Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
nee hoor... geboren en getogen.. ik wil en vraag niets van jullie;)
Prima!
En jullie vragen om begrip en acceptatie?
Nederlanders zullen ons nooit kunne begrijpen..
Iedereen in dit stink westen Ongelovige, of christen.. Denken allemaal het zelfde
DIe islamieten zijn allemaal hetzelfde, allemaal geiteneukers, en allemaal terroristen, en dan die vrouwen met hoofddoek.. bla bla bla,..
Accepteer ook een ander, en accepteer ons moslims dus ook..
Wij leven de wetten van Allah na, en dat zouden jullie ook moeten doen als jullie in god geloven, zoals
Eet dan geen varkensvlees, want dat is onrein (staat zelfs in de bijbel)
Maar nee eigenwijze Nederlanders Doen allemaal hun eigen ding... Stelletje!!!!
Moge Allah jullie helpen het rechte pad te kiezen..
Moge allah mij vergeven voor e.v.t. fouten
Dit verklaard jullie Achterlijke onzin..
Jullie geloven alles..
De hadj is er voor om naar de heilige plaats Medina te gaan in mekka, dit is een bedevaartstocht..
Dus bidden enzo..
Wat een achterlijke reactie dat dit dan allemaal al voorbesproken werk is, echt onzin!, nog nooit zoiets leukers gehoord NOT!..
Dit geeft gelijk weer dat dit een verzonnen verhaal is ...
hahaha
Wat een DOmme Kaaskoppen, en wat een zwartmakerij van de Islam..
Jullie zijn zo zielig..
Maar Allah weet beter en zal jullie in het hiernamaals straffen..
Moge allah mij vergeven voor evt fouten..
Ps: Heb nu nog meer zin in de demonstratie
Ik heb een filmpje gezien over de Iraanse afdeling van de hadj.
En daar liepen die baarden op het toneel de mensen toch op te jutten!
DOOD AAN AMERIKA EN DOOD AAN ISRAEL en dat soort fijne teksten.
Geloof me... er wordt niet alleen maar gebeden in Mekka!
:hadj:
sakina22
07-02-2006, 14:31
En moslims stelen niet, moorden niet, hebben geen sex voor het huwelijk etc.
Omdat het verboden is.
:lol: :lol: :lol:
dat ja gebeurd niet door een moslim...
ken jij ene Moslim die dat wel doet dan?
sakina22
07-02-2006, 14:31
Prima!
ok dan...;)
Echt Kapot Zielig Om Aan Zo'n Demonstratie Te Beginnen. Nu Opeens Is De Hele Arabische Wereld Verenigd, Maar Als Het Om Economische Belangen Gaat, Of Om Doden, Om De Palestijnse Zaak, Draait Iedereen Zn Nek Om. Die Cartoons Hadden Jullie Gewoon Nooit Moeten Zien Als Ware Het De Profeet (saaws) Die Daarop Staat Maar Gewoon Een Man Met Toevallig Een Baard, Dat Is Niet Onze Profeet (saaws) Dus Die Heisa Is Onzin! Waarom Zetten We Onszelf Zo Verschrikkelijk Voor Schut? Waarom Denken Jullie Niet Na Over Wat Dit Betekent Voor De Toekomst, Onze Toekomst, Voor Onze Kids, Waarom Moeten Wij Onszelf Steeds Verantwoorden En Kunnen We Gewoon Niet Onze Gang Gaan, Ieder Voor Zich. In Nederland Is Het Zo Slecht Nog Niet, Je Moet Je Gewoon Met Je Eigen Zaken Bemoeien En Niet Steeds Op Zn 'marokkaans' Vuurtjes Veroorzaken En De Boel Verzieken, Want Bedenk Je Goed Dat Jouw Kids Straks Opgroeien In Een Maatschappij Die Wij Hebben Verziekt Met Ons Onvolwassen Gedrag. Vlaggen Verbranden En Op Kranten Staan...belachelijk Maken Ze Zich! Ik Schaam Me Diep. Mijn Islaam Is Vredig En Ik Heb Alle Ruimte Om Te Praktiseren En In De Nederlandse Maatschappij Mee Te Doen. Maar Als Ik De Tv Aan Zet En Die Zieke Gasten Zie Die Lopen Te Bleren, Terwijl Ze Zelf Alles Doen Wat Allah (swt) Verboden Heeft, Dan Word Ik Echt Misselijk. Weet Je Wie De Vijanden Zijn Van De Islaam? De Moslims Van Tegenwoordig! De Islaam Is Nog Nooit Zo Negatief Beschilderd Als Nu. Stelletje Zieligerds, Gebruik Die Hersens Een Keer Ipv Alleen Te Bleren!
