Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Een ongelovige geloven..
Over mijn Lijk niet!
Wie ben jij om te zeggen ..
Dat ik jou moet geloven en dat er niet alleen maar word gebeden in Mekka..
Ongelovige! je kan ook te ver gaan..
Maar ja dat bedoel ik nou en je verraad je zelf, jullie willen ons niet begrijpen en accepteren..
Teken van zwakheid...
Ik heb het zelf gezien!
:hadj:
Geloof het of niet.
Dat is aan jou.
Het was een en al haat.
En nee... dat hoef ik toch niet te accepteren?
:confused:
wrattenzwijntje
07-02-2006, 14:54
..
Maar wij pikken het niet als er over de Profeet (vzmh) wordt gespot,..
Net zoals jullie het niet leuk vinden over de Joden met hitler om maar als voorbeel te noemen
Hitler en de joden liggen wij niet wakker van hoor.... de enigen die je daar mee treft zijn de joden zelf.
Nederlanders zullen ons nooit kunne begrijpen..
Iedereen in dit stink westen Ongelovige, of christen.. Denken allemaal het zelfde
Moge allah mij vergeven voor e.v.t. fouten
Laat ik je dan ff helpen.
Je schrijft niet e.v.t. maar evt.
Geloof het of niet!
:p
Wat ik hier doe? Ik ben gek op marokanen.....daar leer ik zoveel goeds van....ik kan het bijna niet bijbenen....mijn taalgebruik is enorm vooruitgegaan, mijn abm dus.....algemeen beschaafd marokaans....ik heb ook ineens heel veel meer spullen in mijn huis...ik weet ook niet waar dat vandaan komt....vroeger moest ik dat allemaal kopen....en de sigaretten smaken ineens ook veel beter....voel e so goet man...aaaahhhh ik voel e al helemaal ingeburgerd en relaxed....cool...geef me nog een trekkie....aaaahhhh....ik ben ook veel meer vrij....krijg zomaar geld.....hoef er niks voor t doen....alleen maar een betje dreigen en zo en dan komt het allemaal voor elkaar.....ik kreeg zelfs een schouderklopje van mijn nieuwe geestelijk leider......ben zn naam ff vergeten....mohammed g denk ik...aaahhhh
Je past je in ieder geval aan....:goedzo:
:hihi:
tiswelgoed
07-02-2006, 14:56
Deze demonstratie is zo en zo zinloos. Waarom een hele volksopstand voor een cartoon?!?!?!
Dames en heren : Wij als Moslims mogen de profees (saws) niet afbeelden, een anders denkenden heeft die regel niet. Hij mag doen en laten wat ie wilt ivm de persvrijheid, vrijheid van merningsuiting en de sfeer van Islam demonisatie.
In oplaatrs van dergelijke acties te negeren, gaan mensen er als debielen op in zonder enkel besef van de gevolgen. Mernsen: Voel jullie niet te snel op de tenen gestrapt en als je gaat demonstreren doe het dan voor een nuttige zaak. De afzetting van de corrupte leiders in de Arabische wereld par example.
Het neemt natuurlijk niet weg dat het plaatsen van die prenten smakeloos is en een gebrek aan respect is.
Het is geen gebrek aan respect en het is niet smakeloos.
Zoveel mensen zoveel smaken...
Het is geen gebrek aan respect. Het is gewoon platte humor. En humor gaat per defentie over , negers, belgen, nederlanders, God, Allah, Boedha en natuurlijk moet je mij niet vergeten.
Het zou wel goed zijn om te begrijpen wat niet gelovigen hiervan denken. Door deze akties van die moslimfanaten lijkt het er steeds meer op dat wij naar jullie pijpen moeten gaan dansen....dat geld voor alles wat met die godsdienst te maken heeft....
Als molsima`s in de zorgsector solliciteren dan krijg je meteen een hele lijst van wat ze niet mogen doen, geen mannen de hand schudden, niet met mannen praten, geen mannen wassen en of het ziekenhuis dar maar even rekening mee wil houden...
Over de hoofddoek is al genoeg gepraat.....
Een spotprent in de krant.....wauw...tis wat hoor....de hele wereld op zijn kop....en dat om een tekeningetje......!!!!Dat wordt nog wat als er echt iets in et verkeerde keelgat bij jullie schiet..
en ga maar door....
Doe me eens een lol en ga je eigen misstappen eens na.....misbruik maken van uitkeringen, teveel kinderen opgeven ivm kinderbijslag, uitkering ontvangen van opa die al 200 jaar dood is, die lieve marokanse jeugd die zo gediscrimineerd wordt..je weet wel die zielige jochies die ouwe oma`s beroven.marokaanse ouders die maar eens moeten gaan beginnen met un kinderen op te voeden...en niet alleen tot de deurdrempel, maar ook daarna...
Ga daar maar eens tegen demonstreren dan ben je de eerste paar jaar wel ff zoet....
Een licht in de duisternis ! :goedzo:
Maar Het Leest Wel Waardeloos.
