Bekijk originele versie : Wat vinden jullie mooi aan een meisje/jongen??
ze3maze3ma
03-05-2003, 18:27
ewaaa......DE OOOGJES :Iluvu:
Dat ga ik maar niet zeggen :stout:
Guadaloupe
03-05-2003, 18:28
zn lach :Iluvu:
OGEN, MOND, TREKJES, KARAKTER, MAAREH ZODRA JE VERLIEFD OP IEMAND WORDT GA JE ALLES MOOI AAN HEM VINDEN...
LIEFDE MAAKT BLIND!
C_warrior
03-05-2003, 18:35
Innerlijk en daarna kijken we naar buiten en dan Ja eigelijk van top tot teen kan leuk zijn
Ogen lippen enzo enzo
Guadaloupe
03-05-2003, 18:38
Origineel gepost door chabab
Innerlijk en daarna kijken we naar buiten en dan Ja eigelijk van top tot teen kan leuk zijn
Ogen lippen enzo enzo
bla
uiterlijk is het eerste wat je ziet, tenzij je van plan bent verleifd te worden op een vriendin van je, want daar ken je innerlijk van :)
Guadaloupe
03-05-2003, 18:44
Origineel gepost door Gulay
That happened to me :Iluvu:
Een vriend dan he :D
dan begrijp ik jou :D
Nounousa
03-05-2003, 18:44
Imaan.. taqwa...
En kwa Uiterlijk.. de Baard en de Hoogwaterstijl..:Iluvu:
chamalgirl
03-05-2003, 18:50
ik kijk als eerste naar de mond............dus lippen, tanden, zijn lach, andere dingen zie ik later pas en zoals gulay zei, als je iemand innerlijk mooi vindt dan vind je zijn uiterlijk vanzelf ook mooi
ze3maze3ma
03-05-2003, 18:52
Origineel gepost door DeDichter
Mooi is haar hartje waarmee zij mij de weg van haar liefde wijst en haar ogen zullen dan de sterren zijn voor mijn warme licht die ik laat beschijnen op de pad van haar mooie hartje :)
waneer haar schoonheid gezien wordt dan zullen de gesprekken van Haar ware zachte karakter naarboven komen drijven door haar tranen van de liefde voor mij :)
hahahah ik moest hier reageren het spijt me maar ik kon het niet laten :)
owww geeft niets maar ik vindt het mooi geschreven ben je een marokkaan?
Lady_moi
03-05-2003, 18:53
Origineel gepost door DeDichter
Mooi is haar hartje waarmee zij mij de weg van haar liefde wijst en haar ogen zullen dan de sterren zijn voor mijn warme licht die ik laat beschijnen op de pad van haar mooie hartje
waneer haar schoonheid gezien wordt dan zullen de gesprekken van Haar ware zachte karakter naarboven komen drijven door haar tranen van de liefde voor mij
hahahah ik moest hier reageren het spijt me maar ik kon het niet laten
wayooooo :Iluvu: :Iluvu:
gij moet meeeeeeeer reageren
Lady_moi
03-05-2003, 18:55
Origineel gepost door Gulay
That happened to me :Iluvu:
Een vriend dan he :D
ik begrijp je :D
ze3maze3ma
03-05-2003, 19:00
ewaaaaaaaaa.....
chamalgirl
03-05-2003, 19:05
ewa safi zegamzegma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.