Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

tiswelgoed
07-02-2006, 15:14

Ik denk dat veel Nederlanders dit willen weten;) Zo kunnen ze hun auto veilig opbergen:hadj: Ramen en deuren afschermen:hadj: Winkels hun goederren weghalen:hadj: Klopt....want de vredelievende moslims komen eraan....:maf:

sakina22
07-02-2006, 15:15
Dan begrijp jij wel dus dat IK het wel smakeloos en respectloos vind Ja je mag het platte humor vinden, maar je mag het ook kwetsend vinden. Wat jij ervan vindt is niet bepalend voor de opvattingen van de rest. Jullie? Je moet niet zo in het algemeen gaan praten. Want ik vind die reacties op de cartoons ook belachelijk. Net zoals deze reactie van jou. Wie dwingt jou om te vasten of om 5 keer te knielen richtin Mekka? Als je het over pijpen dansen hebt, dan moet je eens kijken naar de Westerse politiek van de afgelopen 400 jaar kijken. iedereen stelt eisen aan zijn werk, is de werkgever er het er niet mee eens: Dan neem je de persoon niet aan, simpel. Die persoon met de hoofdoek dwingt de werkgever niet om haar eisen in te willigen. Ja, ze heeft recht om eisen te stellen. Jullie?! Als je zo graag de dialoog aan wilt gaan moet je niet met JULLIE beginnen. Dat toont al aan dat jij bij vorbaat al bevooroordeeld bent. Dus een niet zo goede gesprekspartner. Jij praat uit een bepaald standpunt: Een rechts standpunt. Een visie die maar al te graag alles met een bepaald kenmerk op een hoop te gooien en te beoordelen. Wat hebben uitkeringen ed nou te maken met dit onderwerp? Blijf inhoudelijk. Ik weet je bent dingen zat en geeft de Marokkanen/Moslims daarvoor de schuld, maar open er een andere topic over. En inderdaad men moet tegen andere, meer zinvolle dingen gaan demostreren. Honger en Aids in Afrika en de verkrachting van het mileiuu door landen als China en de VS :goedzo:

bowie
07-02-2006, 15:20
kijk eens even op www.glumbert.com/media/rave.htmlhahahahahahahaha ik lig in een deuk wat een gek zeg hihihihij

Discriminatie
07-02-2006, 15:20
Joden en Christenen zijn daarmee begonnen door Moslims NIET te accepteren. Jij bent heel welkom!! 18 FEBRUARI ANTI WESTERSE DEMONSTRATIE CENTRUM ROTTUMEROOG KOMT ALLEN Vanaf 14uur (springtij)

GizmoNL
07-02-2006, 15:21

Als je het niet pikt oke...das prima...maar praat erover en ga niet meteen als een hysterische gek tekeer.... En die prenten van hitler die interesseren me geen reet.....en als je prenten zou maken van mijn God, dan zou ik vragen aan die God of Hij jou dat wil vergeven....Waarom ik dat zo doe? Omdat mijn God het zelf wel afhandeld....daar heeft Hij mij echt niet voor nodig...en ook geen opruiers die de zaak ophitsen... en dat ligt bij jullie anders denk ik..... Wat ik op tv zie gebeuren niet, dat is meer het werk van Satan....die houd wel van een moordpartijtje en die houdt er wel van om de Joden in een kwaad daglicht te plaatsen, want de enige God, is de God van Israel.......zo`n klein landje tussen al die arabische staten. En er is niemand die dat landje aankan.....dat ligt niet aan de Joden, dat komt omdat hun God dat niet wil...... haha niemand kan dat landje aan.. Echt wel.. vb: 1 kernbom is genoeg... ten 2e Amerika steunt israël.. Ten 3e: seriË hoeft maar de Olie stop te zetten en het westen heeft niets meer te vertellen, Dan is Serië de lachende derde, en dan "krijgen we een Rijke midde oosten... Punt 3 Wordt waarheid let maar op mijn woorden.. Tenslotte: Denk daar maar is heel goed en heel wijs over na en je zal zien dat ik gelijk heb ;) Want Amerika was tog Olie verslaaft,... Geloof mij Amerika gaat Serië ook binnenvallen.. Maar dat verliezen ze..

zon
07-02-2006, 15:24
haha niemand kan dat landje aan.. Echt wel.. vb: 1 kernbom is genoeg... ten 2e Amerika steunt israël.. Ten 3e: seriË hoeft maar de Olie stop te zetten en het westen heeft niets meer te vertellen, Dan is Serië de lachende derde, en dan "krijgen we een Rijke midde oosten... Punt 3 Wordt waarheid let maar op mijn woorden.. Tenslotte: Denk daar maar is heel goed en heel wijs over na en je zal zien dat ik gelijk heb ;) Want Amerika was tog Olie verslaaft,... Geloof mij Amerika gaat Serië ook binnenvallen.. Maar dat verliezen ze.. Voorwaar... ik zeg u! :hadj: Luister niet naar dit knuffelbeest. Het is Satan in vermomming. :wow:

zon
07-02-2006, 15:25
Jij bent heel welkom!! 18 FEBRUARI ANTI WESTERSE DEMONSTRATIE CENTRUM ROTTUMEROOG KOMT ALLEN Vanaf 14uur (springtij) Tsjesus... nou is de demo weer op Rottumeroog. Ik vind het wel goed zo. Die hele demo kan me gestolen worden. Ik ga winkelen... ergens... :banana:

etna
07-02-2006, 15:26
hahahahahahahaha ik lig in een deuk wat een gek zeg hihihihij Gabber muziek. :banana: Oh !