:p
Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet!
Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah.
Allahoe Akbar Allahoe Akbar
La Illaha InAllah. Muhammadan Rasoel Allah.
Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar
Allahoe Akbar! Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar
Allahoe Akbar Allahoe Akbar!
MUHAMMADAN RASOEL ALLAH. LA ILLAHA INALLAH MUHAMMADAN RASOEL ALLAH!
tranen over mijn wangen, mijn hart gebroken mijn ziel verloren. Mijn
Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt en niks wat ik kan doen
behalve een BOYCOT!! en een demonstratie inshallaah.
Moge Allah dit monster laten verroten in hel, Moge Allah dit zwijn de aller
hoogste bestraffing geven voor eeuwig inshallah.
Allahoemaa Ameen!
Beste moslim broeders en zusters,
Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur
aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de
belediging van onze profeet en onze godsdienst.
De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims
in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en
herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.
Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk
dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem
te laten horen.
Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de
demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.
Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en
aanwezig te
zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.
Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij
uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten
schande!!!
Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus
ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.
Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.
De moslimgemeenschap in Nederlandis de domonstratie aangevraagd?
KEER TERUG NAAR JULLIE RELIGIE EN BOYCOT DE SHAYTAN !!
In Naam van ALlah de Barmhartige de Genadevolle,
Beste broeder,waar slaat dat op een zwijgende demonstratie?
Tenslotte zeg ik : Keer terug naar jullie religie en boycot de shaytan !!
Gaat die demo nou wel of niet door?
Nou wil ik het weten!
tiswelgoed
07-02-2006, 15:08
Nogmaals, De Islam is een vredelievend volk..
En de gene zoals al'qaeda etc.. en onthoofdings groepen zijn groepen die zich voordoen als islamieten, maar zij doen alles wat 'God' Allah verboden heeft...
Dus zijn zei soort van Extremisten.. maar zij zijn geen moslims... ook al zegge ze van wel..
Ten 2e : dat is een kleine groep, en je moet niet iedereen over 1 kant scheren, zoals de meeste nederlanders doen..
Ten 3e: Je hebt ook foute Nederlanders /Ongelovigen/ Joden..
Dus vergelijk ons niet met dat iedere Moslim/Moslima het zelfde is..
Nogmaals De Islam is een vredelievend volk..
Maar wij pikken het niet als er over de Profeet (vzmh) wordt gespot,..
Net zoals jullie het niet leuk vinden over de Joden met hitler om maar als voorbeel te noemen
Als je het niet pikt oke...das prima...maar praat erover en ga niet meteen als een hysterische gek tekeer....
En die prenten van hitler die interesseren me geen reet.....en als je prenten zou maken van mijn God, dan zou ik vragen aan die God of Hij jou dat wil vergeven....Waarom ik dat zo doe? Omdat mijn God het zelf wel afhandeld....daar heeft Hij mij echt niet voor nodig...en ook geen opruiers die de zaak ophitsen... en dat ligt bij jullie anders denk ik.....
Wat ik op tv zie gebeuren niet, dat is meer het werk van Satan....die houd wel van een moordpartijtje en die houdt er wel van om de Joden in een kwaad daglicht te plaatsen, want de enige God, is de God van Israel.......zo`n klein landje tussen al die arabische staten. En er is niemand die dat landje aankan.....dat ligt niet aan de Joden, dat komt omdat hun God dat niet wil......
jHenosch
07-02-2006, 15:09
KEER TERUG NAAR JULLIE RELIGIE EN BOYCOT DE SHAYTAN !!
In Naam van ALlah de Barmhartige de Genadevolle,
Beste broeder,waar slaat dat op een zwijgende demonstratie?
Gaan we nu ook zwijgen tegenover de beledigingen die de koeffar uiten aan het adres van onze geliefde Profeet ( vrede zij met hem )?
Het is alreeds uit de hand gelopen toen ze de Profeet beledigden.Zelfs al verloopt een demonstratie ordentelijk dan nog zullen ze de moslims zwart proberen te maken.
En trouwens wie geeft er wat om de media?
Je maakt de koeffar wel kwader door zo'n demonstratie netjes ( niet stil ) te laten verlopen en volgens de ISlamitische richtlijnen de vrouwen van de mannen worden gescheiden.
Het gezamelijk bidden in Amsterdam Centrum.
EN samen dua doen tegen de vijanden van ALlah.......maar de kans lijkt me klein dat de organisators dit doen....
Een opmerking nog: Waar zijn trouwens die zogenaamde moskeebestuurders die gingen huilen en op straat demonstreren toen TVG ( Theo v Gogh ) te grazen werd genomen?....
La hawla wa la quwatta illa billah...sommige mensen zijn echt erg...en dit zijn ze'ma de moskeebestuurders...
Tenslotte zeg ik : Keer terug naar jullie religie en boycot de shaytan !!
Stop dan ook met het beschimpen van de mensen van het boek, door te beweren dat het boek vervalst en verdraaid is.
