Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

GizmoNL
07-02-2006, 12:43

Deze afbeeldingen zijn toch echt al eeuwen oud, dus je bewering gaat niet helemaal op : Medieval Muslim artists often created paintings and illuminated manuscripts depicting Mohammed in full. http://zombietime.com/mohammed_image_archive/ Oké MOhammed dan mischien, Maar dat is niet beledigend getekend.. Je mag niet een profeet beledigen.. Btw: ik weet niet waar de christenen zich druk over maken,... Erkennen zij de profeet (vzmh) maar eerst voordat ze over hem gaan praten. Want dat weten ze pas wie hij is. Net zoals wij Profeet Isa (Jezus) erkennen. Verder wil ik dan bijdragen dat je geen afbeelding van God, Allah mag maken,.. Kijk maar in christendom... Een gouden KOE! die ze aanbaden.. Je mag Geen afbeelding maken van Allah.

GizmoNL
07-02-2006, 12:47
De imams hadden een boekje met cartoons bij zich, en de meest beledigende cartoons zijn door (of in opdracht van) deze imams zelf gemaakt . Ze zijn dus niet getekend door Denen. Het is pure ophitserij van die imams. Heb jij daar bewijs van (zonder media, dat alles aanwakkerd, en verheerlijkt.) Ps: CHristenen durven het niet te bekenne, maar het is algeheel bekend dat Denen het hebben getekend.. Het is al lange tijd bekend, dat het westen het midde oosten onder de duim wilt krijgen en dat het westen iedere moslim al beschouwd als terrorist.. Het westen is gewoon bezeten door de Sjatan! Vanwege de haat tegen het ware geloof.. Het zijn allemaal beproevingen, maargoed is algeheel bekend, Staat allemaal al in de qu'raan.

zon
07-02-2006, 12:49
Oké MOhammed dan mischien, Maar dat is niet beledigend getekend.. Je mag niet een profeet beledigen.. Btw: ik weet niet waar de christenen zich druk over maken,... Erkennen zij de profeet (vzmh) maar eerst voordat ze over hem gaan praten. Want dat weten ze pas wie hij is. Net zoals wij Profeet Isa (Jezus) erkennen. Verder wil ik dan bijdragen dat je geen afbeelding van God, Allah mag maken,.. Kijk maar in christendom... Een gouden KOE! die ze aanbaden.. Je mag Geen afbeelding maken van Allah. Jammer voor jou Giz. Ik ben geen Christin en ook geen Mohammedin. Ik heb met die wetten dus helemaal niks te maken. :lekkerpuh

GizmoNL
In tijd van "oorlog" is blijkbaar alles toegestaan. in terroristenhandboeken van Al Qaeda staat zelfs dat terroristen zich zoveel mogelijk moeten aanpassen aan de mensen in het land waar ze aan willen vallen. Het is deze terroristen zelfs toegestaan om varkensvlees te eten en alcohol te drinken. Alleen om zich ongezien te mengen in de bevolking. En jij denkt dat die imam dan geen plaatje zou tekenen. Juist de gedachte dat een imam dat nooit zou doen maakt hem sterk en zal hem overtuigen van het feit dat hij goed bezig is. Geen moslim namelijk die hém de schuld zal geven. Dus hij gaat lekker vrijuit. Terroristen zijn geen moslims, maar extremisten zoals Naz's en een aftakking.. zei doen juist alles wat God, Allah heeft verboden.. De islam is een vredelievend geloof.. En geen moord, en dood zoals de terroristen beweren.. Maar dat zien jullie westerlingen allemaal niet in! Net alsof jullie het niet willen geloven

zon

Heb jij daar bewijs van (zonder media, dat alles aanwakkerd, en verheerlijkt.) Ps: CHristenen durven het niet te bekenne, maar het is algeheel bekend dat Denen het hebben getekend.. Het is al lange tijd bekend, dat het westen het midde oosten onder de duim wilt krijgen en dat het westen iedere moslim al beschouwd als terrorist.. Het westen is gewoon bezeten door de Sjatan! Vanwege de haat tegen het ware geloof.. Het zijn allemaal beproevingen, maargoed is algeheel bekend, Staat allemaal al in de qu'raan. :p

zon
07-02-2006, 12:51
Terroristen zijn geen moslims, maar extremisten zoals Naz's en een aftakking.. zei doen juist alles wat God, Allah heeft verboden.. Maar dat zien jullie westerlingen allemaal niet in! Net alsof jullie het niet willen geloven Kom op Giz... Die terroristen voelen zich net zo islamitisch als jij (minstens). In hun ogen ben jij waarschijnlijk een afvallige (Takfiri and shit). Net alsof je dat niet wil zien. :moe:

