Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Tsedek
07-02-2006, 14:09

Ben je mal joh...laat je niet bang maken door die sukkels....dreigen, schelden en rotzooi schoppen, daar slagen ze wel in....maar iets OPBOUWEN, of LEREN, of FATSOENSNORMEN, of RESPECT VOOR ANDEREN......is ze vreemd, ........en maar janken dat ze nergens aangenomen worden....jaja dat komt omdat ze gediscrimineerd worden.......HAHAHAHAHAHAHA ...losers..... Whahaahaahaaa... die is goed in een topic waarin disrespectful cartoons die niet 1 maar miljarden mensen beledigen word verdedigt :hihi: :hihi: :hihi:

wrattenzwijntje
07-02-2006, 14:10
De waarheid inzake de cartoon soap Let op! 'Radicale moslims zetten aan tot haatacties' en illegale club moslimextremisten heeft bewust de Deense cartoonrel gebruikt om een haatcampagne te provoceren. Dat zegt Calude Moniquet van het in Brussel gevestigde dreigingsanalysebureau ESISC. Onder leiding van de Deense moslim Ahmed Abdel Rahman Abu Laban werd een 40 pagina's tellend dossier gefabriceerd, waarmee een moslimdelegatie de islamitische wereld afreisde. In het dossier stond beschreven hoe Denemarken moslims discrimineert, de bouw van moskeeën verbiedt en gebed onmogelijk maakt. Om hun netwerken te mobiliseren en een wereldwijde actie te ontketenen, werden niet alleen de twaalf gewraakte cartoons toe uit Jyllands-Posten toegevoegd, maar tevens drie 'ergere'. Op één staat Mohammed met een varkenskop, op de tweede verkracht hij een 9-jarig meisje, op een derde wordt een moslim tijdens het bidden door een hond genomen. Bij zijn rondgang zou Laban hebben geclaimd door 29 officiële organisaties te worden gesteund, goed voor 'tussen de 150.000 en 200.000 moslims'. Een deel van deze moslimorganisaties blijkt echter niet te bestaan, zo achterhaalde de Deense krant Ekstra Bladet. Anderen zouden geen medewerking hebben verleend. De achterban van de Deense moslimvoorman zou slechts zo'n 5000 moslims bedragen. Volgens Moniquet is een groot deel van de acties voorbereid tijdens de pelgrimstocht naar Mekka vorige maand, waar twee miljoen moslims bijeen waren. Met de provocatie wil de moslimbroederschap heel West-Europa aan de sharia onderwerpen. Moniquet zegt zijn analyse te hebben gecheckt bij gematigde moslimorganisaties en inlichtingendiensten. Die bevestigden hem dat West-Europa in het algemeen en Denemarken in het bijzonder rekening moeten houden met een verhoogd risico op aanslagen.

tiswelgoed
07-02-2006, 14:12
weet je wat ik me steeds afvraag als ik die discussies lees??? wat doen al die kaaskoppen op Marokko???? is het zo dat ze tegenwoordig zelf naar je toekomen op je eigen grondgebied??? Ze gaan steeds meer lijken op ons. Ze worden ook snel geirriteerd en gebruiken ook ons taalgebruik. welkom bij de GROEP!!! Wat ik hier doe? Ik ben gek op marokanen.....daar leer ik zoveel goeds van....ik kan het bijna niet bijbenen....mijn taalgebruik is enorm vooruitgegaan, mijn abm dus.....algemeen beschaafd marokaans....ik heb ook ineens heel veel meer spullen in mijn huis...ik weet ook niet waar dat vandaan komt....vroeger moest ik dat allemaal kopen....en de sigaretten smaken ineens ook veel beter....voel e so goet man...aaaahhhh ik voel e al helemaal ingeburgerd en relaxed....cool...geef me nog een trekkie....aaaahhhh....ik ben ook veel meer vrij....krijg zomaar geld.....hoef er niks voor t doen....alleen maar een betje dreigen en zo en dan komt het allemaal voor elkaar.....ik kreeg zelfs een schouderklopje van mijn nieuwe geestelijk leider......ben zn naam ff vergeten....mohammed g denk ik...aaahhhh

sakina22
07-02-2006, 14:12
Whahaahaahaaa... die is goed in een topic waarin disrespectful cartoons die niet 1 maar miljarden mensen beledigen word verdedigt :hihi: :hihi: :hihi: :moe: het is disrespectfully

Tsedek
07-02-2006, 14:13

weet je wat ik me steeds afvraag als ik die discussies lees??? wat doen al die kaaskoppen op Marokko???? is het zo dat ze tegenwoordig zelf naar je toekomen op je eigen grondgebied??? Ze gaan steeds meer lijken op ons. Ze worden ook snel geirriteerd en gebruiken ook ons taalgebruik. welkom bij de GROEP!!! En ik vraag me af wat een Marokkaanse Nederlander doet met in zijn avatar een symbool waar eigen voorvaderen tegen gevochten hebben? :wow:

SWEETY_BITCH
07-02-2006, 14:17
Moet dat nou 11 februari op zaterdag....:( dan is mijn ov niet geldig.....:hihi: Maar ff serieus.... Wie komt er allemaal? het lijkt mij een serieuze kwestie.... Dan kunnen wij ook even gebruik maken van ons Vrijheid van Meningsuiting waar zo'n ophef over is..... Of misschien het vieze spelletje gewoon meespelen....en ons Artistieke Creaviteit ook even uitten..... (Die Demonstratie is trouwens serieus he.....Treinticket Breda - Amsterdam is niet goedkoop....) Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland

