Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
sakina22
07-02-2006, 15:37
jij moet hellemaal je mond houden...nederlandse...heb je een vriendje die moslim is...ben je daarom moslim geworden
stil lelijkerd:moe:
sakina22
07-02-2006, 15:37
Hahahaha je vind het wel spannen zo een Marokkaantje. Zo een boer heeft toch helemaal geen temprament en libido? We weten maar al te graag dat dames het foute wel soms errgug aantrekkelijk vinden.
:hihi:
:goedzo:
Discriminatie
07-02-2006, 15:39
we hebben het over dansen niet over soa's a hondje..
Toch ben ik benieuwd hoeveel marokkaanse jongetjes er met een druiper rondlopen, kippetje... Als je die wijven ziet die ze wippen voor ze trouwen moet dat toch haast? 2 breezers voor een blowjob type, je weet toch?!
wrattenzwijntje
07-02-2006, 15:40
Het demonen bezweren ehhh ik bedoel het demonstreren van aanstaande zaterdag is toch afgelast?
sakina22
07-02-2006, 15:41
Toch ben ik benieuwd hoeveel marokkaanse jongetjes er met een druiper rondlopen, kippetje... Als je die wijven ziet die ze wippen voor ze trouwen moet dat toch haast? 2 breezers voor een blowjob type, je weet toch?!
ik zou zeggen waar wacht je nog op.. pijp elke marokkaanse man eens ff...en geef me dan eens een feedback.. ;)
Waar kan ik die vinden!!!!!! Ben jij er ook zo een, ik koop zelfs een hele krat voor je!!!
sakina22
07-02-2006, 15:42
Waar kan ik die vinden!!!!!! Ben jij er ook zo een, ik koop zelfs een hele krat voor je!!!
wuhahahah wuhahaha.... zo goedkoop is ze:hihi:
Discriminatie
07-02-2006, 15:44
Hahahaha je vind het wel spannen zo een Marokkaantje. Zo een boer heeft toch helemaal geen temprament en libido? We weten maar al te graag dat dames het foute wel soms errgug aantrekkelijk vinden.
Spannend? Nee meer afstotend....... Ik ben niet op de hoogte van het temperament (blij toe) maar las hier straks dat de mannen nogal haastig zijn en hem zelfs in je neus willen proppen. Overigens als je nooit wipt krijg je vanzelf temperament en libido, bij dieren werkt dat ook zo. Helaas hangt er bij mensen dan meestal ook frustratie aan vast........ Ik ben op mn rust gesteld zeg maar, die dierlijke behoeftes hou ik niet zo van........
Maar wel blij over je zelfkennis. Je weet tenminste dat je een foute bent....... Enne hypocriet natuurlijk.....
wuhahahah wuhahaha.... zo goedkoop is ze:hihi:
Ik vind het wel een goede eigenschap, ik discrimineer niet als het hier om gaat...
Discriminatie
07-02-2006, 15:47
ik zou zeggen waar wacht je nog op.. pijp elke marokkaanse man eens ff...en geef me dan eens een feedback.. ;)
Nee laat maar, ik gun jullie je mannen van HARTE zelfs..... Bovendien ben ik al voorzien van een ziektekiemen vrije Hollander.
Vroeg het me gewoon af....
MennovdMeer
07-02-2006, 15:47
:melig2: :stout:
sakina22
07-02-2006, 15:48
Spannend? Nee meer afstotend....... Ik ben niet op de hoogte van het temperament (blij toe) maar las hier straks dat de mannen nogal haastig zijn en hem zelfs in je neus willen proppen. Overigens als je nooit wipt krijg je vanzelf temperament en libido, bij dieren werkt dat ook zo. Helaas hangt er bij mensen dan meestal ook frustratie aan vast........ Ik ben op mn rust gesteld zeg maar, die dierlijke behoeftes hou ik niet zo van........
Maar wel blij over je zelfkennis. Je weet tenminste dat je een foute bent....... Enne hypocriet natuurlijk.....
je kan zoveel zin hebben als je will.. maar als je behoeftes toch niet bevredigd worden..heb je dr niets aan ..:D
geef mij maar een lekkere marokkaantjuh.. ipv een stinkende hollander:jammer:
sakina22
07-02-2006, 15:48
Ik vind het wel een goede eigenschap, ik discrimineer niet als het hier om gaat...
:hihi:
sakina22
07-02-2006, 15:49
Nee laat maar, ik gun jullie je mannen van HARTE zelfs..... Bovendien ben ik al voorzien van een ziektekiemen vrije Hollander.
Vroeg het me gewoon af....
''have'' fun...
saaie boel...:maf2:
Discriminatie
07-02-2006, 15:49
Zie je? Allemaal hetzelfde....... Ze vragen niet eens wat voor ziektes je hebt als ze die kleine fluitjes maar kunnen laten blazen.....:hihi:
Ik zou het eens in Cassablanca op de markt gaan proberen. Daar is je kratje breezer wel een toonbeeld van rijkdom.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.