GizmoNL
07-02-2006, 12:51
Jammer voor jou Giz. Ik ben geen Christin en ook geen Mohammedin. Ik heb met die wetten dus helemaal niks te maken. :lekkerpuh Dat is jou eigen wil.. Of je nou Jood, of ongelovig bent, het is jou keuze.. Maar dit is algeheel bekend.. Staat in de Bijbel en in de qu'raan

GizmoNL
07-02-2006, 12:54
Kom op Giz... Die terroristen voelen zich net zo islamitisch als jij (minstens). In hun ogen ben jij waarschijnlijk een afvallige (Takfiri and shit). Net alsof je dat niet wil zien. :moe: Nope ik ga niet op jou antwoord in en verdedig me tegen je.. Jou ondertekening zegt mij al genoeg, dat je of een Joodse, of een ongelovige bent.. En als je verwarring probeert te zaaien zoals: ' Je moet verwarring zaaien in het kamp van de tegenstander! ' je ondertekening.. Zegt dit mij al genoeg over wat voor persoon jij bent!

zon
07-02-2006, 12:54
Dat is jou eigen wil.. Of je nou Jood, of ongelovig bent, het is jou keuze.. Maar dit is algeheel bekend.. Staat in de Bijbel en in de qu'raan Je maakt dezelfde denkfout als Haselhoff. Het maakt helemaal niks uit wat erover in die boeken staat. Ik geloof er niet in. Dus is het niet op mij van toepassing. Gewoon he-le-maal niet. En ook niet een klein beetje. Snap je dat? :nerd:

Bakkertjuh
07-02-2006, 12:57
Moslims zijn het allerlaatste beetje respect wat ze nog hebben bij de 5 miljard niet-moslims snel aan het verspelen. Schijnheilige idoten zijn het. Als er een miljoen mensen vermoord worden in Dafur door moslims dan hoor je ze niet. Tekeningetjes zijn natuurlijk veel erger:jammer:

zon
Nope ik ga niet op jou antwoord in en verdedig me tegen je.. Jou ondertekening zegt mij al genoeg, dat je of een Joodse, of een ongelovige bent.. En als je verwarring probeert te zaaien zoals: ' Je moet verwarring zaaien in het kamp van de tegenstander! ' je ondertekening.. Zegt dit mij al genoeg over wat voor persoon jij bent! Doe niet zo mal! :rolleyes:

GizmoNL
Je maakt dezelfde denkfout als Haselhoff. Het maakt helemaal niks uit wat erover in die boeken staat. Ik geloof er niet in. Dus is het niet op mij van toepassing. Gewoon he-le-maal niet. En ook niet een klein beetje. Snap je dat? :nerd: Ik snap het heel goed.. Of je gelooft of niet is je eigen keuze.. Dat zal je later dan wel merken.. Waar je terecht komt.. Maar wij hebben je tenminste informatie gegeven en jij wilt het niet accepteren, na oke, je bent gewaarschuwd..

Peej
07-02-2006, 13:00
Heb jij daar bewijs van (zonder media, dat alles aanwakkerd, en verheerlijkt.) Ps: CHristenen durven het niet te bekenne, maar het is algeheel bekend dat Denen het hebben getekend.. Het is al lange tijd bekend, dat het westen het midde oosten onder de duim wilt krijgen en dat het westen iedere moslim al beschouwd als terrorist.. Het westen is gewoon bezeten door de Sjatan! Vanwege de haat tegen het ware geloof.. Het zijn allemaal beproevingen, maargoed is algeheel bekend, Staat allemaal al in de qu'raan. Stel je niet aan. Je overdrijft met de bovenstaande onzin.

zon
07-02-2006, 13:00
Ik snap het heel goed.. Of je gelooft of niet is je eigen keuze.. Dat zal je later dan wel merken.. Waar je terecht komt.. Maar wij hebben je tenminste informatie gegeven en jij wilt het niet accepteren, na oke, je bent gewaarschuwd.. Dat zien we dan wel weer. Maar je begrijpt in ieder geval dat ik gewoon een tekening van Mo zou mogen maken als ik dat wil. Daar heb jij niks mee te maken. Dat is dan duidelijk. :hadj:

