstratie door, Het moet nu een keer afgelopen zijn met het gezijk, en het zwart maken van De Islam :(
Moeten wij over ons heen laten lopen???
Nee, laat daarom jullie stem horen Insha allah..
Wees niet geweldadig, maar vredelievend, in een stoet, en daar je deel in uitspreken..
Ps: De paus (Italië), Bush (Amerika) Onze mede broeders en Zusters, van Noord tot Zuidpool Van Australië tot India, en Brussel etc.. Zijn er allemaal mee eens, dat dit niet kan, en spreken er Fel tegen In..
Dit is onacceptabel, en Ik denk dat we dit niet langer mogen pikken, daarom moeten wij ook ons stem laten horen, zodat wij alle sterk zijn, en niemand, tussen ons en ons geloof kan komen..!
Insha allah ik hoop op een Vredelievende Demonstratie op de Dam!
Moge allah mij vergeven voor evt.. Fouten..
Ps: Ook Nederlandse Moslims Kunnen hier hun aandeel in geven, Want ook ik doe dat.. Ondanks dat ik hier ben geboren, ben ik Nederland Spuugzat.. Nederland is nu stil, maar als USA Denemarke gelijk had gegeven (Wat ze niet doen) dan Had nederland Meegedaan, met gelijk geven..
Dit blijkt maar weer is dat NL het hondje is van AMErika,...
Laten wij nogmaals over ons heen lopen...
Ik zie het resultaat Qua opkomst zaterdag wel..
Aghi Jezus is ook onze profeet!...Het zal op de dam Zeker uitlopen tot rellen, Er zullen alleen maar afgedwalllde mensen komen die nooit aan de islam denken en nooit aan de profeet(vzmh) en nu er een demonstratie is willen ze allemaal demonstreren!... het had landelijk bekend moeten worden door middel van flyers en moskeën, dit zal echt niks worden geloof me...
Weet je wat me hier opvalt sommige sukkels hebben een grote bek.Valt het jullie niet op dat wij moslims niet bang zijn om iets uit te spreken op straat.Wat ik hier allemaal hoor,heb ik nog nooit gehoord van een schijnheilige op straat.Daar zijn jullie te bang voor.
Als je een echte racist bent en mans genoeg bent.Waarom dan achter je pc.Kom uit je schulpje ???
Utrecht doet mee aan de staking en als het niet door gaat in Amsterdam dan laten we het gewoon doorgaan,of we gaan ergens anders demonstreren.
Utrecht is in tha House.
Het is de verplichting van elke moslim en moslima om te komen,want nl heeft ook meegedaan met het uitzenden.
ALLAHU AKBAR
Het valt mij altijd op dat Marokkanen altijd een grote bek hebben als ze in een groepje zijn en als ze alleen tussen 'blanken' lopen zeer bedeesd zijn. Wees eens man en laat je ware gevoelens over 'blanken' blijken als je door het centrum van bijv. a0dam loopt.
Discriminatie
07-02-2006, 16:30
Weet je wat me hier opvalt sommige sukkels hebben een grote bek.
Het zijn net Marokkanen.
Valt het jullie niet op dat wij moslims niet bang zijn om iets uit te spreken op straat.
Ik hoor jullie ook nooit. Tijdje terug viel het me wel op dat moskeeen en moslim scholen extra bescherming van de nederlandse politie nodig hadden. Waar was je toen?
Wat ik hier allemaal hoor,heb ik nog nooit gehoord van een schijnheilige op straat.Daar zijn jullie te bang voor.
Ja als je met 20 broeders op de wallen staat te dealen schiet het inderdaad niet echt op. Niet dat ik met iemand ga praten die me de hele tijd "Charlie, Charlie" noemt.
18 Feb Rottumeroog, kom je ook?
Utrecht is in tha House.
Alle Moslims uit Adam en Utrecht op Rottumeroog! Dat wordt gezellig met z'n allen.
Ben benieuwd hoeveel moslim HELDEN je bij elkaar krijgt. Misschien wel 20.....
ALLAHU AKBAR
2 friet met, 1 portie kaas en een balletje mayo aub.
18 FEBRUARI
ANTI WESTERSE DEMONSTRATIE
CENTRUM ROTTUMEROOG
KOMT ALLEN
Vanaf 14uur (springtij)
G00dLo0kinG
07-02-2006, 16:31
Het valt mij altijd op dat Marokkanen altijd een grote bek hebben als ze in een groepje zijn en als ze alleen tussen 'blanken' lopen zeer bedeesd zijn. Wees eens man en laat je ware gevoelens over 'blanken' blijken als je door het centrum van bijv. a0dam loopt.
En jij bent de HULK
KILL SWITCH
07-02-2006, 16:35
En jij bent de HULK
Wat zijn die marokkaantjes:hihi: Ik kan u verzekeren:hadj: 10 tegen 1 zijn het helden:hihi:
Badwoman
07-02-2006, 16:35
Las op een ander forum dat er ook kaalkopjes komen dus dat wordt gezellie Zaterdag !!!
Ben blij dat ik in het noorden van het land woon en niet in het westen.
Discriminatie
07-02-2006, 16:36
En jij bent de HULK
Ga nou maar trainen bij een Nederlandse sportschool, wordt je misschien een keer een echte kickboxer..... Oh nee, te klein natuurlijk.... Mediterane smurf...... En dan ben ik niet eens echt groot voor een meisje maar ik moet meestal naar beneden kijken als ik een Marokkaantje zie..... :hihi: :hihi:
G00dLo0kinG
07-02-2006, 16:37
Wat zijn die marokkaantjes:hihi: Ik kan u verzekeren:hadj: 10 tegen 1 zijn het helden:hihi:
ik kan je een andere verzekering aanbieden, kom maar eens langs ;)
Ga nou maar trainen bij een Nederlandse sportschool, wordt je misschien een keer een echte kickboxer..... Oh nee, te klein natuurlijk.... Mediterane smurf...... En dan ben ik niet eens echt groot voor een meisje maar ik moet meestal naar beneden kijken als ik een Marokkaantje zie..... :hihi: :hihi:
he schat, Veel kampionen kick en thaiboxen hier in Nedreland zijn Marokkanen
Discriminatie
07-02-2006, 16:41
Smurfen of kabouters....... En dan heb je een paar potige smurfen en die trekken dan meteen zo'n wit strak shirtje aan..... Gladjes......
Peter Aerts, da's pas een vent!
http://www.ringsports.nl/images/top25/03-peter-aerts.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.