Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
Media, als ik dat moet geloven, het gaat om die afbeeldingen in de krant zij zijn tog begonnen met het plaatsen of niet..:moe:
Inderdaad, leuke plaatjes die een satire op de werkelijkheid zijn.
En zo hoort het met satire.
Inderdaad, leuke plaatjes die een satire op de werkelijkheid zijn.
En zo hoort het met satire.
:ego:
beautygirl70
07-02-2006, 11:10
Mijn vraag aan alle demonstranten luid
Waartegen willen jullie demonstreren???
Die spotprenten werden toch niet in Nederland uitgebracht.
ik bedoel in Denemarken protesteren ze toch ook niet over de problemen in Nederland.
Het is alleen omdat men een prikkeling krijgt om te demonsterern omdat zij op de televisie beelden zien van de demonstanten in andere landen.
Ik ben een praktiserende moslima en ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken of aangevallen door die striptekeningen.
Het zijn ongelovige onwetende mensen die doormiddel van onzin tekeningetjes de aandacht willen trekken.
NOU DAT IS ZE DAN MOOI GELUKT.
dus mensen laat je aub niet niet opjagen door deze rare gebeurtenissen op deze aarde .
ik bedoel in Denemarken protesteren ze toch ook niet over de problemen in Nederland.
Het is alleen omdat men een prikkeling krijgt om te demonsterern omdat zij op de televisie beelden zien van de demonstanten in andere landen.
Ik ben een praktiserende moslima en ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken of aangevallen door die striptekeningen.
Het zijn ongelovige onwetende mensen die doormiddel van onzin tekeningetjes de aandacht willen trekken.
dus mensen laat je aub niet niet opjagen door deze rare gebeurtenissen op deze aarde .
praktiserende moslima die in de hoop dates te scoren hier op m.nl de naam beautygirl draagt :moe:
De media die dat verklaart, ik heb dat niet gezien bij de bekende nieuwskanalen!... die imam als het waar is wat denk ik niet het geval is want anders was hij nu wel dood geweest, De denen zijn begonnen met het plaatsen van die cartoons die imam die erbij verzonnen is is zowiezow later gekomen!! dus wat maakt het uit!!! zij hadden dat gewoon niet moeten doen!!
Nou ja, dat vind jij. Ik sta achter de vrijheid van pers en creatieve uitingen in onze westerse wereld.
Ik wil er dan ook de consequenties van dragen, ik hoop de moslims hier ook.
MeRyEm_NoOrD
07-02-2006, 11:16
check dese site dan maar eens, of ze het in NL ook doen of niet:
[url]http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C
Het gaat om het principe!! die cartoons hadden niet geplaatst moeten worden, er is een grens en dat weten ze! Die imam heeft het goed gedaan ik zie niks verkeerds waarom zou hij het niet moeten zeggen dan?.. is tog ook zijn profeet!...
er wordt altijd gezegd dat wij de moslims haat zaaien maar vertel mij eens wie er nu haat aan het zaaien is!:moe:
Die tekeningen die zijn een aanleiding, maar de echte haatzaaier is die iman die zijn kans met open armen aanpakte, en er nog een paar echt heel erge spottendfe tekeningen aan toevoegde en deze in het midden oosten, maanden na dato te gaan verspreiden en daar de mensen op te hitsen, terwijk in europa zelf de hele zaak al afgedaan was en in de vegetelheid raakte.
Die "iman" is nu schuldig aan de brandstichtingen, vernielingen en de doden die zijn gevallen.
Die "iman" heeft het beeld dat het westen heeft van de islam uitgedrukt in die prenten alleen maar verstevigd.
Die "iman" heeft de naam van de profeet (vzmh) te grabbel gegooid.
Die "iman" heeft de nog fragiele verstandhouding tussen moslims en niet-moslims aan het midden oosten verkocht.
Die "iman" heeft met deze daad bereikt dat veel goede imans nu nog wantrouwender worden bekeken dan voorheen als wolven in schaapskleren.
Het protest zou ook tegen die iman gericht moeten zijn !!!