Ik heb een filmpje gezien over de Iraanse afdeling van de hadj.
En daar liepen die baarden op het toneel de mensen toch op te jutten!
DOOD AAN AMERIKA EN DOOD AAN ISRAEL en dat soort fijne teksten.
Geloof me... er wordt niet alleen maar gebeden in Mekka!
:hadj:
Een ongelovige geloven..
Over mijn Lijk niet!
Wie ben jij om te zeggen ..
Dat ik jou moet geloven en dat er niet alleen maar word gebeden in Mekka..
Ongelovige! je kan ook te ver gaan..
Maar ja dat bedoel ik nou en je verraad je zelf, jullie willen ons niet begrijpen en accepteren..
Teken van zwakheid...
Iedereen in dit stink westen Ongelovige, of christen.. Denken allemaal het zelfde
DIe islamieten zijn allemaal hetzelfde, allemaal geiteneukers, en allemaal terroristen, en dan die vrouwen met hoofddoek.. bla bla bla,..
Wij leven de wetten van Allah na, en dat zouden jullie ook moeten doen als jullie in god geloven, zoals
Misschien zullen we jullie inderdaad nooit begrijpen, Ik begin ook steeds meer in te zien dat de verschillen inderdaad misschien te groot zijn.
Zover ik weet denken nederlanders bij islamieten niet direct aan de zaken die jij opnoemt. Wel aan rechtlijnigheid, zeurmentaliteit en het altijd denken dat zij gelijk hebben.
Jij mag hier leven volgens de wetten van Allah zolang dit niet botst met de nederlandse wetgeving. Wij zijn vrijer in onze belevingen en geloof en leven op de manier wie goed achten. Daar heeft niemand, zeker niet mensen die nog niet zo lang woonachtig zijn in dit land, commentaar op te hebben.
Echt Kapot Zielig Om Aan Zo'n Demonstratie Te Beginnen. Nu Opeens Is De Hele Arabische Wereld Verenigd, Maar Als Het Om Economische Belangen Gaat, Of Om Doden, Om De Palestijnse Zaak, Draait Iedereen Zn Nek Om. Die Cartoons Hadden Jullie Gewoon Nooit Moeten Zien Als Ware Het De Profeet (saaws) Die Daarop Staat Maar Gewoon Een Man Met Toevallig Een Baard, Dat Is Niet Onze Profeet (saaws) Dus Die Heisa Is Onzin! Waarom Zetten We Onszelf Zo Verschrikkelijk Voor Schut? Waarom Denken Jullie Niet Na Over Wat Dit Betekent Voor De Toekomst, Onze Toekomst, Voor Onze Kids, Waarom Moeten Wij Onszelf Steeds Verantwoorden En Kunnen We Gewoon Niet Onze Gang Gaan, Ieder Voor Zich. In Nederland Is Het Zo Slecht Nog Niet, Je Moet Je Gewoon Met Je Eigen Zaken Bemoeien En Niet Steeds Op Zn 'marokkaans' Vuurtjes Veroorzaken En De Boel Verzieken, Want Bedenk Je Goed Dat Jouw Kids Straks Opgroeien In Een Maatschappij Die Wij Hebben Verziekt Met Ons Onvolwassen Gedrag. Vlaggen Verbranden En Op Kranten Staan...belachelijk Maken Ze Zich! Ik Schaam Me Diep. Mijn Islaam Is Vredig En Ik Heb Alle Ruimte Om Te Praktiseren En In De Nederlandse Maatschappij Mee Te Doen. Maar Als Ik De Tv Aan Zet En Die Zieke Gasten Zie Die Lopen Te Bleren, Terwijl Ze Zelf Alles Doen Wat Allah (swt) Verboden Heeft, Dan Word Ik Echt Misselijk. Weet Je Wie De Vijanden Zijn Van De Islaam? De Moslims Van Tegenwoordig! De Islaam Is Nog Nooit Zo Negatief Beschilderd Als Nu. Stelletje Zieligerds, Gebruik Die Hersens Een Keer Ipv Alleen Te Bleren!
Een licht in de duisternis ! :goedzo:
luister broeder..
Ze bedoelen zeker wel de profeet (vzmh)
dit omdat er koranteksten op zijn lichaam stonden etc..
en zijn naam..
EN als ze hem niet bedoelen, dan wille ze iedere moslim ermee pakken..
Maargoed..
Laat jij over je heen lopen, Verdedig je zelf, en wandel niet achter het westen aan..
Verdedig je enkeld door demostratie..
Ik ben het met je eens dat je niet op kranten of gebouwen mag staan en e.v.t verbranden..
En dat de islam vredelievend is..
Maar laat jij je discrimineren en pik jij het dat zei Iedereen Dus ook 'jouw familie' zien als terroristen..
