Bekijk originele versie : demonstratie: zaterdag 11 februari om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam
midargirl_1
07-02-2006, 10:48
De joden Zeggen:
Baba Mezie 114a-114b: Alleen Joden zijn mensen ("Alleen jullie zijn mensen genoemd"). Zie ook Kerlthoth 6b ondr sub-kop ("Oll of anointing") en Barakath 56a, waarin Gentile (niet-Joden) vrouwen dieren worden genoemd ("vrouwtjes-ezels").
Yebamoth 92a: Alle Gentile kinderen zijn dieren.
Baba Kamma 113a: Joden mogen leugens ("listen") gebruiken om een Gentile te misleiden.
Sofarim 15, regel 10 (Minor Tarcctates): Dit is de uitspraak van rabbijn Simom ben Yohai: Tod shebe goyyim herog (''Zelfs de beste van de Gentiles zouden gedood moeten worden'').
precies:goedzo:
jHenosch
07-02-2006, 10:48
De joden Zeggen:
Baba Mezie 114a-114b: Alleen Joden zijn mensen ("Alleen jullie zijn mensen genoemd"). Zie ook Kerlthoth 6b ondr sub-kop ("Oll of anointing") en Barakath 56a, waarin Gentile (niet-Joden) vrouwen dieren worden genoemd ("vrouwtjes-ezels").
Yebamoth 92a: Alle Gentile kinderen zijn dieren.
Baba Kamma 113a: Joden mogen leugens ("listen") gebruiken om een Gentile te misleiden.
Sofarim 15, regel 10 (Minor Tarcctates): Dit is de uitspraak van rabbijn Simom ben Yohai: Tod shebe goyyim herog (''Zelfs de beste van de Gentiles zouden gedood moeten worden'').
Net Islam, maar dan anders ?
dan mogen zij toch wel de cartoonist (bespotter) cartooniseren ?
en in de godsdienst was toch geen dwang ?
dan kan die godsdienst mij niet beletten die godsdienst te bekritiseren/bespotten.
bovendien, die profeet was geen slachtoffer van een grote misdaad, integendeel ?
maar Anne Frank wel, en dan is het toch wel een beetje ongevoelig om uit kinderachtigheid zo'n plaatje met Hitler in bed te maken.
dat is van een hele andere orde, maar ja leg dat maar is uit als je antigevoelig en a-menselijk bent opgevoed.
Oh zeker, hadden en hebben Joden altijd alleen gestaan in hun menszijn, iedereen heeft hen altijd naar het leven gestaan, tot op de dag van vandaag.
vandaar, de grote boze buitenwereld was alles behalve mensenlijk naar de joden !
jHenosch
07-02-2006, 10:53
wie heeft het opgeroepen?...
Mohammed.
Net Islam, maar dan anders ?
Net islam?.. wij moslims geloven in allah(swt) En alle Mensen zijn zijn schepsels wij zeggen niet dat ze dieren zijn! of dat ze dood moeten als ze helemaal niks hebben gedaan!!
Net islam?.. wij moslims geloven in allah(swt) En alle Mensen zijn zijn schepsels wij zeggen niet dat ze dieren zijn! of dat ze dood moeten als ze helemaal niks hebben gedaan!!
bovendien, die profeet was geen slachtoffer van een grote misdaad, integendeel ?
maar Anne Frank wel, en dan is het toch wel een beetje ongevoelig om uit kinderachtigheid zo'n plaatje met Hitler in bed te maken.
dat is van een hele andere orde, maar ja leg dat maar is uit als je antigevoelig en a-menselijk bent opgevoed.
Oh zeker, hadden en hebben Joden altijd alleen gestaan in hun menszijn, iedereen heeft hen altijd naar het leven gestaan, tot op de dag van vandaag.
vandaar !
Anne frank?.. Anne frank heeft alle aandacht uit de hele wereld gehad, en wie de holocaust ontkent..:jammer: ..!! wie heeft dat plaatje gemaakt?.. we hebben het hier over een profeet!
Het gaat om het principe!! die cartoons hadden niet geplaatst moeten worden, er is een grens en dat weten ze! Die imam heeft het goed gedaan ik zie niks verkeerds waarom zou hij het niet moeten zeggen dan?.. is tog ook zijn profeet!...
er wordt altijd gezegd dat wij de moslims haat zaaien maar vertel mij eens wie er nu haat aan het zaaien is!:moe:
Die Imam heeft drie zelfgemaakte en zeer grove cartoons toegevoegd aan de twaalf die gepubliceerd zijn. Die drie cartoons zijn nooit gepubliceerd maar zijn wel veel grover dan wat er in die krant stond. En met die drie zelfgemaakte cartoons heeft deze Imam het vuur opgestookt. En wel 4 maanden na publicatie van de spotprenten in die krant. 4 maanden waarin niemand aanstoot heeft genomen aan die plaatjes.
De rellen zijn dus wél de schuld van die imam.