De media die dat verklaart, ik heb dat niet gezien bij de bekende nieuwskanalen!... die imam als het waar is wat denk ik niet het geval is want anders was hij nu wel dood geweest, De denen zijn begonnen met het plaatsen van die cartoons die imam die erbij verzonnen is is zowiezow later gekomen!! dus wat maakt het uit!!! zij hadden dat gewoon niet moeten doen!!
De imam die er later bijgekomen is?
De spotprenten stonden in september in de krant. En van september tot eind januari heb je er niemand over gehoord. Pas toen die imam ermee begon te zwaaien, en met name met de drie zelfgemaakte valse cartoons, begonnen de rellen.
Als die imam zich koest had gehouden was er nu niets aan de hand geweest. hij heeft de zaak opgerakeld tot wat het nu is.
Salaam 3alijkoem.
Insha allah kom ik naar de dam zaterdag, Dit omdat het nu is afgelopen moet zijn met het zwart maken van de islam door het westen van deze, en tegenwoordige tijd..
Ik ben het een beetje spuugzat aan het worden..
Jezus mag niet afgebeeld worden, en zij mogen onze profeet Mohammed (vzmh) wel afbeelden..!! Nee! ik vind dit onacceptabel, onrespectloos..
Het is tog een vrijheid van meningsuiting, waarom mogen we dan niet protesteren, en waarom is nederland zo stil..
Iedereen Iedere Moslim over de hele wereld protesteerd, dit om te doen bewijzen dat wij allen sterk zijn, en dat we dit onacceptabel vinden..
Insha allah gaat de demonstratie door, Het moet nu een keer afgelopen zijn met het gezijk, en het zwart maken van De Islam :(
Moeten wij over ons heen laten lopen???
Nee, laat daarom jullie stem horen Insha allah..
Wees niet geweldadig, maar vredelievend, in een stoet, en daar je deel in uitspreken..
Ps: De paus (Italië), Bush (Amerika) Onze mede broeders en Zusters, van Noord tot Zuidpool Van Australië tot India, en Brussel etc.. Zijn er allemaal mee eens, dat dit niet kan, en spreken er Fel tegen In..
Dit is onacceptabel, en Ik denk dat we dit niet langer mogen pikken, daarom moeten wij ook ons stem laten horen, zodat wij alle sterk zijn, en niemand, tussen ons en ons geloof kan komen..!
Insha allah ik hoop op een Vredelievende Demonstratie op de Dam!
Moge allah mij vergeven voor evt.. Fouten..
Ps: Ook Nederlandse Moslims Kunnen hier hun aandeel in geven, Want ook ik doe dat.. Ondanks dat ik hier ben geboren, ben ik Nederland Spuugzat.. Nederland is nu stil, maar als USA Denemarke gelijk had gegeven (Wat ze niet doen) dan Had nederland Meegedaan, met gelijk geven..
Dit blijkt maar weer is dat NL het hondje is van AMErika,...
Laten wij nogmaals over ons heen lopen...
Ik zie het resultaat Qua opkomst zaterdag wel..
midargirl_1
07-02-2006, 11:38
’Deense imam misleidde bewust’
ANP
Vrijdag 3 februari 2006 - Kopenhagen - Deense media beschuldigen de Deense moslimleider Ahmed Abu Laban ervan een cruciale rol te hebben gespeeld in de hetze over de cartoons waarin Mohammed voorkomt. De imam zou opzettelijk desinformatie hebben verspreid in het Midden-Oosten in een poging Denemarken in een kwaad daglicht te stellen. Laban maakte als leider van Islamisk Trossamfund in december deel uit van een missie van imams naar Egypte, Turkije, Libanon en Syrië om steun te verwerven voor de strijd tegen de prenten die in september in Jyllands-Posten werden afgebeeld. De geestelijken zouden daarbij echter ook minstens drie andere tekeningen hebben meegenomen die nog veel beledigender zouden zijn voor de islam, maar die niet uit de krant stammen.Een afbeelding stelt de profeet voor als pedofiel, op een andere heeft hij een varkensneus en -oren en in een derde plaat wordt een biddende moslim van achteren verkracht door een hond. „De tekeningen werden meegenomen om een indruk te kunnen geven hoe haatvol de stemming in Denemarken tegen moslims is“, verdedigde een zegsman van Islamisk Trossamfund in de krant Ekstrabladet het meebrengen van de tekeningen.
