Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

boeddha
07-02-2006, 13:03

Een echte Imam, zou zijn eigen profeet niet tekenen, net zoals wij Allah niet afbeelden.. Omdat dat verboden is.. Dus wat je schrijft klopt niet.! En daar gaan we weer.............. een `echte `Imam doet zoiets niet................:likje: zijn eigen profeet tekenen................ Dus deze meneer LABAN is geen ECHTE IMAM ..................... Tjssssssssssss lees maar gauw verder in het sprookjesboek...................:nerd: Schei toch eens en keertje uit met dat slachtoffertje spelen........... STEEK DE HAND EENS IN EIGEN BOEZEM MAN OF VROUW WAT U OOK BENT...........................:hadj:

3owischa
07-02-2006, 13:05
Maar wanneer iemand jouw profeet belachelijk maakt moet je je geloof verdedigen...desnoods met oorlog

patronia___
07-02-2006, 13:06
Stel je niet aan kleuter. Je overdrijft en draait volledig door. En daar komt nog bij dat er al tig oproepen zijn voor die demonstratie die de moslims in Nederland alleen maar in verlegenheid zal brengen . Want die demonstratie zal aan het einde uitlopen op rellen die veroorzaakt worden door ***marokkaantjes die waarschijnlijk nooit een moskee van binnen zien. Want we hebben aan de reacties op die cartoons al lang gezien dat dat respect voor andermans eigendommen ver te zoeken is. Wie zegt trouwens dat jij de moslimgemeenschap in Nederland bent? Je ondertekend er wel mee. wat klink jij toch als een zielige marginaal:jammer:

Boeboe7t
07-02-2006, 13:07
hoeft tog niet perse uit de hand te lopen meid:confused: het moet een vredig protest worden dus als iedereen zich gedraagt naar de regels van ons geloof komt het goed inchallah, dan represente we onze godsdienst in ieder geval niet verkeerd:goedzo: we leve nou eenmaal in een democratie en om onze stem te laten horen moeten we protesteren, daar is nix mis mee. Lieve schat, noem mij één demonstratie die ook door Marokkanen zijn begewoond die níet tot een chaos is gelopen. Jonge pubers komen daar stoer doen om een chaos uit te breiden. Misschien ga jij er met de juiste intentie heen..Maar Allah (swt) howa A3lam of die jongentjes niet stoer willen doen. Ik durf te wedden dat die pubertjes niet eens weten wat onze profeet Mohamed (vzmh) inhoudelijk voor de Islam heeft gedaan. Ze kennen hem alleen als 'heilige' profeet. Een demonstratie is niet Islamitisch. Rechten worden verdiend door ernaar te vragen op de manier die wettig gemaakt is door de Shari'a en via wegen die wettig gemaakt zijn door de Shari'a. Een democratie is een verzonnen ideologie van de westerse samenleving. Én zo ook de Demonstratie. Wij moeten die kufar-activiteiten niet overnemen, met het idee dat ze óók nog helpen.

boeddha
07-02-2006, 13:07

kijk eens even op www.glumbert.com/media/rave.html

MennovdMeer
07-02-2006, 13:09
Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet! Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Muhammadan Rasoel Allah. Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! MUHAMMADAN RASOEL ALLAH. LA ILLAHA INALLAH MUHAMMADAN RASOEL ALLAH! tranen over mijn wangen, mijn hart gebroken mijn ziel verloren. Mijn Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt en niks wat ik kan doen behalve een BOYCOT!! en een demonstratie inshallaah. Moge Allah dit monster laten verroten in hel, Moge Allah dit zwijn de aller hoogste bestraffing geven voor eeuwig inshallah. Allahoemaa Ameen! Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland Een vraagje. Mogen we er van uit gaan dat degene die deze demonstratie steunen daadwerkelijk vanuit eigen initiatief het dagblad de Ylland post hebben gelezen? Zoniet, dan ben je gewoon een meeloper. Net zoals die kranten die de spotprenten gekopieert hebben. Allebei dom.

zon
07-02-2006, 13:10
En daar gaan we weer.............. een `echte `Imam doet zoiets niet................:likje: zijn eigen profeet tekenen................ Dus deze meneer LABAN is geen ECHTE IMAM ..................... Tjssssssssssss lees maar gauw verder in het sprookjesboek...................:nerd: Schei toch eens en keertje uit met dat slachtoffertje spelen........... STEEK DE HAND EENS IN EIGEN BOEZEM MAN OF VROUW WAT U OOK BENT...........................:hadj: Het is een knuffel. :p

zon
07-02-2006, 13:13
kijk eens even op www.glumbert.com/media/rave.html :D :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Braezy
07-02-2006, 13:18
kijk eens even op www.glumbert.com/media/rave.html :lol: :haha: Er valt dus toch nog iets te lachen vandaag

zon
07-02-2006, 13:33
:D :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: Ik kreeg het volgende bericht via de reputatieshit: "wij gaan jou even traceren,., fijne dag verder." Weet iemand wat dat betekent? :verdriet:

sakina22
07-02-2006, 13:35
Voor alle duidelijkheid: Deze oproep is niet van mij maar is wel bedoeld om iedereen op te hoogte te stellen die er nog niet vanaf weet! Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Allahoe Akbar Allahoe Akbar La Illaha InAllah. Muhammadan Rasoel Allah. Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! Allahoe akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar Allahoe Akbar! MUHAMMADAN RASOEL ALLAH. LA ILLAHA INALLAH MUHAMMADAN RASOEL ALLAH! tranen over mijn wangen, mijn hart gebroken mijn ziel verloren. Mijn Profeet shallallahoe 3alahie wa sallem beledigt en niks wat ik kan doen behalve een BOYCOT!! en een demonstratie inshallaah. Moge Allah dit monster laten verroten in hel, Moge Allah dit zwijn de aller hoogste bestraffing geven voor eeuwig inshallah. Allahoemaa Ameen! Beste moslim broeders en zusters, Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst. De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant. Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen. Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren. Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen. Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!! Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz. Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah. De moslimgemeenschap in Nederland alleen in adam??... niet in rdam of den haag?:traan1:

sakina22
07-02-2006, 13:36
Ik kreeg het volgende bericht via de reputatieshit: "wij gaan jou even traceren,., fijne dag verder." Weet iemand wat dat betekent? :verdriet: geen idee.. grappenmaker.. of AIVD:moe: je gaf je mening.. mag tog.. ewa safie

Peej
07-02-2006, 13:37
Zou eerst maar eens beginnen met het vragen van toestemming bij de gemeente voordat dit soort "oproepen" geplaatst wordt, zonder dat mag je geen enkele demonstratie houden, of is ie in ieder geval van zeer korte duur........ Nee joh, ook zonder vergunning mag dit wel van de Amsterdamse burgervader. Ik denk dat die het zelfs een symphatiek plan vind. Eerst demonstreren en dan met zijn allen (alle 5 dus) lekker op de thee bij Job Cohen.

zon
07-02-2006, 13:38
geen idee.. grappenmaker.. of AIVD:moe: je gaf je mening.. mag tog.. ewa safie Ik vind het wel eng. :kweetnie:

Peej
07-02-2006, 13:41

Is er ook erwtensoep? :confused: Jazeker, getrokken van een mooi stuk varkensschenkel. En de erwtensoep wordt geserveerd met roggebrood met spek.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95