sakina22
07-02-2006, 15:27
Gabber muziek. :banana: Oh ! waarom doe jij zo'n :banana: tekentje..?? Nederlanders kunnen niet dansen.. stijverds;)

wrattenzwijntje
07-02-2006, 15:31
haha niemand kan dat landje aan.. Echt wel.. vb: 1 kernbom is genoeg... dat betekent tevens het einde van je palestijnse broeders en je heilige plaats Al Kuts, dus deze optie valt af;) ten 2e Amerika steunt israël.. en europa en rusland en japan en china Ten 3e: seriË hoeft maar de Olie stop te zetten en het westen heeft niets meer te vertellen, Dan is Serië de lachende derde, en dan "krijgen we een Rijke midde oosten... Ik weet niet wat jij denkt over syrie en de invloed,.. maar bovenstaand verhaal is een lachertje en slaat echt helemaal nergens op. Geloof mij Amerika gaat Serië ook binnenvallen.. Maar dat verliezen ze.. En wie gaat daar voor zorgen dan? Stelt helemaal niks voor man dat Syrie.... Daar zit ook de Blaat Partij......:goedzo:

Discriminatie
07-02-2006, 15:34
waarom doe jij zo'n :banana: tekentje..?? Nederlanders kunnen niet dansen.. stijverds;) Marokkanen ook niet volgens mij, die zijn de hele tijd verkouden. Tenminste, ben een keer in een foute kroeg geweest en daar stonden ze alleen langs de kant met van die enge strakke witte shirtjes en dat vettige haar "pssst psst psst". Of is dat de stoom die uit hun pikjes komt na jarenlange onthouding? Tfoe, een groepje van 10 met 2 meisjes die nodig een keer bij de novadic langs moesten, als die niet vol met ziektes zaten weet ik het ook niet meer. En maar likken.... Succes meiden.... Doe mij maar een boer...... Zijn er veel Marokkaanse meisjes die geslachtsziektes oplopen na hun trouwen? Of controleren ze dat eerst?

bowie
07-02-2006, 15:36
Nogmaals, De Islam is een vredelievend volk.. En de gene zoals al'qaeda etc.. en onthoofdings groepen zijn groepen die zich voordoen als islamieten, maar zij doen alles wat 'God' Allah verboden heeft... Dus zijn zei soort van Extremisten.. maar zij zijn geen moslims... ook al zegge ze van wel.. Ten 2e : dat is een kleine groep, en je moet niet iedereen over 1 kant scheren, zoals de meeste nederlanders doen.. Ten 3e: Je hebt ook foute Nederlanders /Ongelovigen/ Joden.. Dus vergelijk ons niet met dat iedere Moslim/Moslima het zelfde is.. Nogmaals De Islam is een vredelievend volk.. Maar wij pikken het niet als er over de Profeet (vzmh) wordt gespot,.. Net zoals jullie het niet leuk vinden over de Joden met hitler om maar als voorbeel te noemenjij moet hellemaal je mond houden...nederlandse...heb je een vriendje die moslim is...ben je daarom moslim geworden

sakina22
Marokkanen ook niet volgens mij, die zijn de hele tijd verkouden. Tenminste, ben een keer in een foute kroeg geweest en daar stonden ze alleen langs de kant met van die enge strakke witte shirtjes en dat vettige haar "pssst psst psst". Of is dat de stoom die uit hun pikjes komt na jarenlange onthouding? Tfoe, een groepje van 10 met 2 meisjes die nodig een keer bij de novadic langs moesten, als die niet vol met ziektes zaten weet ik het ook niet meer. En maar likken.... Succes meiden.... Doe mij maar een boer...... Zijn er veel Marokkaanse meisjes die geslachtsziektes oplopen na hun trouwen? Of controleren ze dat eerst? we hebben het over dansen niet over soa's a hondje.. wat betreft dansen je kunt er om heen draaien wat je will. maar hollanders staat dr bekend voor.. wuhaha.. wij kunnen dansen ....:banana:

Discriminatie
Ik weet niet wat jij denkt over syrie en de invloed,.. maar bovenstaand verhaal is een lachertje en slaat echt helemaal nergens op. Hebben we Syrie nou nog niet veroverd? Ik dacht dat hun landje ook al van ons was.......

Donvito

Marokkanen ook niet volgens mij, die zijn de hele tijd verkouden. Tenminste, ben een keer in een foute kroeg geweest en daar stonden ze alleen langs de kant met van die enge strakke witte shirtjes en dat vettige haar "pssst psst psst". Of is dat de stoom die uit hun pikjes komt na jarenlange onthouding? Tfoe, een groepje van 10 met 2 meisjes die nodig een keer bij de novadic langs moesten, als die niet vol met ziektes zaten weet ik het ook niet meer. En maar likken.... Succes meiden.... Doe mij maar een boer...... Zijn er veel Marokkaanse meisjes die geslachtsziektes oplopen na hun trouwen? Of controleren ze dat eerst? Hahahaha je vind het wel spannen zo een Marokkaantje. Zo een boer heeft toch helemaal geen temprament en libido? We weten maar al te graag dat dames het foute wel soms errgug aantrekkelijk vinden.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95