Uitlatingen van Laban in het Arabisch over de Deense bevolking liegen er ondertussen niet om. „De bevolking in Denemarken is wantrouwend, ze haten de islam. Wij, alle moslims in Denemarken, worden door de Denen aangevallen. In Denemarken spreken ze over ziektes die door moslimgebeden zouden worden veroorzaakt.“
ik dacht laat ik het eens vergroten voor degenen die zonder logisch nadenken oordelen :)
grappig om te zien hoe overhaast mensen uitlatingen doen, er staat duidelijk dat er sprake is van BESCHULDIGING en niet van een feit. uitspraken doen op basis van deze kennis is dus onnozel en (om woorden van anderen te gebruiken) achtergesteld.
De imam die er later bijgekomen is?
De spotprenten stonden in september in de krant. En van september tot eind januari heb je er niemand over gehoord. Pas toen die imam ermee begon te zwaaien, en met name met de drie zelfgemaakte valse cartoons, begonnen de rellen.
Als die imam zich koest had gehouden was er nu niets aan de hand geweest. hij heeft de zaak opgerakeld tot wat het nu is.
nogmaals ongegronde argumenten. kom nu eens met iets zinnigs
Salaam 3alijkoem.
Insha allah kom ik naar de dam zaterdag, Dit omdat het nu is afgelopen moet zijn met het zwart maken van de islam door het westen van deze, en tegenwoordige tijd..
Ik ben het een beetje spuugzat aan het worden..
Jezus mag niet afgebeeld worden, en zij mogen onze profeet Mohammed (vzmh) wel afbeelden..!! Nee! ik vind dit onacceptabel, onrespectloos..
Het is tog een vrijheid van meningsuiting, waarom mogen we dan niet protesteren, en waarom is nederland zo stil..
Iedereen Iedere Moslim over de hele wereld protesteerd, dit om te doen bewijzen dat wij allen sterk zijn, en dat we dit onacceptabel vinden..
Insha allah gaat de demonstratie door, Het moet nu een keer afgelopen zijn met het gezijk, en het zwart maken van De Islam :(
Moeten wij over ons heen laten lopen???
Nee, laat daarom jullie stem horen Insha allah..
Wees niet geweldadig, maar vredelievend, in een stoet, en daar je deel in uitspreken..
Ps: De paus (Italië), Bush (Amerika) Onze mede broeders en Zusters, van Noord tot Zuidpool Van Australië tot India, en Brussel etc.. Zijn er allemaal mee eens, dat dit niet kan, en spreken er Fel tegen In..
Dit is onacceptabel, en Ik denk dat we dit niet langer mogen pikken, daarom moeten wij ook ons stem laten horen, zodat wij alle sterk zijn, en niemand, tussen ons en ons geloof kan komen..!
Insha allah ik hoop op een Vredelievende Demonstratie op de Dam!
Moge allah mij vergeven voor evt.. Fouten..
Ps: Ook Nederlandse Moslims Kunnen hier hun aandeel in geven, Want ook ik doe dat.. Ondanks dat ik hier ben geboren, ben ik Nederland Spuugzat.. Nederland is nu stil, maar als USA Denemarke gelijk had gegeven (Wat ze niet doen) dan Had nederland Meegedaan, met gelijk geven..
Dit blijkt maar weer is dat NL het hondje is van AMErika,...
Laten wij nogmaals over ons heen lopen...
Ik zie het resultaat Qua opkomst zaterdag wel..
En daar heb je het bij het verkeerde eind. Het overgrote deel van de 1,5 miljard moslims in de wereld protesteert niet en laat het gewoon voor wat het is. Een zeer kleine radicale fractie van geweldadige idioten steekt nu gebouwen in de fik en zorgt voor rellen, vernielingen en zelfs doden.