’Deense imam misleidde bewust’
ANP
Vrijdag 3 februari 2006 - Kopenhagen - Deense media beschuldigen de Deense moslimleider Ahmed Abu Laban ervan een cruciale rol te hebben gespeeld in de hetze over de cartoons waarin Mohammed voorkomt. De imam zou opzettelijk desinformatie hebben verspreid in het Midden-Oosten in een poging Denemarken in een kwaad daglicht te stellen. Laban maakte als leider van Islamisk Trossamfund in december deel uit van een missie van imams naar Egypte, Turkije, Libanon en Syrië om steun te verwerven voor de strijd tegen de prenten die in september in Jyllands-Posten werden afgebeeld. De geestelijken zouden daarbij echter ook minstens drie andere tekeningen hebben meegenomen die nog veel beledigender zouden zijn voor de islam, maar die niet uit de krant stammen.Een afbeelding stelt de profeet voor als pedofiel, op een andere heeft hij een varkensneus en -oren en in een derde plaat wordt een biddende moslim van achteren verkracht door een hond. „De tekeningen werden meegenomen om een indruk te kunnen geven hoe haatvol de stemming in Denemarken tegen moslims is“, verdedigde een zegsman van Islamisk Trossamfund in de krant Ekstrabladet het meebrengen van de tekeningen.
Uitlatingen van Laban in het Arabisch over de Deense bevolking liegen er ondertussen niet om. „De bevolking in Denemarken is wantrouwend, ze haten de islam. Wij, alle moslims in Denemarken, worden door de Denen aangevallen. In Denemarken spreken ze over ziektes die door moslimgebeden zouden worden veroorzaakt.“
BRON: http://www.brabantsdagblad.nl/bdbuitenland/article65360.ece
midargirl_1
07-02-2006, 10:57
OMG er worden hier reacties geplaats zonder bewijs...lever eens bewijs:mo:
Voor zover ik weet en gelezen heb, is voor de islam iedereen een mens
jHenosch
07-02-2006, 10:57
botertje op het hoofdje, Edelmoedige, want niet elke collega denkt daar hetzelfde over in uw Moslimwereld ?
Ongelovige varkens, is veelgehoord in uw kringen !!
Die Imam heeft drie zelfgemaakte en zeer grove cartoons toegevoegd aan de twaalf die gepubliceerd zijn. Die drie cartoons zijn nooit gepubliceerd maar zijn wel veel grover dan wat er in die krant stond. En met die drie zelfgemaakte cartoons heeft deze Imam het vuur opgestookt. En wel 4 maanden na publicatie van de spotprenten in die krant. 4 maanden waarin niemand aanstoot heeft genomen aan die plaatjes.
De rellen zijn dus wél de schuld van die imam.
Media, als ik dat moet geloven, het gaat om die afbeeldingen in de krant zij zijn tog begonnen met het plaatsen of niet..:moe:
OMG er worden hier reacties geplaats zonder bewijs...lever eens bewijs:mo:
Voor zover ik weet en gelezen heb, is voor de islam iedereen een mens
wat voor reactie's zonder bewijs?.. Dat alle schepsels mensen zijn heb je geen bewijsvoering voor nodig
Het gaat om het principe!! die cartoons hadden niet geplaatst moeten worden, er is een grens en dat weten ze! Die imam heeft het goed gedaan ik zie niks verkeerds waarom zou hij het niet moeten zeggen dan?.. is tog ook zijn profeet!...
er wordt altijd gezegd dat wij de moslims haat zaaien maar vertel mij eens wie er nu haat aan het zaaien is!:moe:
Zoals Peej al zei, die Deense imam heeft ook zelf tekeningen toegevoegd die niet in die krant stonden, hij is degene die gezorgd heeft voor de huidige situatie.
De botsing tussen de culturen staat voor de deur, en sommigen uit de moslimwereld hebben daar veel baat bij.
In het westen hebben we daar geen baat bij, en al helemaal niet de hier wonende moslims.
midargirl_1
07-02-2006, 11:01
wat voor reactie's zonder bewijs?.. Dat alle schepsels mensen zijn heb je geen bewijsvoering voor nodig
het was niet naar jou gericht broeder;)
ik bedoelde dat diegene die naar aanleiding van jou joodse stuk, zei dat het niet egt verschilde vn de islam. dit klopt natuurlijk niet, en diegene moet niet zomaar leugens plaatsen;) ;)
Zoals Peej al zei, die Deense imam heeft ook zelf tekeningen toegevoegd die niet in die krant stonden, hij is degene die gezorgd heeft voor de huidige situatie.
De botsing tussen de culturen staat voor de deur, en sommigen uit de moslimwereld hebben daar veel baat bij.
In het westen hebben we daar geen baat bij, en al helemaal niet de hier wonende moslims.
De media die dat verklaart, ik heb dat niet gezien bij de bekende nieuwskanalen!... die imam als het waar is wat denk ik niet het geval is want anders was hij nu wel dood geweest, De denen zijn begonnen met het plaatsen van die cartoons die imam die erbij verzonnen is is zowiezow later gekomen!! dus wat maakt het uit!!! zij hadden dat gewoon niet moeten doen!!
het was niet naar jou gericht broeder;)
ik bedoelde dat diegene die naar aanleiding van jou joodse stuk, zei dat het niet egt verschilde vn de islam. dit klopt natuurlijk niet, en diegene moet niet zomaar leugens plaatsen;) ;)
..:) zij zijn onwetend zuster! moge allah hun leiden!
midargirl_1
07-02-2006, 11:03
Insh'Allah;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.