Ik denk niet dat jij dat zou pikken..
Het is aan jou of je over je heen laat lopen..
PS: Nu is de islamitische wereld wakker gemaakt, ze hebben een hele tijd zich stil gehouden, maar nu vinden ze het genoeg, en zullen ze het lang blijven merken, het westen,..
Geloof mij,, er komt een oorlog, en dit is nog maar een begin van de oorlog...
Staat in de Qu'raan je zal het zelf zien..
Enne..
Daarin staat ook dat de broeders elkaar aanvallen en elkaar niet meer steunen en elkaar niet begrijpen, (afdwalingen)
Waar is de tijd gebleven dat iedereen elkaar begrijpt..en elkaar verdedigt...
Het is een Taak van iedere moslim, om zijn/haar geloof te verdedigen (op vredelievende manier )
Moge Allah ons Broeders en Zusters begrijpen, voor goed of foute demostraties..
Moge Allah mij vergeven voor e.v.t fouten
Misschien zullen we jullie inderdaad nooit begrijpen, Ik begin ook steeds meer in te zien dat de verschillen inderdaad misschien te groot zijn.
Zover ik weet denken nederlanders bij islamieten niet direct aan de zaken die jij opnoemt. Wel aan rechtlijnigheid, zeurmentaliteit en het altijd denken dat zij gelijk hebben.
Jij mag hier leven volgens de wetten van Allah zolang dit niet botst met de nederlandse wetgeving. Wij zijn vrijer in onze belevingen en geloof en leven op de manier wie goed achten. Daar heeft niemand, zeker niet mensen die nog niet zo lang woonachtig zijn in dit land, commentaar op te hebben.
Dat ben ik met je eens..
Maar ik zelf ben nederlander, en bekeerd tot de islam nadat ik de waarheid heb gevonden..
En het is aan jou de keus wat je met je leven doet,..
Ik probeer alleen iets duidelijk te maken ;)
En bedankt dat je me/ons eindelijk begrijpt ;)
ps: tuurlijk moeten wij ook de wetten van nederland naleven, staat ook in de qu'raan ;) maar de belangrijkste zijn nog altijd die van de qu'raan en daar gaat geen één wet voor!
tiswelgoed
07-02-2006, 14:43
Nou, als je dat rechte pad bedoelt wat we heden ten dage op de tv zien met al dat moord en brand schreeuwen tegen iedereen en alles wat geen moslim is......geef mijn portie dan maar aan fikkie....
Deze demonstratie is zo en zo zinloos. Waarom een hele volksopstand voor een cartoon?!?!?!
Dames en heren : Wij als Moslims mogen de profees (saws) niet afbeelden, een anders denkenden heeft die regel niet. Hij mag doen en laten wat ie wilt ivm de persvrijheid, vrijheid van merningsuiting en de sfeer van Islam demonisatie.
In oplaatrs van dergelijke acties te negeren, gaan mensen er als debielen op in zonder enkel besef van de gevolgen. Mernsen: Voel jullie niet te snel op de tenen gestrapt en als je gaat demonstreren doe het dan voor een nuttige zaak. De afzetting van de corrupte leiders in de Arabische wereld par example.
Het neemt natuurlijk niet weg dat het plaatsen van die prenten smakeloos is en een gebrek aan respect is.
MennovdMeer
07-02-2006, 14:44
Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet!
Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.
De moslimgemeenschap in Nederland
Een herhaling van feiten.
Beste bouark80, je bent niet anders dan die ene lezer die óók de pest heeft aan die ene tekenaar. Én vooral maar hopen dat het gros volgen gaat.
Nou, als je dat rechte pad bedoelt wat we heden ten dage op de tv zien met al dat moord en brand schreeuwen tegen iedereen en alles wat geen moslim is......geef mijn portie dan maar aan fikkie....
Nogmaals, De Islam is een vredelievend volk..
En de gene zoals al'qaeda etc.. en onthoofdings groepen zijn groepen die zich voordoen als islamieten, maar zij doen alles wat 'God' Allah verboden heeft...
Dus zijn zei soort van Extremisten.. maar zij zijn geen moslims... ook al zegge ze van wel..
Ten 2e : dat is een kleine groep, en je moet niet iedereen over 1 kant scheren, zoals de meeste nederlanders doen..
Ten 3e: Je hebt ook foute Nederlanders /Ongelovigen/ Joden..
Dus vergelijk ons niet met dat iedere Moslim/Moslima het zelfde is..
Nogmaals De Islam is een vredelievend volk..
Maar wij pikken het niet als er over de Profeet (vzmh) wordt gespot,..
Net zoals jullie het niet leuk vinden over de Joden met hitler om maar als voorbeel te noemen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.