Is dat niet net zo erg, maakt dat hun godsdienst dan niet bespottelijk??
De profeet is daar mee begonnen.
KILL SWITCH
07-02-2006, 15:11
Gaat die demo nou wel of niet door?
Nou wil ik het weten!
Ik denk dat veel Nederlanders dit willen weten;)
Zo kunnen ze hun auto veilig opbergen:hadj:
Ramen en deuren afschermen:hadj:
Winkels hun goederren weghalen:hadj:
Wat een achterna lopers, normaal mogen de vrouwen niet eens het raam uit kijken, laat staan in de menigte demonstreren, en hun, ik ken dat, gaan schrueewen. net als meeuwen NEE !. HET ERGENS MEE ONEENS ZIJN. haram :hadj: ik ook, mee oneens, verveel de vijgen boom met die onzin, niet ons. MAROKKO.NL.
Het is geen gebrek aan respect en het is niet smakeloos.
Zoveel mensen zoveel smaken..
Dan begrijp jij wel dus dat IK het wel smakeloos en respectloos vind
Het is geen gebrek aan respect. Het is gewoon platte humor. En humor gaat per defentie over , negers, belgen, nederlanders, God, Allah, Boedha en natuurlijk moet je mij niet vergeten...
Ja je mag het platte humor vinden, maar je mag het ook kwetsend vinden. Wat jij ervan vindt is niet bepalend voor de opvattingen van de rest.
Het zou wel goed zijn om te begrijpen wat niet gelovigen hiervan denken. Door deze akties van die moslimfanaten lijkt het er steeds meer op dat wij naar jullie pijpen moeten gaan dansen....dat geld voor alles wat met die godsdienst te maken heeft...
Jullie? Je moet niet zo in het algemeen gaan praten. Want ik vind die reacties op de cartoons ook belachelijk. Net zoals deze reactie van jou. Wie dwingt jou om te vasten of om 5 keer te knielen richtin Mekka?
Als je het over pijpen dansen hebt, dan moet je eens kijken naar de Westerse politiek van de afgelopen 400 jaar kijken.
Als molsima`s in de zorgsector solliciteren dan krijg je meteen een hele lijst van wat ze niet mogen doen, geen mannen de hand schudden, niet met mannen praten, geen mannen wassen en of het ziekenhuis dar maar even rekening mee wil houden...
iedereen stelt eisen aan zijn werk, is de werkgever er het er niet mee eens: Dan neem je de persoon niet aan, simpel. Die persoon met de hoofdoek dwingt de werkgever niet om haar eisen in te willigen. Ja, ze heeft recht om eisen te stellen.
Een spotprent in de krant.....wauw...tis wat hoor....de hele wereld op zijn kop....en dat om een tekeningetje......!!!!Dat wordt nog wat als er echt iets in et verkeerde keelgat bij jullie schiet..
Jullie?! Als je zo graag de dialoog aan wilt gaan moet je niet met JULLIE beginnen. Dat toont al aan dat jij bij vorbaat al bevooroordeeld bent. Dus een niet zo goede gesprekspartner.
Doe me eens een lol en ga je eigen misstappen eens na.....misbruik maken van uitkeringen, teveel kinderen opgeven ivm kinderbijslag, uitkering ontvangen van opa die al 200 jaar dood is, die lieve marokanse jeugd die zo gediscrimineerd wordt..je weet wel die zielige jochies die ouwe oma`s beroven.marokaanse ouders die maar eens moeten gaan beginnen met un kinderen op te voeden...en niet alleen tot de deurdrempel, maar ook daarna...
Ga daar maar eens tegen demonstreren dan ben je de eerste paar jaar wel ff zoet....
Jij praat uit een bepaald standpunt: Een rechts standpunt. Een visie die maar al te graag alles met een bepaald kenmerk op een hoop te gooien en te beoordelen.
Wat hebben uitkeringen ed nou te maken met dit onderwerp? Blijf inhoudelijk. Ik weet je bent dingen zat en geeft de Marokkanen/Moslims daarvoor de schuld, maar open er een andere topic over.
En inderdaad men moet tegen andere, meer zinvolle dingen gaan demostreren.
Honger en Aids in Afrika en de verkrachting van het mileiuu door landen als China en de VS
Discriminatie
07-02-2006, 15:14
18 FEBRUARI
ANTI WESTERSE DEMONSTRATIE
CENTRUM ROTTUMEROOG
KOMT ALLEN
Vanaf 14uur (springtij)
sakina22
07-02-2006, 15:14
Wat een achterna lopers, normaal mogen de vrouwen niet eens het raam uit kijken, laat staan in de menigte demonstreren, en hun, ik ken dat, gaan schrueewen. NEE !. HET ERGENS MEE ONEENS ZIJN. haram :hadj: ik ook, mee oneens, verveel de vijgen boom met die onzin, niet ons. MAROKKO.NL.
ga a zwijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.