Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Miss_Elwafa
06-02-2006, 20:50
Geen idee meid:kweetnie:
anoniem?? :hihi:
Poppetje_1
06-02-2006, 20:57
Ben inshallah ook van de partij!!
Miss_Elwafa
06-02-2006, 21:01
Insha'Allah :)
hobit_ino
06-02-2006, 21:20
DEMONSTRATIE!!!!! 11 Februari aanvang om 13.00 in A, dam
:hadj: :hadj:
wrattenzwijntje
06-02-2006, 21:25
ophouden nou he huichelaars,.. er zijn elke dag wel duizend dingen die de Islam erger bezoedelen dan een onschuldig plaatje van een heiden. Kijk eerst maar eens onder je eigen bovenkleed,...:maf:
riffiagirl-17
06-02-2006, 21:29
Ik ben Der Ook Insha-allaH :) , En ik heb Zowat Alle kinderen op Mn School lastig gevallen Om ook mee te gaan,Dus Ik hoop dat Ze naar me Luisteren :D !!
wat ben jij voor mietje wrattenzwijn
we moeten laten weten dat dit niet kan onze heilige profeet word beledigd.
jij bent egt zwak als ik je kende zou ik je afmaken in elkaar slaan met je zielige excuus !!!
wrattenzwijntje
06-02-2006, 21:32
wat ben jij voor mietje wrattenzwijn
we moeten laten weten dat dit niet kan onze heilige profeet word beledigd.
jij bent egt zwak als ik je kende zou ik je afmaken in elkaar slaan met je zielige excuus !!!
afmaken en slaan dat is pas zwak,... beetje bleren om een tekening,.. en als er echt wat gebeurt dan hoor je niets.....:maf:
Goed mijn moslim mannen, ik zal proberen het jachgeweer van de overbuurman eigenhandig te maken ! tot zater dagggggggggggggggggg !!!!!!!!!!!
afmaken en slaan dat is pas zwak,... beetje bleren om een tekening,.. en als er echt wat gebeurt dan hoor je niets.....:maf:
Blijf jij maar doen waar je mettertijd in gespecialeerd bent, namelijk bij elkaar scharrelen van zalf, voor de wratten !
hafsa_asm
06-02-2006, 21:45
ophouden nou he huichelaars,.. er zijn elke dag wel duizend dingen die de Islam erger bezoedelen dan een onschuldig plaatje van een heiden. Kijk eerst maar eens onder je eigen bovenkleed,...:maf:
tja jij bent of geen moslim...of je hebt geen gevoel of zow...
welke moslim die de islam lief heeft gaat zich er niks van aantrekken:S
eikel
SalahUdeen
06-02-2006, 21:47
Kan het niet later..
wij mannen gaan naar de Moskee..
Ach, en als je dan toch bezig bent... ga je ook direct demonstreren tegen al het geweld dat uit religie(s) voortkomt.. Ik denk, ik ga maar even generasiseren omdat het anders weer niet goed is..
Dan ben je ineens een moslim/islam hater.. je kent het wel ;)
Veel plezier daar, misschien komt aboe jaja ook nog even kijken of hij de boel op kan stoken, immers, hier is nog weinig ellende geweest, maar daar zal de jeugd op betreffende dag wel verandering in brengen.. :hadj:
appie666
06-02-2006, 21:49
In navolging van onze Moslimbroeders over de gehele wereld gewoon laten zien dat bepaalde kuffars niet met de Islam moeten spotten. Spotten doen ze maar met hun moeders of met de Holocaust, niet met onze heilige profeet (vzmh)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.