En ik denk zelfs dat het merendeel van de demonstranten niet eens weet waar ze tegen demonstreren. Die laten zich gewoon meeslepen in een massa hysterie.
Wil jij met die geweldadige elementen op een lijn worden gesteld?
En U weet zomaar te vertellen, dat het verhaal erbij "verzonnen "is,
ach hoe zielig zijn jullie toch !!!!
En ja hoor, weer spelen de moslims het spelletje van de vermoordde onschuld.....................:lekkerpuh
Tja, een moslim MOET de Imam geloven natuurlijk................
Die IMAM HEEFT ER VOOR GEZORGD DAT DEZE HELE MATERIE IN DE MEDIA KWAM en niemand anders........................
Het wordt gvd tijd dat de moslims eens een keertje inzien, dat ze de hand in eigen boezem steken........................:hadj:
Jezus mag best afgebeeld worden, zoek maar eens op internet.
Tevens is het niet verboden in Nederland te protesteren tenzij zo'n demonstratie is aangevraagd bij de lokale autoriteiten. Die laatsten mogen al dan niet deze demo toestaan, kijkend naar de situatie. Mocht er een gevaar voor de openbare orde bestaan, dan kan zo'n demo verboden worden, maar dat gebeurt niet veel.
Voorbeelden zijn demonstraties van extreem rechtse partijen.
wie is hier een dom wicht:moe: lees eerst voordat je begint aan te vallen doos.
dit was een reactie op iemand en het ging niet eens over waar jij nu over lult.
lees beter :kwaad:
1.iedereen is hier "vrij "om een reactie op een reactie te geven...................maar dat wist U natuurlijk niet want "weten "is niet Uw sterkste kant......................:hadj:
2.Ik lul niet, ik type iets............................:likje:
’Deense imam misleidde bewust’
ANP
Vrijdag 3 februari 2006 - Kopenhagen - Deense media beschuldigen de Deense moslimleider Ahmed Abu Laban ervan een cruciale rol te hebben gespeeld in de hetze over de cartoons waarin Mohammed voorkomt. De imam zou opzettelijk desinformatie hebben verspreid in het Midden-Oosten in een poging Denemarken in een kwaad daglicht te stellen. Laban maakte als leider van Islamisk Trossamfund in december deel uit van een missie van imams naar Egypte, Turkije, Libanon en Syrië om steun te verwerven voor de strijd tegen de prenten die in september in Jyllands-Posten werden afgebeeld. De geestelijken zouden daarbij echter ook minstens drie andere tekeningen hebben meegenomen die nog veel beledigender zouden zijn voor de islam, maar die niet uit de krant stammen.Een afbeelding stelt de profeet voor als pedofiel, op een andere heeft hij een varkensneus en -oren en in een derde plaat wordt een biddende moslim van achteren verkracht door een hond. „De tekeningen werden meegenomen om een indruk te kunnen geven hoe haatvol de stemming in Denemarken tegen moslims is“, verdedigde een zegsman van Islamisk Trossamfund in de krant Ekstrabladet het meebrengen van de tekeningen.
Uitlatingen van Laban in het Arabisch over de Deense bevolking liegen er ondertussen niet om. „De bevolking in Denemarken is wantrouwend, ze haten de islam. Wij, alle moslims in Denemarken, worden door de Denen aangevallen. In Denemarken spreken ze over ziektes die door moslimgebeden zouden worden veroorzaakt.“
ik dacht laat ik het eens vergroten voor degenen die zonder logisch nadenken oordelen :)
grappig om te zien hoe overhaast mensen uitlatingen doen, er staat duidelijk dat er sprake is van BESCHULDIGING en niet van een feit. uitspraken doen op basis van deze kennis is dus onnozel en (om woorden van anderen te gebruiken) achtergesteld.
nogmaals ongegronde argumenten. kom nu eens met iets zinnigs
Ongegronde argumenten? Hoe verklaar jij dan dat de rellen over deze cartoons pas 4 maanden na publicatie ervan ontstaan zijn?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.