oOBentagadirOo
07-02-2006, 13:03

Het is zo jammer dat wij moslims ons alleen bezig houden met de aspecten in de islam waar wij ons mee WILLEN bezig houden.. en blind zijn voor de rest! Ik snap de woede die ik in de ogen zie van mensen maar wees wijs en gedraag je zoals Allah(swt) dat wil! Overgeleverd door Aboe Hoeraira : "Een man vroeg aan de boodschapper : "Geef mij advies!" Hij antwoordde: "Wordt niet boos." En herhaalde dit nog enkele keren: "Wordt niet boos." Sommigen zeggen dat de vraagsteller Aboe Dardaa was en sommigen zeggen dat het Djaria Bnoe Qoedama was. Overgeleverd door Aboe Hoeraira : "Een van de twee bovengenoemde mannen zei: "O boodschapper, noem mij een daad die mij naar Djennah zal brengen." Hij zei: "Wordt niet boos en Djennah is voor jou." Wat betekent boosheid? Het is als en vulkaan in je binnenste die je er toe brengt om een ander kwaad te doen. De algemene bedoeling van deze hadieth is: 1) De zeden van de moeslim: bescheidenheid, nederigheid, anderen geen kwaad doen, vergevensgezindheid, geduld, je boosheid beheersen. Dit alles voorkomt boosheid. 2) Djennah missen en een weg zoeken om er in binnen te gaan. Dit betekent: Wees niet boos, het is beleefdheid van de hoogste graad, dat is de manier van de profeten en van de Qoraan en imaan. Dit wordt dan een goede gewoonte, een deel van je karakter, het voorkomt boosheid en geeft welslagen in Djennah. 3) Zachtaardigheid/Bezonnenheid maakt het innerlijk sterk (om alle kwaad te weerstaan) en opent de weg naar welslagen en tevredenheid van Allah . Pas op! Geef niet aan je nafs (eigen-ik) wat ze wil met andere woorden. Geef niet toe aan verlangens en beheers je nafs ( eigen-ik). Dat voorkomt boosheid, en herinnert je aan de manieren van de moeslim met taqwa (vrees voor Allah. Hadieth van Ibn Omar: Hij vroeg aan de profeet Wat houdt mij van de toom van Allah ? De Profeet heeft gezegd Wordt niet boos. 4) Boosheid trekt alle soorten slechtheid aan en vrij zijn daarvan trekt alle soorten goede dingen aan. De eerste sahabi (metgezel) die zijn vraag bleef herhalen, namelijk dat rasoelallah hem zou adviseren, was niet tevreden met het antwoord en hij bleef het herhalen omdat hij er zeker van was dat dit antwoord voldoende zou zijn, als de man ook werkelijk zou doen wat hij adviseert. Met dit advies waarschuwt rasoelallah tegen de sleutel naar al het kwaad. 5) Boosheid is een zwakte en bezonnenheid is kracht, snel boos worden is een kenmerk van een zwakke persoonlijkheid, ondanks spierkracht. De Profeet heeft gezegd De sterke man is degene die zichzelf kan beheersen ten tijde van boosheid. De sporen van boosheid vormen een gevaar voor de nafs. Misschien uit iemand ten tijde van boosheid woorden van koefr en gaat daarmee buiten de islaam. Ook vormt het een gevaar voor de omgeving en het is een gevaar voor onvrede en haat. Boosheid voorkomen en genezen. De oorzaken van boosheid wegnemen: trots, anderen bespotten, anderen voor de gek houden, nieuwsgierigheid, teveel houden van je bezit De genezing van boosheid is het tegenovergestelde doen van wat de nafs wil. De training van de nafs met de beste zeden zoals bezonnenheid, geduld, beheersing, jezelf en anderen in herinnering brengen en vergevensgezind zijn. Ahmed Ibn Hanbal zei: Allah geeft imaan aan mensen die vergevensgezind zijn. Toevlucht zoeken tegen de vervloekte shaitaan. Allah heeft gezegd وَإِمَّا يَنزَغَنَّكَ مِنَ الشَّيْطَانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللّهِ إِنَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ En als jij door de shaitaan wordt opgehitst, vraag dan Allah om bescherming, Hij is Alhorend, Alwetend. In een hadieth in sahih al-Boechaarie en sahih Moeslim lezen we over twee mensen die elkaar scholden in het bijzijn van Rasoelallah . Een van de mannen zei slechte woorden en was heel boos en zijn gezicht was rood aangelopen en rasoeIallah zei: De Profeet heeft gezegd Ik ken enkele woorden die de boosheid verjagen als je ze zegt; aoedzoe billahi minasjsjeitani radjiem. Bron: www.eltawheed.nl

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95