Peej
07-02-2006, 14:18
weet je wat ik me steeds afvraag als ik die discussies lees??? wat doen al die kaaskoppen op Marokko???? is het zo dat ze tegenwoordig zelf naar je toekomen op je eigen grondgebied??? Ze gaan steeds meer lijken op ons. Ze worden ook snel geirriteerd en gebruiken ook ons taalgebruik. welkom bij de GROEP!!! Deze reactie in combinatie met je avatar roept wel sterk de illusie op van een penetrant stinkende "Eigen volk eerst" reactie. Het geeft wel aan wat voor nazi-idioot je bent. Gewoon een discriminerende racist. Echt weer een aanwinst voor zit forum.

tiswelgoed
07-02-2006, 14:19
Whahaahaahaaa... die is goed in een topic waarin disrespectful cartoons die niet 1 maar miljarden mensen beledigen word verdedigt :hihi: :hihi: :hihi: Kun je nagaan hoeveel gekken er rondlopen die kwaad worden op een vodje papier.....:maf:

zon
07-02-2006, 14:20
En als "ze" plotseling voor je deur staan thuis, zorg er dan wel voor dat je genoeg thee en drugs in huis hebt, want ze komen meestal met zo`n 80 tegelijk.........hahahahahaha Ojee... ik heb wel eens wat wiet in huis. Maar niet voor 80 man! En ik drink nog geeneens thee! :wow: Hoewel... ik heb net een pakje thee gekregen van de moslim. Maar is nie genoeg voor 80 man hoor! Dan moeten ze maar eerst een kaartje sturen met wanneer ze dan komen. :hihi:

GizmoNL
07-02-2006, 14:23
Volgens Moniquet is een groot deel van de acties voorbereid tijdens de pelgrimstocht naar Mekka vorige maand, waar twee miljoen moslims bijeen waren. Met de provocatie wil de moslimbroederschap heel West-Europa aan de sharia onderwerpen. Moniquet zegt zijn analyse te hebben gecheckt bij gematigde moslimorganisaties en inlichtingendiensten. Die bevestigden hem dat West-Europa in het algemeen en Denemarken in het bijzonder rekening moeten houden met een verhoogd risico op aanslagen. Dit verklaard jullie Achterlijke onzin.. Jullie geloven alles.. De hadj is er voor om naar de heilige plaats Medina te gaan in mekka, dit is een bedevaartstocht.. Dus bidden enzo.. Wat een achterlijke reactie dat dit dan allemaal al voorbesproken werk is, echt onzin!, nog nooit zoiets leukers gehoord NOT!.. Dit geeft gelijk weer dat dit een verzonnen verhaal is ... hahaha Wat een DOmme Kaaskoppen, en wat een zwartmakerij van de Islam.. Jullie zijn zo zielig.. Maar Allah weet beter en zal jullie in het hiernamaals straffen.. Moge allah mij vergeven voor evt fouten.. Ps: Heb nu nog meer zin in de demonstratie

GizmoNL
07-02-2006, 14:24
Deze reactie in combinatie met je avatar roept wel sterk de illusie op van een penetrant stinkende "Eigen volk eerst" reactie. Het geeft wel aan wat voor nazi-idioot je bent. Gewoon een discriminerende racist. Echt weer een aanwinst voor zit forum. jullie komen de boel verpesten.. Met die tekeningetjes van jullie Hier annefrank met hitler in Bed, die kan je krijgen.. Is tog hetzelfde gewoon als Profeet Mohammed, afgebeeld.. Tja mag tog Blijk baar! Stelletje idioten,. Denk is logisch na!

Globi
07-02-2006, 14:25
Die avatar is een symbool om joden uit te roeien. Onze voorvaderen wisten niet beter. Ze konden niet weten hoe erg joden kunnen zijn. 'Grondgebied is nederland ........ kijk maar naar de .nl Misschien gaat het om meer proberen te begrijpen over wat er om gaat in marokkanen?" leer nu maar 1 ding van mij: Begrijpen zullen jullie nooit. Wij laten nooit ons ware gezicht zien, dit noemen wij namelijk verraders van je vaderland! En jullie vragen om begrip en acceptatie?

zon
07-02-2006, 14:25
hebben ze al een vergunning voor die demonstratie ? Ik geloof dat ze die demo nou voor mijn deur gaan houden. Ofzo. Sukkels. :D

tiswelgoed
07-02-2006, 14:26
Die avatar is een symbool om joden uit te roeien. Onze voorvaderen wisten niet beter. Ze konden niet weten hoe erg joden kunnen zijn. 'Grondgebied is nederland ........ kijk maar naar de .nl Misschien gaat het om meer proberen te begrijpen over wat er om gaat in marokkanen?" leer nu maar 1 ding van mij: Begrijpen zullen jullie nooit. Wij laten nooit ons ware gezicht zien, dit noemen wij namelijk verraders van je vaderland! Joden uitroeien?.......en jij laat je ware gezicht niet zien? Jullie hoeven je ware gezicht niet te laten zien.....het is al helemaal duidelijk.... Van Joden hebben we niet zo`n last.....van mensenhaters des te meer....... Wat er omgaat in een marokaan, dat zie ik op tv en lees ik wel in de krant......

sakina22
07-02-2006, 14:27

En jullie vragen om begrip en acceptatie? nee hoor... geboren en getogen.. ik wil en vraag niets van jullie;)

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95